Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

6 minuten geleden zei aron24:

Vanavond gewoon even winnen tegen Bayern en dan komt alles goed. ;c

Ja, zoals gezegd ga ik daar niet vanuit.

Overigens zou het denk het beste zijn als City vandaag ruim wint van PSG. Hebben namelijk toch al een vrij positief doelsaldo. En dan blijft PSG 3 punten onder ons, terwijl ze tegen Stuttgart spelen volgende wek. Die dan weer gelijk staan met ons (ook in doelsaldo). Puntje pakken is inderdaad het beste, maar kijk toch met meer dan een schuin ook naar die potjes.

Ook naar Celtic en Zagreb dus. En Real Madrid, maar die winnen in eigen huis echt wel van Salzburg.

Gimenez dient vertrekwens in na persoonlijk akkoord met AC Milan aldus Italiaanse media. Zou me benieuwen, je zou m eigenlijk ook misschien maar beter kunnen verkopen. Op dit moment maakt het namelijk geen reet uit wie je in de spits pleurt want zonder aanvoer gaat er sowieso niets gebeuren. 

Edited by ReneLeBlanc

4 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Gimenez dient vertrekwens in na persoonlijk akkoord met AC Milan aldus Italiaanse media. Zou me benieuwen, je zou m eigenlijk ook misschien maar beter kunnen verkopen. Op dit moment maakt het namelijk geen reet uit wie je in de spits pleurt want zonder aanvoer gaat er sowieso niets gebeuren. 

Wel minimaal voor 40 miljoen dan, want dat is volgens mij altijd de inzet geweest. Daar moet je dan ook aan vasthouden. En ik kan wel begrijpen dat hij weg wil. Milan is een grote club en we zijn nou niet bepaald kansrijk om een titel te winnen natuurlijk.

10 minuten geleden zei Urbeto:

Priske out, Pusic in...

Moet zeggen dat ik ook weinig onder de indruk ben van Pusic bij Donetsk, maar minder dan Priske kan het niet worden, zou zeggen. Ik vind het overigens niet zo handig dat die dan weer uitkomt vlak voor best wel een belangrijke wedstrijd. Maar goed die gaan we toch kansloos verliezen.

Bericht dat al sneller komt dan ik had verwacht. Dacht echt dat DTK nog paar weken eigenwijs zou zijn, omdat hij zelf Priske heeft aangesteld. Maar 'in that aspect' dus wel respect als hij nu de beslissing durft te nemen. Timing zo vlak voor een wedstrijd wel ongelukkig dat het al uitgelekt is, maar dat zijn we inmiddels wel gewend.

Pusic in is begrijpelijk. Stond alleen niet in mijn eigen top-3 van trainers die nu beschikbaar zijn.

Pusic in is toch een zwaktebod?

Te Kloese moet de opinie achter zicht krijgen omdat zijn hoofd ook behoorlijk op het hakblok ligt lijkt mij?

Feyenoord wilde eerst een andere koers in slaan toch? en hoopt nu onder de assistent van Slot weer terug naar Slot tijden te gaan?

Is een best wel kortzichtige gedachte toch?

1 minuut geleden zei timpy00:

Pusic in is toch een zwaktebod?

Te Kloese moet de opinie achter zicht krijgen omdat zijn hoofd ook behoorlijk op het hakblok ligt lijkt mij?

Feyenoord wilde eerst een andere koers in slaan toch? en hoopt nu onder de assistent van Slot weer terug naar Slot tijden te gaan?

Is een best wel kortzichtige gedachte toch?

Welke koers bedoel je? 

12 minuten geleden zei Urbeto:

Welke koers bedoel je? 

Eind 2023 ofzo is er toch een heel nieuw plan gepresenteerd met hoe Feyenoord naar de toekomst kijkt waarin ook het spel op het veld in meegenomen is dacht. Voetballen met een bepaalde visie etc

3 minuten geleden zei bas huijsmans:

Eind 2023 ofzo is er toch een heel nieuw plan gepresenteerd met hoe Feyenoord naar de toekomst kijkt waarin ook het spel op het veld in meegenomen is dacht. Voetballen met een bepaalde visie etc

Voortburen op de basis die Arne had gelegd, inderdaad. Op voetbalgebied en spelwijze dan. Dus een 'andere' koers was geen sprake van.

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Precies, maar daarin stond eigenlijk de speelstijl van Slot uitgelegd. De andere koers qua formatie was naar mijn inschatting vooral Priske's idee en dat is denk ik ook waarom hij er zo snel weer van afgestapt is. Meer info over de visie uit 2021 staat hier. 

37 minuten geleden zei Urbeto:

Welke koers bedoel je? 

Dat Priske een andere formatie op nahield was allemaal van te voren bekend toch? Ook dat hij dat bij Feyenoord wilde gaan doen.

En dat hij qua spelprincipes ook niet op dezelfde manier tot aanvallend voetbal wil doen dan Slot.

Dat werd in het begin van het seizoen/kort na aanstelling ook door Ten Kloese/Feyenoord gemeld toch dat ze dat wisten en als een ontwikkeling zagen enzo.

Of ik heb het helemaal mis dan is het sowieso een bizarre flater van Ten Kloese, die een totaal andere trainer heeft gehaald.

Als ze Pusic neerzetten krijg ik beetje Alfred Schreuder bij Ajax vibes. Al kan het ook wel lukken natuurlijk.