Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—
Terug van weggeweest: Create Your Legend! Ă—

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@Urbeto zet jezelf is niet zo voor schut. 

Het is SchoolTV, maar misschien steek jij er nog eens wat van op. 

Daarnaast kun je ook best ophouden met die rancuneuze sneertjes zonder inhoud de hele tijd. Draagt niets bij. 

Zojuist zei RicharĂ°.:

Wat zei hij?

Over Milambo dat hij noodgedwongen roofbouw op hem pleegt en dat hij niet de stabiele factor op het middenveld zou moeten zijn. Dat hij hem het liefst af en toe rust had gegund de laatste weken. Evenals Paixao en Hadj Mussa, maar dat dat door alle afwezigen niet kon en dat nu zijn tol eist bij sommige spelers.

2 minuten geleden zei Urbeto:

Het is SchoolTV, maar misschien steek jij er nog eens wat van op. 

Daarnaast kun je ook best ophouden met die rancuneuze sneertjes zonder inhoud de hele tijd. Draagt niets bij. 

Wat voor inhoud wil je hebben jochie? Ik geef je een tip, doe er mee wat je wilt.

1 uur geleden zei Urbeto:

PSV trouwens ook wel echt één van de meest identiteitsloze topclubs die ik ken hoor. Het enige wat zonder trommel massaal gaat is de goaltune van Feyenoord. En dat dan iedere editie van PSV - Feyenoord. Kleine club. 

5 minuten geleden zei Urbeto:

:D

Verder wel eens met je eerdere opmerking over middenmootmentaliteit. Heb Priske al 4x horen zeggen dat 3 moeilijke uitwedstrijden in 7 dagen zijn. Alsof dat een excuus is, je bent Ă©Ă©n van de topclubs in Nederland. Dan komen daar ook verwachtingen bij kijken. Alles wordt maar een beetje met de mantel der liefde bedekt, bah.

Vond overigens Beelen vandaag aardig spelen. Kwam aantal keer goed voor zijn tegenstander in ieder geval.

Edited by 007mark

5 minuten geleden zei 007mark:

:D

Verder wel eens met je eerdere opmerking over middenmootmentaliteit. Heb Priske al 4x horen zeggen dat 3 moeilijke uitwedstrijden in 7 dagen zijn. Alsof dat een excuus is, je bent Ă©Ă©n van de topclubs in Nederland. Dan komen daar ook verwachtingen bij kijken. Alles wordt maar een beetje met de mantel der liefde bedekt, bah.

Vond overigens Beelen vandaag aardig spelen. Kwam aantal keer goed voor zijn tegenstander in ieder geval.

Beelen was prima, in tegenstelling tot Hancko ;c Die is t kwijt. Smal vond ik ook wel aardig, die steekbal op Paixao was natuurlijk geweldig. 

Mijn inziens is het ook vooral tekenend voor je hele organisatie dat het iedere week een ander is die de fout ingaat. Tegen Lille was het Trauner, vandaag is het Hancko en dan is het weer Read of Beelen. 

Ja het is goed geweest. Seizoen is klaar nu, pleur iedereen er maar uit. Priske, Kloesoe, Scandinavische assistenten, RvC. Schone lei. Jonge talentvolle trainer met een visie aanstellen en die lekker zijn ding laten doen zonder druk tot aan de zomer. Heb je tegen die tijd een systeem erin zitten. 

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

a, in tegenstelling tot Hancko ;c

Bij hem zie je aan zijn manier van bewegen ook dat die gewoon helemaal kapot is. Hetzelfde met Milambo.

Dat iedereen helemaal kapot is Ă³f niet fit Ă³f geblesseerd zegt toch wel genoeg? De afgelopen drie seizoenen met Slot hebben we dat toch niet gezien? (Zelfde nu bij Liverpool nu trouwens).

Wat het ergste is dat het verdedigend, aanvallend en qua vechtlust in het elftal gewoon nergens op lijkt nu. Er is gewoon helemaal niets om mee verder te gaan. Waar de hele sfeer rondom Feyenoord al weer is als een jaar of 5 jaar geleden ben ik er misschien ook wel voorstander van om voor dit half jaar een trainer voor de groep te zetten die in ieder geval strijdlust in de groep kan brengen en dat samen gaat met een goede verdedigende organisatie. Dan kan je met de individuele kwaliteit in de groep, die is gewoon alsnog beter dan 90 procent van de Eredivisie, ervoor zorgen dat je die derde plek veilig stelt. Dan wordt het drastisch doorselecteren in de selectie en dan kunnen we volgend seizoen gewoon weer mee doen om de titel want ook ajax en psv gaan een gelijke zomer tegemoet waarin door geselecteerd moet worden. Psv omdat sterkhouders wel zullen vertrekken en Ajax qua kwaliteit.

Daarnaast inderdaad een technisch directeur aanstellen. Te Klossenag van mij als algemeen directeur nog doorgaan, want toen Arnesen er nog zat heeft die dat volgens mij prima gedaan. Denk wel dat hij een organisatie goed kan neerzetten zolang het niet voetbal inhoudelijke is

Edited by bas huijsmans

Oh oh oh...

Na de 1-0 was het een makkie voor PSV, het leek wel op een laag blok en ik denk dat dat goed ingeschat is door PSV. Weinig energie verspild aan het afjagen, zodat wij de fouten konden maken in de passing. Zodra we over de middenlijn kwamen, was het ineens een stuk lastiger om een pass aan te laten komen. Weinig beweging, heel matig vrijlopen, slechte passing. Conditioneel lijken we toch stukje slechter dan onder Slot.

Dat is trouwens wel een mooie tegenstelling die men hier opvoert. Aan de ene kant willen we meer strijd, passie, duelkracht en intensiteit naar voren/in het druk zetten. Anderzijds is de fitheid al lange tijd een groot probleem. Zonder een goede fitheid ga je nooit kunnen voldoen aan de zaken die wij graag (minimaal) willen zien.

2 uur geleden zei Rogier.:

Mag hopen dat dit om Dickie gaat inderdaad :mrgy: Wel jammer dat als Priske er alsnog uitvliegt dat Te Kloese die keuze niet eerder heeft gemaakt. Zou eigenlijk het seizoen met hem afmaken.

Ik snap dat je dat zegt als Ajacied.

Ik sta er echt van te kijken, maar die pipo zit er gewoon nog steeds. Gaan ze dan ook nog de CL-uitschakeling afwachten? :cab:

Goed, met een andere trainer wordt Milan ook heel lastig. Dat weet ik ook wel.

Eerst nog even gelijkspelen tegen Sparta dit weekend en dan zal het echt niet meer anders kunnen. Zal wel vrij beroerd beginnen zijn voor een nieuwe trainer met Milan, Nac Uit en weer Milan. Daarna Almere City, NEC en Groningen thuis achter elkaar. Laat de nieuwe trainer dan inderdaad lekker nu al beginnen. Hopelijk dan vanaf Almere dan een team dat wel een idee heeft en dan een lekkere serie neerzetten.