Beppu Gepost February 2 Share Gepost February 2 Terecht verloren.  Als de emoties je de baas worden even uitloggen kameraden! Gooi net als ome bep even een heerlijk currietje in de pan en rond de dag straks af met een lekker ijsje en een chocolaadje in plaats van dit grimmige topic en studio voetbal. Het is maar een spelletje.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost February 2 Share Gepost February 2 Zojuist zei Beppu: Terecht verloren.  Als de emoties je de baas worden even uitloggen kameraden! Gooi net als ome bep even een heerlijk currietje in de pan en rond de dag straks af met een lekker ijsje en een chocolaadje in plaats van dit grimmige topic en studio voetbal. Het is maar een spelletje.   Ik begrijp dus dat het touw of tak niet sterk genoeg waren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost February 2 Share Gepost February 2 Â Hoe durft deze smeerlap met een ex Smous op de foto te gaan op een dag als deze?! Nooit meer welkom in de Kuip. Aansteker op die Mexicaanse knar van hem volgende week. Ik kook van woede. Wat denkt hij wel niet? Dat het maar een spelletje is? En zijn wijf is ook een aandachtzoekende trut. Wegwezen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 50 minuten geleden zei Urbeto: Tja, het is uiteraard bovenal heel lomp van Regeer maar onderaan de streep komt hij gewoon erg gevaarlijk met de noppen vooruit op volle snelheid op de enkel van Trauner neer, waarbij het risico bestaat Trauner flink te blesseren. Dat kun je echt niet onbestraft laten. Dat dat wel zo is terwijl Makkelie op twee meter van de situatie staat is mijn inziens een farce, maar niet z'n enige arbitrale dwaling vandaag. Sterk inhoudelijk tegenargument weer van je, waarvoor dank.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost February 2 Share Gepost February 2 Dit gaat echt de zomer worden van het door selecteren. Enerzijds omdat ik verwacht dat er een aantal spelers een stap wil maken (Hancko, Timber, Hartman, Stengs (in een competitie waar je kan spelen met verrotte knieën), Paixao) Anderzijds omdat je gewoon qua niveau (Wellenreuther, Nieuwkoop, Trauner, Smal, Zerrouki, Zechiel (verhuren), Ueda?, Ivanuscec, Smal) gewoon de ondergrens moet opstuwen. Man of 15 weg zou me echt niets verbazen. Dan moeten mannen als Hadj Moussa, Milambo, Sauer het gaan doen. Aangevuld met wat routine in de personen Moder en Hwang staat er dan hopelijk een selectie mee kan doen om de bovenste plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 2 Share Gepost February 2 (edited) Gelukkig morsen Utrecht, Twente en AZ ook zeer regelmatig punten, want voorronde CL (waar je mag ik hopen inmiddels een geplaatste status hebt) is een must. Half uur kunnen zien, de rest in de samenvatting. Bekende problemen kwamen weer naar voren. In de samenvatting wel een wenkbrauwtje omhoog bij de overtredingen op Trauner en Timber. Zonde dat dan uitgerekend Taylor de winnende maakt. Selectie van Ajax doet weinig onder voor PSV met Toivonen etc. Edited February 2 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 2 Share Gepost February 2 Wat voelt 'ie het allemaal toch goed aan hé Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 3 Share Gepost February 3 (edited) Feyenoord wilt ineens 3 spelers halen van Santi-geld. Malinese middenvelder Sangaré (22 jaar) van Rapid Wien, Braziliaanse spits Rômulo (22 jaar) van Göztepe en een 18-jarige Mexicaanse spits, Stéphane Carillo van Santos Laguna. Die laatste moet vooral de jeugdopleiding versterken. Meerveld, Arias en Levi Garcia gaan niet door. Werden eerder genoemd.  Hopelijk niet weer te dure transfers en hoge salarissen, maar ben er bang voor aangezien non-EU spelers zijn. Verdienen altijd wel een aaesig centje.  @cimbomcu & @Acquafresca Jullie volgen de Turkse competitie beter, maar is die Braziliaan wat? statistieken dit seizoen niet zo slecht en boomlang, maar verder? Edited February 3 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 3 Share Gepost February 3 Je hoeft, afgaande op de berichtgeving, niet te verwachten dat die Sangaré komt. Rapid Wien laat hem in de winter uiteraard niet vertrekken. Die Romulo lijkt me ook een vrij lastig verhaal zo laat in de window, al ziet hij er op beelden wel interessant uit. Vrij snel en een enorm krachtig schot. Qua passing kan het nog wel wat gepolijster.  Die Mexicaan heeft er in het verleden bij Mexico onder 17 liefst 26 gemaakt in 33 wedstrijdjes dus zal vast wat kunnen, maar dat is uiteraard iemand voor de toekomst. Begrijp overigens niet dat je voor zo'n jongen ook tot het eind van de window wacht. Zo duur zal 'ie toch niet zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 3 Share Gepost February 3 Ik ben wel een beetje klaar met Te Kloese. 1 seizoen slecht presteren kan, moet je niet gelijk conclusies uit trekken, maar er lijkt gewoon totaal geen idee te zijn. Spelers, trainers, de staf in zn geheel, alles gaat alleen maar verder en verder achteruit. Het hele Santi verhaal is voor mij de druppel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 3 Share Gepost February 3 44 minuten geleden zei Sick Blik: Ik ben wel een beetje klaar met Te Kloese. 1 seizoen slecht presteren kan, moet je niet gelijk conclusies uit trekken, maar er lijkt gewoon totaal geen idee te zijn. Spelers, trainers, de staf in zn geheel, alles gaat alleen maar verder en verder achteruit. Het hele Santi verhaal is voor mij de druppel. DtK is gewoon niet geschikt voor de technische zaken. Ik dacht ook dat ze daarvoor nu iemand anders hadden Ruijll ofzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost February 3 Share Gepost February 3 17 uur geleden zei Arezo: Dit gaat echt de zomer worden van het door selecteren. Enerzijds omdat ik verwacht dat er een aantal spelers een stap wil maken (Hancko, Timber, Hartman, Stengs (in een competitie waar je kan spelen met verrotte knieën), Paixao) Anderzijds omdat je gewoon qua niveau (Wellenreuther, Nieuwkoop, Trauner, Smal, Zerrouki, Zechiel (verhuren), Ueda?, Ivanuscec, Smal) gewoon de ondergrens moet opstuwen. Man of 15 weg zou me echt niets verbazen. Dan moeten mannen als Hadj Moussa, Milambo, Sauer het gaan doen. Aangevuld met wat routine in de personen Moder en Hwang staat er dan hopelijk een selectie mee kan doen om de bovenste plaatsen. ik ben er ook bang voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 3 Share Gepost February 3 (edited) 4 uur geleden zei Sick Blik: Ik ben wel een beetje klaar met Te Kloese. 1 seizoen slecht presteren kan, moet je niet gelijk conclusies uit trekken, maar er lijkt gewoon totaal geen idee te zijn. Spelers, trainers, de staf in zn geheel, alles gaat alleen maar verder en verder achteruit. Het hele Santi verhaal is voor mij de druppel. De meeste transfers die dit jaar zijn gedaan zijn prima toch? Bedragen via transfermarkt.  Hwang (7M) - voltreffer de luxe, beter dan Wieffer Hadj Moussa (3.5M) - 50-50, maar voor die prijs en met die bovengrens uitstekend, beter dan Minteh Mitchell (2.5M) - liet tegen Bayern absolute klasse zien, moet vaker spelen, maar is lastig met Trauner - Hancko. Misschien nu wat vaker de kans geven, nu seizoen grotendeels voorbij is. Lotomba (2.5M) - te vroeg om te oordelen, aardig voor zijn blessure, leek beter dan Nieuwkoop Moder (1.5M) - te vroeg Andreev (1.5M) - voor de toekomst, schijnt er goed op te staan bij staf Nadjé (500k) - okay, deze kan er echt niets van, maar was een goedkoop gokje Gonzalez (gehuurd) - matig tot slecht Smal (transfervrij) - matige backup Carranza (transfervrij) - matige backup Osman (huur) - kan er niets van Bueno (huur) - uitstekend  Ik vind het allemaal zo slecht nog niet. Transfer van Zerrouki kan je DtK niet aanrekenen, want dat zou een harde eis van Slot geweest zijn. Misschien wel zo netjes als die hem even voor 30M naar Liverpool haalt dan.  Transfer Santi vind ik ook echt uitstekend. Liever een goede doorverkoopclausule dan 5M meer, want over drie jaar is Santi voor 100M+ naar de Europese top. Moment is ongelukkig, maar Te Kloese maakt de kalender niet. Santi tot de zomer houden heeft 0,0 zin, want we spelen alleen nog voor de kat zijn kut (ja, ook vóór gisteren). Ja, of je moet de beker zo belangrijk vinden dat we daar zoveel risico voor gaan nemen. Maar een ongemotiveerde Gimenez gaat ook niet meer waard worden.  Ik denk dat je met een transferrecord + bonussen en doorverkoop echt hele goede zaken doet voor een spits die bijna een jaar niet vooruit te branden was.      Edited February 3 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 3 Share Gepost February 3 Je doet alleen geen goede zaken wanneer je op het vervolg niet goed voorbereid bent.  Onze Braziliaanse vriend Romulo ligt er de komende maand in ieder geval uit, dus die zal wel niet komen.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 3 Share Gepost February 3 2 minuten geleden zei Urbeto: Je doet alleen geen goede zaken wanneer je op het vervolg niet goed voorbereid bent.   De reden dat we Carranza haalden is om voor te sorteren op een vertrek van Santi. Dus we zijn al voorbereid. En nu wordt er op de markt gekeken of er nog een verbetering haalbaar is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 3 Share Gepost February 3 1 uur geleden zei PJHoutman: De meeste transfers die dit jaar zijn gedaan zijn prima toch? Bedragen via transfermarkt.  Hwang (7M) - voltreffer de luxe, beter dan Wieffer Hadj Moussa (3.5M) - 50-50, maar voor die prijs en met die bovengrens uitstekend, beter dan Minteh Mitchell (2.5M) - liet tegen Bayern absolute klasse zien, moet vaker spelen, maar is lastig met Trauner - Hancko. Misschien nu wat vaker de kans geven, nu seizoen grotendeels voorbij is. Lotomba (2.5M) - te vroeg om te oordelen, aardig voor zijn blessure, leek beter dan Nieuwkoop Moder (1.5M) - te vroeg Andreev (1.5M) - voor de toekomst, schijnt er goed op te staan bij staf Nadjé (500k) - okay, deze kan er echt niets van, maar was een goedkoop gokje Gonzalez (gehuurd) - matig tot slecht Smal (transfervrij) - matige backup Carranza (transfervrij) - matige backup Osman (huur) - kan er niets van Bueno (huur) - uitstekend  Ik vind het allemaal zo slecht nog niet. Transfer van Zerrouki kan je DtK niet aanrekenen, want dat zou een harde eis van Slot geweest zijn. Misschien wel zo netjes als die hem even voor 30M naar Liverpool haalt dan.  Transfer Santi vind ik ook echt uitstekend. Liever een goede doorverkoopclausule dan 5M meer, want over drie jaar is Santi voor 100M+ naar de Europese top. Moment is ongelukkig, maar Te Kloese maakt de kalender niet. Santi tot de zomer houden heeft 0,0 zin, want we spelen alleen nog voor de kat zijn kut (ja, ook vóór gisteren). Ja, of je moet de beker zo belangrijk vinden dat we daar zoveel risico voor gaan nemen. Maar een ongemotiveerde Gimenez gaat ook niet meer waard worden.  Ik denk dat je met een transferrecord + bonussen en doorverkoop echt hele goede zaken doet voor een spits die bijna een jaar niet vooruit te branden was.      Eens met het lijstje spelers. Ik heb twee andere problemen. Ten eerste is Priske gewoon de verkeerde keuze geweest en dan niet een beetje, maar echt compleet de andere richting op dan we voorheen gingen.  Ten tweede is er echt een ontzettend gebrek aan breedte in de spelersgroep. Zodra er een paar weg vallen heb je telkens een groot probleem. Als Hadj Moussa geblesseerd raakt heb je gewoon geen rechtsbuiten. Daarnaast is Hadj Moussa ook compleet uit vorm, dus dat helpt ook niet mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 3 Share Gepost February 3 1 uur geleden zei PJHoutman: De meeste transfers die dit jaar zijn gedaan zijn prima toch? Bedragen via transfermarkt.  Hwang (7M) - voltreffer de luxe, beter dan Wieffer Hadj Moussa (3.5M) - 50-50, maar voor die prijs en met die bovengrens uitstekend, beter dan Minteh Mitchell (2.5M) - liet tegen Bayern absolute klasse zien, moet vaker spelen, maar is lastig met Trauner - Hancko. Misschien nu wat vaker de kans geven, nu seizoen grotendeels voorbij is. Lotomba (2.5M) - te vroeg om te oordelen, aardig voor zijn blessure, leek beter dan Nieuwkoop Moder (1.5M) - te vroeg Andreev (1.5M) - voor de toekomst, schijnt er goed op te staan bij staf Nadjé (500k) - okay, deze kan er echt niets van, maar was een goedkoop gokje Gonzalez (gehuurd) - matig tot slecht Smal (transfervrij) - matige backup Carranza (transfervrij) - matige backup Osman (huur) - kan er niets van Bueno (huur) - uitstekend  Ik vind het allemaal zo slecht nog niet. Transfer van Zerrouki kan je DtK niet aanrekenen, want dat zou een harde eis van Slot geweest zijn. Misschien wel zo netjes als die hem even voor 30M naar Liverpool haalt dan.  Transfer Santi vind ik ook echt uitstekend. Liever een goede doorverkoopclausule dan 5M meer, want over drie jaar is Santi voor 100M+ naar de Europese top. Moment is ongelukkig, maar Te Kloese maakt de kalender niet. Santi tot de zomer houden heeft 0,0 zin, want we spelen alleen nog voor de kat zijn kut (ja, ook vóór gisteren). Ja, of je moet de beker zo belangrijk vinden dat we daar zoveel risico voor gaan nemen. Maar een ongemotiveerde Gimenez gaat ook niet meer waard worden.  Ik denk dat je met een transferrecord + bonussen en doorverkoop echt hele goede zaken doet voor een spits die bijna een jaar niet vooruit te branden was.      Ben ik het niet mee eens. Hier had je van kunnen spreken als je selectie in balans was maar dat is die gewoon niet. Te weinig creativiteit, te weinig vleugelspelers, stand-ins zijn matig, selectie is gewoonweg niet breed genoeg. Verder noem jij 12 transfers, waarvan er 5 niets van kunnen en 2 niet beoordeeld mogen worden omdat dat te vroeg is. Dat is dus 50% matig/slecht en Bueno vind ik zeker niet uitstekend. Gewoon op een handje vol wedstrijden mehhh geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 3 Share Gepost February 3 10 minuten geleden zei PJHoutman: De reden dat we Carranza haalden is om voor te sorteren op een vertrek van Santi. Dus we zijn al voorbereid. En nu wordt er op de markt gekeken of er nog een verbetering haalbaar is. Daarom zei ik ook goed voorbereid. We hebben de afgelopen maanden kunnen zien dat Ueda en Carranza redelijk fungeren als back-up, maar zeker geen sterkhouders zijn. Als je vervolgens je absolute sterkhouder qua doelpuntenaandeel in deze selectie (voor een vrij matig bedrag) verkoopt kun je niet verwachten dat die twee back-up spitsen vervolgens opeens wél de kar gaan trekken in een elftal dat totaal uit vorm is.  Mocht er vandaag of morgen géén directe versterking voor je voorste linie gepresenteerd worden hebben Ruijl en Te Kloese gewoonweg gefaald, want met een goede voorbereiding heeft het dan niets te maken.  Sowieso heeft het er alweer alle schijn van dat men in de knoop gaat komen met de klok. Dan zou je wel erg weinig lering getrokken hebben uit de afgelopen zomer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 3 Share Gepost February 3 (edited) 35 minuten geleden zei Sick Blik: Eens met het lijstje spelers. Ik heb twee andere problemen. Ten eerste is Priske gewoon de verkeerde keuze geweest en dan niet een beetje, maar echt compleet de andere richting op dan we voorheen gingen.  Ten tweede is er echt een ontzettend gebrek aan breedte in de spelersgroep. Zodra er een paar weg vallen heb je telkens een groot probleem. Als Hadj Moussa geblesseerd raakt heb je gewoon geen rechtsbuiten. Daarnaast is Hadj Moussa ook compleet uit vorm, dus dat helpt ook niet mee. Je hebt geen probleem zodra er een paar wegvallen, je hebt een probleem zodra er negen wegvallen. Ook met de blessuregolven die we hebben gehad heb je nog steeds een redelijk goed team neer kunnen zetten. Met een betere trainer had je ook met deze selectie 'gewoon' tweede of derde gestaan. Priske is inderdaad de verkeerde keuze geweest - vooral het houden van Priske na november, toen het voor praktisch iedereen wel duidelijk was. Van wat ik uit het artikel van de NRC begreep was het ook vooral een lange zoektocht en was niemand echt tevreden met de kandidaten die er waren. Misschien zijn er nu ook gewoon geen kandidaten, geen idee. Dat Priske weg moet mag toch hopelijk ook intern wel glashelder zijn. 35 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ben ik het niet mee eens. Hier had je van kunnen spreken als je selectie in balans was maar dat is die gewoon niet. Te weinig creativiteit, te weinig vleugelspelers, stand-ins zijn matig, selectie is gewoonweg niet breed genoeg. Verder noem jij 12 transfers, waarvan er 5 niets van kunnen en 2 niet beoordeeld mogen worden omdat dat te vroeg is. Dat is dus 50% matig/slecht en Bueno vind ik zeker niet uitstekend. Gewoon op een handje vol wedstrijden mehhh geweest. Denk dat er maar heel weinig TDs/ADs zijn die een 50% slagingspercentage op de transfermarkt kunnen neerzetten op dit niveau, zeker gezien het relatief weinige geld dat er is uitgegeven. Creativiteit leek prima in orde te zijn met Stengs en Timber - en zelfs Ivanusec was afgelopen zomer nog niet volledig afgeschreven. Dan wordt je ook nog eens Buonanotte door de neus geboord door zo'n jandoedel op X (voorheen Twitter), dan houdt het wel op.  Er was op basis van vorig seizoen (slechts drie wedstrijden gemist door knieblessure) geen reden om aan te nemen dat Stengs dit seizoen zo weinig inzetbaar zou zijn. Als ook Timber daarna wegvalt, dan wordt het inderdaad wel een stuk pittiger. Maar goed, ook daarvoor geldt - net als voor de spitspositie, trouwens - dat je ook geen spelers kunt blijven halen voor de breedte, en al helemaal niet als je ze van niveau Stengs/Timber wil hebben. Daar is gewoon geen budget voor.  29 minuten geleden zei Urbeto: Daarom zei ik ook goed voorbereid. We hebben de afgelopen maanden kunnen zien dat Ueda en Carranza redelijk fungeren als back-up, maar zeker geen sterkhouders zijn. Als je vervolgens je absolute sterkhouder qua doelpuntenaandeel in deze selectie (voor een vrij matig bedrag) verkoopt kun je niet verwachten dat die twee back-up spitsen vervolgens opeens wél de kar gaan trekken in een elftal dat totaal uit vorm is.  Mocht er vandaag of morgen géén directe versterking voor je voorste linie gepresenteerd worden hebben Ruijl en Te Kloese gewoonweg gefaald, want met een goede voorbereiding heeft het dan niets te maken.  Sowieso heeft het er alweer alle schijn van dat men in de knoop gaat komen met de klok. Dan zou je wel erg weinig lering getrokken hebben uit de afgelopen zomer. Maar ze hebben dus blijkbaar een directe versterking op het oog, die geblesseerd schijnt te raken op het moment dat we hem willen halen. Daar kan je dan toch niet heel veel aan doen, of ligt dat aan mij? Nu is het de vraag of er doorgeschakeld wordt, maar wéér een spits halen dit niet voldoet is ook geldverspilling. Ik heb geen idee hoe de markt er op dit moment voorstaat qua spitsen, jij ook niet. Misschien zijn de kandidaten halverwege het seizoen te duur voor hun kwaliteit en wordt er in de zomer verder gekeken. Ik ben voorzitter van de Nooit Meer Ueda-club, maar ik vind het prima om hem gewoon een half jaar de kans te geven om te laten zien dat hij het wèl kan. Alle tijd om van de zomer een nieuwe eerste spits te presenteren als blijkt dat hij echt niet voldoet. En misschien schiet ie er een stuk of 8 à 10 in en krijg je nog wat kapers op de kust. Edited February 3 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 3 Share Gepost February 3 Timber en Stengs creatief? Timber vind ik geen creatieve speler. Vooral hard werken, en dat brengt m wel vaak in goeie posities maar is niet de man van de steekbal. Stengs is fysiek niet in staat om op dit niveau te acteren. 50% is op basis van jouw inschatting he. Ik zie in dat rijtje maar 1 goeie transfer en dat is Hwang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 3 Share Gepost February 3 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Timber en Stengs creatief? Timber vind ik geen creatieve speler. Vooral hard werken, en dat brengt m wel vaak in goeie posities maar is niet de man van de steekbal. Stengs is fysiek niet in staat om op dit niveau te acteren. 50% is op basis van jouw inschatting he. Ik zie in dat rijtje maar 1 goeie transfer en dat is Hwang. Vorig jaar samen goed voor 25 assists in de Eredivisie (Timber 9, Stengs 14), dat vind ik best creatief ja. Als jij die transfers anders ziet prima, ik beoordeel Te Kloese op wat ik vind en daarom breng ik ook die argumenten aan. Geen enkel probleem als jij er anders over denkt, dat maakt het juist interessant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 3 Share Gepost February 3 (edited) 12 minuten geleden zei PJHoutman: Je hebt geen probleem zodra er een paar wegvallen, je hebt een probleem zodra er negen wegvallen. Ook met de blessuregolven die we hebben gehad heb je nog steeds een redelijk goed team neer kunnen zetten. Met een betere trainer had je ook met deze selectie 'gewoon' tweede of derde gestaan. Priske is inderdaad de verkeerde keuze geweest - vooral het houden van Priske na november, toen het voor praktisch iedereen wel duidelijk was. Van wat ik uit het artikel van de NRC begreep was het ook vooral een lange zoektocht en was niemand echt tevreden met de kandidaten die er waren. Misschien zijn er nu ook gewoon geen kandidaten, geen idee. Dat Priske weg moet mag toch hopelijk ook intern wel glashelder zijn. Denk dat er maar heel weinig TDs/ADs zijn die een 50% slagingspercentage op de transfermarkt kunnen neerzetten op dit niveau, zeker gezien het relatief weinige geld dat er is uitgegeven. Creativiteit leek prima in orde te zijn met Stengs en Timber - en zelfs Ivanusec was afgelopen zomer nog niet volledig afgeschreven. Dan wordt je ook nog eens Buonanotte door de neus geboord door zo'n jandoedel op X (voorheen Twitter), dan houdt het wel op.  Er was op basis van vorig seizoen (slechts drie wedstrijden gemist door knieblessure) geen reden om aan te nemen dat Stengs dit seizoen zo weinig inzetbaar zou zijn. Als ook Timber daarna wegvalt, dan wordt het inderdaad wel een stuk pittiger. Maar goed, ook daarvoor geldt - net als voor de spitspositie, trouwens - dat je ook geen spelers kunt blijven halen voor de breedte, en al helemaal niet als je ze van niveau Stengs/Timber wil hebben. Daar is gewoon geen budget voor.  Maar ze hebben dus blijkbaar een directe versterking op het oog, die geblesseerd schijnt te raken op het moment dat we hem willen halen. Daar kan je dan toch niet heel veel aan doen, of ligt dat aan mij? Nu is het de vraag of er doorgeschakeld wordt, maar wéér een spits halen dit niet voldoet is ook geldverspilling. Ik heb geen idee hoe de markt er op dit moment voorstaat qua spitsen, jij ook niet. Misschien zijn de kandidaten halverwege het seizoen te duur voor hun kwaliteit en wordt er in de zomer verder gekeken. Ik ben voorzitter van de Nooit Meer Ueda-club, maar ik vind het prima om hem gewoon een half jaar de kans te geven om te laten zien dat hij het wèl kan. Alle tijd om van de zomer een nieuwe eerste spits te presenteren als blijkt dat hij echt niet voldoet. En misschien schiet ie er een stuk of 8 à 10 in en krijg je nog wat kapers op de kust.  Lijkt mij van wel, toch? Er is voor zover ik weet geen limiet op het aantal directe versterkingen die je op het oog kan hebben. Valt optie A af, probeer je optie B. Valt die weg, optie C. Lijkt me sterk dat die Romulo letterlijk de enige directe versterking als optie is.  De zin daarna is dus vooral het punt: "Nu is het de vraag of er doorgeschakeld wordt". Afgelopen zomer met die Deen wiens naam ik alweer vergeten ben. Duurde allemaal veel te lang. Uiteindelijk schakelen ze over op die Diao en boem, te laat voor een transfer. Edited February 3 by Richarð. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 3 Share Gepost February 3 (edited) 3 minuten geleden zei Richarð.:  Lijkt mij van wel, toch? Er is voor zover ik weet geen limiet op het aantal directe versterkingen die je op het oog kan hebben. Valt optie A af, probeer je optie B. Valt die weg, optie C. Lijkt me sterk dat die Romulo letterlijk de enige directe versterking als optie is.  De zin daarna is dus vooral het punt: "Nu is het de vraag of er doorgeschakeld wordt". Afgelopen zomer met die Deen wiens naam ik alweer vergeten ben. Duurde allemaal veel te lang. Uiteindelijk schakelen ze over op die Diao en boem, te laat voor een transfer. Nee, natuurlijk niet, maar hoeveel versterkingen zijn én haalbaar én betaalbaar én met grote waarschijnlijkheid een serieuze verbetering t.o.v. Ueda? Zoals gezegd ken ik de markt niet, maar ik kan me goed voorstellen dat dat lijstje niet heel erg lang is. Edited February 3 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dender70 Gepost February 3 Share Gepost February 3 Hwang is sowieso niet beter dan Wieffer. begon heel goed, daarna echt minder hoor (gister ook trouwens) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 3 Share Gepost February 3 Zojuist zei PJHoutman: Nee, natuurlijk niet, maar hoeveel versterkingen zijn én haalbaar én betaalbaar én met grote waarschijnlijkheid een grote verbetering t.o.v. Ueda. Zoals gezegd ken ik de markt niet, maar ik kan me goed voorstellen dat dat lijstje niet heel erg lang is.  Ben geen Ueda hater, maar het klinkt niet als een onmogelijke opgave. Maar heb bij Te Kloese vaak het idee dat er te weinig reële opties zijn. Of dat ze überhaupt niet voorbereid zijn op vertrekkende spelers. Gouka zei vandaag "Evan Ferguson van Brighton & Hove Albion - voor wie de club de boot al heeft gemist - en Marc Guiu van Chelsea." en "Het mooiste was geweest als Feyenoord zijn zaakjes zo op orde had, dat het gelijk kon toeslaan op de transfermarkt als ze een speler verkopen". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts