cimbomcu Gepost January 23 Share Gepost January 23 Ze moeten eerder hooligan John eruit gooien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 23 Share Gepost January 23 (edited) Na een wedstrijd als deze kan je Priske gewoon niet ontslaan. Dan moet je het in elk geval aankijken tot na de potten tegen PSV en Ajax. Nu is het overigens ook wel duidelijk dat Priske veel beter is wanneer die het spel zelf niet hoeft te maken. Een van de grootste issues is het gebrek aan restverdediging (beetje zoals Ajax vorig jaar), maar gisteren kwam dat natuurlijk niet aan bod. Maar dit is zo'n legendarische overwinning, dat geeft gewoon wat krediet. @cimbomcu hahaha waarom dat nou weer? Die doet gewoon goed waarvoor die onder contract staat. People management. Die was ook gewoon belangrijk in de Slot jaren Edited January 23 by Sick Blik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 23 Share Gepost January 23 2 minuten geleden zei Sick Blik: Na een wedstrijd als deze kan je Priske gewoon niet ontslaan. Dan moet je het in elk geval aankijken tot na de potten tegen PSV en Ajax. Nu is het overigens ook wel duidelijk dat Priske veel beter is wanneer die het spel zelf niet hoeft te maken. Een van de grootste issues is het gebrek aan restverdediging (beetje zoals Ajax vorig jaar), maar gisteren kwam dat natuurlijk niet aan bod. Maar dit is zo'n legendarische overwinning, dat geeft gewoon wat krediet. Hier ben ik het dus niet mee eens. Dit is imo juist het perfecte moment om hem te ontslaan. Je gaat nu na een prachtige prestatie uit elkaar waardoor je elkaar in waarde kan laten. Priske zijn interviews deden al genoeg vermoeden en ik denk ook dat het beter is. Het matcht niet met elkaar, op wantrouwen kan je niet bouwen en dat zal er nu altijd wel blijven. Verwacht ook dat Pusic dan snel aangekondigd gaan worden, weet nog niet wat ik daarvan vind maar hopelijk krijgt hij wel de steun die hij nodig heeft vanuit het bestuur want die heeft Priske niet gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 23 Share Gepost January 23 13 minuten geleden zei Sick Blik: Na een wedstrijd als deze kan je Priske gewoon niet ontslaan. Dan moet je het in elk geval aankijken tot na de potten tegen PSV en Ajax. Nu is het overigens ook wel duidelijk dat Priske veel beter is wanneer die het spel zelf niet hoeft te maken. Een van de grootste issues is het gebrek aan restverdediging (beetje zoals Ajax vorig jaar), maar gisteren kwam dat natuurlijk niet aan bod. Maar dit is zo'n legendarische overwinning, dat geeft gewoon wat krediet. @cimbomcu hahaha waarom dat nou weer? Die doet gewoon goed waarvoor die onder contract staat. People management. Die was ook gewoon belangrijk in de Slot jaren Dus ben je ongeschikt als trainer van Feyenoord. Aangezien je een dusdanige selectie hebt dat je in de Eredivisie nu eenmaal wél vaak het spel moet maken. En als dat niet lukt, dan sta je dus 4e omdat je telkens tegen puntverlies aanloopt. Verder wat @ReneLeBlanc zegt inderdaad. Prima moment, zo kan hij nog enigszins door de voordeur vertrekken. Het is gewoon geen match gebleken, op meerdere vlakken die hier gedurende het seizoen al behandeld zijn (3-4-3, huddle en keeperskwestie bijvoorbeeld, om snel samen te vatten). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 23 Share Gepost January 23 (edited) 1 uur geleden zei jj1: En dan waren er nog mensen die tegenstander waren van dit systeem. Ik kan dit niet helemaal plaatsen. Dit is in niets de tactiek die Priske in de voorbereiding of in de competitie heeft gehanteerd. Dit was zo ongeveer de eerste keer dat Priske zich (noodgedwongen) aanpaste aan de tegenstander door met een hele lage lijn ipv een hoge lijn te spelen. Aan het systeem an sich was niks veranderd. Edited January 23 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 23 Share Gepost January 23 12 minuten geleden zei MetalMichael: Ik kan dit niet helemaal plaatsen. Dit is in niets de tactiek die Priske in de voorbereiding of in de competitie heeft gehanteerd. Dit was zo ongeveer de eerste keer dat Priske zich (noodgedwongen) aanpaste aan de tegenstander door met een hele lage lijn ipv een hoge lijn te spelen. Aan het systeem an sich was niks veranderd. Hij heeft het over de nieuwe CL opzet, niet onze tactiek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost January 23 Share Gepost January 23 13 minuten geleden zei MetalMichael: Ik kan dit niet helemaal plaatsen. Dit is in niets de tactiek die Priske in de voorbereiding of in de competitie heeft gehanteerd. Dit was zo ongeveer de eerste keer dat Priske zich (noodgedwongen) aanpaste aan de tegenstander door met een hele lage lijn ipv een hoge lijn te spelen. Aan het systeem an sich was niks veranderd. O ik bedoelde cl systeem 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 23 Share Gepost January 23 Tja Priske laten zitten en wachten totdat die misschien verliest van Lille, Ajax en/of PSV is natuurlijk ook niet een oplossing. Gisteren is een schitterend resultaat en het op basis van die wedstrijd was het 'heilige vuur' er wel, maar het spel vertoonde natuurlijk nog niet echt hoop op verbetering voor de tweede seizoenshelft. Een speelwijze als gisteren kan natuurlijk ook resultaat opleveren tegen Lille, Ajax en PSV, maar het biedt gewoon weinig perspectief voor een succesvolle tweede seizoenshelft. Je kan dan met elkaar doorgaan en hopen dat het toch nog gaat klikken of tot het moment dat je weer een wedstrijd verliest óf je maakt nu een lastige keuze en kiest ervoor om uit elkaar te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 23 Share Gepost January 23 11 minuten geleden zei jj1: O ik bedoelde cl systeem 😂 Ah, ok dan heb ik je verkeerd begrepen. . Denk dat degenen die FM spelen een beetje voorbereid waren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 23 Share Gepost January 23 Priske dus blijkbaar alsnog weg Kunnen weinig trainers zeggen dat ze zijn ontslagen na een 3-0 overwinning en een overwintering in de CL. (VI is best een betrouwbare bron toch?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 23 Share Gepost January 23 1 uur geleden zei MetalMichael: Ik kan dit niet helemaal plaatsen. Dit is in niets de tactiek die Priske in de voorbereiding of in de competitie heeft gehanteerd. Dit was zo ongeveer de eerste keer dat Priske zich (noodgedwongen) aanpaste aan de tegenstander door met een hele lage lijn ipv een hoge lijn te spelen. Aan het systeem an sich was niks veranderd. Ja, dit was de eerste keer. Het probleem is dat je dit eerder had moeten doen (tegen PSV en tegen Ajax). Van PSV had je dan kunnen winnen (want die zijn niet zo goed tegen muren) en tegen Ajax was het dan 0-0 geweest. Dan had je een stuk dichter gestaan in de eredivisie. Alleen het jammere is dat het stukje tactische flexibiliteit ontbreekt bij onze Deen. Al kan je hem na zo'n uitslag natuurlijk niet meer ontslaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 23 Share Gepost January 23 Oh, je kunt hem na zo'n uitslag zeker wel ontslaan. Het blijft tenslotte Feyenoord. Ik vraag me alleen wel sterk af hoe zinvol het is om vervolgens Bosschaart en later een Pusic naar voren te schuiven. Maar ach, door in de CL. Dat had ik nooit durven hopen gezien onze loodzware loting. Voor de liefhebbers: de samenvatting zonder commentaar. Kijk, luister en geniet van de sfeer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 23 Share Gepost January 23 Wens Bosschaart alvast succes met Lille, Ajax en PSV-uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 23 Share Gepost January 23 3 minuten geleden zei Thierryvane: Wens Bosschaart alvast succes met Lille, Ajax en PSV-uit. Da's toch voor iedere trainer zo in te vullen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 23 Share Gepost January 23 En gezien het feit dat Thierry zeg maar best wel voor Ajax is vraag ik me ook af hoe oprecht de succeswensen zijn Zonder gekheid; volgende week tegen Lille ligt de druk er niet heel erg meer op doordat het toch onwaarschijnlijk is dat je bij de eerste 8 eindigt. Het lijkt me niet onrealistisch om voor de duels tegen Ajax en PSV een daadwerkelijke nieuwe trainer voor de groep te hebben. Geluiden gaan dat Te Kloese voor Van Bommel opteert maar de RvC liever Pusic ziet. Wat mij betreft allebei geen droomkandidaten maar we gaan het zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 23 Share Gepost January 23 Ik geloof niks van de riooljournalistiek van Fallentijn, dat die lekker caesar salades gaat eten ipv sensatiezoekende artikelen plaatsen: Citaat "Priske heeft in een crisisoverleg gesteld: of De Wolf eruit, of ik eruit'', weet de journalist te melden. ''De keuze van Feyenoord valt dan op Priske, omdat er heel wat aan te merken is op zijn prestaties en op de relatie tussen Priske en de mensen bij Feyenoord. De Wolf is een cultuurbewaker en zit er voor de langere termijn. Priske zit er voor de korte termijn. Als hij nu geweldig had gepresteerd in de Eredivisie, dan was er geen enkele grond om nu te denken aan een ontslag van Priske. Dat is niet het geval bij Feyenoord." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 23 Share Gepost January 23 20 minuten geleden zei Urbeto: En gezien het feit dat Thierry zeg maar best wel voor Ajax is vraag ik me ook af hoe oprecht de succeswensen zijn Zonder gekheid; volgende week tegen Lille ligt de druk er niet heel erg meer op doordat het toch onwaarschijnlijk is dat je bij de eerste 8 eindigt. Het lijkt me niet onrealistisch om voor de duels tegen Ajax en PSV een daadwerkelijke nieuwe trainer voor de groep te hebben. Geluiden gaan dat Te Kloese voor Van Bommel opteert maar de RvC liever Pusic ziet. Wat mij betreft allebei geen droomkandidaten maar we gaan het zien. Van Bommel > Pusic wel. Maar ik ben niet verbaasd dat RvC mannetjes de voorkeur hebben voor de laatste. Toch een beetje de ons-kent-ons cultuur. Zelfde met bijvoorbeeld aantrekken van transfers. Heb idee dat die dan toch vooral invloed willen uitoefenen voor het aantrekken van Nederlandse (ex-Eredivisie) spelers en hetgeen 'bekend' is. Verder vind ik Van Bommel een draak van een vent, maar ik denk dat hij eigenlijk wel bij de club past. En hij heeft zelf ook eerder aangegeven hier wel voor open te staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 23 Share Gepost January 23 Van Bommel word ik echt totaal niet vrolijk van. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik dat van de meest onsympathieke mensen in de voetbalwereld vind. Wat heb ik me aan hem lopen ergeren gedurende zijn spelerscarriere. Toen die trainer bij PSV was moest ik vooral lachen om dat boze gedoe van hem altijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost January 23 Share Gepost January 23 De ultimatum-knop, die heeft in FM ook al meerdere carrieres doen sneuvelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 23 Share Gepost January 23 Maar van Bommel is wel een betere manager dan Pusic. Met Donetsk moet je eigenlijk gewoon strijden om de titel (dat gebeurt niet). Dan haal je de volgende middelmatige trainer binnen. Van Bommel is ook niet geweldig, maar wel een stukje beter. Ten Hag is nog vrij, dat lijkt qua opties een van de betere beschikbare. Maar ja, die heeft Ajax gecoacht natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 23 Share Gepost January 23 14 uur geleden zei Chiemel: Wat is de xG van Bayern straks? 1.77 vs 2.42, valt reuze mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 23 Share Gepost January 23 https://www.fr12.nl/nieuws/priske-behoudt-voorlopig-zijn-positie-als-trainer-van-feyenoord And the soap continues Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 23 Share Gepost January 23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 23 Share Gepost January 23 Het voelt wel echt weer als het oude Feyenoord he. Naief dat we allemaal dachten dat het na 3 jaar ineens volledig anders zou zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost January 23 Share Gepost January 23 2 uur geleden zei bas huijsmans: Het voelt wel echt weer als het oude Feyenoord he. Naief dat we allemaal dachten dat het na 3 jaar ineens volledig anders zou zijn Dat goede technische beleid was gewoon een koortsdroom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts