Grote Ree Gepost February 15 Share Gepost February 15 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Geen penalty gegeven? Voor een overtreding buiten de zestien kan je toch geen penalty geven lieverd. Volgens mij eindigde het contact toch echt op de lijn. Maar goed, wie weet zie ik het verkeerd. Desondanks, een VAR dient alleen in te grijpen bij een clear and obvious error. Volgens mij was laatst nog aangegeven dat de VAR minder op de lijn zou komen. Dit was echt geen clear and obvious error. Dan hoort de beslissing van de scheidsrechter te blijven staan. Niet dat ik er rouwig om ben hoor, laat dat duidelijk zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 15 Share Gepost February 15 (edited) 12 minuten geleden zei Grote Ree: Volgens mij eindigde het contact toch echt op de lijn. Maar goed, wie weet zie ik het verkeerd. Desondanks, een VAR dient alleen in te grijpen bij een clear and obvious error. Volgens mij was laatst nog aangegeven dat de VAR minder op de lijn zou komen. Dit was echt geen clear and obvious error. Dan hoort de beslissing van de scheidsrechter te blijven staan. Niet dat ik er rouwig om ben hoor, laat dat duidelijk zijn. De VAR vond het een schwalbe, meer clear en obvious en error kan je niet krijgen lijkt me. Edited February 15 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 15 Share Gepost February 15 5 minuten geleden zei PJHoutman: De VAR vond het een schwalbe, meer clear en obvious en error kan je niet krijgen lijkt me. Nee, de VAR vond het te weinig om er een overtreding in te zien. Ik vind dat dubieus. Bij een schwalbe was er ook geel gegeven, dat was hier niet het geval. De gele kaart ging naar de protesterende Leemans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 15 Share Gepost February 15 3 minuten geleden zei Grote Ree: Nee, de VAR vond het te weinig om er een overtreding in te zien. Ik vind dat dubieus. Bij een schwalbe was er ook geel gegeven, dat was hier niet het geval. De gele kaart ging naar de protesterende Leemans. Nou goed, schwalbe, geen overtreding, noem het wat je wil. VAR wordt ingeschakeld om te constateren of de overtreding in de 16 was, ziet dan dat er geen sprake is van een overtreding. Dan wordt de scheids inderdaad naar het scherm geroepen, dat is het juiste protocol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 15 Share Gepost February 15 8 minuten geleden zei Grote Ree: Nee, de VAR vond het te weinig om er een overtreding in te zien. Ik vind dat dubieus. Bij een schwalbe was er ook geel gegeven, dat was hier niet het geval. De gele kaart ging naar de protesterende Leemans. De check van de VAR ging toch echt in eerste instantie voor er binnen of er buiten. Het was overigens zeer duidelijk dat het er buiten was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 15 Share Gepost February 15 Positief puntje misschien: kan echt genieten van Sauer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 15 Share Gepost February 15 3 uur geleden zei Grote Ree: Volgens mij eindigde het contact toch echt op de lijn. Maar goed, wie weet zie ik het verkeerd. Desondanks, een VAR dient alleen in te grijpen bij een clear and obvious error. Euhm het is toch logisch dat een VAR ingrijpt in deze situatie? Dat de beslissing uiteindelijk is dat er geen vrije trap gegeven wordt, daar kan je over discussieren. Maar als het niet duidelijk is dat onderstaande buiten de 16 is dan weet ik het ook niet meer. 3 uur geleden zei 007mark: Die selectie van Feyenoord leidt ook aan schizofrenie, of niet dan? Nu weer 0-0 tegen NAC, hoe dan? Enkel de blessuretijd kunnen zien en commentator sprak nog over 2 lange var momenteb. Geen idee waarvoor? Maar pijnlijk weer, zeker nu je kon inlopen. Beetje apart om een mening over een wedstrijd te geven als je het niet gezien hebt Markie. Het was niet goed vandaag, maar vond het oprecht beter dan alle wedstrijden in de eerste seizoenshelft waarin we punten verspeelden. Wellicht is het een 'vlinders in de buik' fase nu Priske weg is, maar qua opbouw en qua restverdediging staat alles gewoon al een stuk confortabeler. Dus het stukje schrizofrenie vind ik echt nergens op slaan, want NAC uit is sowieso gewoon een lastige pot. Tel daarbij op dat je doordeweeks gespeeld hebt en je een half fitte selectie hebt. Dan kan dit gewoon eens gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 16 Share Gepost February 16 Middenmotermentaliteit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 16 Share Gepost February 16 Ik las net een post dat de KNVB de VAR niet meer zou laten ingrijpen als de buitenspel lijnen elkaar raken en ze dus niet kunnen uitsluiten of het buitenspel is ja of nee. Dan zou het doelpunt staan. Weinig van over van die regel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 16 Share Gepost February 16 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik las net een post dat de KNVB de VAR niet meer zou laten ingrijpen als de buitenspel lijnen elkaar raken en ze dus niet kunnen uitsluiten of het buitenspel is ja of nee. Dan zou het doelpunt staan. Weinig van over van die regel Zou dat dan zijn dat het sowieso geen buitenspel is als de lijnen elkaar raken, of dat de beslissing van de grensrechter dan blijft staan? Dat laatste klinkt wmb logischer en zo ging het gister natuurlijk ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 16 Share Gepost February 16 Weet je überhaupt wel wat schizofrenie is @007mark? Want jij (en heel veel andere mensen) gebruiken de uitdrukking echt compleet in de verkeerde context. En daar ben jij echt een heel te slimme kerel voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 16 Share Gepost February 16 8 uur geleden zei Arles: Zou dat dan zijn dat het sowieso geen buitenspel is als de lijnen elkaar raken, of dat de beslissing van de grensrechter dan blijft staan? Dat laatste klinkt wmb logischer en zo ging het gister natuurlijk ook. Geen buitenspel. Zodat er meer goals zouden vallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost February 16 Share Gepost February 16 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Geen buitenspel. Zodat er meer goals zouden vallen. Het is zover ik weet zoals Arles het aangeeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 16 Share Gepost February 16 Een grensrechter zou bij twijfel het voordeel aan de aanvaller moeten geven. Daarna is het inderdaad zoals Arles het aangeeft. Dan blijft de beslissing van de grens staan omdat het niet bewezen kan worden of het wel of geen buitenspel zou zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 17 Share Gepost February 17 Einde seizoen voor Nieuwkoop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 17 Share Gepost February 17 (edited) Vooral zonde nu Lotomba ook al tot einde seizoen uitgeschakeld was. Verder maak ik mij er niet zo druk om, aangezien normaliter onze 3e rechtsback is. Edited February 17 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost February 17 Share Gepost February 17 Timber niet fit voor Milan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 17 Share Gepost February 17 Zorgwekkender; ook voor Timber is het einde seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 17 Share Gepost February 17 Gelukkig geen kruisband, althans zo lees ik het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 17 Share Gepost February 17 Meniscus schade verwacht ik, dat is ook flink taai hoor. Die ga je dus ook niet voor de hoofdprijs kunnen verkopen deze zomer. Lekker man. Gaat lekker met ons cluppie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost February 17 Share Gepost February 17 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Meniscus schade verwacht ik, dat is ook flink taai hoor. Die ga je dus ook niet voor de hoofdprijs kunnen verkopen deze zomer. Lekker man. Gaat lekker met ons cluppie. Alsof het nooit anders geweest is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 18 Share Gepost February 18 Als je zoveel blessures in 1 seizoen krijgt, doe jezelf wat verkeerd. Vooral spierblessures zijn vaak het gevolg van overbelasting. Daarom moet je eigenlijk vroeg in het seizoen beginnen met rouleren of zorgen dat je een goed fitnessprogramma draait. Vorig jaar amper blessures en dit jaar ontzettend veel. Voor vanavond heb ik overigens weinig verwachtingen. In verdedigend opzicht stond de afgelopen 2 wedstrijden wel beter dan tegen met die Deen. Een vroege tweede treffer is, denk ik, wel prettig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 18 Share Gepost February 18 16 uur geleden zei Sick Blik: Gelukkig geen kruisband, althans zo lees ik het. Wel kruisband blijkt nu, en dan zelfs z'n achterste. Nou dan ben je echt goed klaar hoor. Als hij zn contract niet verlengd loopt die volgend jaar gewoon gratis de deur uit Mijn god, nu zie je pas de impact van een selectie die niet fit is. Je zag aan alles al dat Timber niet fit was en echt net voor die klap zag je al dat hij echt op z'n laatste benen liep. Letterlijk en figuurlijk dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dender70 Gepost February 18 Share Gepost February 18 je zal maar een opstelling moeten maken met de beschikbare namen vanavond Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 18 Share Gepost February 18 5 minuten geleden zei Dender70: je zal maar een opstelling moeten maken met de beschikbare namen vanavond Paixao - Hadj-Moussa Moder - Milambo Smal - Hancko - Beelen - Mitchell - Read Wellenreuther - Andreev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts