Jump to content
Doe mee en voorspel het Nederlands Elftal van 2030!`` ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Ik kan me niet voorstellen dat Ferguson en Guiu in welke wereld dan ook realistisch waren geweest. In ieder geval als permanente transfers, en wat heb je er in godsnaam aan om nu een spits te gaan huren? 

Als die namen echt worden genoemd binnen de technische staf dan zijn de problemen bij Feyenoord veel en veel groter dat ze lijken, want dan is er geen enkele vorm van realiteitszin. 

Edited by PJHoutman

Daar ging het mij vooral om het stukje “- voorwie de club de boot al heeft gemist”. En dan niet per se in dit geval, want ik ben het met je eens dat huren geen zin heeft. Maar meer het feit dat dat vaker gebeurd, dat we de boot missen. Kan zijn dat het altijd al gebeurde  maar dat het door Rutger/1908 meer opvalt. Maar heb al vele namen voorbij zien komen en elke keer kwamen we met een, in mijn ogen, veel mindere optie aan. 

Ik vind verder ook wel dat je Stengs schromelijk overschat PJ. Zelfs een fitte Stengs vind ik ontzettend beperkt. Heeft geen snelheid, geen actie, geen schot, geen dribbel. Wel een uitstekende steekbal, maar dat is het dan ook wel.

14 minuten geleden zei Sick Blik:

Ik vind verder ook wel dat je Stengs schromelijk overschat PJ. Zelfs een fitte Stengs vind ik ontzettend beperkt. Heeft geen snelheid, geen actie, geen schot, geen dribbel. Wel een uitstekende steekbal, maar dat is het dan ook wel.

En toch vorig jaar 14 assists en zeker in de eerste seizoenshelft met afstand onze beste speler. Het is makkelijk om nu allemaal heel schamperend over hem te doen omdat hij om weet ik veel welke reden plots het hele Legioen tegen zich heeft, maar een fitte (!) Stengs zou bij elke Eredivisieclub belangrijk zijn.  

Je kunt hoe dan ook niet met droge ogen beweren dat Te Kloese afgelopen zomer op zoek had moeten gaan naar een upgrade.

Edited by PJHoutman

1 uur geleden zei Richarð.:

Daar ging het mij vooral om het stukje “- voorwie de club de boot al heeft gemist”. En dan niet per se in dit geval, want ik ben het met je eens dat huren geen zin heeft. Maar meer het feit dat dat vaker gebeurd, dat we de boot missen. Kan zijn dat het altijd al gebeurde  maar dat het door Rutger/1908 meer opvalt. Maar heb al vele namen voorbij zien komen en elke keer kwamen we met een, in mijn ogen, veel mindere optie aan. 

Heeft dat niet meer te maken met dat de transfer van Gimenez vrij lang duurde uiteindelijk?

1 uur geleden zei MetalMichael:

Heeft dat niet meer te maken met dat de transfer van Gimenez vrij lang duurde uiteindelijk?

Vergeleken met onze ingaande transfers (Zerrouki, Ivanusec o.a.) vond ik het nog best snel gaan.

Spits, buitenspeler ipv Ivanusec, aanvallende middenvelder, verdedigende middenvelder. Zerrouki kreupel as fuck naar de zandbak. 

Ik vind Trauner naar Hoffenheim wel echt prima trouwens. Ik vind het een super held, maar ook blessuregevoelig en het beste lijkt er wel wat af. Al moet ik wel zeggen dat hij elke week een andere back naast zich en een andere middenvelder voor zich heeft.. Lekker Beelen en Mitchell het uit laten zoeken. Readje rechtsback (wanneer die bij Ajax speelde was hij de komende interlandperiode opgeroepen voor Oranje). Misschien wel huur Bueno beëindigen? Al merkte je echt dat Hartman er nog niet is qua vertrouwen en fitheid. 
Osman mag ook wel beëindigd worden, haal je 2 buitenspelers. Kan ons het allemaal verrotten vandaag. Godverdomme ruim 70 miljoen opgehaald aan transfers en ook nog een pakkie aan CL gelden. Investeer die shit.

Ik las nu dat die Mark Ruijl alleen aanwezig is ter ondersteuning "omdat die zo lekker kan werken met de scouting" ofzoiets. :D Man man man, het wordt wel vaker gezegd maar Feyenoord is echt de grootste amateurclub in het profvoetbal. Zoveel potentie, zoveel onkunde. :D 

Zojuist zei Arezo:

Spits, buitenspeler ipv Ivanusec, aanvallende middenvelder, verdedigende middenvelder. Zerrouki kreupel as fuck naar de zandbak. 

Ik vind Trauner naar Hoffenheim wel echt prima trouwens. Ik vind het een super held, maar ook blessuregevoelig en het beste lijkt er wel wat af. Al moet ik wel zeggen dat hij elke week een andere back naast zich en een andere middenvelder voor zich heeft.. Lekker Beelen en Mitchell het uit laten zoeken. Readje rechtsback (wanneer die bij Ajax speelde was hij de komende interlandperiode opgeroepen voor Oranje). Misschien wel huur Bueno beëindigen? Al merkte je echt dat Hartman er nog niet is qua vertrouwen en fitheid. 
Osman mag ook wel beëindigd worden, haal je 2 buitenspelers. Kan ons het allemaal verrotten vandaag. Godverdomme ruim 70 miljoen opgehaald aan transfers en ook nog een pakkie aan CL gelden. Investeer die shit.

Jij bent positief ingesteld. Als er 1 aankoop komt (die broodje Mexicano) is dat al heel wat. Trauner moet je pas van de zomer weg doen. Enige fundament wat er nog een beetje ligt en die verkopen? No thank you. Deadline van de Bundesliga is ook al voorbij dus de enige kant waar die nog op zou kunnen is binnenlandse stap of terug naar Oostenrijk, wat ik beide niet zie gebeuren. Ik las ergens dat Buannotte (KENNEN WE DIE NOG NOG NOG) op een dood spoor zit bij Ruudje en eigenlijk terug gestuurd zou mogen worden om opnieuw uitgeleend te worden. Zou toch wat zijn als ze die Osman terug sturen en die Argentino toch nog weten te halen met een koopoptie die nog wat lager ligt. 

Godverdomme, je laat me toch weer hopen. Hier is vanavond iemand weer teleurgesteld. Bedankt Paul.

9 minuten geleden zei Arezo:

Oh en we verliezen morgen van ze en dan vliegt Priske er uit donderdag.

En dan ben je dus precies 3 weken (?) te laat. Je had deze data Deen er na Bayern gewoon uit moeten flikkeren, maar ook hier laten we weer steken vallen. Dan had je een trainer kunnen aanstellen waarvoor je nog gericht 1/2 aankopen had kunnen doen. Nee, wij moeten weer wachten tot we overal kansloos uit vliegen om vervolgens iemand aan te stellen die voor plek 6 gaat. 

12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

En dan ben je dus precies 3 weken (?) te laat. Je had deze data Deen er na Bayern gewoon uit moeten flikkeren, maar ook hier laten we weer steken vallen. Dan had je een trainer kunnen aanstellen waarvoor je nog gericht 1/2 aankopen had kunnen doen. Nee, wij moeten weer wachten tot we overal kansloos uit vliegen om vervolgens iemand aan te stellen die voor plek 6 gaat. 

Ja maar in principe had ik ook technisch directeur moeten zijn met jou als assistent. Had ik die laptop allang door het raam gekieperd. 

Beetje dubbel voor wat betreft Trauner. Hopelijk komt er in de zomer nog een keer een club die 3 tot 5 mil wilt neerleggen, want de sleet zit er inmiddels wel op. Tezamen met zijn fitheid en het feit dat hij zondag-woensdag-zondag niet aan kan, wordt het tijd om afscheid te nemen. Jammer alleen dat Beelen dit seizoen zo matig is. Heel erg hopen dat Mitchell een voltreffer is, maar ik ga ook niet verbaasd zijn als dat een beest is die niet kan voetballen. Verwacht er aan de bal en met ruimte in zijn rug nog niet veel van.

Verder ook gek dat je 't Zand terughaalt en schijnbaar een nieuw rugnummer geeft, terwijl hij een matig half seizoen bij Heracles achter de rug heeft. Vervolgens verhuur je Zechiël (die echt nog wel te licht is hoor), waardoor je er onderaan de streep zwakker op wordt.

2 minuten geleden zei Arezo:

Breaking: Shilo van in tussen het Zand komt over van Heracles. Hij speelde daar niet, maar wil bij Feyenoord gaan vlammen. Hij was geverhuurd. Maar komt terug. #herewego

Heeft Kroes de zaakjes overgenomen bij jullie?

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Nee, je had de Deen er aan het begin van de winterstop uit moeten gooien. 

Overigens is het elftal niet het probleem. Tuurlijk heb je problemen, vooral als het gaat om creativiteit. Alleen die problemen heeft Ajax ook en die staan gewoon 2e. En je hebt nog steeds een top-3 selectie. Dat het achterin zo dramatisch gaat, heeft vooral met de coach te maken. Tuurlijk is Trauner aan vervanging toe, maar dat was hij vorig seizoen ook al. Alleen je ziet zoveel bij hem als Beelen dat ze zonder Slot toch een stuk minder goed zijn. Je kan beter een miljoen meer besteden aan een goede manager dan aan een speler.

Ik vind het voor Zechiël persoonlijk een goede keuze om hem te verhuren, alleen blijkt ook middenveld nogal blessuregevoelig te zijn. Dus ik vind dat dan wel weer een risico. 

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Nee, je had de Deen er aan het begin van de winterstop uit moeten gooien. 

Overigens is het elftal niet het probleem. Tuurlijk heb je problemen, vooral als het gaat om creativiteit. Alleen die problemen heeft Ajax ook en die staan gewoon 2e. En je hebt nog steeds een top-3 selectie. Dat het achterin zo dramatisch gaat, heeft vooral met de coach te maken. Tuurlijk is Trauner aan vervanging toe, maar dat was hij vorig seizoen ook al. Alleen je ziet zoveel bij hem als Beelen dat ze zonder Slot toch een stuk minder goed zijn. Je kan beter een miljoen meer besteden aan een goede manager dan aan een speler.

Ik vind het voor Zechiël persoonlijk een goede keuze om hem te verhuren, alleen blijkt ook middenveld nogal blessuregevoelig te zijn. Dus ik vind dat dan wel weer een risico. 

Kunnen we Osman niet ruilen met Minteh? En dan dat Brighton een oefenwedstrijd mag komen spelen in de voorbereiding op de heilige grond? Want die speelt daar niet toch? Schoot me zomaar even te binnen.