Regis Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 9 uur geleden zei MetalMichael: Welk interview? Oh op VI Pro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) 54 minuten geleden zei Regis: Oh op VI Pro. Weird flex but ok 23 oktober 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) Voor de ras-pessimisten: Young Boys krijgt nog steeds 1.88 voor een overwinning. Twee goals van Young Boys voor 1.70. Met Geertruida, Malacia, Botteghin en Ié is dat toch een mooiere rente dan bij de bank Haps is wel mee naar Zwitserland zie ik nu. Zou het uitmaken? Citaat Jan Boskamp komt met een opmerkelijke detail rondom de transfer van Marco Senesi naar Feyenoord. De scouting van de Rotterdammers heeft de verdediger niet aan het werk gezien. De oer-Feyenoorder vraagt zich dan ook af wie verantwoordelijk is voor zijn komst. ''Ik vraag me af wie Senesi gezien heeft? De scouting heeft daar niks mee te maken gehad, dat weet ik. Die makelaar die hem gebracht heeft en Stam moeten dan een beslissing hebben genomen. Je geeft zeven miljoen weg. Als hij speelt zoals zondag is hij geen zeven miljoen waard hoor, echt niet.'' hoop dat dit een gevalletje Lost in Translation is bij ome Jan anders is het wel weer heel erg he. 7 miljoen uitgeven terwijl niemand hem gezien heeft. Lekker op basis van Jaapie spelers halen en dan direct maar meer geld uitgeven dan je kunt missen. Van Ignjatovic hebben ze niks geleerd, en die kostte een heel stuk minder. Iedereen is daar zo druk bezig met naar zichzelf kijken dat ze vergeten te kijken naar de fouten die hun voorgangers hebben gemaakt. 23 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 3 minuten geleden zei Magikarp: Voor de ras-pessimisten: Young Boys krijgt nog steeds 1.88 voor een overwinning. Twee goals van Young Boys voor 1.70. Met Geertruida, Malacia, Botteghin en Ié is dat toch een mooiere rente dan bij de bank Haps is wel mee naar Zwitserland zie ik nu. Zou het uitmaken? Bedankt voor de tip. Loon is binnen dus we zetten even 10 barkies op Bern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 3 minuten geleden zei Bakkes12: Bedankt voor de tip. Loon is binnen dus we zetten even 10 barkies op Bern. Nog een extraatje: het is kunstgras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 14 minuten geleden zei Magikarp: Nog een extraatje: het is kunstgras. HCP -2. Wat staat daar voor? Kan niet mislopen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Bakkes12: HCP -2. Wat staat daar voor? Kan niet mislopen namelijk. Die zou ik niet doen dat is Young Boys met een verschil van 3. Begint als het ware als -2 - 0. Dus 2-0 is 0-0 en 3-0 is 1-0 en 3-1 is 1-1 maar 4-1 is 2-1 /aaddemos. 23 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 34 minuten geleden zei Magikarp: Die zou ik niet doen dat is Young Boys met een verschil van 3. Begint als het ware als -2 - 0. Dus 2-0 is 0-0 en 3-0 is 1-0 en 3-1 is 1-1 maar 4-1 is 2-1 /aaddemos. Haha ja ik weet waar HCP -2 voor staat, maar zie het zo 3/4-0 worden. in het verleden zette ik wel vaker geld in op de tegenpartij. Als Feyenoord dan verloor had je tenminste nog moneys als een soort van troost. Als Feyenoord dan won was je beetje geld kwijt maar ach. Op dit moment is een overwinning van Feyenoord ook geen geluksmoment meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 9 minuten geleden zei Bakkes12: Haha ja ik weet waar HCP -2 voor staat, maar zie het zo 3/4-0 worden. in het verleden zette ik wel vaker geld in op de tegenpartij. Als Feyenoord dan verloor had je tenminste nog moneys als een soort van troost. Als Feyenoord dan won was je beetje geld kwijt maar ach. Op dit moment is een overwinning van Feyenoord ook geen geluksmoment meer. Oh ja ik las het als ‘waar staat dat voor’. Lig normaal nog in mn nest rond deze tijd. 6.00 is die trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 2 minuten geleden zei Magikarp: Oh ja ik las het als ‘waar staat dat voor’. Lig normaal nog in mn nest rond deze tijd. 6.00 is die trouwens. Np. Was op meerdere manieren te interpreteren. Anderhalf jaar geleden heeft Feyenoord toch een oefenwedstrijd tegen Young Boys gespeeld? Volgens mij scoorde die Hoaroa of hoe die ook mag heten aan de lopende band. Maar dat was nog in de tijd van El Bekir, nu met Sjineesie en IE zijn we veel zekerder achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 1 uur geleden zei Bakkes12: Bedankt voor de tip. Loon is binnen dus we zetten even 10 barkies op Bern. Zet jij 100eu in op verlies van je eigen club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei Kavinos: Zet jij 100eu in op verlies van je eigen club Gegarandeerd winnen in de huidige staat van het elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Hoop dat Feyenoord wint. Gokken tegen je eigen club kan toch niet man. Als "troost" geld ermee willen verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Waarom zou het niet kunnen dan? Is toch op dit moment heel realistisch om te doen? Heb je tenminste nog een beetje plezier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 15 minuten geleden zei E2E: tien barkies is trouwens 1000 We hebben een winnaar. Jij gaat door voor de wasmachine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 30 minuten geleden zei Kavinos: Hoop dat Feyenoord wint. Gokken tegen je eigen club kan toch niet man. Als "troost" geld ermee willen verdienen. Gebeuren doet het toch wel. Het is niet dat jij er met je betje voor zorgt dat het gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 26 minuten geleden zei Bakkes12: Waarom zou het niet kunnen dan? Is toch op dit moment heel realistisch om te doen? Heb je tenminste nog een beetje plezier. Plezier behalen met een totootje terwijl je club verliest. Ik kan er niet bij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Is gewoon legit geld verdienen, niets mis mee toch? Ik kan wel heel 'moreel verantwoord' niets inzetten maar dan is dat toch gewoon een gemiste kans of niet dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei Bakkes12: Is gewoon legit geld verdienen, niets mis mee toch? Ik kan wel heel 'moreel verantwoord' niets inzetten maar dan is dat toch gewoon een gemiste kans of niet dan? Je moet het zelf weten, maar ik mag daar dan toch ook iets van vinden? Dingen als "plezier" en "" terwijl je club verliest. Vind ik krom. Dat is toch gewoon ruk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Zojuist zei Kavinos: Je moet het zelf weten, maar ik mag daar dan toch ook iets van vinden? Dingen als "plezier" en "" terwijl je club verliest. Vind ik krom. Dat is toch gewoon ruk? Dat mag je zeker vinden, maar heel Feyenoord is ruk. Dan kan je er nu lekker je graantje mee meepikken, is toch heerlijk. Je zou bijna denken dat het fixed wedstrijden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Je moet het zelf weten, maar ik mag daar dan toch ook iets van vinden? Dingen als "plezier" en "" terwijl je club verliest. Vind ik krom. Dat is toch gewoon ruk? Er zijn dingen belangrijker dan een voetbalclubje. Zoals de bankrekening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Er zijn dingen belangrijker dan een voetbalclubje. Zoals de bankrekening. Ik denk dat er hele volksstammen anders over denken.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 51 minuten geleden zei MrMHB: Ik denk dat er hele volksstammen anders over denken.... Ben je nog steeds voor Feyenoord? Ga je ze ook supporten als ze tegen Helmond Sport moeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 3 uur geleden zei Bolderbast: Ben je nog steeds voor Feyenoord? Ga je ze ook supporten als ze tegen Helmond Sport moeten? Hey kut, ik support niks. Nooit meer naar whatever stadion, hooguit naar jeugdwedstrijden of amateurwedstrijden... Da's veel leuker! Maar ik 'support' wel vanaf de bank! Ik ben echter wel grotendeels (eigenlijk 110%) over dat overdreven Feyenoord-aanhanger zijn heen. Hoe is het met u dan, ben je al eens vader?? Doe de groetjes aan Daphne! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Vermeer; Geertruida, Ié, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Berghuis, Fer; Sinisterra, Narsingh. Dit wordt heel pijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten