Urbeto Gepost January 18 Share Gepost January 18 Henrik Rydström van Malmö zag ik afgelopen zomer als optie en staat nu aan de vooravond van een nieuw seizoen in Zweden. Over een paar maanden stappen types als Knutsen en Rydström sowieso niet in, dus nu is daar wel het juiste moment voor, al denk ik dat Knutsen nog altijd niet weg wilt uit Noorwegen.  Rydström staat in ieder geval garant voor op defensief vlak georganiseerd voetbal. Ik zou het wel aandurven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 18 Share Gepost January 18 7 minuten geleden zei MetalMichael: Dat bedoel ik, nog geen serieus antwoord gezien op die vraag. Ja maar wat is dat ook voor domme vraag. Er is niemand, ja boeien. Koop gewoon die coach van GAE of Dickie Schreuder. Het interesseert me geen aars zolang die klote Deen maar oprot  verder ben ik helemaal geen emotionele supporter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 18 Share Gepost January 18 (edited) 3 minuten geleden zei Urbeto: Henrik Rydström van Malmö zag ik afgelopen zomer als optie en staat nu aan de vooravond van een nieuw seizoen in Zweden. Over een paar maanden stappen types als Knutsen en Rydström sowieso niet in, dus nu is daar wel het juiste moment voor, al denk ik dat Knutsen nog altijd niet weg wilt uit Noorwegen.  Rydström staat in ieder geval garant voor op defensief vlak georganiseerd voetbal. Ik zou het wel aandurven. Denk alleen dat Te Kloese het niet aandurft om nog een keer een buitenlander aan te stellen.    1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Ja maar wat is dat ook voor domme vraag. Waarom is het een domme vraag om ook te kijken naar wat je alternatief is? Edited January 18 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 18 Share Gepost January 18 1 minuut geleden zei MetalMichael: Denk alleen dat Te Kloese het niet aandurft om nog een keer een buitenlander aan te stellen. Tja, maar wat moet je dan? Ik zie in Nederland niet echt wenselijke opties die op dit moment in zouden stappen dus dan moet je toch over de grens kijken. Daarnaast is Te Kloese vermoed ik zelf ook nog maar één trainersaanstelling verwijderd van zijn eigen ontslag, dus zie hem best all-in gaan met de in zijn optiek beste keuze. Ook als dat een buitenlander is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 18 Share Gepost January 18 1 minuut geleden zei Urbeto: Tja, maar wat moet je dan? Ik zie in Nederland niet echt wenselijke opties die op dit moment in zouden stappen dus dan moet je toch over de grens kijken. Daarnaast is Te Kloese vermoed ik zelf ook nog maar één trainersaanstelling verwijderd van zijn eigen ontslag, dus zie hem best all-in gaan met de in zijn optiek beste keuze. Ook als dat een buitenlander is. Maar een coach uit de Zweedse competitie is het niet mijn inziens. Die coach van Southampton, die weliswaar ontslagen is dit seizoen, stond volgens mij ook op het lijstje. Russel ofzo? Wellicht dat hij in beeld zou kunnen komen @MetalMichael. Maar ze moeten mijn advies niet meer opvolgen want ik had Priske ook op de radar.  oh en Sahin komt denk wel vrij  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 18 Share Gepost January 18 Zojuist zei Urbeto: Tja, maar wat moet je dan? Ik zie in Nederland niet echt wenselijke opties die op dit moment in zouden stappen dus dan moet je toch over de grens kijken. Daarnaast is Te Kloese vermoed ik zelf ook nog maar één trainersaanstelling verwijderd van zijn eigen ontslag, dus zie hem best all-in gaan met de in zijn optiek beste keuze. Ook als dat een buitenlander is. Dat is dus ook precies de insteek van mijn initiële vraag. Maar als je terugkijkt op het proces rond het aanstellen van Priske dan ben ik er niet gerust op.  Context: Er waren meerdere kandidaten die aan de profielschets een eisen 'schijnen te hebben voldaan. RvC wilde het liefst een Nederlander en Priske was door zijn periode in België en kennis van het Nederlands de compromiskandidaat.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 18 Share Gepost January 18 (edited) Gio om het seizoen af te maken met wat defensief meer solide voetbal, en dan Jans in de zomer. Dan drie jaar op rij kampioen. Hoeven het allemaal niet zo ingewikkeld te maken. Edited January 18 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 18 Share Gepost January 18 1 minuut geleden zei MetalMichael: Dat is dus ook precies de insteek van mijn initiële vraag. Maar als je terugkijkt op het proces rond het aanstellen van Priske dan ben ik er niet gerust op.  Context: Er waren meerdere kandidaten die aan de profielschets een eisen 'schijnen te hebben voldaan. RvC wilde het liefst een Nederlander en Priske was door zijn periode in België en kennis van het Nederlands de compromiskandidaat.  En opeens weet je het:  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 18 Share Gepost January 18 Zojuist zei ReneLeBlanc: En opeens weet je het:  "Ik ben een trainer die graag zijn ideeën overbrengt", legt Van Bommel zijn afwegingen uit om niet midden in het seizoen bij een club in te stappen. "Als je nu bij een nieuwe club begint heb je binnen een paar dagen je eerste wedstrijd, terwijl je aan het begin van het seizoen een aantal weken hebt. Ik vind het altijd moeilijk om midden in een seizoen te beginnen. Als het écht een grote club is moet je eigenlijk gaan, maar bij een beetje twijfel moet je het niet doen."  Vind het een goede optie hoor. Misschien qua Nederlanders wel één van de weinige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 18 Share Gepost January 18 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Maar een coach uit de Zweedse competitie is het niet mijn inziens. Die coach van Southampton, die weliswaar ontslagen is dit seizoen, stond volgens mij ook op het lijstje. Russel ofzo? Wellicht dat hij in beeld zou kunnen komen @MetalMichael. Maar ze moeten mijn advies niet meer opvolgen want ik had Priske ook op de radar.  oh en Sahin komt denk wel vrij  Dus iemand die tweemaal met een straatlengte voorsprong en vaak prima en stabiel voetbal in Zweden kampioen wordt is zonder verder argument geen oplossing maar een coach die stijf onderaan stond in de PL is dat wel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 18 Share Gepost January 18 Toch nog een stukje goed nieuws: Hancko was afwezig vanwege ziekte, niet vanwege een blessure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 18 Share Gepost January 18 48 minuten geleden zei Urbeto: Dus iemand die tweemaal met een straatlengte voorsprong en vaak prima en stabiel voetbal in Zweden kampioen wordt is zonder verder argument geen oplossing maar een coach die stijf onderaan stond in de PL is dat wel? Die interesse was natuurlijk op basis van afgelopen seizoen waar ze toch ergens verrassend wel promoveerden met verzorgd voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 18 Share Gepost January 18 2 uur geleden zei MetalMichael: Welke opties zijn er beschikbaar dan?  2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik kan wel invliegen. Alles beter dan deze kneus.  Enorme dooddoener jongens. Niet doen alsof niemand ter wereld dit beter kan. Selectie is goed genoeg, ook met paar blessures. En we staan 4e en spelen slechter dan meeste ploegen om ons heen. Tijd om wat te veranderen  Zou Ten Hg toejuichen bijvoorbeeld. En helaas is Jansen naar de MLS. Denk verder dat zelfs Jans of Simonis een verademing zou zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19 Share Gepost January 19 8 uur geleden zei 007mark:   Enorme dooddoener jongens. Niet doen alsof niemand ter wereld dit beter kan. Selectie is goed genoeg, ook met paar blessures. En we staan 4e en spelen slechter dan meeste ploegen om ons heen. Tijd om wat te veranderen  Zou Ten Hg toejuichen bijvoorbeeld. En helaas is Jansen naar de MLS. Denk verder dat zelfs Jans of Simonis een verademing zou zijn. Uhh ik zeg toch dat deze flapdrol zo snel mogelijk zijn biezen moet pakken? Ik zie van Bommel wel zitten als die z’n zoon meeneemt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 19 Share Gepost January 19 11 uur geleden zei ReneLeBlanc: Die interesse was natuurlijk op basis van afgelopen seizoen waar ze toch ergens verrassend wel promoveerden met verzorgd voetbal. Ging me er dan ook meer om dat ik je reactie vrij kortzichtig vond. Die bal probeerde ik daardoor terug te kaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 19 Share Gepost January 19 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Uhh ik zeg toch dat deze flapdrol zo snel mogelijk zijn biezen moet pakken? Ik zie van Bommel wel zitten als die z’n zoon meeneemt.  Jij wel, inderdaad.  Erik Ten Hag, Pascal Jansen, Mark van Bommel, Ron Jans en Paul Simonis zouden het allemaal beter dien, verwacht ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19 Share Gepost January 19 1 uur geleden zei Urbeto: Ging me er dan ook meer om dat ik je reactie vrij kortzichtig vond. Die bal probeerde ik daardoor terug te kaatsen. Rydstrom heeft nog nooit buiten de landgrenzen van Zweden gewerkt, risico dus. Zweden is qua aanzien natuurlijk wel heel andere koek dan Nederland en ook Tsjechië en België (waar Priske heeft gezeten natuurlijk). In de Europa League staat Malmö 31e van de 36, 6 goals 12 tegen, alleen gewonnen van Qarabag en gelijkgespeeld tegen Gala. Ik ben nog niet overtuigd tbh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 19 Share Gepost January 19 12 uur geleden zei 007mark: Â Enorme dooddoener jongens. Niet doen alsof niemand ter wereld dit beter kan. Dan bij deze ook voor de mensen achterin: Mijn comment was geen pleidooi om Priske maar te laten zitten, maar om (ook) met alternatieve te komen ipv alleen maar te roepen dat alles kut is en iedereen eruit moet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 19 Share Gepost January 19 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Rydstrom heeft nog nooit buiten de landgrenzen van Zweden gewerkt, risico dus. Dat heeft Kjetil Knutsen in het geval van Noorwegen ook niet en bij hem vond je dat destijds geen argument. Inconsistent dus. Nog los van dat ik dit altijd een enorm makkelijk 'argument' vind aangezien het niets over de persoon in kwestie zegt. 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zweden is qua aanzien natuurlijk wel heel andere koek dan Nederland en ook Tsjechië en België (waar Priske heeft gezeten natuurlijk). In de Europa League staat Malmö 31e van de 36, 6 goals 12 tegen, alleen gewonnen van Qarabag en gelijkgespeeld tegen Gala. Ik ben nog niet overtuigd tbh. Toch mooi om te zien dat de scorebordjournalistiek na het vertrek van Karel niet van het forum verdwenen is. Het klopt natuurlijk dat het Zweedse voetbal weinig voorstelt in vergelijking met landen waar meer mogelijkheden liggen, maar dat betekent natuurlijk niet dat er geen kwaliteit vandaan kán komen. Wat betreft de EL presteert Malmö echt zo slecht nog niet. Uit bij Ferencvaros veroorzaakt de keeper na 6 minuten een penalty waardoor men achter de feiten aanliep. Thuis tegen Galatasaray was het een godswonder dat Malmö niet won als je kijkt naar hoeveel kansen ze kregen. Het enige probleem is dat ze geen echte vervanger hebben gehaald voor het vertrek van Nanasi, toch wel het creatieve brein van de ploeg tot afgelopen zomer. Dat maakt dat ze al een tijdje aanvallende daadkracht missen, maar met het spel onder Rydström is weinig mis. Ga maar een keer kijken (naar de wedstrijden, niet Flashscore). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 19 Share Gepost January 19 2 minuten geleden zei Urbeto: Dat heeft Kjetil Knutsen in het geval van Noorwegen ook niet en bij hem vond je dat destijds geen argument. Inconsistent dus. Nog los van dat ik dit altijd een enorm makkelijk 'argument' vind aangezien het niets over de persoon in kwestie zegt. Toch mooi om te zien dat de scorebordjournalistiek na het vertrek van Karel niet van het forum verdwenen is. Het klopt natuurlijk dat het Zweedse voetbal weinig voorstelt in vergelijking met landen waar meer mogelijkheden liggen, maar dat betekent natuurlijk niet dat er geen kwaliteit vandaan kán komen. Wat betreft de EL presteert Malmö echt zo slecht nog niet. Uit bij Ferencvaros veroorzaakt de keeper na 6 minuten een penalty waardoor men achter de feiten aanliep. Thuis tegen Galatasaray was het een godswonder dat Malmö niet won als je kijkt naar hoeveel kansen ze kregen. Het enige probleem is dat ze geen echte vervanger hebben gehaald voor het vertrek van Nanasi, toch wel het creatieve brein van de ploeg tot afgelopen zomer. Dat maakt dat ze al een tijdje aanvallende daadkracht missen, maar met het spel onder Rydström is weinig mis. Ga maar een keer kijken (naar de wedstrijden, niet Flashscore).   Laat maar Urbeto. Agree to disagree. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 19 Share Gepost January 19 47 minuten geleden zei MetalMichael: Dan bij deze ook voor de mensen achterin: Mijn comment was geen pleidooi om Priske maar te laten zitten, maar om (ook) met alternatieve te komen ipv alleen maar te roepen dat alles kut is en iedereen eruit moet. Â Dan heb ik er vanochtend 5 genoemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 19 Share Gepost January 19 3 minuten geleden zei 007mark: Â Dan heb ik er vanochtend 5 genoemd. Maar noem het dan geen dooddoener. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 19 Share Gepost January 19 Overigens gaat Priske het programma van komende 2 weken ook niet overleven. Bayern-thuis en daarna richting Lille, Ajax en PSV.  Zie het nog wel gebeuren dat je die eerste 2 ruim verliest en nét 25e wordt op doelsaldo. Zit de CL er ook direct op en moet je na uitschakeling in de beker alle zeilen bijzetten om 4e te gaan worden. Zie het hem gewoon niet meer omkeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 19 Share Gepost January 19 1 uur geleden zei 007mark: Overigens gaat Priske het programma van komende 2 weken ook niet overleven. Bayern-thuis en daarna richting Lille, Ajax en PSV.  Zie het nog wel gebeuren dat je die eerste 2 ruim verliest en nét 25e wordt op doelsaldo. Zit de CL er ook direct op en moet je na uitschakeling in de beker alle zeilen bijzetten om 4e te gaan worden. Zie het hem gewoon niet meer omkeren. Dat zou me niet eens verbazen, maar de CL-campagne is de enige reden dat Priske nog bij Feyenoord zit. Want voor de rest is het echt niet om aan te gluren en zijn de resultaten ook nog eens slecht.  Met deze selectie hoor je gewoon dichtbij PSV en Ajax te staan. Tuurlijk zijn er veel blessures, maar elke keer exact dezelfde fout blijven maken op tactisch vlak is gewoon ergelijk. Dan is het gewoon pure onkunde. Als ze Priske dan niet ontslaan, zet dan in elk geval iemand met tactisch verstand er naast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost January 20 Share Gepost January 20 Alles en iedereen eruit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts