Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hebben jullie berichten gelezen over het salaris van Narsingh? 

Heb dit seizoen nog niet eens een samenvatting van Feyenoord gezien (alleen een keer een briljante EL wedstrijd), maar gebaseerd op bovenstaande berichten is Narsingh niks veranderd en hebben jullie binnenkort een hele dure wissel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Narsingh vooraf al onnodig, te oud en je hebt al voldoende spelers aan de zijkant. Moet wel zeggen dat hij geen eigen goal gemaakt heeft zondag (Tapia wel) dus dat is in ieder geval een stukje winst.

Weet niks over z'n salaris, maar zijn berichten over salarissen überhaupt nog betrouwbaar? Je mag niet weten welke hamstring Haps nu weer afgescheurd heeft en hoelang hij geblesseerd zou zijn met die nieuwe privacywet, maar salarissen zouden wel in handen van pseudo-journalistjes belanden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Niels:

Hebben jullie berichten gelezen over het salaris van Narsingh? 

Heb dit seizoen nog niet eens een samenvatting van Feyenoord gezien (alleen een keer een briljante EL wedstrijd), maar gebaseerd op bovenstaande berichten is Narsingh niks veranderd en hebben jullie binnenkort een hele dure wissel?

Nee? Wat verdient hij? Niet meer dan 5 ton mag ik hopen. 

Ofja, verdient... Krijgt. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Dan zie ik ook Larsson niet, elk nadeel heeft zn voordeel.

En een eigen goal van Tapia kun je ook afdoen als een aanvaller die hem wellicht nog als laatst geraakt zou kunnen hebben. In tegenstelling tot afgelopen zondag. Ik zie voorlopig alleen maar voordelen, daar heb je een goed punt vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Jespresso:

@Magikarp Ik ben gisteren uit een groepsapp gekickt omdat we een verhitte discussie kregen over Edgar Ié. Die gozer verziekt zo langzamerhand mijn leven.

:D:D:D je moet het zo zien, mensen die Edgar Ié goed vinden moet je niet in je leven willen. Als ze zulke simpele dingen al verkeerd zien zou ik het ze niet toevertrouwen om grotere zaken in handen te hebben.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-9-2019 om 16:39 zei MetalMichael:

Nee? Wat verdient hij? Niet meer dan 5 ton mag ik hopen. 

Ofja, verdient... Krijgt. 

Ik heb geen idee, daarom vroeg ik het. Leek mij dat ze in de championship wel aardig betalen. Ben gewoon benieuwd hoeveel zulke gasten nu inleveren om weer wekelijks te voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites