MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Ja, want die formatie waar wel op getraind wordt loopt zo lekker, hé Jaap?! Om over dat "naar de goede kleur spelen" maar te zwijgen. 24 oktober 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Het begin is goed in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Eerste 10 minuten denk ik een passnauwkeurigheid van 20%. Of ben ik dan optimistisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Op 24-10-2019 om 17:06 zei 007mark: Eerste 10 minuten denk ik een passnauwkeurigheid van 20%. Of ben ik dan optimistisch? Expand Komt in de buurt, maar lijkt wel alsof ze op een ijsbaan spelen af en toe 24 oktober 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Ié Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 HAHAHAHAHAHAHAHAH PLEUR OP MAN WAT EEN DOMME TYFUS MONGOOL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Ie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Kom er maar in @Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Ik streep in 1x al mijn Ié dingen af op de bingokaart. Keur ze allemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Iézus Christus wat een debiel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Op 24-10-2019 om 15:32 zei PJHoutman: Feyenoord wint vanavond met 1-3 na een vroege tegengoal. Narsingh scoort er twee. Expand Het kan zomaar, je had pas iets anders onwaarschijnlijks en dat gebeurde ook... Ik help het je hopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 #StamOut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Aan de knieën van Kökcü te zien, is het vrij oud kunstgras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Op 24-10-2019 om 17:22 zei MrMHB: #StamOut Expand Denk dat je Stam weinig kwalijk kan nemen. Die komt aan en na paar weken is de hele directie die hem heeft aangesteld weg. Tevens is ook je beste verdediger vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Op 24-10-2019 om 17:40 zei Pino: Denk dat je Stam weinig kwalijk kan nemen. Die komt aan en na paar weken is de hele directie die hem heeft aangesteld weg. Tevens is ook je beste verdediger vertrokken. Expand Moet ik hier nog serieus op reageren?? De spelers zijn misschien geen top, maar zoals hij ermee presteert en het onsamenhangend laat voetballen kan echt niet... Ik zou bijna zeggen: kijk eens wat vaker een hele wedstrijd (Maar dit kun je niemand aan doen! Zelfs Feyenoord-fans, supporters, aanhangers, sympathisanten of whatever dan ook) en je snapt het wel! 24 oktober 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Typerend trouwens hoe snel Berghuis die band van z'n arm haalde bij de wissel van Botteghin. Fopaanvoerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Op 24-10-2019 om 17:45 zei MrMHB: Moet ik hier nog serieus op reageren?? De spelers zijn misschien geen top, maar zoals hij ermee presteert en het onsamenhangend laat voetballen kan echt niet... Ik zou bijna zeggen: kijk eens wat vaker een hele wedstrijd (Maar dit kun je niemand aan doen! Zelfs Feyenoord-fans, supporters, aanhangers, sympathisanten of whatever dan ook) en je snapt het wel! Expand Prima te doen als Ajacied hoor. Leedvermaak is het fijnst. Zeker als het de rivaal uit zuid betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Op 24-10-2019 om 17:49 zei Regis: Prima te doen als Ajacied hoor. Leedvermaak is het fijnst. Zeker als het de rivaal uit zuid betreft Expand Haha, tja. Andersom zou ik het ook wel grappig vinden, maar elke blinde ziet dat het niveau om te janken is en meneer Stam er geen lijn in krijgt! 24 oktober 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Op 24-10-2019 om 15:32 zei PJHoutman: Feyenoord wint vanavond met 1-3 na een vroege tegengoal. Narsingh scoort er twee. Expand Sorry, ik ging nog uit van de vermoedelijke opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Haha Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Wie zag het ook alweer in Ié zitten? Ik bid voor je vanavond. Had zelf helaas alleen een lijstje van m'n bingokaart, dus zie nu pas dat ik de bonuspunten ben misgelopen :( Karsdorp en De Eerste Stuurman van de Deirdre van Haulbowline, County Cork, commanded by Commodore Mick Malone waren er niet dus dat was een free space. Neem aan dat ik die handsbal wel mag tellen als 'verkeerd geraakt'? 24 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Kun je 'Senesi dribbelt in en verspeelt bal' toevoegen aan de opties @Magikarp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Citaat Schoten worden net gepakt door een keeper, of geblokt... We zijn soms net niet doortastend genoeg. Maar je ziet wel dat we goed voetballen en dat we het een ploeg waar iedereen vol lof over spreekt lastig kunnen maken Expand Dit zou toch reden moeten zijn om die man zijn contract per direct te ontbinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten