Jump to content

[IDS] [FM19] The Grecians; Gently to the topflight!

Recommended Posts

Een erg knappe reeks! Het is prettig om met tegenstanders te beginnen waarvan je weet dat ze niet zomaar een team van de mat spelen. Hierdoor heb je al heel wat vertrouwen gewonnen en de nodige punten bijeen gesprokkeld om niet met angst en beven de topclubs tegemoet te treden. Dit blijkt wel uit de laatste pot tegen Chelsea!

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tussenstand EFL Championship   Statistieken Exeter City - Debuut Sani Obinna   Mentions @Marius @Handzeep @delichris @komodo25 @Jotew @Mordurette @True_Legend @Minitolluz @Dar

Mooie overwinning op Lokomotiv. Ajax wordt een iets grotere uitdaging, maar zou ook te pakken moeten zijn.   Het is maar 1 wedstrijd, vanwege het WK @Isco22

sghocz.jpg

GKSES5Y.png

Loting 4e ronde EFL Cup

Mentions

@Marius @Handzeep @delichris @komodo25 @Jotew @Mordurette @True_Legend @Minitolluz @Darkcrusader @Thomassje123 @Vlonkie @kaspdb @kimvdb14 @bas2204 @Bokke @ivago @Kavinos @Titan @Jespresso @jelmerrr @TeamWesil @Isco22

Het is tot nu toe zeker een magistrale start van ons, maar we mogen ons zeker nog niet rijk gaan rekenen. Het seizoen duurt nog lang genoeg om veel punten te laten liggen. Ons doel blijft handhaving, dus zodra we veertig punten hebben kunnen we heerlijk vrijuit gaan voetballen!

Zo langzamerhand mag je het geen B-ploeg meer noemen als ze opnieuw een wedstrijd tegen een aardige tegenstander weten te winnen. Een prettige gedachte dat je dergelijke spelers achter de hand hebt!

sghocz.jpg

YsOq20d.png

Tussenstand Barclays Premier League

Mentions

@Marius @Handzeep @delichris @komodo25 @Jotew @Mordurette @True_Legend @Minitolluz @Darkcrusader @Thomassje123 @Vlonkie @kaspdb @kimvdb14 @bas2204 @Bokke @ivago @Kavinos @Titan @Jespresso @jelmerrr @TeamWesil @Isco22

Inmiddels lijken het zelfs mijn reserves ipv mijn B-ploeg. Ze presteren best wel aardig en dat scheelt enorm veel. Doordat ze behoorlijk goed in vorm blijven, kan ik heel makkelijk wisselen zonder mijn ploeg zwaar te verzwakken!

Behoorlijk zware nederlaag tegen Liverpool, maar dat is natuurlijk niet zo heel vreemd. Als promovendus sta je er gewoon nog heel knap tussen bovenaan, en die overwinning tegen Everton was natuurlijk ook weer spraakmakend.

sghocz.jpg

qFhmMt2.png

Loting kwartfinale EFL Cup

Mentions

We presteren zoals een promovendus hoort te presteren, hopelijk weten we het zo vol te houden. Dan kan het nog een schitterend seizoen gaan worden!

sghocz.jpg

7fxonNc.png

Tussenstand Barclays Premier League - Trainerscursus Howe

Plannen trainingscomplex - Plannen jeugdopleiding - Howe krijgt aanbiedingen

Mentions

Mijn reserve spelers blijven echt meer dan prima presteren. Echter denk ik dat Liverpool wel een maatje te groot zal zijn voor mijn reserves, maar we zullen zien hoe zij presteren!

• Marius unpinned this topic