Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Urbeto:

Zal m'n sarcasme er de volgende keer nog wat dikker bovenop leggen kameraden. 

Oh nee had het toch wel goed ingeschat. Wou ook vooral mijn verbazing er wel even over uitspreken haha

7 minuten geleden zei Urbeto:

In ander nieuws: haal Osman er alsjeblieft uit.

Dit is geen nieuws toch?

40 minuten geleden zei Rogier.:

Op basis van deze foto: onbegrijpelijk dat dit is goedgekeurd. Benieuwd naar het bewegende beeld (zien we vast in de rust), maar als VAR mag je hier de scheidsrechter op zijn minst naar het scherm roepen. Wat betreft de Feyenoorders: dat zou geen reet uit moeten maken. 

Dit snap ik oprecht ook niet. Dit is gewoon weer een dwaling en die vinden op dit moment wekelijks plaats. 

Ik begin overigens oprecht te denken dat Priske compromitterende foto's of informatie van Te Kloese bezit. Een andere reden om die verschrikkelijke Deense tamzak te laten zitten kan ik me zo langzamerhand écht niet meer bedenken. Wat een absolute verschrikking om naar dit Feyenoord te kijken. Echt ongekend hoe snel je de erfenis van Slot af hebt kunnen breken. Chapeau Brian. 

1 minuut geleden zei Urbeto:

Ik begin overigens oprecht te denken dat Priske compromitterende foto's of informatie van Te Kloese bezit. Een andere reden om die verschrikkelijke Deense tamzak te laten zitten kan ik me zo langzamerhand écht niet meer bedenken. Wat een absolute verschrikking om naar dit Feyenoord te kijken. Echt ongekend hoe snel je de erfenis van Slot af hebt kunnen breken. Chapeau Brian. 

Denk dat ze sowieso deze wedstrijd even af moeten maken met hem.

13 minuten geleden zei neva:

Denk dat ze sowieso deze wedstrijd even af moeten maken met hem.

Gaat me om dat interview van Te Kloese voor de wedstrijd. Daaruit blijkt dat Priske voorlopig lekker mag blijven zitten. Ongekende middenmootmentaliteit. Zo, gooi die maar op je Scrabblebordje. 

1 minuut geleden zei Urbeto:

Gaat me om dat interview van Te Kloese voor de wedstrijd. Daaruit blijkt dat Priske voorlopig lekker mag blijven zitten. Ongekende middenmootmentaliteit. Zo, gooi die maar op je Scrabblebordje. 

Ah, ik kijk nooit voorbeschouwingen, dus dat had ik gemist. Is wel wat voorbarig van hem. Je hebt een kutseizoen.

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Zit net dat interview met DtK te kijken. Holy fuck, wat cringe. Hans die m van alles in de mond wil leggen, DtK die elke vraag ontwijkt.

Maakt Priske het seizoen af? Mensen doen alsof ik een besmettelijke ziekte heb. Mag Priske blijven? Ik vind het maar apart dat iedereen 3 jaar de polonaise loopt en nu mij afzeikt. Mag Priske blijven zitten omdat die won van Bayern? Nee. Blijft Priske tot het eind van het seizoen? Ik hoop het. Oh ik hoor twijfel, is er twijfel? Het was een mooie overwinning he? Echt wel knap.

Dit is qua wtf-factor de opvolger van Ted van Leeuwen met die Powned-verslaggever.

PSV trouwens ook wel echt één van de meest identiteitsloze topclubs die ik ken hoor. Het enige wat zonder trommel massaal gaat is de goaltune van Feyenoord. En dat dan iedere editie van PSV - Feyenoord. Kleine club. 

Los daarvan, gênante prestatie weer van Feyenoord. PSV speelt op 50% en hoeft zich - uiteraard met hulp van de VAR - eigenlijk geen moment écht in te spannen vanavond. Beschamend, ronduit beschamend. Het is 5 februari en je seizoen is compleet voorbij. 

3 minuten geleden zei 007mark:

Die laatste corner van Ivanusec hahahahahaa. Niet dat er nog toe deed, maar allejezus wat slecht

Die gaat ook nooit meer uit zijn dip komen, al zet je die nog tien wedstrijden in de basis. 

2 minuten geleden zei Urbeto:

PSV trouwens ook wel echt één van de meest identiteitsloze topclubs die ik ken hoor. Het enige wat zonder trommel massaal gaat is de goaltune van Feyenoord. En dat dan iedere editie van PSV - Feyenoord. Kleine club. 

Hahaha, het zit diep he 

1 minuut geleden zei The Saint:

Hahaha, het zit diep he 

Dat niet hoor, maar vind het altijd zo typisch. Het is echt iets voor provincieclubs, dus je maakt er vooral jezelf (onnodig) heel klein mee.