Jump to content

[FM19/LLM] Eastleigh FC; Our Flight to the top!

Recommended Posts

MK Dons is een schoolvoorbeeld van modern football, walgelijk.

Nog even wat verdiend aan overbodige spelers. En in de competitie gaat het ook goed, staat maar vijf puntjes achter op directe promotie.

• Replies 482
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

XbhYlRH.png

EgWcmUE.png

Stand SkyBet League 1

@komodo25 @Marius @Rossi @Kavinos @Mordurette @delichris @007mark @FM_Lesly

Bedankt voor jullie reacties! Het begint er toch op te lijken dat we play-offs mis gaan lopen, zeker na zo'n maand. We hebben nog 6 wedstrijden te gaan en zullen alles op alles moeten zetten om het nog te halen.

@True_Legend Ik wist het ff niet meer (school is al een hele tijd geleden ) en google was niet mijn beste vriend daarin en bood geen duidelijke uitslag :P maar ik zal er op proberen te letten.

Dat wordt inderdaad geen eenvoudige opdracht meer om de play-offs te halen. Maar mirakels zijn de wereld nog niet uit. En op het einde van een seizoen gebeuren er wel meer rare dingen. Dus je weet maar nooit?!

Het seizoen toch behoorlijk keurig afgesloten. Ik denk dat je vooral trots moet zijn op je seizoen als promovendus. Je bent nooit in de problemen gekomen en kwam zelfs lange tijd in aanmerking voor de play-offs.