Jump to content
Bokke

[FM18] KRC Harelbeke - De ratten van Oarelbeke

Recommended Posts

Zoals ik al voorspelde bleef het spannend tot de laatste speeldag, zelfs tot de slotminuten van die laatste wedstrijd. Heerlijk om je op deze manier toch te kwalificeren. Je hebt je ook een gans jaar gemengd in de strijd dus het is zeker verdiend. Hopelijk kan je nu ook sterk presteren in de play-offs.

BKu6NA0.png
v5d4JWe.png

Overijse / Sint-Eloois-Winkel

KSK Hasselt (heen) / KSK Hasselt (terug)
FCV Dender (heen) / FCV Dender (terug)

Statistieken 2018-2019

Citaat

@delichris @FM_Lesly @Marius @komodo25 @True_Legend

Bedankt voor alle reacties. Ik had het trouwens zelf niet verwacht, maar we zijn dus gepromoveerd. Play-offs draaien  natuurlijk ook om vorm en die hadden we net op het juiste moment te pakken.  

Promotie zeg! Gefeliciteerd! Wat een weg was het ook nog ... en als je ziet wie je allemaal verslaat. Stuk voor stuk clubs die een uitstekend seizoen achter de rug hadden of gewoon een gevestigde naam zijn zoals Dender. Hopelijk kan je nu de nodige versterkingen binnen halen want 1e amateur is toch van een ander niveau.

Op een zeer overtuigende manier in de playoffs geknald ! Heel goede resultaten en duidelijk je aanvallend vermogen getoond ... Ben benieuwd naar je transfers om de kwaliteit in de groep te boosten ! 

Dat was een flinke stap die je met verve hebt gezet! Nu het elftal klaarstomen voor een niveau hoger.

WVDPsIH.png
D6lDSgl.png
JivbzTJ.png

Citaat

@delichris @komodo25 @Marius @True_Legend @Titan @Dysproz Bedankt voor de reacties.

Het zal inderdaad nodig zijn om de ploeg te versterken, want aangezien we pas vierde zijn geworden in de competitie, denk ik niet dat we het zullen overleven op een niveau hoger. Daarom ben ik momenteel druk bezig op de transfermarkt. 

Ik heb de update trouwens in stukken moeten knippen om hem deftig te tonen. Daardoor die witte lijnen. Iemand een oplossing voor?

Edited by Bokke

Op dit niveau kan het financieel inderdaad lastig zijn maar de zaken kunnen ook snel omdraaien. Zoals je aangeeft, doorstoten in de beker en een wat grotere club loten, eventueel met een TV-uitzending erbij ... Dat kan al een leuk extraatje zijn. Vermoedelijk heb je inderdaad ook wel wat gerichte versterkingen nodig om op een hoger niveau niet in de problemen te komen.

De oplossing voor de witte lijn is heel simpel: je vooral niet druk om maken, want het stoort niet bij het lezen. 😉 Voor de reputatie van de club is er toch al een redelijke balans opgebouwd. Gezond richting de toekomst!

Misschien dat je financieel nu op het hogere niveau wel iets meer kan bijtrekken. Je hebt in ieder geval op sportief vlak een perfect seizoen gedraaid!

jasVhHb.pngspiOB4Z.pngSHPvd1a.png

Rupel Boom / Oosterzonen

Sven Delarbre (DM) / Yan De Maeyer (VR) / Senne Van Dooren (VC) / Francois Kompany (VC) / Kjell Vanmaele (VL) 

Tjorven Melens (MC) / Charles Kwateng (SC)

Citaat

@Dysproz @komodo25 @Marius @delichris @Titan @FM_Lesly Bedankt voor de reacties.

Financieel is het inderdaad niet best.Daarom moet ik gewoon zorgen dat de lonen niet te hoog worden en wachten tot we wat spelers kunnen verkopen. Dan kan  het snel de goede richting uitgaan. Een een goede bekercampagne hebben helpt ook en dat is dit seizoen dus het geval. Zeker met de loting tegen Anderlecht. 

Edited by Bokke

Veel jongens gehaald die nog niet al te veel ervaring in een eerste elftal hebben, maar wel de jeugdreeksen van een eersteklasser doorlopen hebben. Dat lijkt me zeker een goede strategie. Ook Kompany en Kwateng zouden wel eens voltreffers kunnen zijn. De voorbereiding was zeker goed gezien het niveau van de tegenstand en ook het bekerparcours is natuurlijk geweldig aangezien je nu beloond wordt met een wedstrijd tegen die andere paarswitte club. Ik vermoed dat je al bij al wel een probleemloos seizoen zal kennen.

Prima spelers gehaald gezien de screens. Ken ze verder niet. Redelijke voorbereiding gezien de resultaten. In de beker goed gestart 

dHk2UNO.png

Oosterzonen / Lommel / Olsa Brakel / Berchem / Virton

Tussenstand 1e Amateurklasse

Beker van België: vs Anderlecht

Citaat

@delichris @FM_Lesly @Marius @komodo25

Bedankt voor de reacties. De reden dat ik vooral spelers haal zonder ervaring heeft te maken met het loon. Die vragen veel minder loon dan ervaren spelers en zolang het financiëel niet perfect gaat is het beter om zo'n spelers te halen. Zeker als ik binnen het loonbudget wil blijven. 

Edited by Bokke