Lenstra Gepost January 22 Share Gepost January 22 6 minuten geleden zei Lenstra: Mitchell nu al mooie vent  Daar begon het hier ook he  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Zojuist zei Lenstra: Ze gaan Priske nu toch niet ontslaan Nee, dat kan je ook niet meer dan vanavond. Deze tactiek moet je vaker toepassen (tegen PSV en Ajax) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ik begin er toch wel vertrouwen in te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 minuut geleden zei Lenstra: Ze gaan Priske nu toch niet ontslaan Denk het niet nee, dan heeft DtK wel hele grote cojones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 22 Share Gepost January 22 En maar zeiken op Priske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 22 Share Gepost January 22 5 uur geleden zei La Pulga: Als die vanavond de moffen 3-0 geeft dan mag die gewoon blijven toch?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 22 Share Gepost January 22 13 uur geleden zei aron24: Vanavond gewoon even winnen tegen Bayern en dan komt alles goed. Kenner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 22 Share Gepost January 22 Zou die vent met dat fluitje niet enorm moe van zichzelf worden trouwens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost January 22 Share Gepost January 22 19 uur geleden zei himan: Nee joh, morgen gewoon een punt boven Bayern Nog zo'n kenner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 22 Share Gepost January 22 Wat ziek dit Priske nog steeds out hoor. Dit was geen tactische meesterzet, dit was gewoon hopen for the best. Geweldige scheidsrechter ook trouwens, mag ook wel is gezegd worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 22 Share Gepost January 22 Het is me het seizoen wel he. Algerijnse dalen, Mexicaanse toppen. 3-3 tegen City, hier gewoon 3-0. Maar ook 1-1 tegen NEC, Willem II (2x) en Sparta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Gefeliciteerd boys, geweldig resultaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 22 Share Gepost January 22 Zojuist zei ReneLeBlanc: Wat ziek dit Priske nog steeds out hoor. Dit was geen tactische meesterzet, dit was gewoon hopen for the best. Geweldige scheidsrechter ook trouwens, mag ook wel is gezegd worden. Geen tactische meesterzet, maar eens een keer een tactiek neergelegd die past bij de wedstrijd. Dat is ook wel eens prettig.  En die scheids floot echt geweldig inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 22 Share Gepost January 22 MAAK ME GEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 22 Share Gepost January 22 Wat een avond zeg  Zo typisch dat je uitgerekend tegen Bayern München wél een clean sheet pakt, maar wat smaakt 'ie zoet!  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost January 22 Share Gepost January 22 5 uur geleden zei La Pulga: Als die vanavond de moffen 3-0 geeft dan mag die gewoon blijven toch?  Stof jij maar gauw je schouw af voor een bokaal dit jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ruilen voor Lukkien maar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 22 Share Gepost January 22 4 minuten geleden zei aron24: Geen tactische meesterzet, maar eens een keer een tactiek neergelegd die past bij de wedstrijd. Dat is ook wel eens prettig.  En die scheids floot echt geweldig inderdaad. Nee precies, maar als je deze wedstrijd anders had aangepakt had je echt bewezen dat je incapabel bent. Nu ben ik daar nog steeds niet over uit, of die dat is ja of nee, maar het lijkt me beter om uit elkaar te gaan. Nu kan die toch op een ‘mooi’ moment weg en kan Feyenoord hieruit ook weer door. Ik lees net dat de coaches van Kopenhagen (Neestrup) en Genk (Fink) ook worden genoemd, naast Pusic natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 22 Share Gepost January 22 Volgende week van Lille winnen en je kan zomaar bij de laatste 8 eindigen. Kijkende naar het programma is die kans niet zo heel groot, meeste clubs hebben een redelijk gunstig programma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost January 22 Share Gepost January 22 WE WORDEN GEK WE WORDEN GEK!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 22 Share Gepost January 22 1 uur geleden zei aron24: Paal telt niet toch voor xG? Haha hoezo zou dat niet tellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 22 Share Gepost January 22 Bizar zeg. Precies weer een avond waarbij ik zelf moest competitiedarten en half het heb gevolgd op een scherm. Krijg je toch weinig mee, maar hoe is dit mogelijk joh. Inderdaad is ineens top-8 dan binnen handbereik  Probs wel voor nieuwe systeem. Zo nog even nagenieten met samenvatting, want wil nog wel even een keer goed zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost January 23 Share Gepost January 23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost January 23 Share Gepost January 23 7 uur geleden zei 007mark: Bizar zeg. Precies weer een avond waarbij ik zelf moest competitiedarten en half het heb gevolgd op een scherm. Krijg je toch weinig mee, maar hoe is dit mogelijk joh. Inderdaad is ineens top-8 dan binnen handbereik  Probs wel voor nieuwe systeem. Zo nog even nagenieten met samenvatting, want wil nog wel even een keer goed zien. En dan waren er nog mensen die tegenstander waren van dit systeem.  Die eerste goal, pfoe zeg. Echt knap.  wat vinden jullie ervan als hy (toch)ontslagen wordt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 23 Share Gepost January 23 Ik zat na het laatste fluitsignaal naar de staf te kijken en daar werden de verschillen wel duidelijk. Priske stond met een clubje van zijn eigen staf de winst te vieren terwijl John tussen de spelers stond. Geen goed of slecht overigens in deze maar het viel me wel op dat John de Wolf geen moment bij de rest van de staf stond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts