Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

2 uur geleden zei Urbeto:

Ik zou oprecht Ihattaren vastleggen voor komende zomer. Zit er weer lekker in de laatste tijd en barst natuurlijk nog altijd van het talent. 

Blijf van Mootje af, die moet gewoon weer lekker bij Ajax lopen ballen. Nieuwe Ziyech maar dan nog een stukje jonger 

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Gast. Dit is voor niemand goed

Waarom niet? Als wij het gokje niet wagen doet een AZ of Twente het deze zomer wel. Qua techniek en inzicht is het zo'n goede speler man. De fitheid is een dingetje maar hij maakt de laatste tijd steeds de 90 minuten vol dus daar zit vooruitgang in. Mentaal blijft het bij Ihattaren natuurlijk altijd een vraagteken, maar het heeft op dit moment meer de schijn van het eindelijk inlossen van zijn belofte i.p.v. een tijdelijke opleving. Dan vind ik dat je als Feyenoord zijnde echt gek zou zijn wanneer je zo'n buitenkansje laat lopen. 

Mootje lekker laten lopen hoor. Die zit binnen nu en zes maanden weer bij de plaatselijke kebab tent. Bij Feyenoord moet je toch wel wat weerbaarder zijn dan bij een pakweg Twente/AZ. Druk ligt in de Kuip toch wat hoger en ik denk dat dat geen goede combinatie gaat zijn met Mootje. Plus Mark Ruijl heeft wat meer de touwtjes in handen gekregen waardoor de scouting ook weer wat meer speelruimte krijgt, die middenvelder van Le Havre is daar het resultaat van zelfde als de interesse in spelers als Luis Guilherme, Egeli en al die namen die op deadlineday nog voorbij kwamen. Hopelijk krijgen we binnenkort het nieuws dat DtK zich helemaal niet meer bemoeit met de inkomende transfers, dan kunnen we weer gaan cooken. 

Ik ben het wel gedeeltelijk met Urbeto eens trouwens. Ihattaren is wel het type speler dat nu echt ontbreekt bij Feyenoord. Alleen voor hem persoonlijk zou het goed zijn als hij nog een (half)jaartje extra bij RKC blijft en daarna weer de stap hogerop maakt.

11 uur geleden zei Urbeto:

Waarom niet? Als wij het gokje niet wagen doet een AZ of Twente het deze zomer wel. Qua techniek en inzicht is het zo'n goede speler man. De fitheid is een dingetje maar hij maakt de laatste tijd steeds de 90 minuten vol dus daar zit vooruitgang in. Mentaal blijft het bij Ihattaren natuurlijk altijd een vraagteken, maar het heeft op dit moment meer de schijn van het eindelijk inlossen van zijn belofte i.p.v. een tijdelijke opleving. Dan vind ik dat je als Feyenoord zijnde echt gek zou zijn wanneer je zo'n buitenkansje laat lopen. 

Het eindelijk inlossen van een belofte gaat naar mijn mening verder dan een paar maandjes leuk voetballen. Als die deze motivatie en discipline een jaar of 2 kan vasthouden dan kan je daar pas van spreken en dan zou het voor Feyenoord prima zijn. 

Feyenoord heeft al genoeg van dit soort gokjes onder contract staan. Heb liever spelers die er direct staan.

12 uur geleden zei Urbeto:

Afgezien van de contaminatie, is het natuurlijk nog maar de vraag of die jongen mentaal geschikt is voor profvoetbal. Feyenoord heeft  niet de luxe om te gokken met Ihattaren.