Pino Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 3 uur geleden zei cimbomcu: Stond Berghuis rechtsbuiten? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 41 minuten geleden zei E2E: Ik meen dit serieus: wij zouden het samen niet slechter doen dan hoe het nu gaat. Echt niet. Ik meen dit ook serieus: daar ben ik ook van overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 14 minuten geleden zei E2E: Totdat we op de eerste dag ruzie krijgen over het gebruik van data in de scouting Gister dus in de Kuip geweest. Ouwe meuk man. Heel sfeervol vond ik het ook niet. Snel een nieuwe stadionnetje hoor wat mij betreft. Gewoon een x aantal veto's per seizoen en dan komen we er wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 5 uur geleden zei Magikarp: Dan heb je als MU goud in handen, met kenners als Magikarp, 007mark, Jespresso en E2E. Maar wie wordt er dan hoofdtrainer joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 12 minuten geleden zei 007mark: Maar wie wordt er dan hoofdtrainer joh? Voetbal 4.0. Er is geen hoofdtrainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 35 minuten geleden zei E2E: lekker afjagen in het Kuipie, als Feyenoord de bal heeft meteen een lange peer naar voren en er met z'n allen achteraan rennen. Ja verdomme ik wilde juist af van gasten als Lex Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 7 uur geleden zei Pino: Ja. Oké, maar waarom wordt er niet ingegrepen als zijn man Wijndal 5 keer een gevaarlijke voorzet kan afleveren waar onder andere de 0-1 door komt? En dan zo'n tackle er nog bij. Als je dan niet ingrijpt, dan kun je nooit meer ingrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 42 minuten geleden zei cimbomcu: Oké, maar waarom wordt er niet ingegrepen als zijn man Wijndal 5 keer een gevaarlijke voorzet kan afleveren waar onder andere de 0-1 door komt? En dan zo'n tackle er nog bij. Als je dan niet ingrijpt, dan kun je nooit meer ingrijpen. Omdat Berghuis de enige is die nog wel eens de malaise doorbreekt. Van mij mag ie ook liever gisteren dan vandaag weg, maar ik snap best dat Stam 'm laat staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Als iemand zo verzaakt in zijn taken vind ik dat echt niet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Ik heb geen idee wat zijn taken zijn, jij ook niet, dus wat je nu doet is speculatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 Vind het jammer om te zien dat men hier nog niet op de hoogte is van het feit dat Meneer Berghuis zelf bepaalt wat zijn taken zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 september 2019 Share Geplaatst 27 september 2019 21 minuten geleden zei PJHoutman: Ik heb geen idee wat zijn taken zijn, jij ook niet, dus wat je nu doet is speculatie. Oh dat vul ik dan graag in voor hem. De rechtstreekse man van de rechtsbuiten is vaak de linksback. Dit kan anders zijn maar dan komt vaak voor dat dan de linksback door iemand anders wordt opgepakt. Ook dit was niet het geval, dus ik ga maar even voor het gemak vanuit dat Wijndal zijn man was. Meegenomen daarbij dat het ook een vreselijke teamspeler is die zijn team wel vaker in de steek laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 7 uur geleden zei cimbomcu: Oh dat vul ik dan graag in voor hem. De rechtstreekse man van de rechtsbuiten is vaak de linksback. Dit kan anders zijn maar dan komt vaak voor dat dan de linksback door iemand anders wordt opgepakt. Ook dit was niet het geval, dus ik ga maar even voor het gemak vanuit dat Wijndal zijn man was. Meegenomen daarbij dat het ook een vreselijke teamspeler is die zijn team wel vaker in de steek laat. Tja, jij gaat ervan uit. Je weet het niet. Je veroordeelt Berghuis dus op basis van een aanname van jou, zonder dat je weet hoe het zit. De gedachte dat afgesproken is dat Berghuis mag blijven hangen en dat iemand anders (Geertruida of een middenvelder) dan Wijndal op moet pakken is niet enorm vergezocht. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is ook niet onvoorstelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 (bewerkt) Het lijkt me ook een stuk logischer dat iemand anders Wijndal oppakt, dan dat Berghuis met hem mee moet. Maar goed wie ben ik on het voetbal verstand van MU tegen te spreken? 28 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 1 uur geleden zei Hwb: Tja, jij gaat ervan uit. Je weet het niet. Je veroordeelt Berghuis dus op basis van een aanname van jou, zonder dat je weet hoe het zit. De gedachte dat afgesproken is dat Berghuis mag blijven hangen en dat iemand anders (Geertruida of een middenvelder) dan Wijndal op moet pakken is niet enorm vergezocht. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is ook niet onvoorstelbaar. Geertruida had het al moeilijk zat met Idrissi, laten we hem dat maar niet aan doen. Middenveld stond ook 3 tegen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 5 minuten geleden zei Pino: Het lijkt me ook een stuk logischer dat iemand anders Wijndal oppakt, dan dat Berghuis met hem mee moet. Maar goed wie ben ik on het voetbal verstand van MU tegen te spreken? Oh ja, wie dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 4 minuten geleden zei cimbomcu: Oh ja, wie dan? Tapia, Geertruida. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 7 minuten geleden zei cimbomcu: Geertruida had het al moeilijk zat met Idrissi, laten we hem dat maar niet aan doen. Middenveld stond ook 3 tegen 3. Je kunt Idrissi overgeven en zelf uitstappen. Je kunt ook een aanvaller terug laten zakken naar het middenveld en zo een middenvelder vrijspelen. Misschien was zelfs wel de afspraak gemaakt om Wijndal vrij te laten, omdat dat in aanvallend opzicht de minst gevaarlijke speler van AZ zou zijn. Mijn punt is: we weten het niet. Dus moeten we niet Berghuis er iets over aan proberen te smeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 (bewerkt) Ha. Eindelijk het bewijs dat Cimmie helemaal geen verstand van voetbal heeft. Het is toch allemaal heel logisch? Je weet toch wat overnemen is? Geertruida stapt in op Wijndal. Een van de centrale verdedigers neemt de dekking op Idrissi over en klaar. Je gaat een speler als Berghuis toch niet de hele wedstrijd achter Wijndal laten aanrennen? 28 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 Oh en dan komt de spits 1 op 1 met de cv zeker? Doe eens niet zo lachwekkend jullie beide. Dat er 1 sowieso zegt dat Wijndal misschien wel de minst gevaarlijke speler is Kennen jullie duidelijk de speler Wijndal niet, neem aan dat Feyenoord en Stam dat wel weten. Of mag ik daar ook al niet van uitgaan? Dat iemand van tegenpartij gewoon zijn research doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 (bewerkt) Het zou moeten ja. Maar dat betekent niet dat het zo afgesproken is. Het blijven aannames van je, en het is zeer onverstandig om je aannames te behandelen als absolute waarheid. 28 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 Ach dat boeit mij niet zoveel, weet je toch wel Iedereen snapt wat ik bedoel, maar nee hier krijgen we weer gezeik over. Vorig jaar haalde Ten Hag Ziyech eruit voor Kristensen tegen PSV omdat Angelino op een gegeven moment heel dreigend was en Ajax met 10 stond. Dat is gewoon logisch, maar nee omdat ik niet in de kleedkamer van Feyenoord zat bij de teamafspraken mag ik dat niet concluderen. Voortaan mogen we ook nooit ervan uitgaan dat als de spits te makkelijk scoort dat de centrale verdedigers misschien fout waren. Want we weten niet wat hun eigenlijke taak was op dat moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 (bewerkt) Cim, ik zei niet dat Wijndal de minst gevaarlijke speler is. Ik zei dat dat misschien de inschatting aan Feyenoord-kant is geweest. Waar overigens best iets in zou kunnen zitten. Ik zou liever Wijndal vrijlaten dan Boadu, Stengs, Idrissi of zelfs Svensson. Jij niet? Het punt is dat jij Berghuis verwijt dat hij zijn taken niet uitvoert, terwijl je dat helemaal nergens op baseert. Anders dan simpele mandekking Rechtsbuiten-Linksback-aannames. Wij geven diverse andere mogelijkheden over teamafspraken, waarbij het mogelijk is dat niet Berghuis verzaakte, maar andere spelers. En dat in dat geval jouw kritiek onterecht is. Dan kun je nu een heel jankverhaal ophangen dat je nergens meer vanuit mag gaan, maar je doet gewoon een claim die je niet hard kunt maken. Je kunt ons de schuld geven dat wij je daarop wijzen, maar de fout ligt niet hier. 28 september 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 september 2019 Share Geplaatst 28 september 2019 Je gaat daarmee er ook aan voorbij dat Stam bijvoorbeeld tactische blunders maakt door Wijndal bewust niet op te pakken omdat hij Berghuis vrij wil hebben. @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 21 uur geleden zei Hwb: Cim, ik zei niet dat Wijndal de minst gevaarlijke speler is. Ik zei dat dat misschien de inschatting aan Feyenoord-kant is geweest. Waar overigens best iets in zou kunnen zitten. Ik zou liever Wijndal vrijlaten dan Boadu, Stengs, Idrissi of zelfs Svensson. Jij niet? Het punt is dat jij Berghuis verwijt dat hij zijn taken niet uitvoert, terwijl je dat helemaal nergens op baseert. Anders dan simpele mandekking Rechtsbuiten-Linksback-aannames. Wij geven diverse andere mogelijkheden over teamafspraken, waarbij het mogelijk is dat niet Berghuis verzaakte, maar andere spelers. En dat in dat geval jouw kritiek onterecht is. Dan kun je nu een heel jankverhaal ophangen dat je nergens meer vanuit mag gaan, maar je doet gewoon een claim die je niet hard kunt maken. Je kunt ons de schuld geven dat wij je daarop wijzen, maar de fout ligt niet hier. Je mag als liefhebber of supporter nooit meer ergens van uit gaan als je uitgaat van jullie redenatie. Dat snap je toch wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten