Spring naar bijdragen
FM_Lesly

[FM19] The Grecians; Gently to the topflight!

Aanbevolen berichten

IsoXYhI.png

uLk50ZC.png

Uitleg:

Nu FM19 volledig uit is, kan ik natuurlijk niet achterblijven met mijn eerste novelle. Het verhaal van Eddie Howe inspireert mij al jaren, waardoor ik altijd ook games heb met een alterego als broertje van Eddie. Hopelijk kan ik jullie wederom verblijden met mijn eenvoudige stijl van presenteren en wederom een Engelse club!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Exeter zegt me niet zo veel eigenlijk. Hopelijk kom ik op deze manier wat meer te weten. Starten vanuit de League Two is in ieder geval een mooie uitdaging. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel succes met Exeter, kan me nog een mooie documentaire herinneren waar Exeter en Swansea gevolgd werden in hun strijd tegen degradatie uit de League Two toentertijd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
[CENTER][img]https://i.imgur.com/IsoXYhI.png[/img] [img]https://i.imgur.com/NuwVOEh.png[/img][/CENTER] [B]Mentions[/B] @Jornski @Marius @Handzeep @delichris @komodo25 De keuze voor Exeter is eigenlijk gevallen, omdat ze echt wel in een uithoek van Engeland liggen. Hierdoor ben je echt afhankelijk van een goede eigen jeugdopleiding, waardoor het gelijk een mooie uitdaging gaat worden. Mijn beide doelmannen komen uit de eigen jeugdopleiding, waar Christy Pym echt wel een zeer groot talent is. Hopelijk kan ik hem volledig meenemen naar de Premier League, wat het uiteindelijk doel gaat worden. Echter wil ik geen rare vreemde sprongen uit gaan halen, maar zoals de titel al aangeeft gewoon geleidelijk naar de top!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooie oefencampagne in elkaar gezet: gebalanceerd met zwakkere en moeilijkere tegenstanders. Een goede test met andere woorden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel succes in de voorbereiding. Goede gebalanceerde tegenstanders waar je kwaliteiten goed op de proef gesteld zullen worden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zijn toch wel hele mooie profielen voor dat niveau. Handig dat je zo drie spelers kan huren van een PL club.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Exeter ... Onverwachte clubkeuze voor je eerste FM19 novelle, maar wel in de lijn van je laatste topics : clubs die een lange weg naar de top voor de boeg hebben ! Ben benieuwd naar de resultaten 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

IsoXYhI.png

ku0Dm3X.png

Keuze uit drie clubs - Samenwerking AFC Bournemouth bevestigd - Fiche Monteiro

Mentions:

@Jornski@Marius@Handzeep@delichris@komodo25@Jotew@Mordurette@True_Legend

Hopelijk kunnen de huurlingen van Bournemouth mijn club naar een hoger niveau tillen, maar ik wil zeker ook wel de nadruk op de eigen jeugdopleiding gaan leggen. Voorlopig zien de eerste resultaten er wel aardig uit, maar het is pas de voorbereiding op het nieuwe seizoen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Drie uitslagen met perspectief, al blijven oefenduels relatief. De huurlingen van Bournemouth zullen je op dit niveau alleen maar heel erg vooruit helpen. Lang niet elke club kan op zo'n impulsen rekenen op dit niveau.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oefencampagne met perspectief. Vanwaar de keuze voor Bournemouth? Gezien Arsenal er ook bij staat zou ik zelf voor hem gekozen hebben, omdat je ook vaak meer vergoeding krijgt en betere spelers kan huren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Frenkie is denk ik niet gedaan vanwege de counter van Heerenveen, en Magallan vanwege de communicatie. Afgelopen week gaven ze al dat de restverdediging niet helemaal lekker meer is sinds de start na de winterstop. Denk dat er daarom gekozen is voor iets meer veiligheid met het centrale duo. Het was verder wel echt slecht, verdedigend gezien. Een groot drama. Maargoed, ook voorin was het niet best, en de invallende Neres liet ook niks zien.    Maargoed, kan gebeuren, donderdag lopen we er vast weer overheen. Hoop nog wel eigenlijk dat er een keeper aangetrokken gaat worden. De linksback is een minder groot probleem, zodra Magallan er wel staat. Met Wober had je deze wedstrijd helaas waarschijnlijk wel gewonnen, maargoed.. Lamprou is echt niet goed genoeg, niet lang genoeg bij de 3-1 en de 3-2 (die had Onana allebei gehad) vooral.
    • [FM19]  De VoetbalTrainer – Real Madrid     Mooi zo een actie van die Belgische eikel. Dat had die ook na de wedstrijd kunnen doen.  Die Belg kan beter zorgen dat ‘ie weer een basisplaats krijgt dan onze beste speler voor zo een belangrijke wedstrijd lastig te vallen. Bovendien, waar bemoeit die zich mee?   Natuurlijk, Tuchel mocht niet ontbreken. Hij doet maar.  Echter geloof ik niet dat er ook maar een topspeler is die naar PSG wil.  Maar misschien moeten onze scouts maar naar Neymar, Mbappe en Draxler gaan kijken. Ben benieuwd hoe die dan piept?   Geen slechte cijfers toch voor een club die in een ‘grote crisis’ vertoeft.       Een dik uur voor de wedstrijd klopte ineens iemand op de deur van de kleedkamer. Ik opende de deur en tot mijn verbazing stond Jose Mourinho, netjes in het pak zoals altijd, voor de deur. Terwijl ik in gedachten me afvroeg wat hij hier moest, gaf hij me de hand en legde me vriendelijk uit dat hij hier was in opdracht van  beIN SPORTS in hoedanigheid als analist van de wedstrijd. Daar had ik uiteraard niets op tegen, evenmin over het feit dat hij enkele spelers persoonlijk begroete. Ik gaf hem een lijstje met de opstelling en de reserves, we wensten elkaar succes en dat was het dan ook. Principieel heb ik niets tegen deze man, wel had ik altijd iets tegen de spelwijze waarop hij MU tegen ons liet spelen. Maar hoe dan ook, dat is zijn zaak. En begrijpen doe ik hem ook, want hij wil graag bij RM aan de slag, alleen zit ik daar nu nog. In hoeverre hij de activiteiten die men tegen mij in scene zet en heeft gezet, goedkeurt, weet ik niet en interesseert me ook niet. Ieder zijn meug. Voorlopig concentreer ik me op onze wedstrijd want ik ben zeker dat meester Klopp weer een verrassing uit de hoge hoed tovert.   En dat deed Klopp ook. Voor 54.074 toeschouwers, waarvan 2.703 Real fans, toonde Liverpool aan over bijzondere kwaliteiten en capaciteiten te beschikken. De eerste 25 minuten speelde Liverpool ons volledig van de mat. We kregen totaal geen vat op het drietal voorin, AMR Salah + AML Mane + spits Roberto Firmino.    In de 13de minuut ontfutselde Mane de bal aan Nacho, dribbelde de 16 in en haalde uit. Onze topkeeper had geen schijn van kans en dus werd het 1 : 0. De kop was eraf, Liverpool stond voor en Nacho stond even voor lul. Hij baalde als een stier, maar ik liet hem staan. Hopende dat hij zich zou herpakken.   10 minuten later was het Firmino die een voorzet van ongrijpbare Salah binnenschoot.  2 : 0 binnen 23 minuten. Wij kregen geen poot aan de grond, dus waren een aantal technisch tactische veranderingen noodzakelijk. Ons spelsysteem bleef 4-4-1-1 met de nodige aanpassingen en wat positionele wijzigingen zoals Bale die ML werd en Isco verhuisde van ML naar AMC. Het tempo ging omhoog en de passing werd directer en vooruit. 3 minuten later kreeg MR Vazquez een gele kaart voor een lichte overtreding. Wederom twee minuten later won Vazquez een duel van zijn directe tegenstander, vol van frustratie sprintte hij de 16 binnen en schoot de bal langs de keeper het doel in. 2 : 1  de aansluitingstreffer was een feit.   In de 36ste minuut kregen wij een corner die Vazquez verlengde en die aanstormende Varane onhoudbaar binnenschoot. 2 : 2 en de gelijkmaker was een feit. Wij zijn terug en nu kon het spel pas echt beginnen.   4 minuten voor het rustsignaal, dus in de 41ste minuut, kregen wij een penalty n.a.v. een handsbal van Virgil van Dijk.  Isco schoot de penalty onberispelijk in en wij stonden met 2 : 3 voor. Het tij was gekeerd.  Klopp wist niet wat hem overkwam. Ik stak mijn duim naar hem op en riep: 'Geht es noch, Herr Klopp?"   Inwendig lachte ik me kapot, want Klopp stond gigantisch te balen en wist niet waar die moest kijken. Bij het rustsignaal liep ik met de borst vooruit richting kleedkamer toen Klopp mij zwijgend en met een lange bek passeerde.    In de tweede helft kreeg Kroos in de 74ste minuut geel voor een lichte duwfout. Uit de vrije trap kopte Salah de bal in het net. 3 : 3 en Liverpool en Klopp kregen nieuwe hoop.  Nu was het Klopp die zijn duim naar me opstak en vriendelijk lachte. Gelukkig voor ons konden zij niet lang hopen.  Want twee minuten later was het Bale, die Robertson de bal ontfutselde en op volle snelheid de 16 binnen dribbelde, uithaalde en de bal in de touwen knalde. 3 : 4  en misschien wel de winnende treffer.    In de resterende 20 minuten hadden we nog maar weinig te vertellen. Liverpool gaf gas, opgejut door Klopp en vol op de aanval spelend. Het geschreeuw van het publiek motiveerde Liverpool en ze persten alle energie eruit die nog in hun zat. De scheids had moeite om op balhoogte te blijven en liet meer toe. Liverpool speelde alles of niets en pakte het botte bijl uit. Wij konden nog slechts verdedigen en Courtois kon laten zien dat hij een topkeeper was. Het bleef 3 : 4 en in de 96ste en laatste minuut schopte de volledig gefrustreerde Robertson Bale van het veld. In plaats van een rode kaart aan de dader te geven floot de scheids af.    Met een verbeten gezicht gaf Klopp mij de hand, murmelde iets onverstaanbaars en liep teleurgesteld richting kleedkamers. Ik mag Klopp wel en zeker als hij zo af moet druipen. Lekker toch. Het publiek stond min of meer op de banken en juichte beide elftallen toe. Ze hadden een dijk van een wedstrijd gezien die feitelijk, als ik eerlijk ben en dat ben ik altijd of meestal dan, geen winnaar had verdiend. Met een gelijkspel had ik ook kunnen leven en ik was benieuwd hoe Mourinho en de Spaanse kranten over deze wedstrijd zouden berichten.        
    • Dank je wel buren voor de 12 punten
    • Poeh, dat wordt toch flink versterken het komende jaar. Met het extra drukke schema zul je een brede selectie moeten hebben. Het liefst ook jongens met wat ervaring in de EL, al zal dat niet eenvoudig zijn. Voor nu al met al een prima seizoen gedraaid met een 11e plek en natuurlijk de fantastische bekerwinst! Ik ben benieuwd naar het volgende seizoen.     Is Dick Proper nog haalbaar voor je? Prima talentje, voor weinig op te halen in het eerste seizoen. 
    • Ik heb het 3 keer geprobeerd bij hem, maar telkens vroeg hij net teveel salaris. Veel verder dan 5k per week kom ik niet. Heb overigens wel Sven van Beek kunnen halen voor 1 miljoen. Stond op de transferlijst bij mij, dus dat is een mooie versterking. Heb jij hem kunnen krijgen?  Of speel je niet met Twente?