Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 1 uur geleden zei 007mark: Ik begrijp deze mensen heel goed. Dacht laatst hier ook te lezen dat een Betaald Voetbal Organisatie ook slechts een bedrijf is en waar de spelers de medewerkers zijn toch? Nou prima, als je dan veel geld betaald voor seizoenkaarten, shirts, vliegtickets naar uitwedstrijden etc. en het product voldoet niet aan de verwachtingen, dan mag je toch best gaan klagen en boos worden. Op de barricades en tegen de muur met die gasten. Die kans is groot. Zie zelf Henkie Fraser ook nog wel gebeuren Misschien moeten ze Tim Hofman mailen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 3 minuten geleden zei Magikarp: Misschien moeten ze Tim Hofman mailen Dan eerder Dennis Schouten en Bram Krikke. Goh, wat een heerlijk programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Tot vanochtend was ik 'blij' dat Ajax nog wat genade toonde met een 4-0, waar een 10-0 niet misstaan had als ze een beetje hun best deden. Als ik dan weer zie dat er een paar van die beroepsclowns de bus gaan opwachten en bekogelen, vind ik dat nog triester dan met 10-0 verliezen. Leek wel een wereldrecordpoging kanker roepen, echt tenenkrommend zeg. Als je dat soort mensen nog 'begrijpt', ben je ook niet helemaal lekker bij je paasei Edit: Had @007mark zijn post nog niet eens gelezen voordat ik over een wereldrecordpoging begon; mooi gezegd. 28 oktober 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Stam weg. Laat de bets maar komen: Mario Been, Kuyt, John de Wolf en Advocaat zijn de topfavorieten denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Drenthe kwiedetti tomassen voor de groep gooien kinderen van de club van zuid!!!!! Worden we toch nog kampioen koolsingel here we come jhk!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Ik zou zeggen Tomassen inderdaad en anders Craig Bellemy Kuyt geen optie (thank fuck) omdat die geen diploma heeft toch? Zou de absolute doodsteek zijn voor de club. Vraag me wel af hoeveel dit nou uit gaat maken, want het probleem ligt veel dieper dan dit. Enige wat je van een trainer mag verwachten nu (en dat riep ik aan het begin al) is dat hij voetballers de kans geeft. Kokcu het vertrouwen geven, Sinisterra z'n ding laten doen, Burger genoeg minuten geven, Bannis lekker laten voetballen. Onbezorgd. Zaak is ook dat, mocht die koers ingezet worden, de supporters dat ook begrijpen en niet in januari weer een bus op staan te wachten omdat Bannis een paar keer van de bal is gezet en het niet NU NU NU NU NU NU allemaal goed is. Europees halen en klaar. Word maar lekker 6e. Bij deze, zwart op wit: Als het Kuyt wordt ben ik geen Feyenoorder meer tot die demagoog pleite is. 28 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 4 minuten geleden zei Magikarp: Kuyt geen optie (thank fuck) omdat die geen diploma heeft toch? Heeft Fortuna ook toch met dei Hofland. Gewoon een stroman erbij en het mag. Advocaatje met Kuyt als assistent zie ik ook wel gebeuren. Heerlijke jaren gaan jullie tegemoet iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Er zitten gelukkig mensen in het bestuur met voetbalverstand en verstand van het runnen van een club. Daar heb ik alle vertrouwen in, als het neerkomt op het aanstellen van de juiste trainer, passend bij de visie van Feyenoord. Wel respect voor Stam dat hij niet heeft gewacht tot het helemaal onhoudbaar was. Zal ongetwijfeld een smak geld meekrijgen, maar het scheelt dat hij al financieel onafhankelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Zojuist zei Regis: Heeft Fortuna ook toch met dei Hofland. Gewoon een stroman erbij en het mag. Advocaatje met Kuyt als assistent zie ik ook wel gebeuren. Heerlijke jaren gaan jullie tegemoet iig. Ja daar vrees ik wel voor inderdaad. Mja als ik die verhalen over Kuyt bij de o19 hoor... Meneertje Kuyt vindt Meneertje Kuyt belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Er zitten gelukkig mensen in het bestuur met voetbalverstand en verstand van het runnen van een club. Daar heb ik alle vertrouwen in, als het neerkomt op het aanstellen van de juiste trainer, passend bij de visie van Feyenoord. Wel respect voor Stam dat hij niet heeft gewacht tot het helemaal onhoudbaar was. Zal ongetwijfeld een smak geld meekrijgen, maar het scheelt dat hij al financieel onafhankelijk is. Krijg je tegenwoordig geld mee als je zelf oprot ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Welkom in de grote mensenwereld, "zelf opstappen" bestaat (vrijwel) niet in het voetbal, die heeft echt wel een afkoopsom meegekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Beppu: Drenthe kwiedetti tomassen voor de groep gooien kinderen van de club van zuid!!!!! Worden we toch nog kampioen koolsingel here we come jhk!!!! Puik plan. 12 minuten geleden zei MetalMichael: Er zitten gelukkig mensen in het bestuur met voetbalverstand en verstand van het runnen van een club. Daar heb ik alle vertrouwen in, als het neerkomt op het aanstellen van de juiste trainer, passend bij de visie van Feyenoord. Dit is sarcasme mag ik hopen he? Verstandige beslissing van Stam zelf denk ik, zag je wel aankomen na interview van gister. Vind het wel jammer, want dit is niet enkel Jaap aan te rekenen natuurlijk. Probleem zit zoals @Magikarp al zegt veel dieper in de club met constant botsende belangen. Hoop ook dat de jeugd de kans krijgt, maar dat gaat vast niet gebeuren. 28 oktober 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Hoe zit het met Maurice in de WoeSteijn?? Als ze die kunnen krijgen lijkt me dat de beste keus op dit moment. Een betere optie ga je niet zo makkelijk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) 16 minuten geleden zei MetalMichael: Welkom in de grote mensenwereld, "zelf opstappen" bestaat (vrijwel) niet in het voetbal, die heeft echt wel een afkoopsom meegekregen. Och hoor dan met zn grotemensenwereld. Doe nou niet alsof jij weet waar de klepel hangt in het voetbal. 28 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 4 minuten geleden zei 007mark: Dit is sarcasme mag ik hopen he? Dat je daar nog aan twijfelt. Zojuist zei MrMHB: Hoe zit het met Maurice in de WoeSteijn?? Als ze die kunnen krijgen lijkt me dat de beste keus op dit moment. Een betere optie ga je niet zo makkelijk vinden. Geen idee. Heb volgens mij na het vertrek van Gio de naam Van Wonderen eens laten vallen als toevoeging voor in de staf. ( @Magikarp graag ff bevestiging, aangezien jij mijn posts hier beter onthoudt dan ik zelf. :-D) Denk dat het een overbrugging wordt tot er een TD is aangesteld en we misschien wel tot de zomer opgescheept zitten met het trainersduo Advocaat - Kuyt. Wat een nachtmerrie. Doe mij maar een buitenlander met een stevige eigen visie. Las hem net op het twitteraccount van Kuiptalk en had het er toevallig gisteren over met wat vrienden dat ik hem eerder bij Ajax had verwacht dan Ten Hag: Laudrup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Zojuist zei MetalMichael: graag ff bevestiging, aangezien jij mijn posts hier beter onthoudt dan ik zelf. :-D) Nee je zal je eigen standpunten onthouden zegt ook weer genoeg dit natuurlijk he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Zojuist zei Magikarp: Nee je zal je eigen standpunten onthouden zegt ook weer genoeg dit natuurlijk he Gaat erom of ik het hier heb gepost of elders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Zojuist zei MetalMichael: Gaat erom of ik het hier heb gepost of elders. Hoop elders. Kun je de rest van je posts ook gelijk meenemen!!!!!!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Op 24-1-2019 om 19:56 zei PJHoutman: Ron Jans heeft toch aangegeven de stress van het hoofdtrainerschap niet echt meer te waarderen? Zie hem dan niet een stap maken naar Feyenoord. Ik zou Van Wonderen wel een interessante naam vinden. Met Oranje O-17 erg goed werk gedaan. Sowieso zitten we in een lastige positie omdat je komende vier, vijf jaar waarschijnlijk niet kunt concurreren met Ajax en PSV. Dan zullen er weinig toptrainers (danwel Nederlands, dan buitenlands) zijn die trek hebben in zo'n job. Advocaat zou ik niet super erg vinden, maar dan moet je volgend jaar wéér op zoek. Met Van Gastel weet je in ieder geval zeker dat je Gio light aanstelt, dat hoeft wmb niet. Op 24-1-2019 om 20:11 zei MetalMichael: Van Wonderen zag ik je idd tweeten vanmiddag, vind ik niet eens zon hele gekke moet ik zeggen. Wbt Jans: geen idee, weet alleen dat hij uit 't management van Groningen ging en volgens mij iets zei over op het veld willen staan. Van Gastel wil geen hoofdtrainer zijn, vanwege de onzekerheid. Heeft zich niet onafhankelijk gevoetbald, dus blijft liever assistent. Neem aan dat dat verhaal van toen Gio werd aangesteld in de tussentijd niet veranderd is. Credits naar Pjotr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Denk dat Sjaak Troost zichzelf aan gaat stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Zou genieten zijn. Duootje Aad de Mos en Harry Vermeegen een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ik pleit voor Hans Kraaij Junior! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Hoop dat Danny Buijs de zelfde stap neemt als die deed als voetballer . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Hein Vanhaezebroeck 28 oktober 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten