MetalMichael Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 (bewerkt) Voetbalintelligentie, daar is gewoon een totaal gebrek aan. Misschien handig om aan de scoutingsvoorwaarden toe te voegen. Staan er nu maar 2 in het veld die ik dat in enige mate toedicht. Senesi erin voor Ié. Snap dat het nu voor de organisatie (haha grapje, welke?) een logische keuze is van Stam, maar hoop toch echt dat op termijn Botteghin plaats gaat maken, die kan echt niet meer. In de winter latten verkassen naar Brazilië voor een paar centen. 22 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Alleen dan laat je hem debuteren op kunstgras. Hoe slim is dat? Wat een slap begin weer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 7 miljoen betaald om Slagveer in zn zak te schoppen, dat vind ik een te billijken transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei 007mark: Alleen dan laat je hem debuteren op kunstgras. Hoe slim is dat? Wat een slap begin weer zeg. Denk ook niet dat het de bedoeling was van Stam. Hoelang heb je garantie op een nieuwe speler? Asking for an interim TD. 22 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Moet ik nog iets plaatsen over de tackle van Senesi bij de 3-2 of vullen jullie het zelf in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 We hebben er weer eentje hoor jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 3 minuten geleden zei PJHoutman: Moet ik nog iets plaatsen over de tackle van Senesi bij de 3-2 of vullen jullie het zelf in? Ié twee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 En dan Kökcü eraf en niet die lamme tak van 'n Taap?? Ik ga je oude CMT stelen @PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Nog steeds ongeslagen jongens! Mooi puntje weer in de strijd tegen degradatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Niemand wint van Feyenoord, Feyenoord wint van niemand!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Lekker goaltje nog van Immers 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 (bewerkt) Leuke pot gezien, eerste helft lag leuk open. Wel zeer pijnlijk hoe Ié voorbijgespeeld werd in de eerste helft toen hij direct naar de grond ging toen de bal in de buurt kwam. Blijft vervelend om te zien, gun je niemand. Tweede helft is interessant te noemen, met het debuut van Senesi. Bannis viel aardig in, ziet het spelletje wel. Vreemde keuze om met drie motorisch gestoorde jongens op het middenveld te gaan spelen maar winnaars gelijkspelers hebben gelijk zullen we maar zeggen, maakt niet uit hoe dat tot stand komt. Prima. 49 minuten geleden zei PJHoutman: Moet ik nog iets plaatsen over de tackle van Senesi bij de 3-2 of vullen jullie het zelf in? Iésquiaans inderdaad. Schoot daarna wel 3 ballen weg, dus ik zou zeggen: sterk debuut. 10 minuten geleden zei PJHoutman: Lekker goaltje nog van Immers 2.0 Raakt weleens een bal goed, net als Immers. Fijn voor Feyenoord dat het nu dan nog net voor het eind gebeurt. Dat is wel een beetje de manier om het te overleven bij Feyenoord: alleen naar het nu kijken. Bal ligt erin dus het is goed. Deze benadering bevalt me goed moet ik zeggen. Hopen op een visie en een beleid moet je inderdaad niet doen. Begrijp jullie nu ook, het is een overlevingsmechanisme. Geen moment is de glimlach van mn gezicht verdwenen deze wedstrijd. 22 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Voetbalintelligentie, daar is gewoon een totaal gebrek aan. Misschien handig om aan de scoutingsvoorwaarden toe te voegen. Staan er nu maar 2 in het veld die ik dat in enige mate toedicht. Wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Kijk jij ook zo uit naar donderdag @Magikarp? Heerlijk weggespeeld worden door de tandem Boadu/Stengs. Paar dagen later Twente op bezoek en dan komt Porto. Dit worden mooie weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Zojuist zei 007mark: Kijk jij ook zo uit naar donderdag @Magikarp? Heerlijk weggespeeld worden door de tandem Boadu/Stengs. Paar dagen later Twente op bezoek en dan komt Porto. Dit worden mooie weken. Maatje, ik kijk tegenwoordig uit naar élke wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Ik kijk ook uit naar Iédere wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Wat een domme ploeg man. En pleur die Larsson eruit, bedroevende gozer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Wie? Ik kom tot 2 die vandaag gespeeld hebben. Kökcü en Bannis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Ik heb de goal niet meer teruggekeken, en ben achter de computer gaan zitten toen Kökcü eruit werd gehaald voor Immers 2.0... Maar het leek mij een fout, maar ga het nog wel een keer terugzien van de week. Misschien vergis ik me, ja zelfs mij gebeurt dat wel eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Wat bedoel je, wat was de fout? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 (bewerkt) 23 minuten geleden zei PJHoutman: Wat bedoel je, wat was de fout? Ik zeg al, heb het niet terug gezien. Leek mij erop dat de bal voorlangs zou gaan maar dat hij via Vermeer er uiteindelijk wel inging (de 3-2). edit: Was helemaal niet duidelijk in eerste instantie. Heb een vervelende week en dat gaat niet alles even soepeltjes... 22 september 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Heb de samenvatting alleen gezien, dus kan er niet helemaal eerlijk over oordelen, maar die Senesi was niet echt lekker bezig vandaag. Neigt meer naar een Magallan dan een Martinez. Heeft hij buiten die tackle en rare gele kaart wel dingen goed gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 12 uur geleden zei Rogier.: Heb de samenvatting alleen gezien, dus kan er niet helemaal eerlijk over oordelen, maar die Senesi was niet echt lekker bezig vandaag. Neigt meer naar een Magallan dan een Martinez. Heeft hij buiten die tackle en rare gele kaart wel dingen goed gedaan? Hij heeft ongeveer vijf keer de stuit van een bal verkeerd ingeschat, die jongen heeft in zn leven denk ik nog nooit kunstgras aangeraakt. Maar goed, we gaan het zien. Heb zoveel positieve dingen over hem gelezen, dat ik niet kan geloven dat dit zijn niveau is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Zag wel dat hij aantal keer probeerde om de verdedigingslinie naar voren te coachen. Maar dan zag je Haps er weer 2 meter achter staan, waardoor de bal naar zijn directe tegenstander ging. Volgens mij kwam daar 2e helft nog die kans van De Leeuw uit die voorlangs ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten