007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 Timon Read, Beelen, Hancko, Smal Timber, Moder, Milambo Osman, Ueda, Paixao Hwang dus op de bank, maar dat is niet heel gek. Hoop eigenlijk vooral dat Beelen zich nu een keer staande kan houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 5 Share Gepost February 5 Ik ben toch wel benieuwd naar Moder hoor, en dan niet specifiek vandaag maar in het algemeen. Die gozer kan oprecht echt heel goed voetballen, qua snelheid geen topper maar dat hoeft ook niet. Opzich is de opstelling vanavond zo slecht nog niet, maar wel weer Milambo. Die gaat omvallen binnenkort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 5 Share Gepost February 5 Zit net dat interview met DtK te kijken. Holy fuck, wat cringe. Hans die m van alles in de mond wil leggen, DtK die elke vraag ontwijkt. Maakt Priske het seizoen af? Mensen doen alsof ik een besmettelijke ziekte heb. Mag Priske blijven? Ik vind het maar apart dat iedereen 3 jaar de polonaise loopt en nu mij afzeikt. Mag Priske blijven zitten omdat die won van Bayern? Nee. Blijft Priske tot het eind van het seizoen? Ik hoop het. Oh ik hoor twijfel, is er twijfel? Het was een mooie overwinning he? Echt wel knap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 5 Share Gepost February 5 Ik denk dat VAR geconstateerd heeft dat Wellenreuther geen enkele bal pakt en dat het dus niet uitmaakt, want anders is het vreemd dat dit geen hinderlijk buitenspel was. Ook als die wordt afgekeurd gaan we er trouwens gewoon af, dus het is niet alsof ik illusies heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 5 Share Gepost February 5 Ik vind die van Boekel echt een tyfus scheidsrechter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 5 Share Gepost February 5 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zit net dat interview met DtK te kijken. Holy fuck, wat cringe. Hans die m van alles in de mond wil leggen, DtK die elke vraag ontwijkt. Maakt Priske het seizoen af? Mensen doen alsof ik een besmettelijke ziekte heb. Mag Priske blijven? Ik vind het maar apart dat iedereen 3 jaar de polonaise loopt en nu mij afzeikt. Mag Priske blijven zitten omdat die won van Bayern? Nee. Blijft Priske tot het eind van het seizoen? Ik hoop het. Oh ik hoor twijfel, is er twijfel? Het was een mooie overwinning he? Echt wel knap. Verrassend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 5 Share Gepost February 5 Ik durf het niet in het PSV topic te krijgen maar wat is het irritant om naar dit PSV te kijken. Het zijn serieus alle 11 zwaar irritante gasten. Irritante loopjes, maniertjes. Hoe hou je dit 34 wedstrijden vol? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 Breien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 5 Share Gepost February 5 17 minuten geleden zei PJHoutman: Ik denk dat VAR geconstateerd heeft dat Wellenreuther geen enkele bal pakt en dat het dus niet uitmaakt, want anders is het vreemd dat dit geen hinderlijk buitenspel was. Ook als die wordt afgekeurd gaan we er trouwens gewoon af, dus het is niet alsof ik illusies heb. Als je die beelden ziet van achter bakayoko ziet dan vind ik het ook wel weer meevallen. Van achter Wellenreuthee lijkt het wel echt heel hinderlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 5 Share Gepost February 5 Milambo weer eens onzichtbaar. Hopen dat er snel ruimte is om hem een paar weekjes op de bank te zetten, want dit is voor hem ook niet goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 Weet iemand dat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 5 Share Gepost February 5 7 minuten geleden zei Urbeto: Weet iemand dat? Die spelers staan toch geen buitenspel? Daar gaat het namelijk om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 5 Share Gepost February 5 (edited) Op basis van deze foto: onbegrijpelijk dat dit is goedgekeurd. Benieuwd naar het bewegende beeld (zien we vast in de rust), maar als VAR mag je hier de scheidsrechter op zijn minst naar het scherm roepen. Wat betreft de Feyenoorders: dat zou geen reet uit moeten maken. Edited February 5 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 5 Share Gepost February 5 7 minuten geleden zei Urbeto: Weet iemand dat? Weet niet of je serieus bent of niet maar het eerste zicht zal toch altijd door, in dit geval, Saibari belemmerd worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Wat een treurige wedstrijd, van beide kanten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 Wat vinden we van onze Moderator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 5 Share Gepost February 5 Zojuist zei 007mark: Wat vinden we van onze Moderator? Oprecht een hele goeie voetballer. Heeft ritme nodig, dat zie je aan alles maar deze Polski kan ballen hoor. Ook niet zo’n mietje, strakke pass en zijn schot schijnt al helemaal episch te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 5 Share Gepost February 5 3 minuten geleden zei 007mark: Wat vinden we van onze Moderator? Geef alsjeblieft even aan wat je van Osman vind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 5 Share Gepost February 5 8 minuten geleden zei 007mark: Wat vinden we van onze Moderator? Mist ritme maar kan denk ik wel voetballen. Staat ook vaak op de goede positie om losse tweede ballen op te vangen. Kan wel handig zijn met o Priske ball. 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Geef alsjeblieft even aan wat je van Osman vind Doet die mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost February 5 Share Gepost February 5 Deze kan mooi in de scheidsrechtercursus/varcursus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 5 Share Gepost February 5 Osman is echt zoooooo slecht. Krijg Sekou Cisse vibes hierbij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 10 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oprecht een hele goeie voetballer. Heeft ritme nodig, dat zie je aan alles maar deze Polski kan ballen hoor. Ook niet zo’n mietje, strakke pass en zijn schot schijnt al helemaal episch te zijn. Ook niet overdrijven meteen he. Verloor ook 2x de bal en oogt wat traag. Maar verder ook tevreden. 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Geef alsjeblieft even aan wat je van Osman vind Ruimte voor verbetering. 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Mist ritme maar kan denk ik wel voetballen. Staat ook vaak op de goede positie om losse tweede ballen op te vangen. Kan wel handig zijn met o Priske ball. Zat er inderdaad ook een paar keer goed tussen. Denk een prima versterking in ieder geval, zo op het eerste oog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost February 5 Share Gepost February 5 Zullen we Milambo en Osman even wisselen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 5 Share Gepost February 5 Toet toet, boing boing, Milambo en Osman. Spelen echt niets klaar allebei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 5 Share Gepost February 5 24 minuten geleden zei Arezo: Die spelers staan toch geen buitenspel? Daar gaat het namelijk om. 22 minuten geleden zei bas huijsmans: Weet niet of je serieus bent of niet maar het eerste zicht zal toch altijd door, in dit geval, Saibari belemmerd worden? Zal m'n sarcasme er de volgende keer nog wat dikker bovenop leggen kameraden. In ander nieuws: haal Osman er alsjeblieft uit. Al is het voor Jeyland Mitchell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts