Elsjorro1990 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 46 minuten geleden zei Bakkes12: Waar blijft je diepe analyse? Je maakt je zelf namelijk een beetje belachelijk met je opmerking dat Fer - Rosaria niet veel scheelt. En je stuk over ervaring? Gegroeid zeker, maar dat is ook niet zo gek aangezien die vorig seizoen nauwelijks tot niet gespeeld heeft. Ik vind Tapia wel een betere speler dan Guti op dit moment. Misschien wel ja, maar Dysproz wilde een serieuze discussie dan hoeven we ons niet alleen te richten op de individuele kwaliteiten van spelers als ik vraag naar het grote verschil in kwaliteit toch? Ik ben namelijk nog niet echt overtuigd van dat grote verschil. Als je een discussie wilt over het verschil in kwaliteit, dan is toch juist de individuele kwaliteit waar je naar kijkt? Als je dat dan serieus zou willen doen ziet het er als volgt uit, moet je niet aankomen met zoet die het verliest van Vermeer en tapia het wint van welke middenvelder dan ook van PSV. Die man speelt voor het eerst in 3 jaar Feyenoord 3 goede potten. Karsdorp idem. De selecties tegen elkaar weggezet, zou alleen karsdorp, haps en fer een basisplaats hebben bij PSV. Berghuis wellicht ook als je hem uitspeelt als middenvelder, als aanvaller vind ik dat PSV betere opties heeft. Wat niet wegneemt dat het bij PSV voetballend nog niet over houd dit seizoen, maar dat is hetzelfde voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 @Elsjorro1990 Gakpo, Ihattaren vind je beter dan Berghuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Bakkes12: Verwacht dat wanneer Leroy echt 100% fit is aanvoerder wordt en anders Vermeer. Ik denk Toornstra als hij terug komt. 6 minuten geleden zei Jespresso: @Elsjorro1990 Gakpo, Ihattaren vind je beter dan Berghuis? Die staan op links volgens mij. Berghuis op rechts, maar ben met je eens dat Berghuis verder is dan die twee. 4 september 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 9 minuten geleden zei Elsjorro1990: Als je een discussie wilt over het verschil in kwaliteit, dan is toch juist de individuele kwaliteit waar je naar kijkt? Als je dat dan serieus zou willen doen ziet het er als volgt uit, moet je niet aankomen met zoet die het verliest van Vermeer en tapia het wint van welke middenvelder dan ook van PSV. Die man speelt voor het eerst in 3 jaar Feyenoord 3 goede potten. Karsdorp idem. De selecties tegen elkaar weggezet, zou alleen karsdorp, haps en fer een basisplaats hebben bij PSV. Berghuis wellicht ook als je hem uitspeelt als middenvelder, als aanvaller vind ik dat PSV betere opties heeft. Wat niet wegneemt dat het bij PSV voetballend nog niet over houd dit seizoen, maar dat is hetzelfde voor Feyenoord. Als ik de selecties tegen elkaar wegzet zie ik alleen aanvallers die bij Feyenoord in de basis zouden staan (en niet eens allemaal), en Viergever + Baumgartl omdat ik niet zeker weet dat Senesi en Ie per se beter zijn. Selecties van beiden clubs naast elkaar kom ik op de volgende opstelling: Vermeer Karsdorp - Baumgartl - Viergever - Haps Fer - Tapia/Toornstra Berghuis (als je 'm als 10 zou zien) Bruma - Malen - Bergwijn Dat betekend dus zes spelers van PSV en zes spelers van Feyenoord. Ik heb hoge verwachtingen van Senesi en ook Ie vind ik zo slecht nog niet + het feit dat ik geen fan ben van Viergever zie ik het eerder nog meer in het voordeel van Feyenoord worden dan van PSV. Mocht Jorgensen helemaal fit geraken, en dat is de grote vraag, dan maakt hij ook nog wel kans. Wil je Bergwijn als 10 noemen komt Berghuis op rechts en moet je maar even kijken of je liever Gakpo of Larsson/Sinisterra zien. @Pino wanneer kom je met je ervaringsstukje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 21 minuten geleden zei 007mark: maar ben met je eens dat Berghuis verder is dan die twee. Mag ook wel toch? Vind Berghuis dit seizoen overigens grossieren in domme, egoïstische keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) 30 minuten geleden zei Bakkes12: Als ik de selecties tegen elkaar wegzet zie ik alleen aanvallers die bij Feyenoord in de basis zouden staan (en niet eens allemaal), en Viergever + Baumgartl omdat ik niet zeker weet dat Senesi en Ie per se beter zijn. Selecties van beiden clubs naast elkaar kom ik op de volgende opstelling: Vermeer Karsdorp - Baumgartl - Viergever - Haps Fer - Tapia/Toornstra Berghuis (als je 'm als 10 zou zien) Bruma - Malen - Bergwijn Dat betekend dus zes spelers van PSV en zes spelers van Feyenoord. Ik heb hoge verwachtingen van Senesi en ook Ie vind ik zo slecht nog niet + het feit dat ik geen fan ben van Viergever zie ik het eerder nog meer in het voordeel van Feyenoord worden dan van PSV. Mocht Jorgensen helemaal fit geraken, en dat is de grote vraag, dan maakt hij ook nog wel kans. Wil je Bergwijn als 10 noemen komt Berghuis op rechts en moet je maar even kijken of je liever Gakpo of Larsson/Sinisterra zien. @Pino wanneer kom je met je ervaringsstukje? Als we dan toch van die opstellingen gaan maken, doe ik wel even mee: Zoet Dumfries - Baumgartl - Viergever- Haps Rosario - Pereiro - Gutierrez Berghuis - Lammers - Bergwijn Pereiro en Lammers indien fit natuurlijk. Kom op individuele kwaliteit dan niet verder dan 2 Feyenoordspelers in het elftal. 16 minuten geleden zei Magikarp: Mag ook wel toch? Vind Berghuis dit seizoen overigens grossieren in domme, egoïstische keuzes. Kan ik mij wel in vinden, ja. Qua techniek natuurlijk met afstand de beste voetballer, en toch al 5 goals en 4 assists in 8 wedstrijden. Alleen het blijft iemand met een kronkel in zijn kop. Afgelopen weekend ook weer een flinke tackel op de aanvallende speelhelft die totaal niet nodig was. Deze keer geen kaart, maar je kan er een betje op zetten dat hij dit seizoen wel weer een stuk of 7 gele kaarten pakt. 4 september 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 @Pino Waarom vind je dat PSV over meer ervaring beschikt? Berghuis, Fer, Jørgensen, Toornstra, Vermeer, Botteghin zijn allemaal enorm ervaren spelers, waar PSV imo niet in die mate over beschikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 37 minuten geleden zei Bakkes12: Als ik de selecties tegen elkaar wegzet zie ik alleen aanvallers die bij Feyenoord in de basis zouden staan (en niet eens allemaal), en Viergever + Baumgartl omdat ik niet zeker weet dat Senesi en Ie per se beter zijn. Selecties van beiden clubs naast elkaar kom ik op de volgende opstelling: Vermeer Karsdorp - Baumgartl - Viergever - Haps Fer - Tapia/Toornstra Berghuis (als je 'm als 10 zou zien) Bruma - Malen - Bergwijn Dat betekend dus zes spelers van PSV en zes spelers van Feyenoord. Ik heb hoge verwachtingen van Senesi en ook Ie vind ik zo slecht nog niet + het feit dat ik geen fan ben van Viergever zie ik het eerder nog meer in het voordeel van Feyenoord worden dan van PSV. Mocht Jorgensen helemaal fit geraken, en dat is de grote vraag, dan maakt hij ook nog wel kans. Wil je Bergwijn als 10 noemen komt Berghuis op rechts en moet je maar even kijken of je liever Gakpo of Larsson/Sinisterra zien. @Pino wanneer kom je met je ervaringsstukje? Ja daar ga je al. Nogmaals: het is lachwekkend dat je met tapia aan komt na 3 potjes leuk voetballen, terwijl hij 3 jaar lang hopeloos gefaald heeft. Vermeer boven zoet verkiezen is ook Een hele gekke keuze, en karsdorp/fer kun je over redetwisten. Kk heb fer er bij gezet omdat hij echt goed begonnen is, maar laten we wel zijn: die heeft ook niet veel gebald de afgelopen jaren. Dus in het gunstigste geval heb je 4 om 7, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja daar ga je al. Nogmaals: het is lachwekkend dat je met tapia aan komt na 3 potjes leuk voetballen, terwijl hij 3 jaar lang hopeloos gefaald heeft. Vermeer boven zoet verkiezen is ook Een hele gekke keuze, en karsdorp/fer kun je over redetwisten. Kk heb fer er bij gezet omdat hij echt goed begonnen is, maar laten we wel zijn: die heeft ook niet veel gebald de afgelopen jaren. Dus in het gunstigste geval heb je 4 om 7, Het seizoen is net begonnen en mensen komen toch ook aan met Guti? Wat heeft die jongen vorig seizoen dan laten zien? Denk dat Tapia meer heeft laten zien in het afgelopen seizoen (tweede seizoenshelft + de Copa) dan Guti. Ik wist dat je er over zou vallen dus had ik voor het gemak Toornstra er ook nog even bij gezet want ook die schat ik hoger in. Waarom is Vermeer boven een zoet een 'hele gekke keuze' want als je over Vermeer iets te zeggen hebt, kan het niet anders dat je dat ook van Zoet hebt. Jeroen mag PSV op zijn blote knietjes bedanken dat hij uberhaupt nog in het doel staat joh. @007mark Ik ben bijna gestopt met lezen toen je Rosario in de basis plaatste. Mooie huis tuin en keukenvoetballer dat wel. Verder als iedereen fit is dan kies je toch ook Nico boven Lammers man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 16 minuten geleden zei PJHoutman: @Pino Waarom vind je dat PSV over meer ervaring beschikt? Berghuis, Fer, Jørgensen, Toornstra, Vermeer, Botteghin zijn allemaal enorm ervaren spelers, waar PSV imo niet in die mate over beschikt. Je hebt daar inderdaad gelijk in, ik vergat Jorgensen en Toornstra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 2 uur geleden zei Bakkes12: Waar blijft je diepe analyse? Je maakt je zelf namelijk een beetje belachelijk met je opmerking dat Fer - Rosaria niet veel scheelt. En je stuk over ervaring? Waarom moet ik een diepe analyse maken? En Rodario is dit seizoen nog niet zo goed, maar in vorm is hij beter dan Fer denk ik. Ik mag toch best een andere mening hebben dan jij? Waar is jouw diepe analyse dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) Fer en Tapia noemen is natuurlijk vrij opportunistisch op het eerste oog. Heb niet genoeg van PSV gezien om wat over die middenveldertjes van dat ploegje te oordelen, dus geen idee of die gasten zo slecht zijn dat het al te verantwoorden is. Vind het ook een beetje een onzinnige discussie, omdat zelfs 'individuele kwaliteiten' afhankelijk zijn van de dynamiek van een elftal. Om het maar ff met een vrij eendimensionaal voorbeeld te illusteren: Goede pass? Mooi. Staan er 10 blinde mongolen om je heen die niet weten waar ze moeten lopen? Minder mooi. Dan komt dat er ook niet uit. 4 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Bovendien heeft Feyenoord nu al 6 verliespunten en PSV 2..... Analyseer dat maar eens diep @Bakkes12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 23 minuten geleden zei Pino: Bovendien heeft Feyenoord nu al 6 verliespunten en PSV 2..... Analyseer dat maar eens diep @Bakkes12 Ach, we hebben nog niet verloren Nee begin is niet super nee, maar dat is inderdaad te verklaren. Dat is het nadeel van al die niet fitte spelers aan het begin. Nu iedereen fitter begint te raken ben ik heel benieuwd. Schijnt dat Nico namelijk sneller terug gaat komen dan verwacht. En waarom ik je vroeg om een diepere analyse te maken was omdat jij met de opmerkingen kwam als 'bredere selectie' 'meer ervaring' en 'op elke positie een betere speler' dus ik was wel benieuwd wat je verhaal erachter was. Die heb je niet dus ik weet genoeg Pino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 49 minuten geleden zei Bakkes12: Het seizoen is net begonnen en mensen komen toch ook aan met Guti? Wat heeft die jongen vorig seizoen dan laten zien? Denk dat Tapia meer heeft laten zien in het afgelopen seizoen (tweede seizoenshelft + de Copa) dan Guti. Ik wist dat je er over zou vallen dus had ik voor het gemak Toornstra er ook nog even bij gezet want ook die schat ik hoger in. Waarom is Vermeer boven een zoet een 'hele gekke keuze' want als je over Vermeer iets te zeggen hebt, kan het niet anders dat je dat ook van Zoet hebt. Jeroen mag PSV op zijn blote knietjes bedanken dat hij uberhaupt nog in het doel staat joh. @007mark Ik ben bijna gestopt met lezen toen je Rosario in de basis plaatste. Mooie huis tuin en keukenvoetballer dat wel. Verder als iedereen fit is dan kies je toch ook Nico boven Lammers man. Vind ik net zo lachwekkend ja. Jij schijnt rodario dan heel grappig te vinden, maar die was toch vorig seizoen het grootste gedeelte gewoon erg goed bezig? Dumfries ook erg goed voor de winterstop. Dan heb je er bij Feyenoord 2/3 lopen die nu 2/3 wedstrijden goed gespeeld hebben, dan vind jij dat gelijk betere spelers? Vind ik een aparte redenatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Meer ervaring zat ik mis, bredere selectie lijkt me duidelijk en alleen op de linksbackpositie vind ik dat Feyenoord een betere optie heeft. Maar zoals @Magikarp ook al zei, het gaat om het team. En in dat proces is PSV natuurlijk ook veel verder dan Feyenoord, ik denk echt dat Feyenoord niet eens in de top 3 gaat eindigen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Vind ik net zo lachwekkend ja. Jij schijnt rodario dan heel grappig te vinden, maar die was toch vorig seizoen het grootste gedeelte gewoon erg goed bezig? Dumfries ook erg goed voor de winterstop. Dan heb je er bij Feyenoord 2/3 lopen die nu 2/3 wedstrijden goed gespeeld hebben, dan vind jij dat gelijk betere spelers? Vind ik een aparte redenatie. Oh maar wacht. We gaan spelers beoordelen op de kwaliteiten van een seizoen geleden? Want ja dat is natuurlijk hoe ze op dit moment spelen. Had dat even gezegd want dan had ik Botteghin en van der Heijden ook in de basis gezet want ja. Kampioenskoppeltje. Lekker man. Verder spelen Fer en Karsdorp niet nu pas 2/3 wedstrijden goed, want die hebben, net zoals de spelers die jij opnoemt, in het verleden ook goede wedstrijden gespeeld. Zojuist zei Pino: Meer ervaring zat ik mis, bredere selectie lijkt me duidelijk en alleen op de linksbackpositie vind ik dat Feyenoord een betere optie heeft. Maar zoals @Magikarp ook al zei, het gaat om het team. En in dat proces is PSV natuurlijk ook veel verder dan Feyenoord, ik denk echt dat Feyenoord niet eens in de top 3 gaat eindigen dit seizoen. Mag je van mij vinden hoor. Ben het niet met je eens, mag dat ook? Waarom is PSV 'natuurlijk' ook veel verder daarin dan Feyenoord? Waaraan kunnen we dat zien? Maakt PSV zo'n verpletterende indruk tot nu toe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Bakkes12: Mag je van mij vinden hoor. Ben het niet met je eens, mag dat ook? Waarom is PSV 'natuurlijk' ook veel verder daarin dan Feyenoord? Waaraan kunnen we dat zien? Maakt PSV zo'n verpletterende indruk tot nu toe dan? Ze hebben nu al 5 punten meer dan Feyenoord. Ze winnen wedstrijden waarin ze slecht spelen. Meeste spelers van PSV zijn international. En Feyenoord speelt nog als los zand. Maar ik denk dat deze discussie weinig zin heeft want jij doet je Feyenoord bril niet af. En kom nu niet maar jij bent voor Ajax blablabla. Ik heb een grotere hekel aan PSV dan aan Feyenoord. 4 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 3 minuten geleden zei Pino: Ze hebben nu al 5 punten meer dan Feyenoord. Ze winnen wedstrijden waarin ze slecht spelen. Meeste spelers van PSV zijn international. En Feyenoord speelt nog als los zand. Maar ik denk dat deze discussie weinig zin heeft want jij doet je Feyenoord bril niet af. En kom nu niet maar jij bent voor Ajax blablabla. Ik heb een grotere hekel aan PSV dan aan Feyenoord. Ze hebben vier punten meer, maar dat zal wel een schoonheidsfoutje zijn. Ze winnen inderdaad wedstrijden waarin ze slecht spelen (tot nu toe hebben ze nog geen goed voetbal laten zien maar enfin) en dat deed Feyenoord ook afgelopen zondag. Dat het daarvoor niet lukte, ja dat is spijtig. Los zand? Volgens mij spelen ze best gedisciplineerd en als één team. Ja het niet aantrekken van een echte spits was niet echt slim, maar dat zal wel komen omdat Nico bijna terug is. En ook het aantal internationals zal elkaar niet heel veel ontlopen. Het aantal wat momenteel bij de nationale ploeg zit misschien, maar het aantal internationals niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 26 minuten geleden zei Pino: ik denk echt dat Feyenoord niet eens in de top 3 gaat eindigen dit seizoen. Er is niemand beter dan Feyenoord voor de 3e plek. AZ leuk team, maar veel jonge gasten dus betwijfel of die constant genoeg gaan zijn. Feyenoord heeft nog wat geblesseerde spelers, hebben dan een prima (voor de 3e plek) breedte in de selectie en redelijk wat ervaren spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) AZ zal zeker niet constant genoeg zijn, maar dat is Feyenoord ook helemaal niet, dus dat argument valt weg. En de spelers van AZ zullen alleen maar beter worden. Wie zal er bij Feyenoord beter worden buiten Kokcu? 4 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 5 minuten geleden zei Pino: AZ zal zeker niet constant genoeg zijn, maar dat is Feyenoord ook helemaal niet, dus dat argument valt weg. En de spelers van AZ zullen alleen maar beter worden. Wie zal er bij Feyenoord beter worden buiten Kokcu? Hahaha jezus zeg. Ben je dronken ofzo? Ik heb je echt nog op weinig snuggere dingen kunnen betrappen. Zal ik anders even een voorzetje geven. Sinisterra en Burger bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 2 minuten geleden zei Pino: AZ zal zeker niet constant genoeg zijn, maar dat is Feyenoord ook helemaal niet, dus dat argument valt weg. En de spelers van AZ zullen alleen maar beter worden. Wie zal er bij Feyenoord beter worden buiten Kokcu? Feyenoord is nog steeds ongeslagen . Wat betekent beter worden in de Eredivisie, als bijv Stengs en Boadu een goed jaar draaien bij AZ, worden ze weggekocht. Dat er niet heel veel potentie in deze ploeg zit, ben ik het deels mee eens. Het is bijvoorbeeld jammer dat zo iemand als Burger al een soort van wordt afgeschreven, die zie ik wel een vaste waarde worden. Verder maakt Sinisterra ook wel stappen en ik hoop eigenlijk dat er nog meer spelers wat kansen krijgen. Zo'n El Bouchataoui maakt op mij altijd wel een goede indruk, maar lijkt nooit echt een kans te krijgen. Senesi wil ik ook wel graag zien spelen, hoop dat het een schot in de roos is en dat Feyenoord een beetje kan gaan (her)bouwen, want de afgelopen tijd is gewoon een tering zooitje geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Bakkes12: Hahaha jezus zeg. Ben je dronken ofzo? Ik heb je echt nog op weinig snuggere dingen kunnen betrappen. Zal ik anders even een voorzetje geven. Sinisterra en Burger bijvoorbeeld. Burger wellicht, in Sinistera heb ik niet zoveel vertrouwen, maar ik laat me graag verrassen. En nee ik drink niet doordeweeks overdag, ik heb een baan. Ik ben geen Feyenoordfan. 4 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 54 minuten geleden zei Bakkes12: Oh maar wacht. We gaan spelers beoordelen op de kwaliteiten van een seizoen geleden? Want ja dat is natuurlijk hoe ze op dit moment spelen. Had dat even gezegd want dan had ik Botteghin en van der Heijden ook in de basis gezet want ja. Kampioenskoppeltje. Lekker man. Verder spelen Fer en Karsdorp niet nu pas 2/3 wedstrijden goed, want die hebben, net zoals de spelers die jij opnoemt, in het verleden ook goede wedstrijden gespeeld. Mag je van mij vinden hoor. Ben het niet met je eens, mag dat ook? Waarom is PSV 'natuurlijk' ook veel verder daarin dan Feyenoord? Waaraan kunnen we dat zien? Maakt PSV zo'n verpletterende indruk tot nu toe dan? Een seizoen geleden.. nuance is wel iets wat je niet kent he? Dat seizoen geleden is overigens hoelang voor bij? Een maandje of 5? Gaan we Messi ook een knaak van een voetballer vinden als die de eerste 4 wedstrijden van een seizoen slecht speelt. Let op, nuance. Overigens kun je dat best doen: scharie en botteghin waren vorig jaar namelijk ook om van te huilen. Karsdorp, en in mindere mate fer, hebben volgens mij de afgelopen 2 jaar nou niet echt prestaties geleverd waar je u tegen zegt. maar goed, ik merk dat dit een onbegonnen zaak is. Blijf lekker bij je mening en ga lekker aan het eind van het seizoen weer over wanbeleid spreken als je als Feyenoord zijnde 15 punten achter de nr. 2 staat. Daarbij sta je na 4 wedstrijden alweer 4 punten achter. Mag hopen dat dat gemiddelde niet volgehouden word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten