Spring naar bijdragen
Darkcrusader

[FM19/LLM] Eastleigh FC; Our Flight to the top!

Aanbevolen berichten

[spoiler=intro]De afgelopen 2 edities van FM heb ik aan mij voorbij laten gaan maar deze editie kon ik niet meer negeren, en dus heb ik het spel weer opgepakt.

Toen kwam de grote vraag, met welke club wil ik gaan spelen? Ga ik voor een van mijn 2 favoriete internationale clubs, Juventus en Arsenal? hoewel ik deze clubs geweldig vind leek hier mij geen echte uitdaging in te zitten. Mijn favoriete Nederlandse club, ADO Den Haag, misschien? Maar ook dit leek mij niets, en toen schoot mij iets te binnen. In FM16 startte ik een spel met Eastleigh FC, een team wat op dat moment in de Vanarama Nations League South speelde. Ik wist met dit team op te klimmen tot de Championship en meerdere bekers te pakken, het was een van mijn favoriete spellen die ik ooit had gespeeld. Ik zocht ze op in de game en kwam er achter dat ze momenteel in de Vanarama Nations League spelen, en ik besloot de leiding van deze club weer op mij te nemen.

qJDISvQ.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eastleigh ooit een zeer toffe game mee gehad met FM2010. Mezelf naar de PL gecounterd en toen pas echt gaan bouwen. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eerlijk gezged heb ik nog nooit van deze club/plek gehoord. Ik heb even opgezocht waar het precies vandaan komt.. en wens je bij deze veel succes bij het kleine broertje van Southampton!

bewerkt door Chimpa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nooit van deze club gehoord ... Heel veel succes op dit lage niveau en hopelijk zien we jullie in een aantal seizoenen in de Premier League

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geinig clubje. In diverse LLM-campagnes in het verleden vaak tegen ze moeten spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze update bevat een samenvatting van alles wat er in de voorbereiding is gebeurd, hierdoor zal de post wat langer zijn. Een minder grafische update dan de updates die hierna komen zodat ik meer kan laten zien in een post. Tevens ben ik qua banner maker geen ster dus heb ik even wat in elkaar gezet om de post nog een beetje te "pimpen"

swggOGx.png

<Mijn Doelstellingen voor de toekomst>

Met mijn aanstelling bij Easthleigh FC heb ik mijzelf 3 doelstellingen gegeven:

1. Van deze club een echte Engelse grootmacht maken. Uiteraard is dit een vrij onrealistische doelstelling op dit moment, maar hiermee wil ik aangeven dat ik zo ver wil komen als mogelijk. Elk jaar gaan voor het hoogst mogelijk en blijven groeien met de club.

2. De beste opleidingscentrum van Engeland creëren. Het belangrijkste voor elke club is de jeugdopleiding. Op dit moment is onze jeugdopleiding nihil, dit moet de komende jaren worden verbeterd en mijn ultieme doel is: De beste opleidingscentrum van Engeland worden.

3. Een team creëren met louter jonge Engelse spelers. Een Engelse club moet, in mijn ogen, te bestaan uit Engelse spelers. Tegenwoordig worden spelers overal en nergens vandaan gehaald waardoor de eigen spelers steeds meer op de achtergrond verdwijnen, ik wil een club creëren dat bestaat uit eigen jeugd en jonge spelers van eigen bodem.

<Mijn tactiek>

Om er een aloude dooddoener in te gooien: "Aanval is de beste verdediging", en dus heb ik gekozen voor een aanvallende tactiek. De opstelling is een 4-2-3-1. In de aanval is het de bedoeling om in een extreem hoog tempo te spelen en het strafschopgebied van de tegenstander onder druk te zetten. Bij balverlies zal het de bedoeling zijn om hoog druk te zetten en de bal uiterlijk bij de middenlijn terugveroverd te hebben.

2UCqgT0.jpg

<Transfers>

Doordat Eastleigh geen al te brede selectie had moest ik op zoek naar wat versterkingen. De posities die ik wilde versterken waren, Doelman (Lavercombe, Campbell), rechter verdediger (Dacres-Cogley), aanvallende middenvelders (Jay, Mitchell, Politic).

N3Y1LLk.jpg

<Selectie>

Matt Jay (AMC/AMR), Mike Green (VL), Paul McCallum (Spits) staan door omstandigheden niet in deze lijst maar zitten wel bij de selectie.

aQisL2B.jpg

<Samenwerking>

fZYTZfD.png

<Voorbereiding>

Q0OS76s.jpg

Iedereen bedankt voor de leuke positieve reacties tot nu toe!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Schitterende voorbereiding en wat vooral een goed teken is, is dat je niet afhangt van één speler om doelpunten te maken. Je hebt verschillende spelers die gemakkelijk lijken te scoren tot nu toe. Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spijtig van die onverdiende nederlaag, maar je hebt je goed hersteld tegen Gateshead en je staat nog altijd niet ver van die eerste plaats. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wisselende resultaten, maar je staat er nog goed bij hoor. Salford doet het een heel stuk minder dan in het echt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bIDReJo.png

Door de lange blessure van rechtsback Dacres-Cogley, moesten we op zoek naar een vervanger. In onze zoektocht kwamen wij uiteindelijk uit bij een 22 jarige rechtsback van Sheffield United. We mochten Bennet kosteloos huren tot het einde van het jaar.

HNp4TV4.png

Antwoord op reacties:

@Bokke dat was inderdaad spijtig, maar we blijven in het voetspoor van de bovenste 2.

@delichris Gelukkig deze maand een stuk beter. Salford is erg slecht bezig ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Paar updates gemist maar je bent wel ongelofelijk sterk bezig. Het is zelfs een beetje een verrassing dat er nog twee clubs voor je staan gezien je puntenaantal. Op deze manier komt dat echter helemaal goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De resultaten zijn goed en je staat er heel goed voor in het klassement. Je mag trouwens een leuke speler huren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden