Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Tering wat is die Ié slecht en dom :-D raak er serieus gefokt om. Ook omdat Troost dit ALLANG had kunnen weten. Die handsbal oliedom, hoe die vent op een gegeven moment wegdraait terwijl die geduld moest hebben, en die penaltyshout was ook geen gekke. Geluk dat de scheids goede ogen heeft maar met Higler ligt ie op de stip. Dat ie dan wat goede ingrepen heeft  (en nog geen eigen goal, Tapia wel afgelopen zondag) doet daar niks aan af. 

Dan die Haps die gewoon niks kan als er weerstand is. Leuk tegen Hava Nakila Tel Aviv of wat het ook was en ADO, maar verder is het helemaal niks. 

Stam is er enkel om de spelerspassen te controleren? Zit geen idee of visie achter. Lange ballen op Larsson en Sinisterra jaaaaaaaa jongens ja

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral dat laatste. Heb de laatste 10 minuten voor rust gekeken, en ik vraag me letterlijk af wat de bedoeling is. Er zit totaal geen lijn in het positiespel en vrijlopen doen alleen de buitenspelers als ze terugzakken naar eigen helft (waar ze uiteraard alle ruimte krijgen omdat de pass naar het midden gewoon vastgezet wordt). Dit kun je Stam wel echt aanrekenen, want dit gaat niet verbeteren de komende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Jongens jongens wat is sit slecht. Ook nog gewoon steeds op de eigen helft van die zachte kutballetjes die al 10x eerder zijn onderschept.

Mag ook hopen dat de Kök bij de terugkeer van de Toorn gewoon weer op t bankie gaat. Tonny 2.0.

Loopt rond alsof hij de vedette is maar wat is dat een drama zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei PJHoutman:

Jongens jongens wat is sit slecht. Ook nog gewoon steeds op de eigen helft van die zachte kutballetjes die al 10x eerder zijn onderschept.

Mag ook hopen dat de Kök bij de terugkeer van de Toorn gewoon weer op t bankie gaat. Tonny 2.0.

Kokcu kan voetballen hoor. Liever hem dan Immers 2.0 AKA Toornstra.

Kan iemand me vertellen waarom Edgar Fucking Ié die laatste vrije bal nam? Berghuis had zeker weer bepaald dat hij boven iedereen uit zou springen en hem in de kruising zou koppen? Kan Bayer niet ff een pilletje ontwikkelen voor die jongen? Die Berghuis wilde ook vanaf z'n eigen helft het spel gaan maken. Die denkt echt dat ie alles kan he? Hele rare moeilijke ballen geven en dan als een driftig kleutertje gaan gebaren wanneer een ander een bal minder goed geeft. Hoop dat ie ff goed door zn enkel gaat en wakker schrikt. In de spiegel kijkt en de wereld ff heel dankbaar is dat hij serieus genomen wordt.

Ié overigens wel een goede tweede helft gespeeld. Tapia ook, scoorde voor de verandering eens geen eigen goal (afgelopen zondag wel). 

Maar man. Die Stam. Die weet het niet. Normaal zeg ik 'weet het niet meer' maar ik weet zelf niet of hij het ooit heeft geweten. Het lijkt echt he-le-maal nergens op. Denk je: ah met Jorgensen heb je weer een 9. NEE GEFOPT JONGENS HA HA DIE LOOPT NOG MEER UIT POSITIE DAN BERGHUIS :D:D:D 

Persoonlijk hoogtepuntje was wel Eric die 5 seconden staat te treuzelen met een man een meter voor zich. Paar halve schijnbewegingen. En dan de bal tegen die man aanschieten. Heb deze week nog niet zo hard gelachen en ik heb Ranking the Stars, 6 eps van The Ranch en een stuk of 4-5 van Brooklyn 99 gekeken. 

Bij deze ook mijn excuses aan 020marc want er zit totaal geen lijn in mn nabeschouwing maar gezien de wedstrijd is dat ook wel een beetje binnen het thema.

Afspraak voor morgen bij het Maasstad is in ieder geval online gemaakt. Even kijken of m'n kleine jongens nog zwemmen want dit was me toch een partij zaaddodend teringvoetbal. Geen passie, geen urgentie, niks. Gewoon niks. Alsof ze niet wilden.

Die Fer kan voortaan ook gewoon zn grote bek houden. Enige wat die meeheeft is zn fysiek maar die liep vandaag duels met Zion Uurstof uit te vechten. Weet niet of die ingeschreven stond voor Rangers maar Fer had hem in zn zak.

Ooooooh en dan die Karsdorp nog die een bal krijgt, kijkt en dan toch de voorzet geeft terwijl er alleen ergens een dwergje achterin de 16 stond tussen 4 van die Schotten.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens wel een uitstekende steekpass van Ié op het eind naar Narsingh die de bal niet goed aannam @Magikarp. Hahaha oh en die Tapia ook vandaag. Bij vlagen dat je tempo moet maken, gewoon blijven staan met de bal. Ik maak me grote zorgen als we tegen Porto, Ajax en PSV moeten dit seizoen. Hopelijk nemen die het niet al te serieus tegen ons.

MAAR GODVERDOMME DIE NARSINGH IS SLECHT. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei 007mark:

Overigens wel een uitstekende steekpass van Ié op het eind naar Narsingh die de bal niet goed aannam @Magikarp. Hahaha oh en die Tapia ook vandaag. Bij vlagen dat je tempo moet maken, gewoon blijven staan met de bal. Ik maak me grote zorgen als we tegen Porto, Ajax en PSV moeten dit seizoen. Hopelijk nemen die het niet al te serieus tegen ons.

MAAR GODVERDOMME DIE NARSINGH IS SLECHT. 

Goede bal was dat ja. Zeg ook, tweede helft was ie goed. Hoewel ik me nu bedenk dat ie weer als een B-junior gepasseerd werd op een gegeven moment. 

Qua tempo was het niet alleen Tapia (scoorde overigens een eigen goal afgelopen zondag). Je hebt ook de Zwarte Klokkenluider lopen die een bal aan ziet komen. Klaar gaat staan. Bal aannemen. Gelukt? Oke. Kijken. Draaien. Oke. Kijken. Bal goed leggen. Kijken. Nee. Bal weer goed leggen. Kijken. Ja? Ja. Oke. Komt ie. Ligt ie goed? Oke. Lichaam draaien. Nu schoppen Leroy. Ja. Nu. Nu schoppen. Oke. Schoppen. Passje naar Botteghin. Mooie bal Leroy goed gevoetbald.

Even een kleine correctie op hoe hard ik gelachen heb. Op een gegeven moment zag je Eric aan de bal, met Karsdorp en Berghuis in de buurt. Hart vasthouden natuurlijk. Zag je opeens zo'n heel geforceerd positiespelletje met een snelle combinatie. Hebben ze op getraind hoor. Lekker mannen. Heel hard van genoten. Heel de pot ziet het er niet uit en opeens, één keertje, een routine van de training. Absurdisme en surrealisme vierden hoogtij.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Dysproz:

Fer is wel ez je beste middenvelder.

Mwa. Heeft veel te lang nodig aan de bal. Tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie valt dat niet op, maar als je straks tegen Ajax en PSV valt ie weer tegen voor de meute terwijl dat gewoon zn normale niveau is. 

Al heb je feitelijk gezien wel gelijk ja. Is completer dan Kokcu (nog wel) al zijn het ook andere types. Die Kokcu is heel belangrijk voor je aanvalsspel, maar dat viel vandaag natuurlijk niet op. Iedereen zakte door de mand. Hoe Tapia in godsnaam zo'n status heeft gekregen bij Peru is mij een raadsel. Spelen ze daar met 10 Alpaca's en Renato ofzo?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze selectie heeft een gemiddeld IQ van 11 volgens mij, jezus wat een domme voetballers. Ié-fans moeten gewoon gebannen worden uit de stadions, wat een mongool. En dan mensen die kritiek gaan leveren op Kökcü  en doen net alsof die zo slecht is dit seizoen. Ga eens leren waar voetbal om draait of zorg dat je wat verstand krijgt. Zonder hem is het 10x zo min als nu. We hebben het wel gezien met de geweldige Toornstra en Narsingh creeerden we legio kansen, en dat zijn natuurlijk ook spelers die het verschil kunnen maken. Rot toch op, al speelt Kökcü 5 slechte matches ik zou hem altijd laten staan. Met voorsprong de meest getalenteerde speler in deze kwaliteitsarme selectie. Dan maar met lopertje Toornstra gaan ballen, denk alsjeblieft even na. Of ja, de meeste Feyenoord-supporters zullen ook wel geen voetballiefhebbers zijn zullen we maar zeggen...

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toornstra werkte toen je Vilhena/El Ahmadi/Kuyt had staan. Lekker de ogen dicht en vol erop met zn allen. Simpel, lomp voetbal. Nu heb je teveel verfijnde voetballers, dan is zo'n hardlopertje een dissonant binnen de motor en die trekt in zn eentje de hele bezetting uit elkaar.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Magikarp:

Qua tempo was het niet alleen Tapia (scoorde overigens een eigen goal afgelopen zondag). Je hebt ook de Zwarte Klokkenluider lopen die een bal aan ziet komen. Klaar gaat staan. Bal aannemen. Gelukt? Oke. Kijken. Draaien. Oke. Kijken. Bal goed leggen. Kijken. Nee. Bal weer goed leggen. Kijken. Ja? Ja. Oke. Komt ie. Ligt ie goed? Oke. Lichaam draaien. Nu schoppen Leroy. Ja. Nu. Nu schoppen. Oke. Schoppen. Passje naar Botteghin. Mooie bal Leroy goed gevoetbald..

Deze tekst lijkt gekopiërd, waarna de naam 'Ton' is vervangen door Leroy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Magikarp:

Toornstra werkte toen je Vilhena/El Ahmadi/Kuyt had staan. Lekker de ogen dicht en vol erop met zn allen. Simpel, lomp voetbal. Nu heb je teveel verfijnde voetballers, dan is zo'n hardlopertje een dissonant binnen de motor en die trekt in zn eentje de hele bezetting uit elkaar.

Hahahahahaha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat jij goede voetballers niet herkent wisten we al en eerlijk gezegd lig ik daar ook niet zo wakker van PJ. Sowieso lijk jij heel weinig van het spelletje te begrijpen. Geeft verder niet hoor, zolang je maar geniet van het kijken.

23 minuten geleden zei 007mark:

Deze tekst lijkt gekopiërd, waarna de naam 'Ton' is vervangen door Leroy.

Nee, de Ton liep zichzelf vast of gaf een kutbal en ging er daarna als een gek achteraan waarna gasten als PJ op de banken stonden om te klappen omdat ie 'zo hard werkt'. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft Feyenoord aanvallende spelers?Dan sta je 1-0 achter en zou je toch wat willen forceren, zou ik zeggen en dan ga je nog net niet met iedereen achter de bal spelen. Als een bal in de vijandige 16 was, waren er vaak maar enkele Feyenoorders te zien. Waar was de rest? Ergens buiten beeld op eigen helft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites