Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

13 uur geleden zei Grote Ree:

Schreuder staat garant voor harakiri-voetbal. Defensief was het bij PEC vaak zo lek als een mandje, zeker in de omschakeling bij aanvallende corners. Maar je had in ieder geval garantie op entertainment en heerlijk aanvallend voetbal. Qua persoonlijkheid heeft een beetje het nuchtere wat Slot ook over zich heeft. Ik wil het wel zien eigenlijk. :)

Klinkt alsof ik dit al het hele seizoen heb gezien....

13 minuten geleden zei Rrrood:

Klinkt alsof ik dit al het hele seizoen heb gezien....

Nou aanvallend was het heel pover bij Feyenoord hoor. 

Van Bommel gaat m niet worden, RvC wilt hem niet hebben omdat ze bang zijn dat je er heel veel gezeik bij krijgt. Ik zou het zelf wel interessant vinden om Simonis met een ervaren man binnen te halen maar dat zal wel niet gebeuren. Drie namen die volgens het AD nog concreet zijn EtH, Hake en Pusic. :D Pusic alleen maar omdat Sjaakie m wilt, de andere twee omdat ze nu vrij zijn (?). 

13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Nou aanvallend was het heel pover bij Feyenoord hoor. 

Van Bommel gaat m niet worden, RvC wilt hem niet hebben omdat ze bang zijn dat je er heel veel gezeik bij krijgt. Ik zou het zelf wel interessant vinden om Simonis met een ervaren man binnen te halen maar dat zal wel niet gebeuren. Drie namen die volgens het AD nog concreet zijn EtH, Hake en Pusic. :D Pusic alleen maar omdat Sjaakie m wilt, de andere twee omdat ze nu vrij zijn (?). 

Ik kan bijna niet geloven dat ik dit zeg:

Maar doe dan maar EtH

Pusic is ook onder de supporters heel populair. Zie het zelf er niet helemaal in eigenlijk. Mij iets te emotioneel en meer een assistent-type.

Gio het seizoen af laten maken vind ik nog wel een goede optie. Dan koop je ook wat tijd om een selectie te maken en een in de zomer een vaste man aan te stellen. Mijn voorkeuren zijn als volgt:

1. Erik ten Hag

2. Mark van Bommel

3. Paul Simonis

De eerste schijnt onhaalbaar te zijn, maar ik twijfel aan die stelling. Arne verdiende ook een topsalaris, dus waarom zou je dat aan Erik niet geven? Van Bommel is inpopulair bij de RVC, maar die moeten lekker een keer hun hok in en handelen in clubbelang. In plaats van elkaar de hand boven het hoofd houden en de ons-kent-ons mentaliteit te hanteren. Die staan echt voor het Feyenoord van de jaren 2007-2015 zegmaar. Simonis heeft weinig ervaring, maar speelt attractief voetbal en presteert gewoon goed. Boven verwachting voor een club als Eagles, zeker nadat de verwachtingen al hoog waren na vorig seizoen. Verder vind ik Joseph Oosting ook helemaal geen verkeerde, maar onderhandelen met FC Twente lijkt mij weinig zin te hebben.

Van Persie is echt nog te vroeg en datzelfde geld i.m.o. voor Sahin. Fraser en Buijs werden ook ergens genoemd, maar past dan weer niet in de weg die Feyenoord onder Slot is ingeslagen. Mogelijkheden zijn er nu nog steeds om daar op voort te voorduren, maar dan moet je wel een trainer aanstellen die dat kan en wil.

7 minuten geleden zei 007mark:

Pusic is ook onder de supporters heel populair. Zie het zelf er niet helemaal in eigenlijk. Mij iets te emotioneel en meer een assistent-type.

Gio het seizoen af laten maken vind ik nog wel een goede optie. Dan koop je ook wat tijd om een selectie te maken en een in de zomer een vaste man aan te stellen. Mijn voorkeuren zijn als volgt:

1. Erik ten Hag

2. Mark van Bommel

3. Paul Simonis

De eerste schijnt onhaalbaar te zijn, maar ik twijfel aan die stelling. Arne verdiende ook een topsalaris, dus waarom zou je dat aan Erik niet geven? Van Bommel is inpopulair bij de RVC, maar die moeten lekker een keer hun hok in en handelen in clubbelang. In plaats van elkaar de hand boven het hoofd houden en de ons-kent-ons mentaliteit te hanteren. Die staan echt voor het Feyenoord van de jaren 2007-2015 zegmaar. Simonis heeft weinig ervaring, maar speelt attractief voetbal en presteert gewoon goed. Boven verwachting voor een club als Eagles, zeker nadat de verwachtingen al hoog waren na vorig seizoen. Verder vind ik Joseph Oosting ook helemaal geen verkeerde, maar onderhandelen met FC Twente lijkt mij weinig zin te hebben.

Van Persie is echt nog te vroeg en datzelfde geld i.m.o. voor Sahin. Fraser en Buijs werden ook ergens genoemd, maar past dan weer niet in de weg die Feyenoord onder Slot is ingeslagen. Mogelijkheden zijn er nu nog steeds om daar op voort te voorduren, maar dan moet je wel een trainer aanstellen die dat kan en wil.

Als assistent ja. Ik zie gelukkig weinig mensen die hem graag als hoofdtrainer willen zien. Sowieso lijkt het mij een slecht idee om een afkoopsom op tafel te leggen voor een tussenpaus. 

Ten Hag is verder totaal onhaalbaarwant was al te duur voor Dortmund, nog los van dat ik zijn karakter niet echt bij ons vind passen. 

17 minuten geleden zei Urbeto:

nog los van dat ik zijn karakter niet echt bij ons vind passen. 

Waarom vind je zijn karakter niet bij Feyenoord passen? Vond het juist totaal niet bij Ajax passen. Gewoon een nuchtere 'boer' uit het Oosten. Geen poespas erom heen maar juist meer van het geen woorden maar daden.

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

Waarom vind je zijn karakter niet bij Feyenoord passen? Vond het juist totaal niet bij Ajax passen. Gewoon een nuchtere 'boer' uit het Oosten. Geen poespas erom heen maar juist meer van het geen woorden maar daden.

Hij was in Engeland enkel van het geen woorden maar daden omdat hij zonder succes naar woorden zocht. Verder vind ik het gewoon een beetje een eigenwijze en onsympathieke man. Beetje kneuterig ook wel. Voetbalgek maar wereldvreemd. Dat nuchtere is hij de laatste jaren ook wel wat verloren vind ik, al maakt een kat in het nauw natuurlijk rare sprongen. Blijft desondanks wel een goede trainer, maar is dus sowieso niet haalbaar. 

Edited by Urbeto

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Vind jij Ten Hag een nuchtere man? Zo heb ik hem niet echt leren kennen namelijk.

Maar misschien krieet ik lais he and ferrieteels eh he.

4 uur geleden zei Urbeto:

Ten Hag is verder totaal onhaalbaar want was al te duur voor Dortmund

Vraag me wel af wat hiermee gaat gebeuren. Lijkt me niet dat hij tot zomer 2026 niks gaat doen. Afkoopsom zal natuurlijk ook wel dalen (voorlopig nog steeds te veel voor Feyenoord). 

De centen die we voor Santi hebben gekregen hebben we mooi gebruikt ;) 

9 minuten geleden zei Chiemel:

Lekker rest vh seizoen kijken naar Bosschaart en van der Wolf. Zou ik niet blij van worden.

Daarom is het ook wel prettig dat dat precies geen optie is. Dit is een noodverbandje want Bosschaart mag sowieso maar een maand voor de groep staan. 

Op 11-2-2025 om 08:28 zei Arezo:

Henk de Jong huren met een optie tot koop? Die gaat lekker met Bosschaart toch? Is wel prima mannetje voor de sfeer. Wordt je 3e en kijken we daarna verder.

Niemand gaat hier serieus op in, maar eigenlijk is dat helemaal geen rare gedachte.

Ze werken inderdaad heel goed samen. Henk de Jong heeft wél de papieren én is juist voor de sfeer heel goed. Die kan ervoor zorgen dat de neuzen dezelfde kant op wijzen, de sfeer goed gaat en er voor supporters weer attractief voetbal gespeeld wordt. Dan geef je het bestuur meer tijd en rust om uit te kijken naar een nieuwe trainer, die dan komende zomer met een positieve selectie kan werken. 

Maar omdat Henk de Jong alleen in de KKD (promoties daargelaten) gewerkt heeft, wordt zoiets bij ESPN of Ziggo niet eens als optie genoemd. Best bijzonder, want met minder materiaal (KKD niveau) is hij toch vaak in staat om attractief voetbal te laten zien.