bas huijsmans Gepost February 5 Share Gepost February 5 6 minuten geleden zei Urbeto: Zal m'n sarcasme er de volgende keer nog wat dikker bovenop leggen kameraden. Oh nee had het toch wel goed ingeschat. Wou ook vooral mijn verbazing er wel even over uitspreken haha  7 minuten geleden zei Urbeto: In ander nieuws: haal Osman er alsjeblieft uit. Dit is geen nieuws toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost February 5 Share Gepost February 5 Osmanmanman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 5 Share Gepost February 5 Waar is die rechtsbuiten dan godverdomme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 5 Share Gepost February 5 Hancko tot twee keer toe niet scherp bij deze goal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost February 5 Share Gepost February 5 40 minuten geleden zei Rogier.: Op basis van deze foto: onbegrijpelijk dat dit is goedgekeurd. Benieuwd naar het bewegende beeld (zien we vast in de rust), maar als VAR mag je hier de scheidsrechter op zijn minst naar het scherm roepen. Wat betreft de Feyenoorders: dat zou geen reet uit moeten maken. Dit snap ik oprecht ook niet. Dit is gewoon weer een dwaling en die vinden op dit moment wekelijks plaats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 En daar is de beslissing al. Kon mij al niet voorstellen dat we deze nog gingen winnen, maar is nu helemaal wel over en sluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 Ik begin overigens oprecht te denken dat Priske compromitterende foto's of informatie van Te Kloese bezit. Een andere reden om die verschrikkelijke Deense tamzak te laten zitten kan ik me zo langzamerhand écht niet meer bedenken. Wat een absolute verschrikking om naar dit Feyenoord te kijken. Echt ongekend hoe snel je de erfenis van Slot af hebt kunnen breken. Chapeau Brian. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 5 Share Gepost February 5 Hoe kan je Osman überhaupt nog na de rust het veld op kunnen sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 5 Share Gepost February 5 1 minuut geleden zei Urbeto: Ik begin overigens oprecht te denken dat Priske compromitterende foto's of informatie van Te Kloese bezit. Een andere reden om die verschrikkelijke Deense tamzak te laten zitten kan ik me zo langzamerhand écht niet meer bedenken. Wat een absolute verschrikking om naar dit Feyenoord te kijken. Echt ongekend hoe snel je de erfenis van Slot af hebt kunnen breken. Chapeau Brian.  Denk dat ze sowieso deze wedstrijd even af moeten maken met hem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Carranza in vervolg maar in de basis i.p.v. van Ueda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 5 Share Gepost February 5 Smal speelt trouwens wel een goede pot vandaag. Zie het ook veel meer zitten in Carranza dan in Ueda. Zit ten minste nog een beetje passie in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 13 minuten geleden zei neva: Denk dat ze sowieso deze wedstrijd even af moeten maken met hem. Gaat me om dat interview van Te Kloese voor de wedstrijd. Daaruit blijkt dat Priske voorlopig lekker mag blijven zitten. Ongekende middenmootmentaliteit. Zo, gooi die maar op je Scrabblebordje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost February 5 Share Gepost February 5 1 minuut geleden zei Urbeto: Gaat me om dat interview van Te Kloese voor de wedstrijd. Daaruit blijkt dat Priske voorlopig lekker mag blijven zitten. Ongekende middenmootmentaliteit. Zo, gooi die maar op je Scrabblebordje.  Ah, ik kijk nooit voorbeschouwingen, dus dat had ik gemist. Is wel wat voorbarig van hem. Je hebt een kutseizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost February 5 Share Gepost February 5 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zit net dat interview met DtK te kijken. Holy fuck, wat cringe. Hans die m van alles in de mond wil leggen, DtK die elke vraag ontwijkt. Â Maakt Priske het seizoen af? Mensen doen alsof ik een besmettelijke ziekte heb. Mag Priske blijven? Ik vind het maar apart dat iedereen 3 jaar de polonaise loopt en nu mij afzeikt. Mag Priske blijven zitten omdat die won van Bayern? Nee. Blijft Priske tot het eind van het seizoen? Ik hoop het. Oh ik hoor twijfel, is er twijfel? Het was een mooie overwinning he? Echt wel knap. Â Dit is qua wtf-factor de opvolger van Ted van Leeuwen met die Powned-verslaggever. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost February 5 Share Gepost February 5 Deze laatste corner van Ivanusec zegt alles over deze pot. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 Die laatste corner van Ivanusec hahahahahaa. Niet dat er nog toe deed, maar allejezus wat slecht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 5 Share Gepost February 5 #PriskeOut #TeKloeseOutAlsTechnischDirecteur  Wat een triest niveau, weer helemaal terug bij af Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 PSV trouwens ook wel echt één van de meest identiteitsloze topclubs die ik ken hoor. Het enige wat zonder trommel massaal gaat is de goaltune van Feyenoord. En dat dan iedere editie van PSV - Feyenoord. Kleine club.  Los daarvan, gênante prestatie weer van Feyenoord. PSV speelt op 50% en hoeft zich - uiteraard met hulp van de VAR - eigenlijk geen moment écht in te spannen vanavond. Beschamend, ronduit beschamend. Het is 5 februari en je seizoen is compleet voorbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 5 Share Gepost February 5 3 minuten geleden zei 007mark: Die laatste corner van Ivanusec hahahahahaa. Niet dat er nog toe deed, maar allejezus wat slecht Die gaat ook nooit meer uit zijn dip komen, al zet je die nog tien wedstrijden in de basis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost February 5 Share Gepost February 5 2 minuten geleden zei Urbeto: PSV trouwens ook wel echt één van de meest identiteitsloze topclubs die ik ken hoor. Het enige wat zonder trommel massaal gaat is de goaltune van Feyenoord. En dat dan iedere editie van PSV - Feyenoord. Kleine club.   Hahaha, het zit diep he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 1 minuut geleden zei The Saint: Hahaha, het zit diep he Dat niet hoor, maar vind het altijd zo typisch. Het is echt iets voor provincieclubs, dus je maakt er vooral jezelf (onnodig) heel klein mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 5 Share Gepost February 5 Spijker -> kop wat betreft Milambo en de buitenspelers in het interview net tussen Kraay en Priske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 5 Share Gepost February 5 23 minuten geleden zei Urbeto: Dat niet hoor, maar vind het altijd zo typisch. Het is echt iets voor provincieclubs, dus je maakt er vooral jezelf (onnodig) heel klein mee.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 5 Share Gepost February 5 @Urbeto zet jezelf is niet zo voor schut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost February 5 Share Gepost February 5 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Urbeto zet jezelf is niet zo voor schut. *eens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts