Spring naar bijdragen
FMusic100 - 2018 is gestart! Lees meer... ×
Marius

[FM19] Voor altijd in ons hart

Aanbevolen berichten

oud spelers zijn altijd positief en nu hopen dat je iets kan tonen in de tweede klasse. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooie update. Netjes om te zien hoe je er toch in slaagt om oud-spelers te halen 👍 en zo je oorspronkelijke vooropstelling te blijven volgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

center%5D

Er0SiPq.jpg

Profiel Staes | Profiel Stef Wils | Historiek Stef Wils | Profiel Timmermans | Historiek Timmermans

Spoiler

@Vlonkie @Jornski  @delichris @komodo25 @FM_Lesly @Bokke   @Thomassje123 @kaspdb   @bas2204 @Mordurette  @Minitolluz @prinz poldi

Bedankt voor alle reacties!

Ik had niet echt gerekend op vertrekkers uit de omkadering maar al bij al hebben we het nog behoorlijk opgevangen denk ik. Als technisch directeur had ik wel van een Walter Meeuws (ex-bondscoach Rode Duivels en tweemaal als trainer aan het werk op het Lisp) graag zien komen maar die was niet haalbaar. De twee jongens voor de staf zijn wel weer ex-Lierse jongens!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor dit niveau lijken mij dit prima staffleden , Dat twee ervan dan ook nog een historie bij Lierse hebben maakt het extra mooi 

bewerkt door komodo25

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk, het vorige seizoen met de ultieme prijs afgesloten. Nu tijd voor een doorstart als echte profs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt sterk hoe je de club telkens weet uit te bouwen met jongens met een ex-Lierse verleden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen verkeerde staf hoor. Je moet in de loop der tijd wel andere stafleden aantrekken om ook als club door te groeien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Knap hoe je toch weer mannen met een Lierse verleden vindt. Persoonlijk vind ik dat wel een meerwaarde (aan je novelle). Sterk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wils ... Herinner mij deze naam nog in het Lierse shirt ... Spijtig dat je sleutelfiguren verliest buiten de vier lijnen, maar op dit niveau is het logisch dat zij een stap vooruit willen zetten ... Maar binnen een viertal jaar zullen ze smeken om mogen terug te keren ! Je bent de basis aan het leggen voor iets heel mooi 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

center%5D

uZfmKrG.jpg

YYbgQSN.jpg

Oefenwedstrijden

2cdj15e.jpg

Het oefenprogramma voor het nieuwe seizoen verliep, naast de overwinning in de Super Cup, naar behoren. Enkel van het Deense OB werd verloren. De eerste tegenstanders waren kleinere ploegen uit de regio zodat het nodige ritme kon opgedaan worden. De zeges die daarna nog volgden tegen Charlton en Almere zijn dan weer goed voor het moreel.

Spoiler

@delichris @komodo25 @FM_Lesly @Bokke   @Thomassje123 @kaspdb   @bas2204 @Mordurette  @Minitolluz @prinz poldi   @True_Legend

Bedankt voor de reacties!

Persoonlijk bleef ik het één van de leukste uitdagingen vinden van deze game en novelle om telkens weer te zorgen dat er zowel spelers als staf aangetrokken worden die een band met Lierse hebben/uitstralen. Tot hiertoe kan ik er ook alleen maar tevreden over zijn. Natuurlijk hoop je dat een bepaalde stat hier of daar wat beter zou zijn, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Roeien met de riemen die je hebt ... En als de club groeit zullen er zich nog wel andere mogelijkheden aanbieden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede voorbereiding en na de scalp van Anderlecht nu ook Club Brugeg. Leek me wel geen verdiende zege, maar een prijs is een prijs. 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Puh, met slechts twee schoten op doel toch de beker gewonnen. Gefeliciteerd. Weet je de successen van afgelopen seizoen verder voort te zetten? Ben benieuwd.. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Thanks! Is zo te zien geen enorme goaltjesdief maar hij moet uiteindelijk vast wel voor meer dan die 9 miljoen die ik moet betalen door te verkopen zijn.  Dat hij Nederlands is is een groot voordeel in mijn persoonlijke filosofie dit jaar..
    • Omdat Blind al bewezen had niet capabel te zijn zoals Dysproz zegt (al had ie natuurlijk geleerd kunnen hebben maar dan nog het is wel het NL elftal en niet een speeltuin) Maar vooral omdat hij al werd aangesteld toen ook Hiddink aangesteld werd.  Daarmee gaven ze aan, we hebben eigenlijk geen vertrouwen in Blind maar hij wordt het toch.  Nu is het gewoon een hoofdtrainer die vertrekt en zijn assistent die het overneemt (wel snel gekozen, maar ik vermoed dat het intern al langer bekend was). Dus ik neem aan dat ze ook al tevreden zijn over Slot.
    • Dat is het juist. Hij heeft dit vaker gedaan en helemaal niemand reageerde. Beetje triest van zo'n werkgever dan. Ook de laatste keer wist Eurosport er niks van alleen waren er dit maal oplettende kijkers actief via social media.    Kijk eens de uitzending van VI terug met hem erbij, dan snap je het denk ik meer. Steeds minder aandacht, mindere wedstrijden etc. Hij gaf ook aan dat hij geen andere keus had (geen aanbiedingen)
    • Wederom de Supercoppa gepakt 💪.