Geplaatst 10 november 20186 jr. 1 - Sunderland AFC heeft een nieuwe 'Director of Football' Daags na het ontslag bij Southampton FC heeft Les Reed een nieuwe club gevonden. Sunderland AFC, uitkomend in de Sky Bet League 1, wil met de ervaren Reed werken aan een stabiel Sunderland waarbij het aan- en verkoopbeleid sterk verbetert zal moeten worden om de kwaliteiten op en buiten het veld te kunnen waarborgen. Onlangs werd bekend dat de 65-jarige Reed wegens tegenvallende prestaties het veld moest ruimen daar hij eindverantwoordelijk was voor het spelersmateriaal dat voorhanden was. De keuze van Sunderland om met Reed in zee te gaan is dus ook enigzins vreemd te noemen. Trainer Jotew, die onlangs is aangesteld als nieuwe manager van Sunderland is echter blij met de keuze: "Zeker, ik ben er heel erg blij mee. De eerste gesprekken waren goed en we zitten qua beleid op één lijn! Hij heeft natuurlijk jarenlange ervaring in de voetballerij en weet precies wat er van een Director of Football gevraagd word! We willen uiteraard snel terugkeren in de Barclays Premier League, maar dit vergt wel veel tijd en energie. We willen geen eendagsvlieg zijn, maar een vaste klant worden op het allerhoogste niveau. Die weg hopen we met Reed en de andere stafleden in te slaan!", aldus Jotew. De komende weken zal de technische staf nog verder uitgebreid gaan worden. Jotew heeft aan de aanwezige pers laten weten dat er nog een nieuwe hoofd jeugdopleidingen aangesteld moet worden. "Daarnaast zijn we ook fanatiek opzoek naar ervaren trainers voor zowel de jeugd, danwel het eerste elftal", aldus Jotew. 10 november 20186 jr. bewerkt door Jotew
Geplaatst 10 november 20186 jr. Aha, Sunderland, een gekende maar zeker niet minder mooie uitdaging. De druk zit er natuurlijk wel vanaf het begin op! Aangezien je meteen begint over jouw DoF, gaat hij voor jou de transfers regelen?
Geplaatst 10 november 20186 jr. Deze ga ik zeker volgen man. Les Reed vind ik echt één van de beste TD's van de Premier League, tenminste toen die nog bij Southampton zat!
Geplaatst 10 november 20186 jr. Een Sunderland novelle, die kan natuurlijk niet ontbreken nu ze zo afgezakt zijn. Heel veel succes.
Geplaatst 10 november 20186 jr. Sunderland ... Heel mooie uitdaging en het zal niet gemakkelijk worden om terug op het hoogste niveau te geraken, maar deze club hoort daar gewoon thuis ! Duidelijke filosofie invoeren en daar trouw aan blijven ! Niet afwijken van je pad ... Succes
Geplaatst 11 november 20186 jr. Auteur 2 - Sunderland voegt twee Nederlanders toe aan het technisch hart Met de komst van Les Reed als Director of Football hebben we met Sunderland al een grote stap gezet richting een goed aan- en verkoopbeleid voor de komende tientallen jaren, althans, dat is het streven. Met Trainer Jotew als nieuwe manager is de link met het Nederlandse voetbal al snel gelegd. Door die kennis weten we hoe bepaalde mensen hebben gefunctioneerd in het Nederlandse topvoetbal. Voor de functie van hoofd jeugdopleidingen was er in onze ogen ook maar één kandidaat waarvan we weten dat hij de jeugdopleiding flink kan opschroeven gezien zijn werkzaamheden bij clubs in het verleden. Daarnaast was hij als één van de weinige kandidaten momenteel clubloos. Niemand minder dan Wim Jonk is de nieuwe Hoofd Jeugdopleidingen van Sunderland AFC. Trainer Jotew is content met de aanstelling: "Als Nederlander weet je wat Wim Jonk heeft betekend voor een grote club als Ajax, waar hij is als laatst werkzaam was. Hij weet de juiste talenten te vinden, te sturen, en ze beter te maken samen met het team om hem heen! Een uitstekend vakman dat voor Sunderland een hoop kan betekenen in de toekomst!" Zoals gezegd sprak Trainer Jotew over een 'team om hem heen'. In het kielzog van Wim Jonk komt namelijk ook Dennis Bergkamp mee als trainer van het eerste elftal. Een speler die furore maakte bij o.a. Ajax en niet te vergeten Arsenal. Een man die weet hoe het Engelse voetbal in elkaar steekt en met zijn aanvallende en technische kwaliteiten een grote bijdrage kan leveren aan het versterken van ons team en selectie. "Ondanks dat Dennis op een niet al te leuke manier is vertrokken bij Ajax zijn wij ons bewust van zijn kwaliteiten als voetbalkenner. We zijn er heilig van overtuigd dat hij ons kan helpen de volgende stap te zetten, samen met Wim Jonk en Les Reed!", aldus Trainer Jotew. ---- @True_Legend @Marius (Samen, waarin ik als manager de grootste inspraak zal hebben over welke spelers ik al dan niet zou willen toevoegen aan de selectie) @True_Legend @Mordurette 11 november 20186 jr. bewerkt door Jotew
Geplaatst 11 november 20186 jr. Twee goede stafleden toegevoegd met de nodige ervaring en kennis. Bergkamp heeft leuke stats als trainer, dus die zal een grote impuls geven.
Geplaatst 11 november 20186 jr. Leuke club met een mooie uitdaging! Met Bergkamp en vooral Jonk de technische staf goed versterkt. 11 november 20186 jr. bewerkt door Minitolluz
Geplaatst 11 november 20186 jr. Mooie clubkeuze. Ik ben benieuwd hoe je het gaat doen. Met Jonk en Bergkamp heb je twee uitstekende versterkingen voor je staf.
Geplaatst 11 november 20186 jr. Twee schitterende versterkingen voor de technische staff .. Heel mooie en strakke presentatie van je topic tot nu toe
Geplaatst 11 november 20186 jr. Sunderland terugbrengen is een mooie uitdaging. Het is wel opvallend dat de club zo snel naar beneden is gedaald.
Geplaatst 11 november 20186 jr. Auteur 3 - De voorbereiding is ten eindeHet seizoen 2018 / 2019 is begonnen en inmiddels hebben we de voorbereiding achter de rug. Een voorbereiding waarin we goed op elkaar zijn ingespeeld, de fitheid van de spelers optimaal is en bovenal; de sfeer goed. Hieronder de uitslagen met doelpuntenmakers, alvorens we met het echte werk gaan beginnen, namelijk de eerste Championship wedstrijd tegen Charlton Athletic. Sunderland AFC - Gateshead : 2 - 0George Honeyman (4, 28) Oldham Athletic - Sunderland AFC: 2 - 4 Jose Bexter (pen 26)Charlie Wyke (28, 55, 58) Ishmael Miller (65)Luke O'Nien (84) Forest Green Rovers - Sunderland AFC : 1 - 4Lynden Gooch (4, 53) Charlie Wyke (38) Josh Maja (83) Robbin Ruiter (ed 71)Sunderland AFC - Hertha BSC : 0 - 0 Weymouth FC - Sunderland AFC : 1 - 4Duncan Watmore (1) Chris Maguire (pen 5)Josh Maja (22)Jack Diamond (52)Leigh Franch (90+1) Colchester United - Sunderland AFC : 2 - 3Adam Matthews (53) Frank Nouble (60) Mikael Mandron (79)Chris Maguire (84) George Honeyman (88) @Marius @delichris @True_Legend @ROEMM @Minitolluz @Mordurette @FM_Lesly
Geplaatst 11 november 20186 jr. Keurige voorbereiding die je hoop moet geven voor de competitie. Welke opstelling en tactiek gebruik je ? Presentatie is zeer strak en gewoon top
Geplaatst 12 november 20186 jr. Hoewel ik niets met de club heb is het wel een mooie en pittige uitdaging. Prima voorbereiding en de staff goed versterkt
Geplaatst 12 november 20186 jr. De staf is duidelijk versterkt en de voorbereiding is ook meer dan prima. Niets staat een goede start nog in de weg lijkt me!
Geplaatst 12 november 20186 jr. Nette voorbereiding! Hopelijk kun je deze vorm doortrekken naar de competitie.
Geplaatst 12 november 20186 jr. Ha, in die eerste wedstrijd was die speler wel honey. Eric Meijers hem toegesproken? ?
Geplaatst 13 november 20186 jr. Auteur 4 - Inkomende transfers plus het begin van de Sky Bet League 1!Allereerst wil ik jullie de namen geven van spelers die zich bij ons gevoegd hebben afgelopen transferperiode. Her en der vond ik de spoeling op bepaalde posities wat dun. Zeker met het drukke en volle speelschema in mijn achterhoofd vond ik dat we ons moesten roeren op de transfermarkt. Hieronder het resultaat.Morgan Gibbs-White - Een talentvolle speler, 18 jaar, van Wolverhampton die voor een jaar gehuurd word. Een creatieve toevoeging op ons middenveld om zodoende ons drie-mans middenveld dubbel bezet te hebben.Fousseni Diabaté - Een extra optie voor op de flanken hebben we gevonden in de naam van Diabaté, 22 jaar. De huurling van Leicester is een pijlsnelle vleugelspits die zowel op links, danwel op rechts kan spelen. Jan Bednarek - Met Ozturk en Baldwin hebben we twee Sunderland-waardige centrale verdedigers in onze selectie. Glenn Loovens is onderhand al 34 en zal op het veld niet veel meer van toegevoegde waarde zijn voor mij. Daarom is een extra verdediger geen overbodige luxe. De komst van huurling Jan Bednarek (22) biedt ons meer opties achterin. Tyias Browning - In principe hetzelfde verhaal als bij Bednarek. Een Engelse 24-jarige speler die centraal achterin en op de linkervleugel kan spelen. Hij kwam over voor een bedrag van 950.000 euro, wat kan oplopen tot 1,1 miljoen euro. Hij heeft een drie-jarig contract getekend met een eenzijdige optie voor nodig een jaar.Antonio Marin - Een talentvolle 17-jarige vleugelspeler voor de toekomst. Marin komt over voor 850.000 euro, wat op kan lopen tot 1,3 miljoen de komende seizoenen. Met zijn 17 jaar is hij momenteel gehaald als speler voor de toekomst, echter wel een hele talentvolle. Hij komt over van Dinamo Zagreb en heeft voor 3 jaar getekend. Daarnaast hebben we een eenzijdige optie op nog 2 jaar.(Screenshots kan ik eventueel in de volgende update toevoegen. Momenteel niet de tijd om FM op te starten, morgen wel weer!) Dan de competitie! Hieronder volgen de eerste uitslagen van het 2018/2019 seizoen in de Sky Bet League 1. G Sunderland AFC - Charlton Athletic: 1 - 1 (Sky Bet League 1) Jamie Ward (str 34)Lyndon Gooch (64) Jon McLaughin, Adam Matthews, Alim Ozturk, Jack Baldwin, Reece James (MvW), Max Power, Lee Cattermole (65 Morgan Gibbs-White), Lynden Gooch (83 Aiden McGeady), George Honeyman, Jack Diamond (83 Chris Maguire), Jerome SinclairW Luton Town FC - Sunderland AFC : 1 - 2 (Sky Bet League 1)Lynden Gooch (str 5, 15) Matty Pearson (77) Jon McLaughin, Tom Flanagan, Alim Ozturk, Jack Baldwin (Tyias Browning), Reece James, Max Power, Dylan McGeouch, Lynden Gooch (MvW), George Honeyman (90+1 Jan Bednarek), Jack Diamond, Jerome Sinclair (70 Charlie Wyke)G Sunderland AFC - Wycombe Wanderers : 2 - 2 (P) (Carabao Cup)Josh Maja (15, 47) Fred Onyedinma (28) Adebayo Akinfenwa (69) Strafschoppen Sunderland:^ Gooch, Power, Honeyman, Flanagan, Cattermole, Bednarek, Browing^ Maja, Ozturk Strafschoppen Wycombe:^ Akinfenwa, Mackail-Smith, Butcher, Gape, Harriman, Bloomfield, Thompson, Stewart^ McCarthy Robbin Ruiter, Tom Flanagan, Jan Bednarek, Tyias Browning, Bryan Oviedo (57 Alim Ozturk), Max Power, Dylan McGeouch (88 Lee Cattermole), Lynden Gooch, George Honeyman, Fousséni Diabaté (16 Jack Diamond), Josh Maja (MvW) ------ @Marius @Vlonkie @komodo25 @Bokke @Darkcrusader @Minitolluz @007mark @delichris @True_Legend @ROEMM @Minitolluz @FM_Lesly @Mordurette Bedankt voor de reactie heren! Niet de start waar we op gehoopt hadden maar er is nog niks aan de hand :)! 13 november 20186 jr. bewerkt door Jotew
Geplaatst 13 november 20186 jr. Als Sunderland hoor je gewoon elke wedstrijd te winnen, helaas wist Charlton een punt te pakken. Hopen dat de volgende wedstrijden wel winnend afgesloten kunnen worden.