Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Overigens ook weer levend bewijs dat je altijd een speler moet verkopen als er een ziek bedrag wordt geboden (Gimenez). Lastig te zeggen wat het in de competitie oplevert, maar je vangt én veel geld én gaat gewoon door.

Zojuist zei Rogier.:

Overigens ook weer levend bewijs dat je altijd een speler moet verkopen als er een ziek bedrag wordt geboden (Gimenez). Lastig te zeggen wat het in de competitie oplevert, maar je vangt én veel geld én gaat gewoon door.

Ja of hij scoorde er wel 3 en dan had je het tegenovergestelde gezegd :-D 

1 minuut geleden zei Rogier.:

Overigens ook weer levend bewijs dat je altijd een speler moet verkopen als er een ziek marktconform bedrag wordt geboden (Gimenez). 

Ja. Wel kleine nuance die ik maak.

Toch wel heel vet dat de grootste Feyenoorder van deze eeuw trainert wordt. Hij is welbespraakt, super sympathiek, heeft een visie en met een ervaren man als Rene Hake naast hem zou het goed moeten komen. 

1 uur geleden zei Arezo:

Toch wel heel vet dat de grootste Feyenoorder van deze eeuw trainert wordt. Hij is welbespraakt, super sympathiek, heeft een visie en met een ervaren man als Rene Hake naast hem zou het goed moeten komen. 

#AnnounceGuidetti

Zojuist zei Urbeto:

Feyenoord - Inter it is. Ben erg benieuwd wie er dan weer bij zijn, met name op het middenveld. Met Mitchell op rechtsback wordt het hoe dan ook genieten. 

Eerst het beroep even afwachten toch?

Weer naar Milaan dus. Denk qua de twee opties de optie met ietsjes meer kans. Blijft erg klein natuurlijk maar wie weet. De halve finale dus een potentieel weerzien met Bayer of Bayern.

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Eerst het beroep even afwachten toch?

Weer naar Milaan dus. Denk qua de twee opties de optie met ietsjes meer kans. Blijft erg klein natuurlijk maar wie weet. De halve finale dus een potentieel weerzien met Bayer of Bayern.

Ik zie de UEFA het niet zo snel seponeren, dus dan zit je sowieso één wedstrijd met Mitchell opgescheept. Maar dat is ook wel cult. 

Verder lijkt Inter me juist niet de gunstige optie hier. Zijn verdedigend heel erg sterk en zie onze voorspelbare Hadj Moussa en matige spits daar niet heel snel makkelijk doorheen voetballen, dus dan zul je op een bevlieging van Paixao o.i.d. moeten hopen. Arsenal daarentegen is offensief onthoofd, dus dat had ik nog wel eens willen zien. Maar goed, het is sowieso al mooi dat je in dit stadium aan mag treden. 

41 minuten geleden zei Urbeto:

Verder lijkt Inter me juist niet de gunstige optie hier. Zijn verdedigend heel erg sterk en zie onze voorspelbare Hadj Moussa en matige spits daar niet heel snel makkelijk doorheen voetballen, dus dan zul je op een bevlieging van Paixao o.i.d. moeten hopen. Arsenal daarentegen is offensief onthoofd, dus dat had ik nog wel eens willen zien. Maar goed, het is sowieso al mooi dat je in dit stadium aan mag treden. 

Denk ook niet echt dat er veel verschil tussen beide partijen zit. Qua breedte is Arsenal (op aanvallend gebied na nu dan) nog wel wat sterker verwacht ik. Van Italiaanse clubs is het 'echte' niveau altijd een beetje lastig in te schatten vind ik. Komt misschien ook omdat ik die competitie niet echt volg, maar vind de topclubs daar in de CL toch vaak wel een beetje tegenvallen de afgelopen jaren. Op uiteraard een finaleplek van Inter na, maar met 3 Italiaanse clubs in de kwartfinales in dezelfde kant van het schema was dat natuurlijk ook al snel zo hahah. De laatste halve finale plek voor een Italiaanse club van daarvoor is volgens mij 2018 geweest met Roma met die zieke comeback tegen Barca. Dus daarom meer dat ik dit een gunstigere loting vind. 

21 minuten geleden zei 007mark:

Je loopt op de zaken vooruit @bas huijsmans kwartfinale is mogelijk één van die Duitse ploegen ;)

Ohja hahah ben toe aan weekend. 

4 minuten geleden zei Chiemel:

Stengs wederom geblesseerd. Kan die medische staf hem en Bijlow echt niet even goed repareren? Hier kan je toch niks mee.

Ik begin het idee te krijgen dat we de medische staf maar beter zo min mogelijk kunnen laten doen :D 

1 uur geleden zei Rrrood:

Ik vraag mij echt af wat er allemaal veranderd is in die medische staf sinds het vertrek van Slot en Ruben Peeters...

Zou de breakfast club nog bestaan? Gebruiken ze nog steeds ijsbaden?

Breakfast club bestaat niet meer, verwacht dat die onder van Persie wellicht wordt opgetuigd. 

Onderweg richting de Kuip, vakkie Y1 represent! Veel te lang geleden alweer.

Hopelijk mooi potje BOSSCHAARTBALL. En zou mooi zijn als we een glimp te zien krijgen van onze nieuwe Mexicaanse topper.

18 minuten geleden zei 007mark:

Onderweg richting de Kuip, vakkie Y1 represent! Veel te lang geleden alweer.

Hopelijk mooi potje BOSSCHAARTBALL. En zou mooi zijn als we een glimp te zien krijgen van onze nieuwe Mexicaanse topper.

Veel plezier!