007mark Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Samenvatting gezien, maar was inderdaad niet veel. Zelf ook een aantal counters zorgvuldig om zeep geholpen weer (hallo Sinisterra). Daarnaast wel een 100% penalty inderdaad voor die tackle van Veltman. Al had het waarschijnlijk niet veel uitgemaakt vanwege het klasseverschil. Inmiddels trouwens dichterbij de degradatiestreep dan bij plek 3. Volgende week uit naar VVV. Sowieso weer geen Jogga dus. Zie het somber in daar. Hopelijk weet Stam iets te vinden, maar zelfs mijn vertrouwen in de trainer wordt steeds minder. Heb hem heel lang gesteund, maar straalt in zijn houding en interviews ook een beetje uit alsof hij het allemaal niet meer weet. Lijkt me geen juiste instelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ah, zo'n groep van 200 supporters wacht de bus op bij het trainingscomplex. Prima zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 42 minuten geleden zei 007mark: Samenvatting gezien, maar was inderdaad niet veel. Zelf ook een aantal counters zorgvuldig om zeep geholpen weer (hallo Sinisterra). Daarnaast wel een 100% penalty inderdaad voor die tackle van Veltman. Al had het waarschijnlijk niet veel uitgemaakt vanwege het klasseverschil. Inmiddels trouwens dichterbij de degradatiestreep dan bij plek 3. Volgende week uit naar VVV. Sowieso weer geen Jogga dus. Zie het somber in daar. Hopelijk weet Stam iets te vinden, maar zelfs mijn vertrouwen in de trainer wordt steeds minder. Heb hem heel lang gesteund, maar straalt in zijn houding en interviews ook een beetje uit alsof hij het allemaal niet meer weet. Lijkt me geen juiste instelling. Wat? 100 % penal? Dat viel toch wel mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 47 minuten geleden zei 007mark: Samenvatting gezien, maar was inderdaad niet veel. Zelf ook een aantal counters zorgvuldig om zeep geholpen weer (hallo Sinisterra). Daarnaast wel een 100% penalty inderdaad voor die tackle van Veltman. Al had het waarschijnlijk niet veel uitgemaakt vanwege het klasseverschil. Inmiddels trouwens dichterbij de degradatiestreep dan bij plek 3. Volgende week uit naar VVV. Sowieso weer geen Jogga dus. Zie het somber in daar. Hopelijk weet Stam iets te vinden, maar zelfs mijn vertrouwen in de trainer wordt steeds minder. Heb hem heel lang gesteund, maar straalt in zijn houding en interviews ook een beetje uit alsof hij het allemaal niet meer weet. Lijkt me geen juiste instelling. Waarom is dit trouwens? Gozer krijgt een godsvermogen betaalt van de club. Moet zich niet zo aanstellen en gewoon voetballen. Niet dat ie heel toevoegt momenteel, maar echt belachelijk dat hij weigert (?) op kunstgras te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) 51 minuten geleden zei 007mark: Ah, zo'n groep van 200 supporters wacht de bus op bij het trainingscomplex. Prima zaak. Best gezellig hier. Wel fris maar ik steek zo gewoon dat hele teringzooitje in de hens dan warmt het vanzelf op ahahah Grapje dit trouwens, mocht de AIVD meelezen en me de eerstvolgende pot van Jong op staan te wachten 30 minuten geleden zei Regis: Waarom is dit trouwens? Gozer krijgt een godsvermogen betaalt van de club. Moet zich niet zo aanstellen en gewoon voetballen. Niet dat ie heel toevoegt momenteel, maar echt belachelijk dat hij weigert (?) op kunstgras te spelen. Gewoon een laffe mental fish. Als het ff tegenzit loopt ie erbij als een verwende kleuter met zn verongelijkte harses. Maar heb het idee dat dat een Scandinavisch trekje is. Zijn er maar weinig mentaal weerbaar die daar vandaan komen. Nu ook een melding van AD dat de bus bekogeld wordt tering zeg. Welke waanbeelden heb je dan? Wat had je verwacht? Echt niks van wat er dit seizoen is gebeurd verbaast me, denk dat ik 90-95% ook gewoon heb voorspeld. Met een beetje realisme in je kop zou je dat ook gedaan hebben. Het enige dat niet verwacht was, was het halen van de groepsfase EL eigenlijk. 27 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 10 minuten geleden zei Magikarp: Best gezellig hier. Wel fris maar ik steek zo gewoon dat hele teringzooitje in de hens dan warmt het vanzelf op ahahah Grapje dit trouwens, mocht de AIVD meelezen en me de eerstvolgende pot van Jong op staan te wachten En anders paar corrigerende tikken werk je het bestuur eruit. Mag allemaal hier in Nederland heb ik vernomen. Citaat Nu ook een melding van AD dat de bus bekogeld wordt tering zeg. Welke waanbeelden heb je dan? Wat had je verwacht? Echt niks van wat er dit seizoen is gebeurd verbaast me, denk dat ik 90-95% ook gewoon heb voorspeld. Met een beetje realisme in je kop zou je dat ook gedaan hebben. Het enige dat niet verwacht was, was het halen van de groepsfase EL eigenlijk. Bij mij lag het verwachtingspatroon ook laag, maar we staan wel 12e he. Dat is nog slechter dan wij vooraf voorspelden. Wel beetje gek om nu als supporters zijnde dan pas zo'n actie te doen. Winnen bij ajax doe je namelijk al 15 jaar niet. Had na vorige week veel logischer geweest, of na de nederlaag in Sittard. Maargoed, onder veel van die snuifduiven heerst denk ik nog de overtuiging dat we prima met ajax kunnen meekomen. En ook daarom zou het een schande zijn als je Jaap op basis van deze pot eruit werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) Joh Jaap eruit. Logisch en zou me erin kunnen vinden, maar doe dat dan eerder. Die man weet het al sinds augustus niet. Daar tegenover staat weer dat er slechts één trainersduo is die dit lopend zal krijgen maar ik zal Sjaak Troost uit de droom helpen en bij deze zeggen dat ik er totáál geen interesse in heb. 2 minuten geleden zei 007mark: Dat is nog slechter dan wij vooraf voorspelden. Ik weet het niet hoor. Voorspelling deed ik op basis van 34 potten, het zou best kunnen dat ik deze resultaten had voorspeld tot aan vandaag. Welke positie dat op zou leveren had ik van tevoren niet geweten uiteraard. 27 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Joh Jaap eruit. Logisch en zou me erin kunnen vinden, maar doe dat dan eerder. Die man weet het al sinds augustus niet. Ik weet het niet hoor. Voorspelling deed ik op basis van 34 potten, het zou best kunnen dat ik deze resultaten had voorspeld tot aan vandaag. Welke positie dat op zou leveren had ik van tevoren niet geweten uiteraard. Fair enough. Dacht dat we in de prognose beide Feyenoord op 6 hadden. Kan ook nog wel natuurlijk. Heb zelf ook nog geroepen dat Feyenoord van de eerste 10 potten er 6 niet zou winnen en dat Jaap er dan uit zou gaan. Zijn er 7 geworden uiteindelijk huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 1 uur geleden zei 007mark: Nee. Hmm oke. Volgens mij speelt hij daar gewoon de bal, die duik erna doet er dan niet zoveel meer toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) Hij raakt hem met 2 poten toch? Gewoon een overtreding. PSV zou er op het middenveld rood voor krijgen maarja dat is PSV en geen Ajax he, dan heb je dat al gauw. Die Berghuis roept ff dat ie 'voor de supporters is gebleven'. Waar gaat dat deel van z'n salarisverhoging heen dan? Kika? Cliniclowns? 27 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hmm oke. Volgens mij speelt hij daar gewoon de bal, die duik erna doet er dan niet zoveel meer toe. Nog maar een keer gaan kijken dan. Denk dat je hem daar gewoon hoort te geven. 2 minuten geleden zei Magikarp: Die Berghuis roept ff dat ie 'voor de supporters is gebleven'. Waar gaat dat deel van z'n salarisverhoging heen dan? Kika? Cliniclowns? Nouja, er zit wel al een deel in de boetepot gok ik, dus dat van die Cliniclowns klopt wel een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 1 uur geleden zei 007mark: Ah, zo'n groep van 200 supporters wacht de bus op bij het trainingscomplex. Prima zaak. https://twitter.com/protestgroep/status/1188550809715388416 Dit maakt die waardeloze tweede helft goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 1.09. Heerlijk. Wat zou die Senesi nu denken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Nou wel netjes van Fer en Berghuis dat ze die kneusjes te woord staan. Stam durfde niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 9 minuten geleden zei Dysproz: Nou wel netjes van Fer en Berghuis dat ze die kneusjes te woord staan. Stam durfde niet? Er valt toch ook niks te zeggen, ze krijgen de kans niet eens want er lopen er meteen tientallen te raaskallen zodra fer/Berghuis hun mond open doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 32 minuten geleden zei MetalMichael: Nog maar een keer gaan kijken dan. Denk dat je hem daar gewoon hoort te geven. Nouja, er zit wel al een deel in de boetepot gok ik, dus dat van die Cliniclowns klopt wel een beetje. Gedaan, vind het nog steeds niks. hij raakt gewoon vol de bal. En daarna de speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 35 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hmm oke. Volgens mij speelt hij daar gewoon de bal, die duik erna doet er dan niet zoveel meer toe. Nou trustem hoor. 31 minuten geleden zei Regis: https://twitter.com/protestgroep/status/1188550809715388416 Dit maakt die waardeloze tweede helft goed hoor. Jaa dit is genieten. Heb net Guiness Book Of Records gebeld en zijn onderweg naar Zuid. Wereldrecord kanker in een minuut gaat nooit meer verbroken na vandaag. Wat dat betreft gaat 27-10 dus echt de boeken in. 8 minuten geleden zei Vitesse88: Er valt toch ook niks te zeggen, ze krijgen de kans niet eens want er lopen er meteen tientallen te raaskallen zodra fer/Berghuis hun mond open doen Ja, mooi man. Komen toch ook niet verder dan paar clichés waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 34 minuten geleden zei Vitesse88: Er valt toch ook niks te zeggen, ze krijgen de kans niet eens want er lopen er meteen tientallen te raaskallen zodra fer/Berghuis hun mond open doen Ja en dan van die gasten die boos worden omdat het niet stil is onder een paar honderd mensen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Hoe verzin je het om op zondagavond heel boos de reis te maken naar zo'n stadion, dan nog heel boos te wachten op een bus en dan heel boos te gaan lopen schreeuwen en 'verhaal te halen'? Knal de luxaflex dicht, zet een filmpje op en geef je vrouw een beurt man. Lees een boek. Zet je PS4 aan. Ga verder met je leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Gedaan, vind het nog steeds niks. hij raakt gewoon vol de bal. En daarna de speler. Met twee benen. Schijnt niet te mogen. En anders is die trap op de hak van Haps direct daarna wel een strafschop. Maar goed, liever geen goal want dan ziet Jaap Lul weer 'aanknopingspunten'. Overigens snap ik de gasten die daar bij de Kuip stonden wel, want dit was niet de 'strijdlust' die je normaal in een klassieker ziet (lees: twee doodschoppen in het eerste kwartier). Toch teleurstellend voor die mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Trainingswissel Stam eruit, Advocaat erin zie je al van 10 kilometer aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Kuyt toch zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Advocaat met Kuyt als assistent natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Hoe verzin je het om op zondagavond heel boos de reis te maken naar zo'n stadion, dan nog heel boos te wachten op een bus en dan heel boos te gaan lopen schreeuwen en 'verhaal te halen'? Knal de luxaflex dicht, zet een filmpje op en geef je vrouw een beurt man. Lees een boek. Zet je PS4 aan. Ga verder met je leven. Ik begrijp deze mensen heel goed. Dacht laatst hier ook te lezen dat een Betaald Voetbal Organisatie ook slechts een bedrijf is en waar de spelers de medewerkers zijn toch? Nou prima, als je dan veel geld betaald voor seizoenkaarten, shirts, vliegtickets naar uitwedstrijden etc. en het product voldoet niet aan de verwachtingen, dan mag je toch best gaan klagen en boos worden. Op de barricades en tegen de muur met die gasten. 2 minuten geleden zei Erwin.: Kuyt toch zeker? Die kans is groot. Zie zelf Henkie Fraser ook nog wel gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten