Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Na een aantal jaren iets minder actief te zijn geweest met Football Manager en Photoshop, zijn mijn handen toch weer gaan jeuken. Football Manager zit stiekem toch in je lichaam als een soort slapende vulkaan. Die is nu dus gaan uitbarsten. Ik heb besloten om gelijk ook maar een Novelle te starten. Erg ervaren ben ik daar niet mee, dus al je feedback op zowel grafisch als verhaal-technisch vlak (positief en negatief) is van harte welkom. Voor nu: veel leesplezier!

maVHytj.png

r32JNPg.png

• Antwoorden 67
  • Weergaven 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Leuke intro! Eerst zet je de lezer even op het verkeerde spoor, maar dan lijkt het dat om Gabri gaat. Tof gedaan! Benieuwd waar de beste man terecht komt.

Geplaatst

Succes met je Novelle. Begin ziet er al goed uit!

Geplaatst
  • Auteur
[img]https://i.imgur.com/101ScNP.png[/img] [img]https://i.imgur.com/PKSbCxJ.jpg[/img] [B]REACTIES[/B] @delichris ik laat je nog eventjes in spanning ;) @Marius thanks voor je complimenten. Ik hoop dat ik je kan blijven verrassen! @Jornski Thanks! Ik ben benieuwd of de Spaanse clubvoorzitters wakker zijn... @Gutz Dankjewel Gutz!
Geplaatst

Heel erg mooi overzicht. Zo wordt ook de minder bekende periode buiten zijn tijd bij Barcelona eens belicht.

Geplaatst
  • Auteur

Ik stoei nog een beetje met 'het nieuwe forum', daardoor is de update niet net zo breed als de banner. Ik vind dit vooral zelf erg lelijk, maar ik weet ook niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Voor de inhoud heeft het gelukkig geen gevolgen!

BANNER.png.109fe53e9a09f481693cbc9f9bcbda1a.png454056329_Update04_Clubbekendmaking.thumb.png.f96cb935de3140ac04afbab0d15d73bf.png

@delichris @Marius Dank! Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem na zijn tijd bij Ajax ook even uit het oog was verloren

@komodo25 Thanks! Leuk om te horen dat mijn keuze gewaardeerd wordt. Ben benieuwd wat je van de club vindt!

Geplaatst

Verrassende clubkeuze! Maar dit zou wel eens een erg interessante uitdaging kunnen worden.

Ik zou je afbeeldingen proberen te centreren. Dat gaat alvast een pak mooier ogen.

Geplaatst

Mooie uitdaging, interessante speler en het Engelse voetbal is zeer competitief op de verschillende niveaus ! Mooi begin en ik ga je zeker blijven volgen

Geplaatst

Gezellig stadionnetje in ieder geval. Op naar de Premier League zou ik zeggen! Dan kan dat negatieve seizoen ook uit de geschiedenisboeken geschrapt worden.