Spring naar bijdragen
FMusic100 - 2018 is gestart! Lees meer... ×
bas2204

[FM19] Le renard rusé et ses lionceaux

Aanbevolen berichten

Heel erg leuke aankopen. Geeft meteen duidelijk weer hoe je van plan zal zijn om in de jeugd te investeren. 

Ivm de topic titel: ik spreek regelmatig Frans, dat heeft er misschien ook wel mee te maken 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Paar goede aankopen inderdaad. Ben benieuwd hoe zij zich door zullen ontwikkelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verrassend clubkeuze en de keuze voor de manager is nog veel opmerkelijker. De presentatie ziet er alvast goed uit, benieuwd of je direct kunt meedoen om promotie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

BDKkmAd.png

sNvTKC8.png

@Elano @ROEMM @Bokke @Marius @Darkcrusader @komodo25 @delichris @Mordurette @prinz poldi @Bramvinos @kaspdb @True_Legend

Bedankt mannen voor de reacties. Het is zeker de bedoeling dat een aantal van deze jongens al direct impact moet hebben. Samaké en Camara zijn zekere basisspelers, Vander zal ook regelmatig bij de eerste elf horen en Elia is de eerste stand-in van Camara. De andere drie zijn vooral gehaald voor hun potentie en niet voor hun directe inzetbaarheid in het eerste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een keurige voorbereiding met een knappe overwinning op Dijon dan moet de ploeg vertrouwen geven voor de start 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Knappe overwinning tegen Dijon, maar uiteindelijk tellen de resultaten in deze voorbereiding niet. Nu hopen dat je kan knallen in de competitie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een goede voorbereiding gehad. Daar hou ik wel van. Ik speel zelf ook altijd met een lange voorbereiding dan wordt men namelijk fitter van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker een goede voorbereiding hoor, al blijft het natuurlijk afwachten wat het geeft wanneer het om de knikkers gaat. Maar mentaal zal het alvast zeker goed zitten. Succes met de start van de competitie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke aankopen gedaan en een prima voorbereiding gehad. Ik ben benieuwd naar je resultaten in de competitie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon een zeer goede voorbereiding gehad. 

De overwinning op Dijon moet zeker veel zelfvertrouwen gegeven hebben. Hopelijk kan je deze vorm meenemen naar de start van de competitie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grafisch vind ik je laatste update echt knap👍 Op zich niet zo heel speciale bewerkingen maar wel in z'n geheel bijzonder net en strak. Ziet er gewoon gelikt uit!!! Ook inhoudelijk de moeite waard!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel erg leuk intermezzo met nog wat weetjes over Vos. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen als trainer. Als speler vond ik het zelf ook altijd al een markant figuur!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grafisch is deze update echt schitterend ! Professionieel ... Aantrekkelijk ... Heeft echt alles ! Dit is gewoon een topper dit topic 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden