Niels Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Hebben jullie berichten gelezen over het salaris van Narsingh? Heb dit seizoen nog niet eens een samenvatting van Feyenoord gezien (alleen een keer een briljante EL wedstrijd), maar gebaseerd op bovenstaande berichten is Narsingh niks veranderd en hebben jullie binnenkort een hele dure wissel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Vond Narsingh vooraf al onnodig, te oud en je hebt al voldoende spelers aan de zijkant. Moet wel zeggen dat hij geen eigen goal gemaakt heeft zondag (Tapia wel) dus dat is in ieder geval een stukje winst. Weet niks over z'n salaris, maar zijn berichten over salarissen überhaupt nog betrouwbaar? Je mag niet weten welke hamstring Haps nu weer afgescheurd heeft en hoelang hij geblesseerd zou zijn met die nieuwe privacywet, maar salarissen zouden wel in handen van pseudo-journalistjes belanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Niels: Hebben jullie berichten gelezen over het salaris van Narsingh? Heb dit seizoen nog niet eens een samenvatting van Feyenoord gezien (alleen een keer een briljante EL wedstrijd), maar gebaseerd op bovenstaande berichten is Narsingh niks veranderd en hebben jullie binnenkort een hele dure wissel? Nee? Wat verdient hij? Niet meer dan 5 ton mag ik hopen. Ofja, verdient... Krijgt. 17 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Zwager heeft 3 passe-partouts besteld voor Europa League, ga dus tegen de gewoonte in naar t stadion dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Pas op he. Er hangen netten bij Europese wedstrijden, dus als je uit woede wat gaat gooien heb je kans dat je brilletje opeens op 2.5 meter hoogte hangt. Wordt een lastig verhaal dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Zojuist zei Magikarp: Pas op he. Er hangen netten bij Europese wedstrijden, dus als je uit woede wat gaat gooien heb je kans dat je brilletje opeens op 2.5 meter hoogte hangt. Wordt een lastig verhaal dan Dan zie ik ook Larsson niet, elk nadeel heeft zn voordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 2 minuten geleden zei PJHoutman: Dan zie ik ook Larsson niet, elk nadeel heeft zn voordeel. En een eigen goal van Tapia kun je ook afdoen als een aanvaller die hem wellicht nog als laatst geraakt zou kunnen hebben. In tegenstelling tot afgelopen zondag. Ik zie voorlopig alleen maar voordelen, daar heb je een goed punt vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Nou weer ouderwets een beetje spanning voor matchday. Helaas moet ik de eerste helft missen door mijn eigen training, maar daarna snel naar huis om te kijken. Hopelijk een goede start van de groepsfase Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Kan helaas maar een halfuurtje kijken ivm training. Balen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Wat een nepfans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) Hier helaas ook alleen de tweede helft ivm training. 19 september 2019 bewerkt door Bakkes12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Train elke donderdag om 20:00 dus zal minstens 6 potjes een nepfan zijn, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Wanneer er nog vrije kaarten te koop komen voor YB-thuis, dan ga ik daar wel heel. Dan kan ik best een training opgeven een keer hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 9 minuten geleden zei 007mark: Wanneer er nog vrije kaarten te koop komen voor YB-thuis, dan ga ik daar wel heel. Dan kan ik best een training opgeven een keer hoor Wat ben je dan voor een sportman Laat je team maar in de steek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Pino: Wat een nepfans. En dan ook nog willen doen alsof ze er verstand van hebben achteraf he Al ziet Jespresso het spelletje wel goed heb ik gemerkt 19 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Zojuist zei Magikarp: En dan ook nog willen doen alsof ze er verstand van hebben achteraf he Al ziet Jespresso het spelletje wel goed heb ik gemerkt Er is er maar een hier die het spelletje goed ziet...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 @Magikarp Ik ben gisteren uit een groepsapp gekickt omdat we een verhitte discussie kregen over Edgar Ié. Die gozer verziekt zo langzamerhand mijn leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Pino: Er is er maar een hier die het spelletje goed ziet...... M'n dossier drukt al op de servercapaciteit dus deze laat ik gaan 19 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Jespresso: @Magikarp Ik ben gisteren uit een groepsapp gekickt omdat we een verhitte discussie kregen over Edgar Ié. Die gozer verziekt zo langzamerhand mijn leven. je moet het zo zien, mensen die Edgar Ié goed vinden moet je niet in je leven willen. Als ze zulke simpele dingen al verkeerd zien zou ik het ze niet toevertrouwen om grotere zaken in handen te hebben. 19 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 32 minuten geleden zei Pino: Wat ben je dan voor een sportman Laat je team maar in de steek. Zegt degene die bij het minste of geringste weer wat afscheurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Zojuist zei 007mark: Zegt degene die bij het minste of geringste weer wat afscheurt. Ik ben ook 25 jaar ouder dan jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 @Magikarp Words to live by Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 1 minuut geleden zei E2E: Wij gooien gewoon de training eraf als Ajax CL speelt hoor. En terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Voordelen van de kelderklasse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Op 17-9-2019 om 16:39 zei MetalMichael: Nee? Wat verdient hij? Niet meer dan 5 ton mag ik hopen. Ofja, verdient... Krijgt. Ik heb geen idee, daarom vroeg ik het. Leek mij dat ze in de championship wel aardig betalen. Ben gewoon benieuwd hoeveel zulke gasten nu inleveren om weer wekelijks te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten