germandutch Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Voor een club die standaard aanspraak wil maken op de derde plaats brengen ze te weinig. Waarom spelers halen die nog niet goed genoeg voor de bank zijn? Tevens heb ik het gevoel dat Stam niet de juiste trainer voor deze groep is. Dus ben benieuwd wie er in januari voor de groep staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Een nieuwe trainer gaat deze bende ook niet meteen verbeteren. Je hebt gewoon een hele matige overbetaalde selectie met spelers die het vrijwel allemaal (net) niet meer hebben. De directie moet accepteren dat het nog 3 jaar aansukkelen is voor je wat bereikt (wat Stam wel al geaccepteerd lijkt te hebben). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Het merendeel zal het vast belachelijk vinden omdat de figuur in kwestie niet direct een hele geliefde of bijzondere trainer is, maar ik snap nog altijd niet waarom Feyenoord - als je dan in zo'n makkelijke vijver vist - niet gewoon voor VD Brom is gegaan. Die man kan drie dingen: talent de kans geven en aanzienlijk beter maken, zijn ploeg enigszins verzorgd tot attractief voetbal laten spelen en boven een groep staan. Precies drie dingen die Feyenoord mijn inziens nodig had na Van Bronckhorst en die Stam tot op heden nog niet echt lijkt te kunnen brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 2 uur geleden zei Rogier.: Een nieuwe trainer gaat deze bende ook niet meteen verbeteren. Je hebt gewoon een hele matige overbetaalde selectie met spelers die het vrijwel allemaal (net) niet meer hebben. Dat was een hoop jaartjes geleden ook het geval . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 2 minuten geleden zei komodo25: Dat was een hoop jaartjes geleden ook het geval . Het is veel erger geweest, in de tijden dat Theo 'big spender' Lucius onze sterspeler was bijvoorbeeld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 In die tijd is het misschien zeker erger geweest maar blijkbaar leren ze niet van die fouten . Helaas is dat bij meerdere clubs het geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 1 uur geleden zei Barteh: Feyenoord zal volgend weekend wel weer gemotiveerd zijn en wel goed spelen opeens. Zo gaat dat vrijwel altijd. Ben er ook bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 In de Arena niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 15 minuten geleden zei Magikarp: In de Arena niet hoor Ohja het is in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Barteh: Nouja herinner me nog recent dat Feyenoord volgens mij echt 4x rood had kunnen hebben in de eerste 30 minuten ofzo. Als je dan nu de VAR hebt en die pakt dat goed aan zou het wel echt een afdroging kunnen worden. Mja blijf toch altijd het gevoel hebben dat je het nooit voor lief kan nemen. Mogen er fans mij eigenlijk? Was dat met die rode kaart voor St Juste en die eigen goal van Bijlow ofzo? Dat Feyenoord staat jaar in jaar uit, naar mijn gevoel, als een stel makke lammetjes op dat veld in Amsterdam. Je hebt meer van een Twente te vrezen dan van Feyenoord dat in de Arena speelt. Mogen geen fans bij nee. 20 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Weer geen bingo gevallen trouwens? Wat is dit voor organisatie joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Ik zat met een schaal borrelhapjes op schoot dus heb helaas weinig van de wedstrijd kunnen zien zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 10 uur geleden zei Barteh: Nouja herinner me nog recent dat Feyenoord volgens mij echt 4x rood had kunnen hebben in de eerste 30 minuten ofzo. Als je dan nu de VAR hebt en die pakt dat goed aan zou het wel echt een afdroging kunnen worden. Mja blijf toch altijd het gevoel hebben dat je het nooit voor lief kan nemen. Mogen er fans mij eigenlijk? Was vorig seizoen, en toen was er ook 'gewoon' een VAR. Toornstra kwam toen weg met geel, maar St. Juste pakte inderdaad een paar minuten later wel rood. Eerste goal was toen die blunder van Justin Bijlow. Verwacht dan eerder dat ze donderdag goed spelen, dan zondag. Al zijn het beide uitwedstrijden, dus dat is voor Feyenoord nog een extra handicap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 10 uur geleden zei JanVertonghen: Weer geen bingo gevallen trouwens? Wat is dit voor organisatie joh. Zie jou het graag organiseren, ouwe tering zeikerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Jespresso: Zie jou het graag organiseren, ouwe tering zeikerd I see you've met JanVertonghen Straks ff genieten van Jong Feyenoord. 21 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 5 minuten geleden zei Magikarp: Straks ff genieten van Jong Feyenoord. Kun je eindelijk Jan Baco weer zien spelen. Die moet je toch wel gemist hebben. El Navigatissimo zal ook wel meedoen, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Dit klinkt ook weer top hoor, weet natuurlijk niet in hoeverre dit klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 35 minuten geleden zei Jespresso: Zie jou het graag organiseren, ouwe tering zeikerd Ik vermaak mezelf al genoeg als ik naar Feyenoord zit te kijken. Ik vind het alleen sneu voor de mensen die wekelijks uit zitten te kijken naar de Feyenoord-bingo, om vervolgens in het weekend weer teleurgesteld te worden omdat ze maar drie dingetjes weg kunnen strepen. Zo steekt het spelletje niet in elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Dat soort dingen zouden mij in ieder geval niet verbazen @Jespresso Wel benieuwd naar de meningen hier over Arnesen als TD. Geluiden van zijn komst worden toch steeds groter. Heeft het bij Anderlecht toch gewoon slecht gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 1 uur geleden zei JanVertonghen: Ik vermaak mezelf al genoeg als ik naar Feyenoord zit te kijken. Het woord simpel is uitgevonden voor mensen zoals jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 3 uur geleden zei Magikarp: I see you've met JanVertonghen Straks ff genieten van Jong Feyenoord. Het is een speciale vent Het is wel genieten geblazen weer volgens mij. Droevig zooitje is onze club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Hoe kijkt men hier tegen Arnesen aan? Die Feyenoord watcher van AD (wat een kutstem heeft die man) ziet het niet zitten. Zijn argumentatie was dat ze een jonger iemand moeten zoeken, omdat Arnesen nog maa rpaar jaar de functie zal uitvoeren. Hij dacht er even niet over na, dat al die jongere kandidaten stuk voor stuk hebben afgezegd. Ik denk zelf daarom dat het wel een goede zet is voor Feyenoord. Arnesen heeft toch wel een iets groter netwerk dan Sjakie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Die heeft er bij Anderlecht toch ook alweer een potje van gemaakt. Het is bij Feyenoord allemaal zo ons kent ons. Je ziet dat in vrijwel elke transfer en aanstelling terug. Daarmee ben je echt veroordeeld tot middelmaat, dat blijkt keer op keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 44 minuten geleden zei Zeus: Die heeft er bij Anderlecht toch ook alweer een potje van gemaakt. Het is bij Feyenoord allemaal zo ons kent ons. Je ziet dat in vrijwel elke transfer en aanstelling terug. Daarmee ben je echt veroordeeld tot middelmaat, dat blijkt keer op keer. Maar heeft het bij PSV toch niet slecht gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 (bewerkt) 7 uur geleden zei 007mark: Kun je eindelijk Jan Baco weer zien spelen. Die moet je toch wel gemist hebben. El Navigatissimo zal ook wel meedoen, heerlijk. Het was genieten. Goal Baco. Kelly die de kantinejuffrouw zei waar ze de colaatjes moest afleveren. Woutje Burger goal. 6 uur geleden zei JanVertonghen: Ik vermaak mezelf al genoeg als ik naar Feyenoord zit te kijken. Ik vind het alleen sneu voor de mensen die wekelijks uit zitten te kijken naar de Feyenoord-bingo, om vervolgens in het weekend weer teleurgesteld te worden omdat ze maar drie dingetjes weg kunnen strepen. Zo steekt het spelletje niet in elkaar. En hoe heeft de organisatie daar wat over te zeggen? De stereotype Feyenoord dingen staan erop, daarnaast geef ik elke keer aan dat suggesties gepmd kunnen worden. Dat het steeds net niet allemaal gebeurt is niet mijn schuld. Hoeft ook niet te makkelijk te zijn gezien de hoofdprijs 21 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten