Geplaatst 27 november 20186 jr. Hallo, Na een lange tijd wilde ik weer eens FM spelen alleen bij het installeren van Steam gaat het al fout. Ik krijg een een foutmelding zonder tekst als ik Steam wilt downloaden. Weten jullie wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen? De melding heb ik als afbeelding toegevoegd. Groeten, Youri
Geplaatst 18 april 20205 jr. Sorry voor zo een laat antwoord maar je moet het bestandje: ''Progam Files (86X)'' zoeken op verkenner en dan steam zoeken en dan verwijder je dat bestandje! Het kan zijn dat je het al is een keer eerder had downgeload.
Geplaatst 4 juli 20205 jr. ik heb dus ditzelfde probleem maar heb dat bestand niet op mijn pc staan.. wat kan het nog meer zijn?
Geplaatst 6 januari 20214 jr. Ik heb ook ditzelfde probleem en ik heb het bestand ook niet op mijn pc staan. Is er al iemand achter gekomen wat het is?
Geplaatst 8 januari 20214 jr. Ik heb een nieuwe map in "Progam Files (x86)" gemaakt genaamd steam en dat de map gemaakt waarin die installeerd en nu doet die het. Ik hoop dat sommige mensen profijt hebben van dit bericht.
Geplaatst 13 januari 20214 jr. ik had het zelfde probleem en de manier van een nieuwe map aan maken in "progam files (x86)'' en daar in te instaleeren werte. dus bedankt