Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Wat ziek dit :< Priske nog steeds out hoor. Dit was geen tactische meesterzet, dit was gewoon hopen for the best. Geweldige scheidsrechter ook trouwens, mag ook wel is gezegd worden. 

Geen tactische meesterzet, maar eens een keer een tactiek

neergelegd die past bij de wedstrijd. Dat is ook wel eens prettig.

En die scheids floot echt geweldig inderdaad.

4 minuten geleden zei aron24:

Geen tactische meesterzet, maar eens een keer een tactiek

neergelegd die past bij de wedstrijd. Dat is ook wel eens prettig.

En die scheids floot echt geweldig inderdaad.

Nee precies, maar als je deze wedstrijd anders had aangepakt had je echt bewezen dat je incapabel bent. Nu ben ik daar nog steeds niet over uit, of die dat is ja of nee, maar het lijkt me beter om uit elkaar te gaan. Nu kan die toch op een ‘mooi’ moment weg en kan Feyenoord hieruit ook weer door. Ik lees net dat de coaches van Kopenhagen (Neestrup) en Genk (Fink) ook worden genoemd, naast Pusic natuurlijk. 

Bizar zeg. Precies weer een avond waarbij ik zelf moest competitiedarten en half het heb gevolgd op een scherm. Krijg je toch weinig mee, maar hoe is dit mogelijk joh. Inderdaad is ineens top-8 dan binnen handbereik :-D Probs wel voor nieuwe systeem.

Zo nog even nagenieten met samenvatting, want wil nog wel even een keer goed zien.

7 uur geleden zei 007mark:

Bizar zeg. Precies weer een avond waarbij ik zelf moest competitiedarten en half het heb gevolgd op een scherm. Krijg je toch weinig mee, maar hoe is dit mogelijk joh. Inderdaad is ineens top-8 dan binnen handbereik :-D Probs wel voor nieuwe systeem.

Zo nog even nagenieten met samenvatting, want wil nog wel even een keer goed zien.

En dan waren er nog mensen die tegenstander waren van dit systeem.

Die eerste goal, pfoe zeg. Echt knap.

wat vinden jullie ervan als hy (toch)ontslagen wordt? 

Ik zat na het laatste fluitsignaal naar de staf te kijken en daar werden de verschillen wel duidelijk. Priske stond met een clubje van zijn eigen staf de winst te vieren terwijl John tussen de spelers stond. Geen goed of slecht overigens in deze maar het viel me wel op dat John de Wolf geen moment bij de rest van de staf stond.