Geplaatst 18 november 20186 jr. "Ik ben Massimo Martens en ik wil profvoetballer worden." Ik hoor het mezelf nog zo zeggen tijdens een filmpje van de plaatselijke amateur vereniging maar inmiddels had ik de hoop al wel opgegeven. Totdat ik op een winterse zaterdag tegen de leeftijdsgenoten van Almere City moet spelen en alles was ik aanraak in goud lijkt te veranderen. We winnen niet en daar ben ik dan ook niet blij mee. Ik krijg de complimenten van de trainer van Almere City vanwege mijn spel maar op niet mis te verstane wijze laat ik hem weten dat we daar geen donder mee opschieten omdat er niet gewonnen word. 'Ik mag jou instelling wel." en met die woorden zoek ik met een kop op onweer de kleedkamer op. Ja ik heb persoonlijk een goede wedstrijd gespeeld maar het team staat voorop. Niet veel later krijg ik de mededeling dat ik 2 keer in de week met een jeugdelftal van Almere City mee mag trainen en al snel word ik tijdens een aantal vriendschappelijke wedstrijden getest. Ik moet wennen aan het niveau want het gaat allemaal net wat sneller als bij de plaatselijke amateurs. Toch is er voor mij goed nieuws en mag ik me de aankomende 2 seizoenen gaan bewijzen. Mijn geluk is dat de trainer die me op dat moment goed genoeg vind Michele Santoni is en laat dat nou net de hoofdtrainer zijn voor volgend seizoen. Meneer Santoni heeft vertrouwen in mij en wil me in de voorbereiding voor de leeuwen gooien. Met die woorden ga ik de zomerstop in en mag ik me droom gaan najagen. Ik ben dus Massimo Martens ( Nee geen familie van.) Zoon van een Italiaanse moeder en Nederlandse vader en enigst kind. Mijn droom was altijd om profvoetballer te worden maar ik deed altijd maar wat. Tot ik in mezelf begon te investeren en wat vaker naar de sportschool ging. ik werd sterker, sneller maar vooral ook beter. Op school viel ik nooit op maar dat is sinds het nieuws wel anders. De belangrijkste vraag die ik krijg is natuurlijk voor welk land ik ooit uit zou willen komen. Daar wil en kan ik op dit moment niet eens aan denken. het is belangrijk om me te laten zien maar ik laat het vooral allemaal maar op me af komen. voor hetzelfde geld word het helemaal niks. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Voor de mensen die vorig jaar mijn novelle hebben gevolgd (jesus) ik ben weer terug. ik ben er even een tijdje tussenuit geweest maar ik ga dus opnieuw beginnen met een spelers novelle. hopelijk word het weer net zo'n succes als de novelle van jesus . ik hoop jullie als lezer weer te boeien en wil dit keer iets meer met grafische updates te gaan komen.
Geplaatst 18 november 20186 jr. Je vorige novelle was een topper . Helaas net niet gewonnen maar als deze net zo sterk wordt als Jesus en er meer grafische updates in komen dan zie ik ook deze weer hoog eindigen .
Geplaatst 18 november 20186 jr. Goed begin. Heb je vorige novelle niet gevolgd, maar zal dat bij deze wel (proberen te) doen.
Geplaatst 18 november 20186 jr. Je vorige novelle was een echte topper en ik heb ook lang getwijfeld om die setup te gebruiken voor mijn FM19 topic en dat zou dan door jou komen, maar heb uiteindelijk voor andere setup gekozen. Heel veel succes en hopelijk wordt Massimo net zulke wereldtopper als Jesus
Geplaatst 19 november 20186 jr. Auteur De zomerstop was voor mij een zomerstop zoals ik die eigenlijk nog niet had mee gemaakt. Ik heb er bewust voor gekozen om voor mezelf te gaan trainen om zo goed mogelijk op de eerste training bij Almere City te verschijnen. Ik was dus veel te vinden in de gym om nog altijd was meer body te krijgen maar voor het eerst was ik ook veel op het veld te vinden. op het hoofdveld van DVS 33 in Ermelo werkte ik met een personal trainer die ook Gino Dekker van Jong AZ hielp met extra trainingen. Gino en ik trokken deze zomerstop dus veel met elkaar op en ik vroeg hem natuurlijk naar zijn ervaringen bij Jong Ajax en hoe sterk de Keuken Kampioen Divisie nu eigenlijk was. Het antwoord dat ik kreeg was vrij simpel. Het is hard werken en ik kon dus aan de bak. In een mailtje van Almere City stond het programma van onze voorbereiding. 8 oefenpotjes waar er voor mij 3 echt uit sprongen. De wedstrijd tegen Heracles , Zwolle en Westerlo waren voor mij de wedstrijden waarin ik me zelf extra wou laten zien als ik daar de kans voor kreeg. Natuurlijk dacht ik ook niet te makkelijk over de wedstrijden tegen de amateurs want ook daarin moest ik presteren om mezelf te laten zien. Met de trainer was er eigenlijk gelijk al een klik. Meneer Santoni vond me goed genoeg is heeft meneer Maaskant overtuigd om me te halen. Voor de eerste training was ik erg gespannen. Er ging van alles door mijn hoofd. Hoe reageren mijn nieuwe teamgenoten op mij? Wat word er nou precies van mij verwacht? En vooral belangrijk wat word de positie waar ik me het beste op kan richten. Ik kan namelijk voorin overal wel uit de voeten maar het is wel fijn als je weet waar je het meest gebruikt gaat worden om specifiek te gaan trainen. Eenmaal binnen werd ik hartelijk ontvangen en viel er eigenlijk ook gelijk een last van mijn schouders af. Het gaat hier eigenlijk net als bij de amateurs. Iedereen geeft elkaar een hand en het gaat vooral over de vakanties. Ook in de spelergroep heb ik het gevoel dat de jongens echt het beste met me voor hebben en me op mijn gemak proberen te stellen. Ik krijg mijn spullen en dan is het tijd om het veld op te gaan. De eerste training is waardeloos. Conditioneel hou ik het makkelijk vol maar het lijkt wel of ik met een zak aardappels op mijn rug loop en spring veren op mijn schoenen heb want alles vliegt van mijn voet af. Meneer Santoni neemt mij even apart en verteld me dat ik niet te graag moet willen en mezelf niet zoveel druk moet opleggen. "Probeer te genieten dan gaat het vaak vanzelf." Onze voorbereiding is aardig te noemen. De eerste wedstrijd spelen we nog gelijk tegen VVSB met 0-0 maar daarna halen we in mijn ogen alleen maar goede resultaten. Tegen Lienden winnen we met 0-1. In deze wedstrijd speel ik 74 minuten maar kom ik niet tot scoren. Tegen GVVV winnen we met 0-4 en weet ik na 4 minuten wel tot scoren te komen en daar zat ik eigenlijk wel tegenaan te hikken. Ik open zelf de bal op rechts waar Hunte zijn tegenstander opzoekt en de bal bij de eerste paal geeft. Ik weet de bal goed binnen te koppen en zat ons zo op voorsprong. Na een klein uur spelen is het voor mij klaar als ik dan ook nog een assist weet te geven. Tegen Buiksloot is het weer wat minder van mijn kant en kom ik niet tot scoren. Toch weten we opnieuw met 0-4 te winnen. Dan begint voor mij de voorbereiding pas echt en mag ik mijn eerste thuiswedstrijd spelen tegen Heracles. Heracles komt in de 55e minuut nog wel op voorsprong maar het antwoord laat niet lang op zich wachten. In de 58e minuut is het Hunte die de bal hard en strak voor weet te krijgen en ik hoef er eigenlijk alleen nog mijn voet tegen aan te zetten 1-1 en daar blijft het dan ook bij. Een paar dagen later mogen we het opnieuw thuis opnemen tegen PEC Zwolle. Deze wedstrijd weten we zelfs te winnen en het enige doelpunt komt van mijn voet. Eigenlijk een identieke goal als tegen Heracles. Ook tegen Westerlo weten we de winst te pakken en opnieuw kom ik tot scoren. Al in de 3e minuut valt een van richting veranderd schot voor mijn voeten en met dit buitenkansje weet ik dan wel raad. Het word uiteindelijk 2/1 voor ons. In de laatste oefenwedstrijd voor de seizoensopening lijken we simpel te winnen van AFC. Al in de 20e minuut staan wij 3-0 voor en heb ik opnieuw met doelpuntje mee gepikt. Toch word het uiteindelijk nog 2-3 en dat moeten we wel meenemen want dat mag niet gebeuren. Persoonlijk kan ik terug kijken op een uitstekende voorbereiding. Ik moest duidelijk nog even wennen maar heb inmiddels mijn draai wel weten te vinden. Met 5 doelpunten in 8 wedstrijd kan ik ook meer dan tevreden zijn en dat is ook de trainer op gevallen. Ik moet bij hem op kantoor komen en hoop eigenlijk alleen maar dat ik goed nieuws krijg. "Massimo jongen. Je hebt ons allemaal verrast. Je bent gedeeld topscorer in de voorbereiding en je hebt jezelf positief laten zien. Dit seizoen ben je de nummer 9 van Almere City." Daar zit ik dan. Mijn gedachten dwalen al even weg. Nummer 9 van Almere City dat was nou niet iets waar ik een paar jaar geleden van droomde maar ik ben er nu wel super blij mee want in mijn ogen ben je dan de eerste spits. Toevallig spelen we onze eerste wedstrijd uit tegen Jong AZ en daar kom ik dan natuurlijk Gino ook weer tegen. Dat de beste maar moge winnen. voor de mensen die mijn vorige novelle niet hebben gevolgd nog even het volgende. in game ben ik zelf de manager van Almere City maar delegeer ik alles aan de assistenten. Hierdoor heb ik zelf dus geen enkele invloed op het verloop van de Carrière van Massimo. het enige wat ik dus eigenlijk doe is wedstrijden bekijken en ik heb dus ook totaal geen invloed op het wisselbeleid of op het trainen van de speler. @komodo25 de bedoeling is natuurlijk wel dat het net zo'n mooi en sterk verhaal word al hoop ik eigenlijk dat Massimo wat minder Succesvol word of er in ieder geval wat langer over doet om zoveel succes te behalen ? verder word het grafisch niet zo hoogstaand maar meer een beetje zoals in deze post. wil namelijk wel gewoon me tijd in de game steken en gewoon met simpele afbeeldingen gaan werken @Darkcrusader ik hoop dat deze novelle je gaat bevallen. thanks in ieder geval @ROEMM thanks. dan hoop ik je dat ik je in deze novelle blijf boeien ( ondanks de lange teksten) @True_Legend thanks. ik heb juist lang getwijfeld of ik het dit jaar niet eens vanuit het oog van en manager moest gaan doen. maar ik vind juist een spelersnovelle voor mij de meeste uitdaging hebben omdat je gewoon totaal niet weet wat er gaat gebeuren. 19 november 20186 jr. bewerkt door mattihamstra
Geplaatst 19 november 20186 jr. Goede voorbereiding gedraaid, welke resulteert in een verdiende basisplek. Veel succes komend seizoen. Heb je misschien een screen van de stats van Massimo of wil je dat later pas gaan delen?
Geplaatst 19 november 20186 jr. Zeer goede voorbereiding en je toont aan over heel wat talent te hebben ... Ben benieuwd naar je stats ?
Geplaatst 19 november 20186 jr. Je vorige novelle heb ik wat mislopen (en achteraf gezien was dat natuurlijk erg jammer). Deze ga ik met veel aandacht volgen. De insteek is in ieder geval erg leuk. De voorbereiding was in ieder geval fantastisch, dus naar die stats ben ik ook wel benieuwd.
Geplaatst 19 november 20186 jr. ben wel benieuwd naar de stats van dit talentje. de voorbereidingen zijn iig erg goed.
Geplaatst 20 november 20186 jr. Auteur De eerste wedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie is tegen Jong AZ en daarover heb ik natuurlijk wat contact met Gino Dekker. We dagen elkaar een beetje uit en we spreken af dat de verliezer trakteert op een etentje binnenkort. Ik had mijn officiële debuut wel wat anders voor gesteld want de locatie is een beetje triest te noemen. Maar goed we komen hier voor 3 punten en dan maakt het niet uit of je op een trainingscomplex speelt. Het voetbal is niet best en echt kansen zijn er niet totdat ik in de 43e minuut naar de grond word getrokken in het strafschopgebied en dus een penalty krijg. Deze word benut door Calcan en zo gaan we met 0-1 de thee op zoeken. In de 2e helft is het niveau nog steeds niet best te noemen. Zelf speel ik ook niet goed maar we weten de 0 te houden en winnen de openingswedstrijd. Op mijn vrije dag word ik dus getrakteerd op sushi en praten we nog wat na over de wedstrijd. Volgens Gino hebben we geluk gehad maar ik ben er van overtuigd dat we tegen Roda JC ook een goed resultaat kunnen boeken. Ik krijg uiteindelijk gelijk want Roda word bijna met speels gemak aan de kant gezet. Het word maar liefst 4-0 en dan zijn we nog lief in mijn ogen. Ik kom opnieuw niet tot scoren maar ik heb wel een belangrijk aandeel in de mooiste goal van de wedstrijd. Vlak voor tijd ontvang ik de bal aan de linkerkant en zie ik op rechts Hoefdraad vertrekken. ik besluit een crosspass te geven en die blijkt perfect te zijn. Hoefdraad neemt de bal ineens op de slof en laat de doelman kansloos. Dit resultaat laat zien dat we goed bezig zijn maar ik ben zelf nog niet helemaal tevreden. ik wil zo snel mogelijk van die hatelijke 0 af. Ik speel aardig en werk me kapot voor het team. Hierdoor kom ik in de laatste fase wat te kort lijkt het maar mijn harde werken word wel beloond. Ik krijg een mailtje van de KNVB dat ik bij de selectie zit van Jong Oranje en ik kan een glimlach niet verbergen. Dit had ik zo snel nooit verwacht maar de nieuwe trainer is een nieuw project gestart en ik mag daar onderdeel van zijn. Ik voel me top en tegen FC Eindhoven moet het dan maar gebeuren voor mij. Ik speel weer goed en maak ruimte voor mijn teamgenoten die daar uiteindelijk 2 keer van profiteren. 10 minuten voor tijd is daar dan eindelijk mijn moment. Receveur geeft de bal over de verdediging in en ik start op het randje van buitenspel. ik mag door en faal niet. mijn eerste doelpunt vier ik met de fans want dit betekend wel de beslissing in dit duel 0-3. Nu is het tijd om me te melden op de KNVB Campus. De kop is er af en de start van Almere City mag er wezen. @ROEMM ik wou al een screen posten maar dat was er even bij in geschoten. Dit is wel een screen van ietsjes verderop in de game al. Heb hierbij een beetje naar de stats van verschillende spitsen in de eredivisie gekeken en hier en daar wat stats minder gemaakt en sommige wat beter die in mij ogen specifiek nodig zijn voor de spits positie. @komodo25 dat waren toch de wedstrijden waar je je in wilt laten zien. toevallig lukte dat ook aardig. @True_Legend stats zij meer dan aardig voor een KKD spits heb alleen het potentieel niet zo hoog gemaakt als bij Jesus het geval was misschien weet ik dan met een omweg de grote clubs te bereiken, hoop namelijk zelf dat het met ups and downs zal gaan. @Marius top dat je er bij bent en ik hoop je te blijven boeien in deze novelle. @Darkcrusader met deze stats is het een zeer groot talent in de KKD. de vraag is alleen kan deze jongen met tegenslagen omgaan of teert hij alleen maar op zijn talent. bedankt voor de reacties.
Geplaatst 20 november 20186 jr. Dat zijn al wel zieke stats hoor voor een speler van de KKD. Is al wel subtop eredivisie of hoger . Ga er vanuit dat Massimo niet lang in Almere te bewonderen is . Gelukkig is hij ook al van de 0 af
Geplaatst 21 november 20186 jr. Wat een stats! Dan mag het nog verbazen dat het slechts bij één doelpunt in de eerste drie wedstrijden gebleven is. Maar het gaat wel hard, getuige de selectie voor Jong Oranje.
Geplaatst 21 november 20186 jr. Almere zal niet lang van Massimo kunnen genieten met deze resultaten ! Schitterende periode die je doormaakt en je zal zo in de belangstelling staan van de Nederlandse topclubs ... Opgeroepen worden voor Jong Oranje is echt wel een bewijs dat je aan het knallen bent
Geplaatst 21 november 20186 jr. Auteur De avond voor dat ik me moet melden op de KNVB Campus is de loting voor het beker toernooi waarin we gekoppeld worden aan FC Volendam. Gezien de goede vorm die we hebben moet het kunnen maar in de Keuken Kampioen Divisie kan je ook zomaar van iedereen verliezen. Zaak dus om deze wedstrijd niet te makkelijk op te vatten. Bij Jong Oranje loopt het eigenlijk wel lekker. Het niveau ligt weer wat hoger dan bij Almere City en dus was het wel even wennen. Tijdens de afsluitende training in Finland krijg ik een hesje en dat betekend dat ik in de basis start. De trainer wil dat iedereen verplicht het volkslied mee zingt. In mijn ogen is het niet meer dan normaal dat je meezingt maar waarom moet je die verplichting er op leggen? Al snel weet ik de ban te breken door de openingstreffer te maken en vanaf dat moment hebben we geen kind meer aan Jong Finland. We weten uiteindelijk met 1-7 van het veld te stappen en ik weet er in deze wedstrijd 4 te maken. Ook lever ik nog 2 assists en word ik verkozen tot man van de wedstrijd. Het kan slechter lijkt mij zo. Een dag later zie ik mijn ploeggenoten tegen MVV tegen de eerste nederlaag van het seizoen aan lopen. Er word met 2-0 verloren en er worden door de jongens bij het nationale team wat grappen gemaakt dat ik daar gemist word. Laat duidelijk zijn dat ik dat zelf niet zo zie want mijn vervangers zijn ook gewoon goede spelers. Tegen Jong Slowakije word ik na een uur gewisseld en heb ik met 1 assist toch ook hier mijn aandeel in de 6-0 overwinning. Hierdoor zijn we weer een stapje dichter bij het EK aankomende zomer. Eenmaal thuis gaat het op school over mijn 4 doelpunten bij mijn debuut voor Jong Oranje en ben ik een hot item. Dit is de directie van school ook niet ontgaan en ze willen een gesprek met mijn ouders. ik zit in mijn laatste jaar van het VMBO maar alle aandacht die ik krijg vind de directie maar niks. Hun voorstel is om apart onderwijs te gaan volgen maar dat vinden mijn ouders geen goed idee. Ik blijf dus gewoon hier op school en dat vind ik zelf ook wel fijn. Gewoon lekker normaal blijven doen en dus ook een gewone dagelijkse routine houden is wat het beste is. De eerste wedstrijd naar de interlandperiode is die tegen Jong FC Utrecht thuis. Met pijn en moeite weten we deze wedstrijd te winnen door een vrije trap van Seck. Overigens kregen we die vrije trap door een overtreding die op mij werd gemaakt. Na 84 minuten spelen is het voor mij einde wedstrijd en mag ik plaats nemen op de bank. FC Den Bosch is de volgende tegenstander en er word zelfs al zachtjes gesproken over het Martens effect want elke wedstrijd met mij werd nog gewonnen. Tot vandaag. We spelen een vrij kansloze wedstrijd en verliezen uiteindelijk ook met 1-0. Een paar dagen later spelen we tegen Volendam voor de beker. Lang lijken we met een overwinning in de bus te kunnen stappen. Kip had ons namelijk voor rust op voorsprong gezet met een prachtige goal maar in de 93e minuut krijgen we de goal toch nog om onze oren. Mentaal is dit natuurlijk wel een tik en we zitten er ook aardig doorheen. We weten met enig kunst en vliegwerk de penaltyserie te bereiken maar daarin weten we ook niet te winnen. Ik mis mijn strafschop en even lijk ik nog gered te worden als Kramer hun laatste strafschop pakt maar in de gelijkmakende beurt mist Mirani ook en zo zijn we nu al uitgeschakeld in de beker. Dat ik die penalty mis dat doet wel wat met me en spookt nog dagen door me hoofd als ik in bed lig. Zelfs tegen RKC thuis spookt het nog een beetje door mij hoofd. Ik werk hard voor het team maar kom zelf opnieuw niet tot scoren. Toch word er met 2-1 gewonnen en dat is het enige wat telt in mijn ogen. Dat het beter kan en misschien ook wel moet dat weet ik zelf ook wel. Als je als spits zijnde 4 wedstrijden op rij niet tot scoren komt dan zit mij dat gewoon niet lekker. Als mensen tegen me zeggen dat het allemaal wel komt en dat het met de leeftijd te maken heeft vind ik ze gewoon te lief voor me. Goed genoeg is oud genoeg. @komodo25 zoals aangegeven heb ik gekeken naar spitsen uit de eredivisie en dan met name bij de top/subtop. Stats zijn indrukwekkend te noemen voor een KKD spits maar ik heb de huidige potentie en toekomstige potentie niet bijzonder hoog gezet. in ieder geval staat Massimo voor Almere City al 4 wedstrijden droog. @Darkcrusader stats zijn goed ja maar prestaties zijn afhankelijk van zoveel andere aspecten ? @Marius bij jong oranje ging het ook wel erg aardig maar eenmaal terug bij almere city lijkt massimo toch een terugslag te hebben @True_Legend de start was zeker aardig te noemen echter lijkt de klad er nu een beetje in te komen. Zal Massimo dan toch alleen maar op zijn talent teren thanks voor de reacties weer ?
Geplaatst 21 november 20186 jr. IJzersterk debuut bij Jong Oranje. Bij de club gaat het dan weer een pak minder, maar dat heeft waarschijnlijk niet alleen met Massimo te maken. Zo'n jonge kerel kan onmogelijk alleen een ploeg dragen, ook niet met zo'n stats.
Geplaatst 22 november 20186 jr. Bij Jong Oranje laat je je talent alvast goed zien. Hopelijk kun je snel de draad ook oppikken bij Almere!
Geplaatst 22 november 20186 jr. Vliegende start in Jong Oranje, maar voor de rest is het een maand om snel te vergeten.
Geplaatst 22 november 20186 jr. Een mindere maand als jonge speler kan altijd gebeuren en nu is het de moment om mentale weerbaarheid te tonen ... Gewoon lekker blijven trainen en goed spelen en dan komt dat wel in orde
Geplaatst 22 november 20186 jr. Met zulke stats zou zo'n spits moeten domineren in de KKD. Dat laat Massimo in Jong Oranje wel zien, maar nu in de competitie even niet
Geplaatst 23 november 20186 jr. Auteur Ondanks mijn mindere vorm bij de club word ik toch weer opgeroepen voor Jong Oranje en mag ik dus hopen op speelminuten tegen Gibraltar en Turkije. Het voelt toch als een soort steuntje in de rug dat de bondscoach je niet laat vallen als het even iets minder gaat dus hopelijk kan ik dat terugbetalen met 2 goede prestaties. Omdat er meerdere jongens zijn opgeroepen voor hun nationale team heeft de directie verplaatsing aangevraagd voor de wedstrijd tegen FC Volendam en met succes. Tegen NEC komt het er opnieuw niet uit. Wel weten we door een strafschop in de blessuretijd nog een punt mee de bus in te nemen maar de vorm is ver te zoeken en ik voel langzaam de moed in mijn schoenen zakken. Het lijkt maar niet te willen lukken. De grote opsteker komt voor mij in de Interland tegen Jong Gibraltar. Met 3 goals en een assist heb ik weer een ruim aandeel in de met 13-0 gewonnen wedstrijd. Met dit resultaat zijn we ook gelijk geplaatst voor het EK van aankomende zomer en dat is voor mij toch wel een lichtpuntje. Uit tegen Jong Turkije heb ik het wat lastiger maar met opnieuw een assist en een 0-2 overwinning kan ik met een goed gevoel terug naar de club. Eenmaal terug op de club krijg ik de complimenten van onze Technisch Directeur en hij zegt altijd achter me te staan ook als het zoals nu bij de club even wat minder gaat. Tegen GO Ahead Eagles is het van mijn kant weer hopeloos en word ik na een uur spelen uit mijn lijden verlost. 10 minuten voor tijd krijgen we de 0-1 tegen en verliezen we. Tegen FC Twente uit mag ik op de bank plaats nemen en zie ik Ricardo Kip al snel een rode kaart pakken. FC Twente speelt dit goed uit en ik mag nog 5 minuten laten zien wat ik kan bij een 4-2 achterstand. Ik ben nog wel een keer gevaarlijk maar mijn kopbal eindigt op de lat. Ook de inhaal wedstrijd tegen FC Volendam word met 1-0 verloren. Opnieuw start ik op de bank en zie ik vlak voordat ik het veld mag betreden het tegendoelpunt vallen. Ik speel in die 20 minuten heel aardig maar heb vooral veel pech als ik tot 2 keer toe de paal weet te raken. Opnieuw verliezen we en maken we een vrije val op de ranglijst. Het gemor rond mijn persoon is al begonnen en dat is lastig. Ook op school heb ik het moeilijk als ik er mee geconfronteerd word. maar blijkbaar hoort dit er allemaal bij. @komodo25 opnieuw 2 prima wedstrijden bij jong oranje maar bij almere city lijkt het maar niet te lukken @Marius met zijn 16 jaar heeft massimo ook nog genoeg te leren en dit is dan een harde maar goede leerschool voor hem @kaspdb de goals laten nog opzich wachten en ondertussen neemt de druk toch wel wat toe @ROEMM ook deze maand is voor zowel de club als voor massimo 1 om snel te vergeten de ommekeer moet snel komen. @True_Legend mentaal knaagt het ook zeker. massimo moet snel het niveau wat hij bij jong oranje haalt ook op clubniveau laten zien @bas2204 het blijft moeilijk voor hem. of dat aan de kwaliteit om hem heen ligt? misschien maar dat er iets moet gebeuren is duidelijk. Thanks voor jullie reacties weer en alvast een goed weekend
Geplaatst 23 november 20186 jr. Dit begint toch wel een serieuze dip te worden. De prestaties bij Jong Oranje waren misschien nog even goed voor het moraal maar Gibraltar was eerlijk gezegd ook geen waardemeter natuurlijk.