Spring naar bijdragen
FMusic100 - 2018 is gestart! Lees meer... ×
Darkcrusader

[FM19/LLM] Eastleigh FC; Our Flight to the top!

Aanbevolen berichten

zffA0rj.png

Na een geweldig eerste seizoen en een welverdiende vakantie is het weer tijd om onze blikken voor de toekomst te richten. We gaan een zwaar maar zeer interessant seizoen tegemoet, de club mag voor het eerst in zijn bestaan uitkomen in de Sky Bet League Two.

<De Staf>

Voordat het zover is heb ik een aantal drastische beslissingen moeten nemen, en hebben wij als club een druk voorseizoen gehad. De eerste belangrijke beslissing die ik moest nemen was op het gebied van mijn staf, de kwaliteit van mijn staf kwam niet in de buurt van wat wij moeten nastreven, daarbij kwam dat al mijn stafleden met een aflopend contract zaten. Ik besloot alle contracten te laten aflopen en een volledig nieuwe staf aan te trekken dat meer voldoet aan onze toekomstvisie, de volgende grafieken laten zien dat wij daar behoorlijk in geslaagd zijn.

Zoals te zien is zitten wij ver boven het gemiddelde, de gele balken geven zelfs aan dat wij het beste gemiddelde hebben in de competitie. Alleen op het gebied van beoordeling spelerskwaliteit staan wij 6e, alle andere staan wij in de top 5 van de League.

EkFWR3L.png

BMScXq0.png

MbBaGL5.png

<Transfers en Selectie>

Na de staf op orde te hebben gebracht was het tijd voor de selectie. Een aantal spelers had een aflopend contract en gezien hun leeftijd en kwaliteit werd het tijd voor hun om te vertrekken. Ross Flitney (DM), Danny Hollands (MC), Mark Yeates (AML), James Constable (SP) en Chris Zebroski (AMR) mochten allen hun spullen pakken. Doordat we al vroeg wisten dat deze spelers zouden vertrekken konden wij zelf ook al vroeg zaken doen op de transfermarkt, om ons financieel zo veel mogelijk te ontzien gingen wij op zoek naar talentvolle spelers die uit hun contract liepen.

kVgmCok.png

Spelerstats:

Spoiler

Andre Burley

v7fU6o3.png

Brooklyn Lyons-Foster

6T4q02J.png

Nathanael Ogbeta

IuuRjeG.png

Arthur Iontton

jtrSrm6.png

Aaron Kuhl

HW3h1j4.png

Harry Campbell

VKk0yiZ.png

Daniel Lavercombe

bocG3xP.png

Sion Spence

f9v7qIi.png

Jonny Smith

Q38LWSV.png

Dylan Mottley-Henry

sCFlGbl.png

Alex Babos

pOgh23c.png

De selectie voor komend jaar ziet er als volgt uit:

ZuzxXcw.png

<Samenwerkingsverband>

Vorig jaar sloten wij een samenwerkingsverband met Bolton Wanderers, maar ik was niet helemaal tevreden met deze samenwerking aangezien het ons nog weinig had opgeleverd, Op sterspeler Politic na dan. Gelukkig was het bestuur het met mij eens en werd de jacht geopend naar een nieuwe samenwerking, het moment toen het bestuur bij mij terugkwam en mij vertelde met welke club ze een deal hadden gesloten dacht ik dat ze een grap met mij uithaalden, maar niets was minder waar. Manchester United wordt onze nieuwe moederclub!

j5drAyl.png

<Oefenwedstrijden>

Tussen al deze veranderingen door moest er natuurlijk ook gewoon gevoetbald worden, we werken 6 oefenwedstrijden af in aanloop naar de start van de competitie. De wedstrijd tegen ons jeugdelftal hadden we natuurlijk gewoon moeten winnen echter lukte dit niet, maar over het algemeen ben ik wel tevreden met de uitslagen.

glqD1ng.png

<Reacties>

@delichris bedankt

@komodo25 dat is in ieder geval 1 record wat we gaan verbreken ja.

@Bramvinos bedankt!

@ROEMM ik had er een hard hoofd in na die rode kaart maar er zit een hoop strijdlust in deze ploeg.

@Dysproz Thnx!

@FM_Lesly Dat we ons zo wisten terug te vechten was wel een knappe prestatie ja.

@bas2204 het heeft de club zeker een kleine boost gegeven maar we gaan voor meer!

bewerkt door Darkcrusader

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een degelijke voorbereiding , de staff zeker niet onbelangrijk prima versterkt. Goede spelers weten te halen, staat nu een prima selectie die nog beter kan worden. Met united een moederclub gevonden die zeker nog van waarde gaat worden 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, met United een hele goede moederclub gevonden. Voorbereiding is eigenlijk zo belangrijk niet. gewoon zorgen dat je spelers fit raken en dan knallen in de competitie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke spelers gehaald en je bent er sterker op geworden. En met Manchester United kan je leuke spelers huren dat is altijd mooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De staf lijkt uitstekend op orde. Selectie ziet er ook weer prima uit en een samenwerkingsverband met United is heel mooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt echt een goede selectie voor het komende seizoen. Het verschil tussen de National en de League Two is niet heel erg groot, dus zie je makkelijk in de subtop mee draaien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Samenwerking met United, een goede kern ... League One gaat een makkie voor je worden ! Met een goede tactiek en een beetje geluk wordt je gewoon kampioen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van Bolton naar Manchester United. Dat is een behoorlijke vooruitgang. Verder heb je goede spelers gehaald en een goede voorbereiding gedraaid, succes komend seizoen 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zffA0rj.png

Het seizoen staat op het punt van beginnen en het wordt een lang maar uitdagend seizoen. De "kenners" schrijven ons een plek onderin het rechter rijtje toe, ze geloven niet dat wij gaan degraderen maar hoge ogen gaan we niet gooien volgens hun.

<Competitie>

Wij mochten ons seizoen beginnen met een thuiswedstrijd tegen een van de kandidaten voor promotie, en dus gelijk een goede krachtmeting voor ons. De eerste twee wedstrijden liepen we het veld af met een gelijkspel maar in de derde wedstrijd was het dan zo ver, Swindon had niets in te brengen en werd met 3-0 weer huiswaarts gestuurd.

In de drie daaropvolgende wedstrijden werd ons iets pijnlijk duidelijk, ondanks dat we telkens op voorsprong komen weten we dit niet vast te houden. Tot drie keer toe gaven we een voorsprong uit handen en liepen we met een gelijkspel het veld af. De laatste wedstrijd van de maand was die tegen Mansfield, en dit betekende onze eerste nederlaag dit seizoen. Al na 3 minuten kwamen we op achterstand en we waren niet in staat dit nog goed te maken.

MHrJUKF.png

8rquEoD.png

eThtXdP.png

OAaKQJt.png

81jLDlG.png

pI8VVly.png

4X8G5ct.png

Stand:

Spoiler

X3KVtjp.png

<Carabao Cup>

Deze maand werd er ook afgetrapt voor de Carabao Cup, onze doelstelling hierin was vrij simpel, de eerste ronde behalen. Aangezien de Carabao Cup begint bij de eerste ronde lag onze focus dus niet bij deze beker. Opnieuw gaven we een voorsprong uit handen en moesten uiteindelijk zelfs met 10 man verder. We wisten het tot de penalty's vol te houden, maar moesten toen onze meerdere erkennen in Crawley.

K0LTYm5.png

<reacties>

@komodo25 @Bokke @delichris @Bramvinos @Dysproz @FM_Lesly @True_Legend @Thomassje123 @ROEMM

Bedankt voor jullie reacties! Helaas is de start nog niet zoals gehoopt en zijn er punten voor verbetering, maar 1 nederlaag uit 7 wedstrijden is toch niet zo heel slecht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel gelijke spelen, maar in dit stadium mag dat nog. Het wordt wel belangrijk om af en toe eens te winnen anders ga je het heel moeilijk krijgen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als promovendus in zeven wedstrijd pas 1 keer verliezen is niet slecht. enkel zijn er iets te veel gelijke spelen. Ookjammer van de nederlaag in de League Cup. Zijn altijd welgekomen inkomsten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

image.png.f1f7f0678ecfa5676ffe7f580d3668d2.png

<Competitie>

Vorige maand werd pijnlijk duidelijk dat we erg veel moeite hebben om een voorsprong vast te houden. Het is een punt dat we echt moeten verbeteren willen we mee kunnen draaien in de competitie. Een lichtpuntje is wel dat we veel doelpunten scoren aan het begin van de wedstrijd waardoor we wel punten sprokkelen.

Deze maand begon met een wedstrijd tegen Stevenage. Opniew wisten we vrij vroeg op voorsprong te komen, maar deze keer wisten we het wel vast te houden. Helaas lukte het in de wedstrijd tegen Newport weer niet om het vast te houden, maar tegen Oldham waren we weer beduidend beter en sleepte de overwinning binnen. De laatste wedstrijd van de maand was die tegen Plymouth, helaas was deze club nog een maatje te groot voor ons waardoor we tegen een nederlaag aanliepen.

8B9HfNT.png

YLEsvTH.png

zu3rzWX.png

hTdZZ9d.png

Stand

Spoiler

image.png.169f1fa256001544cce07249f7abb391.png

<Checkatrade Trophy>

De Checkatrade Trophy is een bekertoernooi met eenzelfde opzet als bijv. de Champions League en de Europa League. De eerste ronde bestaat uit een groepsfase waarna het overgaat in een knock-out fase, het enige verschil is dat deze beker is opgedeeld in een Noord en Zuid toernooi waarbij het beste Team van Noord en Zuid elkaar treffen in de finale. Het toernooi bestaat uit clubs spelende in de SkyBet League 1, SkyBet League 2 en jeugdelftallen van de Premier League clubs.

Wij zijn dit jaar geloot in een groep met Southend(L1), Stevenage(L2) en Fulham -23. De eerste wedstrijd was die tegen het jeugdelftal van Fulham.

T0HU1Zf.png

<Reacties>

@Thomassje123 Gelukkig hebben we er deze maand 2 gewonnen maar het moet inderdaad beter.

@komodo25 we hadden meer verdiend.

@Bokke De uitschakeling is jammer maar geeft ons kans om meer te focussen op de competitie.

@Dysproz We kunnen aardig mee maar moet nog beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je doet het vrij aardig en staat dicht bij de play off plaatsen. Zou mooi zijn als je die kan halen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je doet het niet slecht, je staat maar net onder de Play-Off plaatsen. Hopelijk kun je die halen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden