ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 Priske is er uit vanavond hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 2 Share Gepost February 2 3 minuten geleden zei 007mark: Â @PJHoutman Kom er maar in. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost February 2 Share Gepost February 2 Haha, die gaat dat zeker doen ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 2 Share Gepost February 2 (edited) 53 minuten geleden zei PJHoutman: Dit is bizar. Nooit erbinnen. Nooit op de lijn. Disagree hier trouwens. Weghorst krijgt op de lijn / net erbinnen in de lucht (+/- 20 cm boven de grond) nog een flinke tik op zijn voet waardoor hij definitief valt. Ergo: laatste contact is erbinnen. Edited February 2 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 2 Share Gepost February 2 "Flinke tik"Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 1 minuut geleden zei Rogier.: Disagree hier trouwens. Weghorst krijgt op de lijn / net erbinnen in de lucht (+/- 20 cm boven de grond) nog een flinke tik op zijn voet waardoor hij definitief valt. Ergo: laatste contact is erbinnen. Het gaat toch altijd om de eerste overtreding? Als iemand wordt vastgehouden gaat het toch ook om waar het begint en niet waar het eindigt? Serieuze vraag, voordat mensen weer denken dat er getrolld wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 2 Share Gepost February 2 Zojuist zei ReneLeBlanc: Het gaat toch altijd om de eerste overtreding? Als iemand wordt vastgehouden gaat het toch ook om waar het begint en niet waar het eindigt? Serieuze vraag, voordat mensen weer denken dat er getrolld wordt. Dat is niet juist, anders kun je altijd buiten de zestien beginnen met vasthouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 5 minuten geleden zei Rogier.: Disagree hier trouwens. Weghorst krijgt op de lijn / net erbinnen in de lucht (+/- 20 cm boven de grond) nog een flinke tik op zijn voet waardoor hij definitief valt. Ergo: laatste contact is erbinnen. Maar eerlijk, wat is hier de flinke tik in de 16? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 2 Share Gepost February 2 Hancko steekt daar wel zijn voet omhoog om het Weghorst nog lastig te maken. Maar dat zou dan obstructie zijn, en dus een indirectie vrije trap. Geen strafschop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 2 Share Gepost February 2 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Maar eerlijk, wat is hier de flinke tik in de 16?  In het lopend beeld zie je wat de impact is. Flink is misschien wat overdreven, maar zonder dat tikkie was ‘ie misschien wel blijven staan. Dat weet je nooit, maar penalty wel terecht imo.  Overigens vind ik ook dat het niet 100% zeker is dat dat contact op de lijn / erbinnen is, maar die kans is wel groot (gegeven het ingetrokken been op de grond); dus niet aan de VAR om in te grijpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 2 Share Gepost February 2 (edited) Is het niet vooral dat de VAR niet ingrijpt omdat er dus nog wel contact wordt gemaakt binnen de 16 wat het dus geen clear and obvious mistake maakt?  Ah ja @Rogier. was net een paar seconden eerder Edited February 2 by Arles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost February 2 Share Gepost February 2 Zojuist zei Rogier.:  In het lopend beeld zie je wat de impact is. Flink is misschien wat overdreven, maar zonder dat tikkie was ‘ie misschien wel blijven staan. Dat weet je nooit, maar penalty wel terecht imo.  Overigens vind ik ook dat het niet 100% zeker is dat dat contact op de lijn / erbinnen is, maar die kans is wel groot (gegeven het ingetrokken been op de grond); dus niet aan de VAR om in te grijpen. Had de andere hoek nog niet gezien. Hier zie je dat het er binnen is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 2 Share Gepost February 2 Zullen we het er ook eens over hebben dat Regeer geen rood kreeg voor die buitensporige overtreding op Trauner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 2 Share Gepost February 2 Viel mij op dat Hancko trager is dan 2 dertigers bij Ajax met Henderson en Weghorst. Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost February 2 Share Gepost February 2 Het lag echt niet aan de arbitrage vandaag hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 11 minuten geleden zei Urbeto: Zullen we het er ook eens over hebben dat Regeer geen rood kreeg voor die buitensporige overtreding op Trauner? Jij bent een supporter met een Feyenoord bril. Ga je nu ook nog zeggen dat Berghius wel buitenspel stond bij de 1-0? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost February 2 Share Gepost February 2 Om toch maar iets positiefs te benoemen; de invalbeurten van Timber en Hartman. De eerste omdat hij écht goed inviel, de tweede natuurlijk vooral omdat het fijn is hem weer terug te zien. Vond Moder overigens ook vrij aardig, dus goed om er wat opties bij de hebben in het restant van het seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost February 2 Share Gepost February 2 Jammer boys, wie krijgen we de volgende ronde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 2 Share Gepost February 2 1 minuut geleden zei Sick Blik: Het lag echt niet aan de arbitrage vandaag hoor. Dat zegt ook niemand, maar neemt niet weg dat er genoeg op de keuzes van Makkelie en Dieperink aan te merken valt. 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Jij bent een supporter met een Feyenoord bril. Ga je nu ook nog zeggen dat Berghius wel buitenspel stond bij de 1-0? Nee, dat zeg jij nu alleen. Ik zeg dat Regeer rood had moeten hebben. Dit is mijn inziens namelijk rood - maar minstens geel - waarna hij 5 minuten later nog tegen geel opliep. Dat had de slotfase een behoorlijk andere draai kunnen geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 2 Share Gepost February 2 2 minuten geleden zei 007mark: Vond Moder overigens ook vrij aardig, dus goed om er wat opties bij de hebben in het restant van het seizoen. Handelingssnelheid wel erg laag, maar dat kan ook gebrek aan gewenning/automatismen zijn. Duels was hij goed. Prima understudy van Hwang denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arles Gepost February 2 Share Gepost February 2 17 minuten geleden zei Urbeto: Dat zegt ook niemand, maar neemt niet weg dat er genoeg op de keuzes van Makkelie en Dieperink aan te merken valt. Nee, dat zeg jij nu alleen. Ik zeg dat Regeer rood had moeten hebben. Dit is mijn inziens namelijk rood - maar minstens geel - waarna hij 5 minuten later nog tegen geel opliep. Dat had de slotfase een behoorlijk andere draai kunnen geven. Wat had hij moeten doen met dat been dan? Komt vervelend neer op zijn enkel maar hier kan Regeer toch helemaal niets aan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 20 minuten geleden zei Urbeto: Dat zegt ook niemand, maar neemt niet weg dat er genoeg op de keuzes van Makkelie en Dieperink aan te merken valt. Nee, dat zeg jij nu alleen. Ik zeg dat Regeer rood had moeten hebben. Dit is mijn inziens namelijk rood - maar minstens geel - waarna hij 5 minuten later nog tegen geel opliep. Dat had de slotfase een behoorlijk andere draai kunnen geven. Ja en ik zeg dat jij teveel door een gekleurde bril kijkt als je dat rood vind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 2 Share Gepost February 2 Is ook geen geel, komt gewoon ongelukkig terecht met 0 intentie de man te raken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost February 2 Share Gepost February 2 4 minuten geleden zei La Pulga: Is ook geen geel, komt gewoon ongelukkig terecht met 0 intentie de man te raken. @Urbeto is een beetje zuur. Laat hem maar even met rust. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 2 Share Gepost February 2 24 minuten geleden zei Arles: Wat had hij moeten doen met dat been dan? Komt vervelend neer op zijn enkel maar hier kan Regeer toch helemaal niets aan doen. Tja, het is uiteraard bovenal heel lomp van Regeer maar onderaan de streep komt hij gewoon erg gevaarlijk met de noppen vooruit op volle snelheid op de enkel van Trauner neer, waarbij het risico bestaat Trauner flink te blesseren. Dat kun je echt niet onbestraft laten. Dat dat wel zo is terwijl Makkelie op twee meter van de situatie staat is mijn inziens een farce, maar niet z'n enige arbitrale dwaling vandaag. 22 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja en ik zeg dat jij teveel door een gekleurde bril kijkt als je dat rood vind. Sterk inhoudelijk tegenargument weer van je, waarvoor dank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts