Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

NAC UIT BEROERD?! Zijn dat profs dan? Die trainen 3x per week en hebben er een baantje naast man. Ze hebben een aanvoerder die Jan van den Berg heet :-D  En Sparta is ook niks dit seizoen. We gaan toch niet terug naar de fase in ons leven dat we daar voor gaan wanhopen.

3 minuten geleden zei Arezo:

NAC UIT BEROERD?! Zijn dat profs dan? Die trainen 3x per week en hebben er een baantje naast man. Ze hebben een aanvoerder die Jan van den Berg heet :-D  En Sparta is ook niks dit seizoen. We gaan toch niet terug naar de fase in ons leven dat we daar voor gaan wanhopen.

Op dit moment doet Feyenoord mij vooral denken aan de periode van de Disney docu, en dat is niet bepaald positief.

18 minuten geleden zei Arezo:

In tegenstelling tot ons hebben zij wel een trainer die zijn zaken tactisch op orde heeft (op twee wedstrijden na dit seizoen, AZ en PSV). NAC presteert seizoen echt alleraardigst en maken het de meeste ploegen ook echt heel moeilijk. Ik zie ons daar geen punten pakken, vooral niet in deze vorm. Die NAC supporters hebben ook een schijthekel aan ons dus dat gaat sowieso natuurlijk weer matten worden.

Wat een kut topic is dit geworden. Vond het toch een stuk leuker toen ze in het Hunnie topic zo zaten te zeiken op hun cluppie. Dat het maar weer snel weer goed mag gaan! Maar daar hebben we alle vertrouwen in natuurlijk. KNVB beker strepen we even door (2e rangs kutprijs), maar die tweede plek en mogelijk kampioenschap en wellicht diepe CL run kunnen ons haast niet meer ontgaan. In Priske we trust #thatsfootball #inthataspect #greatquestion 

10 minuten geleden zei neva:

Wel Read, geen Hartman. Ergens snap ik het wel gezien de breedte van je selectie en dat het waarschijnlijk maar voor twee duels is, maar voor Q wel een hard gelag.

Sowieso afgesproken dat hij start met 1x in de week spelen/opbouwen. Kun je dan beter in de Eredivisie doen dan de CL. Die hoogstwaarschijnlijk toch nog maar 2 potjes duurt.

31 minuten geleden zei Sick Blik:

Sowieso een blunder dat Read al niet ingeschreven was.

Verdedigers: Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Gijs Smal, Facundo González, Hugo Bueno, Gernot Trauner, Jeyland Mitchell, Jordan Lotomba, Dávid Hancko

Vertel maar, wie hadden ze eruit moeten laten voor een 18-jarig jochie dat bij ons nog geen Eredivisieminuten had gemaakt? 

Edited by PJHoutman

55 minuten geleden zei PJHoutman:

Verdedigers: Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Gijs Smal, Facundo González, Hugo Bueno, Gernot Trauner, Jeyland Mitchell, Jordan Lotomba, Dávid Hancko

Vertel maar, wie hadden ze eruit moeten laten voor een 18-jarig jochie dat bij ons nog geen Eredivisieminuten had gemaakt? 

Mitchell

1 uur geleden zei Sick Blik:

Nee hoor, het was al aan het begin van het seizoen duidelijk dat Read er al dicht tegenaan zat en Mitchell meer tijd nodig had.

Mitchell zit er toch ook dicht tegenaan? Maar Read was je derde optie op rechtsback, die waarschijnlijk geen minuten gemaakt had als Lotomba zijn been niet gebroken had, en Mitchell was je optie nummer 4 als je naar beide CV posities kijkt en die kan ook nog eens rechtsback spelen. Dan is de keuze op Mitchell toch niet per sé heel gek?

Nou goed dan zijn we het niet eens. Mitchell is echt een ontzettend ruwe speler, deed het leuk tegen Bayern, maar erg weinig finesse en ligt veel op de grond.

Read liet al een tijdje zien dat hij er heel dicht tegenaan zit en is op veel facetten Nieuwkoop al voorbij. Je mag hopen dat een trainer die ze elke dag bezig ziet dat wel ziet, al heb je het wel over een Data Deen dus tja.

6 minuten geleden zei Sick Blik:

Nou goed dan zijn we het niet eens. Mitchell is echt een ontzettend ruwe speler, deed het leuk tegen Bayern, maar erg weinig finesse en ligt veel op de grond.

Read liet al een tijdje zien dat hij er heel dicht tegenaan zit en is op veel facetten Nieuwkoop al voorbij. Je mag hopen dat een trainer die ze elke dag bezig ziet dat wel ziet, al heb je het wel over een Data Deen dus tja.

Maar oprecht je wist dit in augustus toch allemaal niet? En als je dit wel wist: waarom heb je het toen niet al even vernoemd hier dan dat je het opmerkelijk vond dat Read niet was ingeschreven en Mitchell wel? (poah mocht je dit wel gedaan hebben hulde, maar dan had je dat denk ik al wel aangehaald nu)

Eind augustus had Read nog (bijna) geen minuten gemaakt in het eerste en kwam Mitchell net van de Copa America af waar die indruk had gemaakt als basisspeler. Read daarentegen speelt in de februari 2024 voor het eerst en maakt in de JC schaal pas weer officiele minuten. Daarna staat hij pas eind oktober voor het eerst in de basis. Op een invalbeurtje daarvoor van een half uurtje heeft die nog geen minuten gemaakt.

Mitchell speelt het voorgaande seizoen alles bij zijn club. Tja het niveau daar is natuurlijk bedenkelijk maar dat is de beloftecompetitie in NL natuurlijk ook. Maar hij speelt een zeer uitstekende Copa America en maakt indruk door Vinicius in zijn broekzak te hebben als een RCV in een 3-4-3/3-5-2 (Hé wacht even: Was het idee van Priske niet om dit te gaan spelen?). Hierna sluit deze speler pas weer laat aan in de voorbereiding en zit die pas op 25 augustus voor het eerst bij de selectie. Een weekje hierna moet je spelers inschrijven.

Als je even terugdenkt naar eind augustus. Dan is het toch niet zo gek dat er voor een Mitchell wordt gekozen ipv Read die je derde! rechtsback op dat moment is?

Eind augustus zat ik in Laos. Toen had ik mn focus op andere dingen, zat ik niet zo dicht op het nieuws.

Nee maar ik kan wel dezelfde argumenten gaan herhalen, maar daar ga ik niemand mee overtuigen. Dus ik bespaar mezelf de typtijd en jullie de leestijd. Meningsverschilletje, hoort erbij, niks mis mee.

8 minuten geleden zei Sick Blik:

Eind augustus zat ik in Laos. Toen had ik mn focus op andere dingen, zat ik niet zo dicht op het nieuws.

En alsnog wist je toen dus dat Read dichtbij het juiste niveau de selectie zat, Nieuwkoop op sommige punten al voorbij was en dat Mitchell tijd nodig had om aan het niveau te wennen.

Bespaar ons de tijd inderdaad maar

Edited by bas huijsmans

1 uur geleden zei Sick Blik:

Snap jullie beide redeneringen best wel maar vond het wel best vreemd in september dat Read er uberhaupt niet bij zat  want tja je wist niet of Nieuwkoop of Lotomba het ging redden.