Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

15 minuten geleden zei MetalMichael:

Tsja, we verwachtten ook niks van dat eerdere moeilijke blok van 8 wedstrijden.

Ook daar hoge pieken en diepe dalen natuurlijk. Ja, uit bij Benfica was een geweldige wedstrijd. Maar je verliest ook thuis van Salzburg, en had in eigen huis weinig te vertellen tegen Ajax. Sterker, die wedstrijden leek het echt helemaal nergens op.

1 uur geleden zei Urbeto:

Daardoor ben ik van mening dat de steeds maar weer falende restverdediging echt volledig op Priskes conto komt. Ik heb het idee dat hij op tactisch niveau niet verder komt dan holle frases als "High intensity, keep pressing, work hard boys" komt, want op enige defensieve structuur valt dit Feyenoord niet te betrappen.

Nee dat is ook het hele probleem. Als je dat probleem 'oplost' zal je dus ook veel minder tegengoals krijgen en automatisch vaker de 0 houden. Dat Priske zoveel problemen heeft om dat op te lossen is inderdaad wel een groot probleem en zie ik inderdaad ook niet echt meer goedkomen.

Maar met een statistiek komen zoals Sick Blick hier geeft vind ik een beetje van hetzelfde niveau als de holle frases waar Priske mee aankomt die jij benoemt. Puur en alleen dat benoemen zegt echt helemaal niets

42 minuten geleden zei bas huijsmans:

Nee dat is ook het hele probleem. Als je dat probleem 'oplost' zal je dus ook veel minder tegengoals krijgen en automatisch vaker de 0 houden. Dat Priske zoveel problemen heeft om dat op te lossen is inderdaad wel een groot probleem en zie ik inderdaad ook niet echt meer goedkomen.

Maar met een statistiek komen zoals Sick Blick hier geeft vind ik een beetje van hetzelfde niveau als de holle frases waar Priske mee aankomt die jij benoemt. Puur en alleen dat benoemen zegt echt helemaal niets

Statistieken zonder context zeggen idd niks, daar heb je gelijk in. Dat is nota bene waar ik me aan erger bij de DataDeen.

Echter vind ik de context ook heel pijnlijk, de restverdediging is inderdaad het hele seizoen al heel matig, je lijkt altijd met te weinig mensen te staan. Je eigen corners leveren echt ontzettend vaak counters van de tegenstander op, veel stom balverlies op eigen helft of net over de middellijn waar je meteen gezien bent. Dit plus de gemaakte keeperscrisis, het weerzinwekkende wisselbeleid, de algehele apathie rondom de club en het blinde verwijzen naar data zorgen er echt voor dat ik er geen vertrouwen meer in heb op deze manier.

Sterker nog, ik begin bij mezelf ook gewoon een soort apathie te merken. Iets wat je in het stadion ook gewoon hoort vgm. (Op tv dan) Als in dat heel veel mensen gewoon hierin meegenomen worden. Nu maakt wat ik vind natuurlijk helemaal niks uit, maar ik heb het gevoel dat veel mensen het allemaal niet zoveel meer interesseert.

Edited by Sick Blik

Maar als wij dit probleem al kunnen zien, en zelfs in bepaalde gevallen kunnen oplossen, waarom kan de hele staf dat dan niet? Die tegengoal van gister is het perfecte voorbeeld waar we het hele seizoen al tegen aanlopen. Onbegrijpelijk dat je dat als coach dan niet kan oplossen.

Het is een gokje, maar wel het gokje waard denk ik. Kan me zo voorstellen dat je niet meteen weer meekomt in Engeland, waar ze als je geblesseerd raakt ook gewoon 3 nieuwe spelers voor jouw positie halen. Hadden ze in deze deal niet ook meteen Osman terug kunnen sturen en Enciso deze kant op kunnen sturen? :D 

Zojuist zei PJHoutman:

Iemand die bij de wedstrijd is en die jandoedel met die megafoon even een paar rijen naar beneden kan lazeren? Dank. 

DAT ZEG IK NET IN HET EREDIVSIE TOPIC PEET!

13 minuten geleden zei PJHoutman:

Iemand die bij de wedstrijd is en die jandoedel met die megafoon even een paar rijen naar beneden kan lazeren? Dank. 

Ajax verhuurd hem per wedstrijd. Ze hebben geen geld dus dan maar creatief zijn.