Bakkes12 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Het was gisteren echt de lamme tegen de blinde. Wat was dat Rangers matig, en dat zegt dus meteen ook genoeg over Feyenoord.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 We moeten nou niet doen alsof dit onverwacht is. Dit is nu eenmaal het niveau van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 10 uur geleden zei Magikarp: Dat jij goede voetballers niet herkent wisten we al en eerlijk gezegd lig ik daar ook niet zo wakker van PJ. Sowieso lijk jij heel weinig van het spelletje te begrijpen. Geeft verder niet hoor, zolang je maar geniet van het kijken. Nee, de Ton liep zichzelf vast of gaf een kutbal en ging er daarna als een gek achteraan waarna gasten als PJ op de banken stonden om te klappen omdat ie 'zo hard werkt'. Ik liep wel vooraan in de Vilhena-polonaise ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Dat interview van Stam op FOX kon ook echt niet he. `Wat een gek joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Voor onze Feyenoorders: https://www.ad.nl/rotterdam/definitief-ontwerp-kuip-als-grote-inspiratie-voor-nieuw-feyenoord-stadion~aec332ab/ De soap continues. Ben benieuwd. Vind het overigens wel een heel mooi ontwerp, ook van de binnenkant. Mooi dat de supporters zo dicht op het veld zitten, al zullen er dan wel weer wat gewonden gaan vallen in de jaarlijkse Klassieker waarschijnlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) Dak ziet er niet uit. Vraag me ook af of het gras dan nog goed zal groeien. Maar denk dat droge hoofden van de tere Oranjesupporters belangrijker zijn. Opvallend ook, de afwezigheid van zo'n gracht om het veld. Dat zie ik wel misgaan. Binnenkant is mooi, buitenkant vind ik maar een anonieme grijze vlek. En heb het al vaker gezegd: al kaarten ga je van je leven niet verkopen. Niet bij een wedstrijd van Feyenoord in ieder geval. 3 uur geleden zei MisterX: Heeft Feyenoord aanvallende spelers?Dan sta je 1-0 achter en zou je toch wat willen forceren, zou ik zeggen en dan ga je nog net niet met iedereen achter de bal spelen. Als een bal in de vijandige 16 was, waren er vaak maar enkele Feyenoorders te zien. Waar was de rest? Ergens buiten beeld op eigen helft. Berghuis denkt alles van eigen helft op te moeten bouwen. Larsson komt het liefst in beeld als niemand kijkt. Sinisterra heeft, blijkbaar, zondag eventjes spits gespeeld en wordt nu neergezet tegen een paar gasten die wél weten wat verdedigen is terwijl zijn medespelers niet eens weten wat ze met een bal moeten. Kokcu was, mede daardoor, onzichtbaar, die kan ook niet alles zelf. 2 uur geleden zei 007mark: We moeten nou niet doen alsof dit onverwacht is. Dit is nu eenmaal het niveau van Feyenoord. Niveau: ja. Maar het gaat ook om de manier waarop. Als Berghuis, Larsson, Tapia of Haps nou constant kutballen geven maar wél vooruit probeerden te voetballen en de oplossing creatief liepen te zoeken, oke. Maar dit was wandelvoetbal. 20 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Ik heb helaas niet kunnen kijken dus @Magikarp bedankt voor de analyse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Niveau: ja. Maar het gaat ook om de manier waarop. Als Berghuis, Larsson, Tapia of Haps nou constant kutballen geven maar wél vooruit probeerden te voetballen en de oplossing creatief liepen te zoeken, oke. Maar dit was wandelvoetbal. Misschien moeten we dan ook de harde conclusie trekken dat deze spelers het tempo helemaal niet aankunnen, of helemaal niet vooruit kúnnen denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 1 uur geleden zei Rogier.: Voor onze Feyenoorders: https://www.ad.nl/rotterdam/definitief-ontwerp-kuip-als-grote-inspiratie-voor-nieuw-feyenoord-stadion~aec332ab/ De soap continues. Ben benieuwd. Vind het overigens wel een heel mooi ontwerp, ook van de binnenkant. Mooi dat de supporters zo dicht op het veld zitten, al zullen er dan wel weer wat gewonden gaan vallen in de jaarlijkse Klassieker waarschijnlijk.. Erg onder de indruk van de ontwerpen. Heel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) 43 minuten geleden zei 007mark: Misschien moeten we dan ook de harde conclusie trekken dat deze spelers het tempo helemaal niet aankunnen, of helemaal niet vooruit kúnnen denken. Klopt. Zijn er een paar die dat nog kunnen leren, zoals Kokcu en Sinisterra. Die hebben wel gewoon voetbal in zich. Maar de rest is leuk voor de subtop Eredivisie. Is ook niet gek, maar je hoopt toch op iets meer inzet. Tempo niet aankunnen is één, maar als je stilstaat met de bal op je eigen helft wordt het een heel ander verhaal. Je zag ook totaal geen beweging voorin, iets wat een terugkerend fenomeen is bij deze ploeg. Larsson wil de bal in de voeten krijgen, Berghuis komt hem ophalen om hem dan zelf maar weer af te geven aan Botteghin of Karsdorp (of een hele gekke lange bal te geven) en de spits (of dat nou Sinisterra, Narsingh of Jorgensen is) speelt verstoppertje. Blijf me een dag later ook nog steeds verbazen om Tapia. Hoe kan die man zo belangrijk zijn voor Peru? Niet eens op basis van deze wedstrijd, heb altijd de potentie wel gezien en gehoopt dat het eruit zou komen maar uiteindelijk was het steeds helemaal niks. Citaat The Scottish Herald heeft medelijden met Stam. ''Het was een ironische aanblik: een van de beste verdedigers ooit langs de zijlijn bij Feyenoord, maar een Rotterdamse defensie die er weinig van bakte. De verdedigers van de gasten maakten telkens maar weer de verkeerde keuze: moesten ze blijven staan, dan gingen ze liggen. Was het misschien slimmer om even af te wachten, dan gingen ze met ziel en zaligheid voor de bal. Ah kijk. Iets wat ik al weken roep: dat zijn verkeerde keuzes en dan verdedig je slecht. Op een gegeven moment loop je tegen de lamp. 20 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Ik heb het interview met Stam niet gezien, maar ben wel heel nieuwsgierig waarom Senesi niet speelde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) Ik wil via deze weg mijn excuses aanbieden aan @007mark, @MrMHB, en ieder ander die elke week verwachtingsvol uitkeek naar mijn nabeschouwingen (en nimmer teleurgesteld werd). Na het aanschouwen van het interview met Jaap Stam na de wedstrijd met Milan van Dongen (FOX Sports) rest mij niets anders dan mijn emoties volledig los te koppelen van Feyenoord en alles wat daaromheen ligt. Ik weiger me mee te laten slepen met een voetbalclub die zo'n onbenullige trainer heeft. Citaat Verslaggever: "Vrij vaak veel balverlies, soms ook stom balverlies, ..., hoe verklaar je dat?" Jaap Stam: "Ja, mja, dat hoort bij het voetbal he. Ik weet niet of jij gevoetbald hebt op hoog niveau?" "Nee." "Nee, nou, daarom. Dan maak je dat ook niet mee. Maar ik wel." Ik hoop dat Jaap Stam vertrekt vóórdat de club kapot is gegaan aan de risicovolle transfer van Marcos Senesi en de destructieve gevolgen van het nieuwe stadion. Zodat we toch nog even, hopelijk een aantal jaar, kunnen genieten van het gebrek aan visie in het bestuur, wat zich vertaalt naar onkundige spelers en zodoende dus vele humoristische maar hout snijdende nabeschouwingen van ondergetekende. En dan hoop ik ook dat deze mongolen weg zijn. En dan heb ik het, voor de verandering, niét over Eric Botteghin en Rick Karsdorp. https://www.fr12.nl/nieuws/51920-botteghin-over-incident-met-karsdorp-dit-gaat-veel-te-ver.html Voor nu: Tapia maakte zondag een eigen goal. Lest we forget. Ik ben er klaar mee. 20 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 De reacties onder dat artikel ook. Het niveau van onze fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Geen Sini tegen Emmen @Magikarp. Hoeven niet te kijken dus :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Zulke potten kijk ik sowieso niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Nou ondanks het resultaat wel een paar leuke dagen in Glasgow. Alleen dat uitvak uitgaan ging minder helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) 7 uur geleden zei PJHoutman: De reacties onder dat artikel ook. Het niveau van onze fans. Het is FR12, maar goed... Veel van onze 'supporters' en 'fans' zijn wel zo. Alhoewel sommige reacties zo tenenkrommend zijn dat ik denk dat er meer achter schuil gaat... Maar dat is de achterdochtige friet die dan spreekt. 20 september 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 september 2019 Share Geplaatst 21 september 2019 18 uur geleden zei 007mark: Geen Sini tegen Emmen @Magikarp. Hoeven niet te kijken dus :( Senesi schijnt weer niet te starten, jezus mina... Ik wil daar de reden achter wel eens weten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Zelden zoveel zin gehad in een wedstrijd. Lekker ontspannen kijken, zonder stress. Handjes in de nek, voetjes omhoog. Jammer dat Liam Kelly niet speelt, maar je kan niet alles hebben. Wel blij dat Narsingh in de punt staat en misschien kopt Tapia er weer één achter Vermeer. Maar, uiteraard, kijk ik het meest uit naar Edgarretje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Lekker balletje van de Taap. Prima ingeschoten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 (bewerkt) Emmen gewoon nog slechter dan het Ado van eerste helft vorige week. Op zichzelf ook een hele prestatie. Maar wel scoren. Lekker hoor. 22 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 19 minuten geleden zei MetalMichael: Emmen gewoon nog slechter dan het Ado van eerste helft vorige week. Op zichzelf ook een hele prestatie. Maar wel scoren. Lekker hoor. Ik neem je deze twee goals persoonlijk kwalijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei PJHoutman: Ik neem je deze twee goals persoonlijk kwalijk. Lol, zelfs met Guardiola aan het roer zou Feyenoord dit nog doen. Gewoon onafhankelijk van welke staf of spelers ook. 22 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Waar was Fer bij die 2e goal? Sjokte ook weer eens terug. Wat speelt die kut zeg. Die afgekeirde 3-2 zag je Karsdorp ook doorjagen op laatste man van Emmen terwijl alles nog op helft van Feyenoord stond. Kon ook niet anders dan fout gaan. Bizar dat je ook weer zoveel tandjes aan tempo terugschakelt na de 0-2. Speel gewoon lekker zo door en beslis die wedstrijd voor rust. Dan loopt Emmen ook niet 2x per ongeluk tegen een bal aan. Larsson ook weer bizar dat die 2x een 100% kans mist. Maar Jaap zal het wel prima vinden tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten