Spring naar bijdragen
bas2204

[FM19] Le renard rusé et ses lionceaux

Aanbevolen berichten

BDKkmAd.png

HPVvFUz.png

Ik ben er weer eens hier. Ik ga kijken hoe regelmatig ik het bijhouden van de novelle bij kan houden, maar ik heb in ieder geval veel zin om weer eens iets met jullie te delen. Veel leesplezier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sochaux ... Een club met toch wat ervaring en talent aanwezig ... Af en toe komt daar eens een enorm talent aan het venster piepen ... Hopelijk dat jij alles samen kan halen en hen naar de beste clubs van Frankrijk kan leiden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aaaah lang geleden dat ik nog eens een novelle van jouw hand zag! Succes

Grafisch knappe start!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is toch wel een erg knappe start, zowel grafisch, taalkundig als inhoudelijk. Zeer intrigerend! Ik ben al benieuwd naar het vervolg. Succes met de carrière en de novelle!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi begin, benieuwd naar het vervolg. Hopelijk kan je veel bereiken met de talenten! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

BDKkmAd.png

IU3hqx5.png

Allen enorm bedankt voor de eerste reacties na mijn lange afwezigheid hier. Ik zal zsm ook de tijd nemen de andere novelles te gaan doorlezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk kan Aira de club weer naar het niveau tillen waar ze een aantal jaren terug mee bekend zijn geworden. Dat er een Chinese eigenaar is kan een goed teken zijn, maar ook betekenen dat hij de geldkraan onverwacht volledig toedraait. Ben benieuwd naar je volgende update. Grafisch heel knap

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben erg benieuwd welke trainer aangesteld gaat worden. Dat hij/zij reeds geworteld is in de club maakt me nog meer nieuwsgierig.

@True_Legend Aira is juist degene die snel ontslagen is 😉

@bas2204 Misschien is het ook handig om je volgers te taggen, kunnen ze je novelle niet over het hoofd zien.

bewerkt door Mordurette

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Benieuwd wie inderdaad de nieuwe coach wordt... En zoals Mordurette aangeeft, een tag zou wel handig zijn om te volgen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb Sochaux altijd wel een sympathieke club gevonden. Bovendien is de regio daar prachtig. Succes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook erg benieuwd wie de nieuwe coach van Sochaux wordt. Vraag me ook af wat er gaat veranderen in het rekruteren van nieuwe spelers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net zoals vele anderen ben ik erg benieuwd naar de naam van de nieuwe trainer. Bij een Chinese clubeigenaar kun je zo je bedenkingen hebben maar deze beste man lijkt het in ieder geval goed voor te hebben met de club.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wist helemaal niet dat Sochaux nu een Chinese clubeigenaar had. Benieuwd naar de manager en de manier van werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden