Jump to content

Feyenoord

Recommended Posts

9 minuten geleden zei Bakkes12:

Haha ja ik weet waar HCP -2 voor staat, maar zie het zo 3/4-0 worden. in het verleden zette ik wel vaker geld in op de tegenpartij. Als Feyenoord dan verloor had je tenminste nog moneys als een soort van troost. Als Feyenoord dan won was je beetje geld kwijt maar ach. Op dit moment is een overwinning van Feyenoord ook geen geluksmoment meer.

Oh ja ik las het als ‘waar staat dat voor’. Lig normaal nog in mn nest rond deze tijd. 6.00 is die trouwens. 

• Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bestuur van Feyenoord is in ieder geval realistisch in FM20.

Eerste helft vond ik het aanvallend aardig. Verfrissend zelfs. Er gebeurde genoeg, werden wat mogelijkheden gecreëerd. Was het goed? Nee. Was het beter dan de wedstrijden hiervoor? Ja. Jullie moeten j

Niet echt cimpathiek nee.

Posted Images

2 minuten geleden zei Magikarp:

Oh ja ik las het als ‘waar staat dat voor’. Lig normaal nog in mn nest rond deze tijd. 6.00 is die trouwens. 

Np. Was op meerdere manieren te interpreteren. Anderhalf jaar geleden heeft Feyenoord toch een oefenwedstrijd tegen Young Boys gespeeld? Volgens mij scoorde die Hoaroa of hoe die ook mag heten aan de lopende band. :-D Maar dat was nog in de tijd van El Bekir, nu met Sjineesie en IE zijn we veel zekerder achterin.

30 minuten geleden zei Kavinos:

Hoop dat Feyenoord wint. Gokken tegen je eigen club kan toch niet man. Als "troost" geld ermee willen verdienen. 

Gebeuren doet het toch wel. Het is niet dat jij er met je betje voor zorgt dat het gebeurt.

26 minuten geleden zei Bakkes12:

Waarom zou het niet kunnen dan? Is toch op dit moment heel realistisch om te doen? Heb je tenminste nog een beetje plezier. :D 

Plezier behalen met een totootje terwijl je club verliest. Ik kan er niet bij...

Zojuist zei Bakkes12:

Is gewoon legit geld verdienen, niets mis mee toch? Ik kan wel heel 'moreel verantwoord' niets inzetten maar dan is dat toch gewoon een gemiste kans of niet dan?

Je moet het zelf weten, maar ik mag daar dan toch ook iets van vinden? Dingen als "plezier" en ":D"  terwijl  je club verliest. Vind ik krom. Dat is toch gewoon ruk? 

Zojuist zei Kavinos:

Je moet het zelf weten, maar ik mag daar dan toch ook iets van vinden? Dingen als "plezier" en ":D"  terwijl  je club verliest. Vind ik krom. Dat is toch gewoon ruk? 

Dat mag je zeker vinden, maar heel Feyenoord is ruk. Dan kan je er nu lekker je graantje mee meepikken, is toch heerlijk. Je zou bijna denken dat het fixed wedstrijden zijn. 

1 uur geleden zei Kavinos:

Er zijn dingen belangrijker dan een voetbalclubje. Zoals de bankrekening.

3 uur geleden zei Bolderbast:

Ben je nog steeds voor Feyenoord? Ga je ze ook supporten als ze tegen Helmond Sport moeten? :cab: 

Hey kut, ik support niks. Nooit meer naar whatever stadion, hooguit naar jeugdwedstrijden of amateurwedstrijden... Da's veel leuker! Maar ik 'support' wel vanaf de bank! Ik ben echter wel grotendeels (eigenlijk 110%) over dat overdreven Feyenoord-aanhanger zijn heen. Hoe is het met u dan, ben je al eens vader?? Doe de groetjes aan Daphne!

Lekker slim ook om 5-3-2 te gaan spelen. Je kan wel gebruik maken van snelheid voorin, maar in de basis creëer je heel veel druk op je centrum; je slechtst bezette posities. Leuk dat het bij Inter wel gaat, maar die hebben Godin - De Vrij - Skriniar, die kunnen die druk wel klaren én kunnen een balletje lang geven op een Lukaku en Lautaro Martinez. 

Ik zie het weer somber in, gelukkig moet ik lekker lang trainen na 2x 5-0 te hebben verloren de laatste twee weken.

50 minuten geleden zei MrMHB:

Heb er zin an, natuurlijk wordt Kökcü weer geslachtofferd. Slimme coach die Jaap!

Met 5-3-2 is het een logische keuze, maar de 5-3-2 op zich is geen logische keuze. Kun je zelf kiezen wat je het slimst vindt :)