Spring naar bijdragen
JoranFedor

[FM19] Malinwa

Aanbevolen berichten

Je gaat lekker hoor met Mechelen. De transfers zien er goed uit. Probeer wel de mensen te taggen dan weet men dat er een nieuwe update is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

KV Mechelen verrast vriend en vijand in eerste ronde competitie.

Een nieuw seizoen, nieuwe spelers altijd afwachten wat het zal worden. Onze eerste wedstrijd was er meteen 1 tegen een topclub. Perfect om ons te meten dus. Een 2-0 voorsprong tegen AA Gent werd nog weggegeven helemaal op het einde. Balen dus..

Vervolgens werd de ene overwinning / gelijkspel  aan de andere gekoppeld. ‘’Mechelen onverslaanbaar’’ stond er in de kranten. Wat is sleutel tot succes vragen vele journalisten zich af. Volgens mij is het de combinatie van 20 jongens die er elke wedstrijd keihard voor vechten samen met ongelofelijke veel verfijnde voetballers. Heynen, Schoofs samen met Bennaser zijn echt enorm sterk op het middenveld.

Af en toe was er natuurlijk ook soms een tikkeltje geluk. J Zo wonnen we in de laatste minuut op het veld van Anderlecht. Tegen Genk lagen we een hele wedstrijd onder maar wisten we in ook weer in de laatste minuten de overwinning binnen te rijven. We verloren slechts 1 topper tegen Gent, de anderen wisten we te winnen. Dan doe je snel mee bovenaan. Hopelijk kunnen we onze vorm doortrekken in de tweede ronde. We willen opnieuw die Play off 1! Transfers gaan we niet doen tijdens de mercato.

Europees snel uitgeschakeld alsook in beker van België.

Europees kwamen we uit tegen Vaduz. Daar werd vlot gewonnen met 5-0 en vervolgens in de terugwedstrijd 0-0. De volgende tegenstanderd werd Sampdoria. Dat was voor ons meteen een grote test. Ik verwachte niet van te winnen. Het bestuur vond het jammer dat we er reeds zo snel uitlagen…

Thuis werd het 0-2 en daar 3-1. Dit seizoen hoger eindigen in de competitie is de boodschap. Dan kunnen we rechtstreeks in de poulefases geraken. Zou welkom zijn voor onze financiën.

In de beker van België werd er makkelijk gewonnen van RC Gent. De wedstrijd daarop tegen Genk  werd verloren met 0-1 na verlengingen. Ik wou nochtans ver geraken in deze bekerronde.. Verdomme toch.

Competitie stand

Spoiler

3tgjc2n5r.png

Schema

Spoiler

9swegb1.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterke eerste seizoenshelft. Wel spijtig van de vroege uitschakelingen in de bekers, maar Sampdoria en Genk zijn natuurlijk geen prutsers. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Europees een kleine teleurstelling aangezien je het hoofdtornooi niet haalt. Anderzijds mag je misschien niet meer verwachten tegen een club als Sampdoria. De beker is altijd een surplus maar gezien je prestaties in de competitie is de uitschakeling daar minder erg. Je kan je nu hier volop concentreren en wie weet wat er nog mogelijk is. Met je transfers heb je toch heel goed gehandeld, zeker als je naar het aantal Belgen en de leeftijden kijkt.

En zoals al aangegeven, tag je volgers bij een update. Dan missen ze die niet 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ym1z5mh6ngwpa.png

Kv Mechelen eindigt als …., de droom blijft duren

Ik ga snel door mijn verslagen. De spelvreugde gaat voor op het schrijven van verslagen. Mijn hoedje af voor al diegene die zo uitgebreid te werk gaan. Een vaste job, 2 kinderen en tal van huisdieren laten niet altijd toe om uitgebreid te vertellen. J

Doorheen de reguliere competitie bleven we winnen, gelijkspelen en amper verliezen. Naarmate het einde van het seizoen naderde begon ons vormpeil wat te zakken. Met als resultaat een 3/12 alvorens te starten aan de play offs. We eindigden op 6 punten van leider Anderlecht en 4 van Club Brugge. Door de halvering werden dat er 3 en 2. Alles was dus mogelijk. Kampioen worden of eindigen als vijfde zoals vorig seizoen?

Onze start was niet goed. Remember onze vormpeil? We verloren met 2-0 van AA Gent (de nummer vier) en vervolgens 3 gelijke spelen tegen Standard, Genk en Anderlecht. De drie punten waren er reeds 8 geworden. Toen had ik al door dat kampioen worden te vroeg was. Logisch ook. We zitten nog maar twee seizoen in eerste. We moesten wel dringend wedstrijden gaan winnen wouden we hoger eindigen als vorig jaar. Dat deden we. 3-2 tegen Club Brugge en 2-1 tegen Standard.

We stonden plots op de 2de plaats op vier punten van leider Anderlecht. AA Gent bleef ons op de hielen zitten en uitschuivers waren niet toegestaan. Net tegen dat AA Gent verloren we met 0-2 in eigen huis.

Vervolgens werd nog gewonnen van Genk maar wel verloren van Anderlecht. Resultaat? Anderlecht kampioen en KV Mechelen? Dat eindigt derde.. Op de laatste wedstrijd stak AA Gent ons voorbij. We baalden enorm de eerste uren maar achteraf beseffen we ook dat de droom blijft duren.

Wat volgend jaar?

Derde plaats.. Volle stadions, veel nieuwe sponsors. We beginnen te klimmen uit het financiële dal. Volgend jaar ambiëren we opnieuw die top zes. Uiteraard is dat nooit een 100% zekerheid. Club, Anderlecht, Standard, Genk en Gent zijn clubs die nog een pak groter zijn of ons. Die 5 spelen quasi altijd play offs. Het zal opnieuw vechten worden.

Een derde plaats wil ook zeggen dat we eventueel kunnen aantreden in de Champions League. Echter zie ik het niet gebeuren vermits we 2 voorrondes moeten overleven. Die clubs zijn vaak niet van de poes. We zijn wel zeker van Europa League en dus extra financiën. Joepi!

Ik plaats daar wel een kanttekening bij: een nog slopender seizoen als de voorbije 2 door de wedstrijddagen die zich zullen opstapelen.

Onze kern zal opnieuw moeten versterken. Benieuwd wie we weten te strikken voor weinig geld.

We hebben amper 900K transferbudget. Ik ben  wel van plan om onze doelman Roef en spits Engvall te verkopen. Roef kwam transfervrij en bepaalde  clubs zijn bereid om er anderhalf miljoen voor te betalen en voor Engvall toch ook een dikke 2 miljoen.

Er zijn genoeg alternatieven in onze kern en op de contractvrije lijst. 🙂 

Overzicht stand

w32hq8xk.png

@delichris: Thanks

@Bokke: Merci! De beker is inderdaad een domper! 

@Marius: Bedankt voor de tip 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd hoor! Derde eindigen is echt wel knap. Maar mag je daarmee al de CL voorronde in? Ik dacht dat het gewoon EL was ... Het transferbudget is wel aan de lage kant, dan moet je inderdaad wel haast gaan verkopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Knap 3de geworden en slechts 1 punt te kort komen voor de 2de plaats is ook wel zeer sterk. Is de competitie misschien opgeklommen in de UEFA-ranking aangezien je als 3de voorronde CL speelt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

d1nz14zd.png

Zes nieuwe spelers voor volgend seizoen.

Er komt een nieuw seizoen aan. Na de successen van de voorbije jaren, wil het bestuur ook gewoon verder op dit elan. Ben Asser en Mpie verlaten ons na een huurcontract. Daardoor verliezen we 2 heel bepalende spelers. Tijd dus om aan de slag te gaan op de transfermarkt. 

Ons budget is nihil.  Aan ons dus om enkele spelers te verkopen. Engvall de Zweed die al meedraait sinds ik het roer overnam wist nooit echt potten te breken. 10, 11 doelpunten per seizoen is niet niets.  Alhoewel,  het maakt me ook niet gelukkig.  Hij vertrok voor 1 miljoen richting Vit.Guimaraes. Davy Roef daarentegen deed het vorig jaar subliem. Doelman van het jaar. Steaua Boekarest bood anderhalf miljoen euro en dat was voor mij genoeg. We hebben een jonge doelman genaamd Verrips die het niveau perfect aankan. Mochten hij toch te veel foutjes maken, kijken we tijdens de winterstop uit naar een andere doelman. 

Verder vertrokken Poulain, Mera en  en Yacouba Sylla definitief onze club. Oudere rakkers die fel invloed hadden op ons salarisbudget. Jonge talenten zoals Ben Ouattara, De Bie, Peffer, Lemoin onze club op huurbasis.

Goed het is tijd om te spreken over diegene die ons vervoegen. Het zijn er 6. Engvall verliet ons en we hebben buiten Oulare niet echt een andere spits. Ryan MMae is een jonge Belg van 24 jaar die de potentie heeft om een uitstekende speler te worden voor ons team. Hij was transfervrij en komt over van Standard Luik. Lucas Schoofs vervoegt ook onze rangen als verdedigende middenvelder. Hij komt over van Oostende voor anderhalf miljoen. Onze duurste transfer in 4 jaar.

Zoals jullie weten is 1 van mijn ambities om met zo veel mogelijk Belgen te spelen. We hebben onze nieuwe nummer 10 gevonden voor de toekomst. Jaap Hering  is geen jong talent van Club Brugge dat einde contract kwam. Niet te geloven, zo een talent (zie screen). Drie Belgen op 6, daarmee zijn we wel tevreden.

Plots ontdekte ik een speler op de transferlijst. Junior Firpo (625K), 1 van de grootste talenten op de linksback als we de kenners mogen geloven. Een echte koop! Hij kwam op een zijspoor bij Betis en werd verhuurd aan Getafe en Club Brugge. Hopelijk krijg ik hem terug op de rails.

We contacteerden vervolgens nog Khammas die ook transfervrij overkomt van Genk. Hij zal de concurrentie moeten aangaan met Firpo maar kan ook centraal uit de voeten. Als laatst huurden we nog Ismael Azzaoui. Een 23 jarige rechtsbuiten en Belg.

Ben benieuwd hoe ver we het kunnen brengen met deze jonge kern. Uit onze jeugd zal ook Savic vaak de kans krijgen. Er zitten al heel veel Belgen in onze selectie maar dat moet nog beter in de komende jaren. Mijn droom is een volledige kern met Belgische spelers.

Tot snel!

Screenshot Heering 

Spoiler

u77o5kxjfqkv0.png

Screenshot Mmae

Spoiler

ftuz5ccjq.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke transfers gedaan en ik zou toch wel je volgers gaan taggen zodat ze zien dat er een nieuwe update is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wel wat wijzigingen natuurlijk ten opzichte van vorig seizoen, maar je lijkt me er niet verzwakt uitgekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

9g6ojfqs9wuxb.png

KV Mechelen blijft continu presteren

Competitie

Start van een nieuw seizoen, dat is altijd beetje spannend en tegelijk schrikwekkend. Slaan de aankopen aan? Zit er verval in onze tactiek? Kunnen we opnieuw die Play Offs halen?

De eerste wedstrijd verloren we tegen Charleroi. Vervolgens speelden we gelijk tegen KVK Kortrijk en begon ik al te panikeren. Is de magie op? Maar daarna ging het in stijgende lijn. We wonnen de ene wedstrijd na de andere. Vaak met veel doelpunten! Onze nieuwe spits Mmae doet waarvoor we hem gekocht hebben = doelpunten. Oulare daarentegen stelt teleur. De supporters joelen hem uit, en hebben het gehad met deze jonge Belg.

De balans aan de winterstop? We staan bovenaan de competitie na 15 wedstrijden met 11 gewonnen wedstrijden, ongelofelijk! De analisten houden rekening met ons als outsider voor de titel. Mogen we durven dromen?

Het ging zodanig goed dat ik al begon te rekenen hoeveel punten voorsprong we zouden hebben aan de start voor de play offs. Hoogmoed komt voor de val? Kennen jullie dat? Het overkwam ons ook. We verloren tegen Sint Truiden (0-1), Gent (4-6, wat een wedstrijd), speelden gelijk tegen Roeselare en verloren met 3-1 op Antwerp. 1 op 12 en het klassement ziet er plots helemaal anders uit. Anderlecht op kop, Gent op 2 en wij terug op 3. Brugge, Standard en Charleroi zaten ons op de hielen.

De wedstrijden daarop waren wisselvallig maar we bleven derde op 4 punten van zowel AA Gent en Anderlecht. In de play offs dus slechts 2 punten.

Competitiestand

Spoiler

x4spg4gc.png

De afbeelding verraad het al een beetje. De titelstrijd gaat tussen ons en Anderlecht. Ik moet op dit moment ook nog echt de laatste wedstrijd spelen op Standard met 1 punt voorsprong op Anderlecht. Die spelen op hun beurt thuis tegen Club Brugge. We hebben maar 1 opdracht. Winnen.

We verloren nog geen enkele wedstrijd in de Play Offs. Het is ook enorm jammer dat we tegen Brugge de laatste minuut nog de gelijkmaker moeten slikken. De wedstrijd tegen Anderlecht was nagels bijten. Na 1 minuut kwamen wij op voorsprong en nog geen minuut later scoorde Anderlecht tegen. Twee individuele fouten. Mmae scoorde snel opnieuw de 2-1. Hij zit ondertussen aan 25 doelpunten gespreid over alle competities. Hij is samen met Jaap Heering de topschutter van de Jupiler Pro League. 2 spelers die bij ons in de ploeg zitten, leuk toch? Overigens kregen we de eerste helft tegen Anderlecht nog rood. Gelukkig wisten onze jongens stand te houden.

x4spg4gc.png

Speelschema Play Off

Spoiler

2wyhxmf7x38kh.png

Goed, ik ga nu die laatste wedstrijd spelen. Spannend!

Uefa cup

Europees gaat het misschien nog beter? Na 2 nederlagen tegen Ajax voor een plaats in de Champions league besefte ik dat er nog een enorme kloof was. We keken met veel angst naar de loting voor de uefa cup. Het resultaat van de loting? Krasnodar, Sevilla en Fiorentina. Op papier geen schijn van een kans om door te stoten. We begonnen zonder al te hoge verwachtingen aan dit avontuur.

Maar het avontuur werd een echte droom! We wonnen de eerste drie wedstrijden en stonden op kop met 9 op 9.  Het waren zeker niet de mooiste overwinningen, vaak met veel geluk. Tegen Sevilla bvb kreeg een speler snel rood en dat maakt het soms wat makkelijker.

We eindigden eerste in de groep met 13 punten. 2 overwinningen tegen Sevilla, ongelofelijk! Doorstoten in de uefa cup. Wie had dat durven dromen?

Elke extra wedstrijd is een bonus! We hadden ook nog wat geluk met de loting. Panathinaikos was in slechte doen. Wij in enorm goeie doen. We wonnen beide wedstrijden en gingen opnieuw door. De wedstrijden tegen Sporting Lissabon verloren we zoals verwacht.

De supporters blij, de ploeg blij, ik blij.

Spoiler

d9ozg12.png

Spoiler

nfpre8hw.png

Beker van België

De beker van België heeft ons de laatste seizoenen nog niet veel successen opgebracht. Vaak liggen we er vroeg uit. Dat wou ik anders dit seizoen maar helaas geraken we weer niet in de halve finales. Ditmaal was KV Kortrijk ons te slim af. De supporters morren en dat is begrijpelijk. Het is namelijk makkelijker de beker te winnen dan de huidige competitie.

Groeten! 

@Marius, @Bokke, @delichris bedankt voor jullie opmerkingen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spannend zeg! Op zich heb je een moeilijkere wedstrijd dan Anderlecht aangezien je ook nog eens op verplaasting speelt, maar je weet maar nooit op zo'n slotspeeldag. Succes alvast. Het seizoen is sowieso al geslaagd, met niet alleen de competitie maar ook de EL die zeer goed verliep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ckg0trl1.png

KV Mechelen makkelijk voorbij Standard en dus kampioen!!

Stress.. Zenuwen.. Bij alle spelers. Winnen en we werden kampioen op Standard. Er zijn makkelijkere opdrachten. Eens de wedstrijd begon zag ik nog nergens zenuwen, bij niemand. Het werd snel 0-1, 0-2 en zelf 0-3!

784ynxt3sm0e7.png

KV Mechelen na drie seizoen in eerste klasse, kampioen. Ongelofelijk.  Zo snel had niemand het verwacht. Het werd ook totaal niet verwacht. Stuk voor stuk gingen de spelers ervoor, bijna nooit had iemand een mindere dag. Mmae topscoorde, Indio het meeste aantal assist en Verript de meeste clean sheets.

Met deze ploeg doen we volgend jaar opnieuw mee voor de prijzen, zeker weten. De titel is meer dan alleen een prijs. Het geeft ons ook de garantie op €15 miloen door rechtstreekse kwalificatie Champions League. Weg, financiële zorgen. Uiteraard beseffen we dat de Champions League een lastig parket gaat worden. We komen uit de vierde pot en dus zullen we enorme kleppers loten. Aan de andere kant is het wel een garantie op een vol stadion en veel inkomsten tijdens de week.

Mijn werk bij KV Mechelen is nog lang niet af. Soms is het wat twijfelen. Club Brugge bood me een job aan (mijn favoriete club). De club kent al jaren geen succes in eigen land en gaf mij de kans. België bood me een job aan als bondscoach maar die combinatie zag ik niet zitten. We blijven zeker nog 1 à 2 seizoenen  bij KV Mechelen, dan maak ik de balans. We zitten met 14 Belgen in onze ploeg op 23 spelers en zelf daarin wensen we nog te groeien. We gaan ons budget voor de jeugd verhogen en onze accommodatie verbeteren. Een topclub vorm je niet met 23 spelers maar wel met alles er rond. Ploegen zoals Anderlecht, Standard, Club en Genk daar staan we nog heel ver af. Als je die salarissen en transferbudgetten vergelijkt…

Wel opvallen in België is dat er jaarlijks een ploeg overkomt uit tweede klasse. Roeselare, Leuven, Beerschot en wij zitten in eerste. Lokeren, Moeskroen, Eupen en Cercle in tweede. Eens gezakt lijkt het toch heel erg moeilijk om terug te komen. Vooral Lokeren is toch een gemis in eerste klasse. Wij hebben er wel een extra derby bij met Beerschot – Wilrijk.

Hoe gaat het in de rest van Europa?

We zitten in het jaar 2022, hoe zou het met de andere ploegen zijn in Europa?

Spanje: Atletico Madrid werd 3 keer op rij kampioen. Barcelona en Real vechten steeds om plaats 2 en 3.

Nederland: PSV, vier titels op een rij. Opvallen Groningen en Twente spelen niet meer op het hoogste niveau.

Italië: Juventus 3 keer kampioen op een rij maar vorig jaar was het toch AC Milan. Opvallen ook dat Atalante dit seizoen derde werd en Napoli negende.

Duitsland: Leverkussen kampioen dit seizoen de voorbije seizoen steeds Bayern.

Engeland: Man City, vier titels op een rij.

Kroatië: Zagreb, vier titels op een rij.

@Marius, @delichris, @True_Legend bedankt voor jullie opmerkingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Malinwa is terug van weg geweest ... Dit doet mij denken aan die periode dat Philippe Albert ... Bruno Versavel ... Toen vertrokkken ze allemaal van Mechelen naar Anderlecht ! Ben benieuwd hoe je het volgend seizoen op Europees vlak gaat doen ! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Proficiat met de titel! Als je 0-3 gaat winnen op de slotspeeldag op Standard wil dat natuurlijk wat zeggen ook. Volgend seizoen wordt ongetwijfeld een uitdaging maar het is mooi dat je KVM nog verder wil uitbouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

cj59tvqy4o.png

Transfers

Een nieuw seizoen, ééntje waar we opnieuw willen meedingen voor de titel. Standard en Anderlecht beschikken echt over enkele nieuwe toptalenten. Hun doorstroming van talenten is voorlopig beter dan die van ons. Logisch ook.

Bij ons zullen Ouatta en Savic vaker hun kans krijgen. Dat komt mede door onze eerste uitgaande transfer. Storm is vertrokken voor €1 miljoen naar FC Twente (gezakt op het hoogste niveau). Een mooi som voor onze Belg. Hij was nog 1 van onze resterende spelers uit het eerste seizoen.

Obi Oulare verlaat ook KV Mechelen, slechts 4 doelpunten in 2 seizoenen. Dat is echt niet genoeg. Ik had er nochtans echt hoge verwachtingen van. Hij vertrekt voor €2 miljoen naar Rostov. We wensen er hem alle succes.

Ook vertrekken Corryn (Cercle Brugge), Togui (Zulte Waregem) en Bijker (Fortuna Sittard) van bij ons. Zij maakten ook deel uit van de initiële kern toen ik het roer overnam. Verder vertrekken er tal van spelers op uitleenbasis.

Wie komt er dan bij?

Met het geld dat we kregen voor Storm, Oulare + de betere financiële situatie konden we eindelijk eens enkele spelers wegkopen. We zochten een nieuwe doelman.

Onze huidige doelman is goed maar we zoeken iemand die hem het vuur aan de schenen kan leggen. Met Jasper Schendelaar zouden we die toch moeten gevonden hebben. Hij speelde amper 6 wedstrijden voor AZ de voorbije 3 seizoenen. Hij was maar al te blij om bij ons aan de sluiten en dat voor slechts €550.000,00.

Met Heering hebben we een absolute nummer 10 in de rangen maar hij is nog maar steeds 18. Een volledig seizoen met bekervoetbal, Europees voetbal zou de intensief zijn. We willen hem niet verbranden. Siebe Schrijvers en Antonucci komen transfervrij over van Club Brugge en Monaco. Schrijvers kan ook in de spits geplaatst worden voor wanneer Mmae minder presteert of uitvalt. Antonucci is een jonge Belg van 23 jaar. Veelbelovende speler die bij Monaco niet aan de bak kwam. In het jaar 2016 verliet hij Ajax voor €2,5 miljoen op nog heel jonge leeftijd. Opnieuw 2 Belgen erbij.

Er stond nog een speler transfervrij op de lijst en hij is net Belg geworden.. Lukebakio komt over van Watford waar hij ooit werd gekocht voor €5,5 miljoen. Hopelijk kan hij bij ons terug aan de bak vanop de flanken. Verder kochten we ook nog Verboom  als back up speler in de verdediging voor wanneer Firpo of Delorge uitvalt. Centraal achterin huurden we Simeu van Arsenal en kochten we zelf een veelbelovend talent Aguilar van Universidad de Chile voor €1,7 miljoen. Meteen onze duurste transfer ook.

We zijn tevreden over de transferperiode. Weer enkele Belgen erbij en 2 spelers uit de eigen jeugd die een kans gaan krijgen. Bij deze post ik ook eens mijn selectie voor een duidelijk overzichtje. Bijna alle spelers kwamen ooit contractvrij bij ons en zijn nu heel wat waard. Heynen, Mmae, Khammas, Kino Delorge.

PS: Iemand een idee waarom ik amper/ nooit  boden krijg op mijn betere spelers?  

Screen Aguilar

Spoiler

s88ov8cy.png

Screen selectie

Spoiler

g72q5h5rg0i.png

Overzicht transfers

Spoiler

7aml9n2.png

@Marius, @Bramvinos, @delichris, @True_Legend bedankt voor jullie reacties! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat lijkt me een mooie transferperiode. De kern lijkt versterkt, al is dat ook nodig met het Europees voetbal natuurlijk. Om op je vraag te antwoorden, veel heeft te maken met reputatie. En zowel de club als de meeste spelers zullen nog niet de grootste reputatie hebben natuurlijk. Dat verklaart ook waarom net spelers als Oulare en Storm wel voor mooie bedragen vertrekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Poeh, dat wordt toch flink versterken het komende jaar. Met het extra drukke schema zul je een brede selectie moeten hebben. Het liefst ook jongens met wat ervaring in de EL, al zal dat niet eenvoudig zijn. Voor nu al met al een prima seizoen gedraaid met een 11e plek en natuurlijk de fantastische bekerwinst! Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen.     Is Dick Proper nog haalbaar voor je? Prima talentje, voor weinig op te halen in het eerste seizoen. 
    • Ik heb het 3 keer geprobeerd bij hem, maar telkens vroeg hij net teveel salaris. Veel verder dan 5k per week kom ik niet. Heb overigens wel Sven van Beek kunnen halen voor 1 miljoen. Stond op de transferlijst bij mij, dus dat is een mooie versterking. Heb jij hem kunnen krijgen?  Of speel je niet met Twente?
    • Had hij gisteren niet "gewoon" met Blind als linksback moeten starten en dan met Frenkie of Magallan centraal naast de Ligt? 
    • @Chiemel Zie Royal Blood heel hoog bij je staan, leuk. Heb ze eigenlijk gister pas ontdekt. Zijn ze populair in Nederland eigenlijk   Wie weet dat ik ook nog toe kom aan een top-50. Luister eigenlijk vrijwel nooit hele albums, maar nog meer dan een maand de tijd zie ik.
    • Deze schitterende terugspeelpass zag ik net     ohdear2.mp4