PJHoutman Gepost February 8 Share Gepost February 8 Hadj Messi vandaag meer Hadj Meeuwis. Sowieso heel Feyenoord dramatisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 8 Share Gepost February 8 1 minuut geleden zei PJHoutman: Hadj Messi vandaag meer Hadj Meeuwis. Sowieso heel Feyenoord dramatisch. Hadj Burgerking. Man wat is die gast sloom zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 8 Share Gepost February 8 Moussa is de wisselvallige buitenspeler die hij is. Plus te veel gespeeld de laatste weken. Maarja, wie dan he? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 8 Share Gepost February 8 2 minuten geleden zei MetalMichael: Moussa is de wisselvallige buitenspeler die hij is. Plus te veel gespeeld de laatste weken. Maarja, wie dan he? Basacikoglu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 8 Share Gepost February 8 Zojuist zei PJHoutman: Basacikoglu Het was een hele lijst, maar die staat niet meer tussen de contractspelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 8 Share Gepost February 8 Je ziet aan alles dat die Moder kan ballen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 8 Share Gepost February 8 Als hij wedstrijdritme heeft opgedaan, balt hij straks iedereen de moder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 8 Share Gepost February 8 75 minuten gespeeld en nog geen kans gecreëerd. Gelukkig lopen we zo te zien wel in op concurrent PSV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 8 Share Gepost February 8 Heeft Schouten de Coolsingel al klaar laten maken??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 8 Share Gepost February 8 15 minuten geleden zei Richarð.: Als hij wedstrijdritme heeft opgedaan, balt hij straks iedereen de moder. Maar vooralsnog is het bij tijden aanmoderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 8 Share Gepost February 8 Wel een goede uittrap van Timon bij de 2-0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 8 Share Gepost February 8 Keertje een uitslag die niet echt past bij de wedstrijd in ons voordeel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 8 Share Gepost February 8 Goaltje van Igor hoor. Dit is ook de enige positie waar Ivanusec nog zou kunnen slagen. SPeelde ook beter dan hij het afgelopen jaar heeft gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Gepost February 9 Share Gepost February 9 Die lat heeft hij ook niet al te hoog gelegd, dus zo moeilijk is dat niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 9 Share Gepost February 9 Ik zou oprecht Ihattaren vastleggen voor komende zomer. Zit er weer lekker in de laatste tijd en barst natuurlijk nog altijd van het talent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost February 9 Share Gepost February 9 1 zwaluw maakt nog geen zomer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 9 Share Gepost February 9 Ik kan me niet voorstellen dat het goed voor hem is om gelijk weer bij een club terecht te komen waar presteren een verplichting is. (Behalve voor Priske ha ha ha gr Ron!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 9 Share Gepost February 9 2 uur geleden zei Urbeto: Ik zou oprecht Ihattaren vastleggen voor komende zomer. Zit er weer lekker in de laatste tijd en barst natuurlijk nog altijd van het talent. Blijf van Mootje af, die moet gewoon weer lekker bij Ajax lopen ballen. Nieuwe Ziyech maar dan nog een stukje jonger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 9 Share Gepost February 9 7 uur geleden zei Urbeto: Ik zou oprecht Ihattaren vastleggen voor komende zomer. Zit er weer lekker in de laatste tijd en barst natuurlijk nog altijd van het talent. Gast. Dit is voor niemand goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 9 Share Gepost February 9 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Gast. Dit is voor niemand goed Waarom niet? Als wij het gokje niet wagen doet een AZ of Twente het deze zomer wel. Qua techniek en inzicht is het zo'n goede speler man. De fitheid is een dingetje maar hij maakt de laatste tijd steeds de 90 minuten vol dus daar zit vooruitgang in. Mentaal blijft het bij Ihattaren natuurlijk altijd een vraagteken, maar het heeft op dit moment meer de schijn van het eindelijk inlossen van zijn belofte i.p.v. een tijdelijke opleving. Dan vind ik dat je als Feyenoord zijnde echt gek zou zijn wanneer je zo'n buitenkansje laat lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 10 Share Gepost February 10 Mootje lekker laten lopen hoor. Die zit binnen nu en zes maanden weer bij de plaatselijke kebab tent. Bij Feyenoord moet je toch wel wat weerbaarder zijn dan bij een pakweg Twente/AZ. Druk ligt in de Kuip toch wat hoger en ik denk dat dat geen goede combinatie gaat zijn met Mootje. Plus Mark Ruijl heeft wat meer de touwtjes in handen gekregen waardoor de scouting ook weer wat meer speelruimte krijgt, die middenvelder van Le Havre is daar het resultaat van zelfde als de interesse in spelers als Luis Guilherme, Egeli en al die namen die op deadlineday nog voorbij kwamen. Hopelijk krijgen we binnenkort het nieuws dat DtK zich helemaal niet meer bemoeit met de inkomende transfers, dan kunnen we weer gaan cooken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 10 Share Gepost February 10 Ik ben het wel gedeeltelijk met Urbeto eens trouwens. Ihattaren is wel het type speler dat nu echt ontbreekt bij Feyenoord. Alleen voor hem persoonlijk zou het goed zijn als hij nog een (half)jaartje extra bij RKC blijft en daarna weer de stap hogerop maakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 10 Share Gepost February 10 11 uur geleden zei Urbeto: Waarom niet? Als wij het gokje niet wagen doet een AZ of Twente het deze zomer wel. Qua techniek en inzicht is het zo'n goede speler man. De fitheid is een dingetje maar hij maakt de laatste tijd steeds de 90 minuten vol dus daar zit vooruitgang in. Mentaal blijft het bij Ihattaren natuurlijk altijd een vraagteken, maar het heeft op dit moment meer de schijn van het eindelijk inlossen van zijn belofte i.p.v. een tijdelijke opleving. Dan vind ik dat je als Feyenoord zijnde echt gek zou zijn wanneer je zo'n buitenkansje laat lopen. Het eindelijk inlossen van een belofte gaat naar mijn mening verder dan een paar maandjes leuk voetballen. Als die deze motivatie en discipline een jaar of 2 kan vasthouden dan kan je daar pas van spreken en dan zou het voor Feyenoord prima zijn.  Feyenoord heeft al genoeg van dit soort gokjes onder contract staan. Heb liever spelers die er direct staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost February 10 Share Gepost February 10 12 uur geleden zei Urbeto: Waarom niet? Als wij het gokje niet wagen doet een AZ of Twente het deze zomer wel. Qua techniek en inzicht is het zo'n goede speler man. De fitheid is een dingetje maar hij maakt de laatste tijd steeds de 90 minuten vol dus daar zit vooruitgang in. Mentaal blijft het bij Ihattaren natuurlijk altijd een vraagteken, maar het heeft op dit moment meer de schijn van het eindelijk inlossen van zijn belofte i.p.v. een tijdelijke opleving. Dan vind ik dat je als Feyenoord zijnde echt gek zou zijn wanneer je zo'n buitenkansje laat lopen. Afgezien van de contaminatie, is het natuurlijk nog maar de vraag of die jongen mentaal geschikt is voor profvoetbal. Feyenoord heeft niet de luxe om te gokken met Ihattaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 10 Share Gepost February 10 Ik zie overigens veel kritiek op Moder voorbij komen. Ik vind het persoonlijk nogal onterecht of zie ik dingen of juist niet. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts