ReneLeBlanc Gepost January 20 Share Gepost January 20 6 uur geleden zei Beppu: Alles en iedereen eruit We kunnen stoppen met aanModeren. De verlosser is binnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 20 Share Gepost January 20 COOLSINGEL!!1! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 20 Share Gepost January 20 Moder gaat eten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost January 20 Share Gepost January 20 Moder Kurwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 21 Share Gepost January 21 (edited) https://www.fr12.nl/uefa-champions-league/nieuwe-domper-voor-feyenoord-zerrouki-en-zechiel-niet-inzetbaar    Paixao - Gimenez - Hadj-Moussa Bueno - Stengs - Milambo - Nieuwkoop Hancko - Trauner - Beelen Bijlow Edited January 21 by ReneLeBlanc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 21 Share Gepost January 21 Op 18-1-2025 om 22:23 zei Urbeto: Tja, maar wat moet je dan? Ik zie in Nederland niet echt wenselijke opties die op dit moment in zouden stappen dus dan moet je toch over de grens kijken. Daarnaast is Te Kloese vermoed ik zelf ook nog maar één trainersaanstelling verwijderd van zijn eigen ontslag, dus zie hem best all-in gaan met de in zijn optiek beste keuze. Ook als dat een buitenlander is. Dick Schreuder is vrij?  Oke, dat is niet echt een serieuze optie. Mark van Bommel zou toch wel een optie zijn, of zit dat PSV-verleden hem in de weg? Bij Antwerp goed gedaan, PSV had die natuurlijk ook redelijk de pech dat Ajax een dik jaar draaide met 28 van de 34 winstpartijen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 21 Share Gepost January 21 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dick Schreuder is vrij?  Oke, dat is niet echt een serieuze optie. Mark van Bommel zou toch wel een optie zijn, of zit dat PSV-verleden hem in de weg? Bij Antwerp goed gedaan, PSV had die natuurlijk ook redelijk de pech dat Ajax een dik jaar draaide met 28 van de 34 winstpartijen. Schreuder heeft mijn inziens op niveau nog niets bewezen. Van Bommel vind ik qua persoonlijkheid een prima optie maar als trainer vind ik het niet veel. Hij werd kampioen met Antwerp maar had vorig jaar daarentegen werkelijk niets in te brengen.  Daarnaast zijn qua Nederlanders Ten Hag (zal wel Dortmund gaan en heeft zelf niets met Feyenoord), Van Bronckhorst (tactisch niet goed genoeg om dit a la minute beter te maken vrees ik), Rutten (goede veldtrainer, zeer matige manager) en Marcel Keizer beschikbaar. Daar word ik niet warm van. Oftewel; een buitenlandse trainer lijkt me nog steeds een prima mogelijkheid. Moet ook prima kunnen in een selectie waar zoveel buitenlanders inzitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 21 Share Gepost January 21 Bijlow; Beelen, Trauner, Hancko, Bueno; Nieuwkoop, Milambo, Stengs; Hadj Moussa, Giménez, Paixaõ Zoiets zo ik doen. Geen idee of Nadjé fit genoeg is om een half uur te spelen, maar die zou je dan voor Nieuwkopie kunnen brengen. Blijft natuurlijk waardeloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 21 Share Gepost January 21 26 minuten geleden zei Urbeto: Schreuder heeft mijn inziens op niveau nog niets bewezen. Van Bommel vind ik qua persoonlijkheid een prima optie maar als trainer vind ik het niet veel. Hij werd kampioen met Antwerp maar had vorig jaar daarentegen werkelijk niets in te brengen.  Daarnaast zijn qua Nederlanders Ten Hag (zal wel Dortmund gaan en heeft zelf niets met Feyenoord), Van Bronckhorst (tactisch niet goed genoeg om dit a la minute beter te maken vrees ik), Rutten (goede veldtrainer, zeer matige manager) en Marcel Keizer beschikbaar. Daar word ik niet warm van. Oftewel; een buitenlandse trainer lijkt me nog steeds een prima mogelijkheid. Moet ook prima kunnen in een selectie waar zoveel buitenlanders inzitten. Mwoah, was het niet een vrij knappe prestatie dat die kampioen werd? Jaar erna werd die 3e toch? Zo kijkend naar die selectie, vind ik zelfs dat een vrij knappe prestatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 21 Share Gepost January 21 24 minuten geleden zei Elsjorro1990: Mwoah, was het niet een vrij knappe prestatie dat die kampioen werd? Jaar erna werd die 3e toch? Zo kijkend naar die selectie, vind ik zelfs dat een vrij knappe prestatie. In de reguliere competitie werd 'ie vorig jaar op 18 punten afstand tot USG 3e, maar in de kampioensgroep haalde hij vervolgens maar 6 punten waardoor men op 18 punten afstand van de kampioen 6e werd. Dat is niet bepaald lekker als regerend kampioen.  Het niveau van de selectie kan ik niet heel goed inschatten omdat ik weinig van de Belgische competitie zie. Daar zullen @Lensherr @FlyD en @Bogatyrvermoedelijk beter toe in staat zijn. Wat is jullie indruk van Van Bommel in België? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost January 21 Share Gepost January 21 10 minuten geleden zei Urbeto: In de reguliere competitie werd 'ie vorig jaar op 18 punten afstand tot USG 3e, maar in de kampioensgroep haalde hij vervolgens maar 6 punten waardoor men op 18 punten afstand van de kampioen 6e werd. Dat is niet bepaald lekker als regerend kampioen.  Het niveau van de selectie kan ik niet heel goed inschatten omdat ik weinig van de Belgische competitie zie. Daar zullen @Lensherr @FlyD en @Bogatyrvermoedelijk beter toe in staat zijn. Wat is jullie indruk van Van Bommel in België? Van Bommel heeft wat mij betreft (zeer) goed gepresteerd met Antwerp. In zijn eerste jaar de dubbel met een redelijke selectie, maar zeker niet de beste van de competitie. In het tweede jaar een groot gebrek aan creativiteit (vooral door het vertrek van Stengs, geloof het of niet) in de selectie en toch nog iets laten zien. Europese resultaten waren degelijk, zonder meer.  Het voetbal onder hem is over het algemeen vrij degelijk/simpel. Geen extreme pressing of bijzondere tiki-taka. Ik denk dat hij met Feyenoord gewoon een 4-2-3-1 zou spelen en daarmee presteren naar kunnen (top 3), zonder speciale overperformance. Obv de transfers en geluiden rond de club in zijn Antwerp tijd lijkt het me ook geen al te lastige trainer. Werkt met de spelers die hij krijgt en durft jeugd in te passen als die er is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost January 21 Share Gepost January 21 20 minuten geleden zei Urbeto: In de reguliere competitie werd 'ie vorig jaar op 18 punten afstand tot USG 3e, maar in de kampioensgroep haalde hij vervolgens maar 6 punten waardoor men op 18 punten afstand van de kampioen 6e werd. Dat is niet bepaald lekker als regerend kampioen.  Het niveau van de selectie kan ik niet heel goed inschatten omdat ik weinig van de Belgische competitie zie. Daar zullen @Lensherr @FlyD en @Bogatyrvermoedelijk beter toe in staat zijn. Wat is jullie indruk van Van Bommel in België? Ik ben fan. Maakt jonge spelers beter. Heeft met Antwerp ook zeer goed gepresteerd en in het omgaan met de media zeer rustig en vriendelijk. Ik zie hem liever als Belgisch bondscoach dan coach van Feyenoord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 21 Share Gepost January 21 Natuurlijk zegt het niet zoveel als mensen in de voetbalwereld wat zeggen, maar hij heeft wel meerdere keren aangegeven toch dat hij tijdens een seizoen in wil stappen bij een club? Denk daarbij dat hij voor een jaar/anderhalf jaar een best wel prima optie is om degelijke resultaten te boeken. Daarna zou ik dan denk ik wel weer een manager willen zien die het allemaal iets attractiever maakt.  Eigenlijk zijn we gewoon veel en veel te erg verwend met Slot... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost January 21 Share Gepost January 21 7 minuten geleden zei bas huijsmans: Natuurlijk zegt het niet zoveel als mensen in de voetbalwereld wat zeggen, maar hij heeft wel meerdere keren aangegeven toch dat hij tijdens een seizoen in wil stappen bij een club? Denk daarbij dat hij voor een jaar/anderhalf jaar een best wel prima optie is om degelijke resultaten te boeken. Daarna zou ik dan denk ik wel weer een manager willen zien die het allemaal iets attractiever maakt.  Eigenlijk zijn we gewoon veel en veel te erg verwend met Slot... Hij heeft aangegeven daar net niet van te houden. Hij vind het belangrijk om met de club een voorbereiding door te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 21 Share Gepost January 21 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Natuurlijk zegt het niet zoveel als mensen in de voetbalwereld wat zeggen, maar hij heeft wel meerdere keren aangegeven toch dat hij tijdens een seizoen in wil stappen bij een club? Denk daarbij dat hij voor een jaar/anderhalf jaar een best wel prima optie is om degelijke resultaten te boeken. Daarna zou ik dan denk ik wel weer een manager willen zien die het allemaal iets attractiever maakt.  Eigenlijk zijn we gewoon veel en veel te erg verwend met Slot... Hij speelde met PSV toch best attractief voetbal? Of herinner ik me hem nu verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 21 Share Gepost January 21 Geen Feyenoordsupporters welkom in Lille. Het wordt tijd dat de UEFA daar eens hard tegen op gaat treden. Voetbal is voor de supporters, zowel uit als thuis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 21 Share Gepost January 21 18 minuten geleden zei Urbeto: Geen Feyenoordsupporters welkom in Lille. Het wordt tijd dat de UEFA daar eens hard tegen op gaat treden. Voetbal is voor de supporters, zowel uit als thuis. Dan zou het misschien schelen als we niet overal de boel slopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 21 Share Gepost January 21 20 minuten geleden zei PJHoutman: Dan zou het misschien schelen als we niet overal de boel slopen. Man man man, met zulke supporters heb je geen vijanden meer nodig.  Het gaat al jarenlang prima rondom Europese uitwedstrijden, kleinere incidenten daargelaten. De laatste keer dat het massaal misging is later dit jaar ook alweer 10 jaar geleden. Er is simpelweg geen enkele basis voor het verbieden van uitsupporters. Kortom, weet waar je het over hebt of reageer gewoon niet. Net zo makkelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 21 Share Gepost January 21 1 uur geleden zei Lensherr: Hij heeft aangegeven daar net niet van te houden. Hij vind het belangrijk om met de club een voorbereiding door te maken. Oh sorry het moest inderdaad ook zijn dat hij dat niet wil in stappen tijdens het seizoen. Mistte inderdaad een woord haha  1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Hij speelde met PSV toch best attractief voetbal? Of herinner ik me hem nu verkeerd? Attractiever dan dat PSV onder Cocu speelde wel ja, maar vond het ook nog steeds vrij degelijk. Kan zijn dat ik het helemaal verkeerd heb hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 21 Share Gepost January 21 Zit weer niet mee vanavond. Had namelijk gunstig geweest als Brugge, PSV en Stuttgart hadden verloren. En is allemaal niet gebeurd. Dat ene extra punt gaat echt nog nodig zijn. Â Morgen zijdelings in de gaten houden of Celtic het thuis verneukt tegen YB en dat Arsenal gewoon zijn werk doet tegen Zagreb. Ook PSG - City is een belangrijk potje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost January 21 Share Gepost January 21 Sterkte morgen. Ben bang dat het een totale afslachting wordt deze keer, laat me wederom graag verrassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost January 22 Share Gepost January 22 Nee joh, morgen gewoon een punt boven Bayern Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 22 Share Gepost January 22 Kans op doorgaan is gedaald van 95% naar 88%. Hierbij wordt er overigens vanuit gegaan dat we nog wel een punt pakken. Â Stel we verliezen beiden, wat met huidige vorm wel aannemelijk is, dan is de kans uiteraard een stuk kleiner. Kans om door te gaan met 10 punten is 66%, maar voor Feyenoord waarschijnlijk lager door het matige doelsaldo. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 22 Share Gepost January 22 Ja gisteravond pakte niet heel goed uit voor Feyenoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 22 Share Gepost January 22 11 minuten geleden zei 007mark: Kans op doorgaan is gedaald van 95% naar 88%. Hierbij wordt er overigens vanuit gegaan dat we nog wel een punt pakken.  Stel we verliezen beiden, wat met huidige vorm wel aannemelijk is, dan is de kans uiteraard een stuk kleiner. Kans om door te gaan met 10 punten is 66%, maar voor Feyenoord waarschijnlijk lager door het matige doelsaldo.  Vanavond gewoon even winnen tegen Bayern en dan komt alles goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts