Sick Blik Gepost January 15 Share Gepost January 15 Haha dit kan toch niet. Ik denk dat Feyenoord tegen mijn team niet eens de 0 houdt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 15 Share Gepost January 15 1 minuut geleden zei Lenstra: Zei iemand omschakeling? Fijn dat het tactisch probleem ook vandaag weer bloot gelegd wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 Prima 3e goal, maar geven ook nog best wat kansen weg. Meer dan zou moeten tegen zo'n tegenstander. Dat centrum kan ook echt niet. Beelen weer enorm zeker en had bij die tegengoal al heel erg geholpen als Gonzalez geen sliding had ingezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 Zag een keeper geblesseerd op de grond en dacht direct dat het Bijlow was Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 15 Share Gepost January 15 Niet te filmen die Zerrouki zeg. Stapt even volledig verkeerd in waardoor RB met zes man in de aanval kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 15 Share Gepost January 15 Zul je zien dat het zo nog 2-3 wordt en dat je totaal onnodig moet gaan billenknijpen. Geef gewoon eens wat gas man, stelletje tamme honden. Het spel lijkt zeker na rust echt helemaal nergens meer op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 15 Share Gepost January 15 Gonzalez laat toch nog niet echt geweldige dingen zien he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Zojuist zei Sick Blik: Gonzalez laat toch nog niet echt geweldige dingen zien he. Beelen ook niet. Echt een matig centraal duo op dit moment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 4 minuten geleden zei Urbeto: Zul je zien dat het zo nog 2-3 wordt en dat je totaal onnodig moet gaan billenknijpen. Geef gewoon eens wat gas man, stelletje tamme honden. Het spel lijkt zeker na rust echt helemaal nergens meer op. Dat zie ik in de competitie helaas ook veel te vaak. Slappezakkenelftal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 15 minuten geleden zei PJHoutman: Niet te filmen die Zerrouki zeg. Stapt even volledig verkeerd in waardoor RB met zes man in de aanval kan. En weer een schot op doel tegen na balverlies van Zerrouki. Houdt zichzelf vandaag zelfs niet staande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 15 Share Gepost January 15 Zeau ze gaan 3-3-4 spelen hoor ik net uit betrouwbare bron. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 15 Share Gepost January 15 Zo, wat een dikzak is dat joh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 Er staat een wissel klaar en dan kan Osman ineens wel zijn eerste goede actie van de avond laten zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 15 Share Gepost January 15 Deze wissels ook nu nog zeg. Dat je überhaupt Ivanusec nog wou brengen voor 3 minuten in een bekerduel tegen een amateurclub snapte ik al niet. Maar om dat ook nog Bueno in te brengen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 Nou, dit zit er ook weer op. Heb er in ieder geval geen harde plasser van gekregen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Die laatste 2 kansen hadden er ook wel in gemogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 15 Share Gepost January 15 Het gaat natuurlijk niet gebeuren maar na deze gezapige puinwedstrijd zou ik een Spartaatje - je trainer de laan uitsturen na een bekeroverwinning tegen amateurs - absoluut niet erg vinden. Wat een verschrikkelijk onaantrekkelijk seizoen is dit toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 Uitzwaai wedstrijd Ivanusec. Gaan we missen hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 16 Share Gepost January 16 9 uur geleden zei Urbeto: Het gaat natuurlijk niet gebeuren maar na deze gezapige puinwedstrijd zou ik een Spartaatje - je trainer de laan uitsturen na een bekeroverwinning tegen amateurs - absoluut niet erg vinden. Wat een verschrikkelijk onaantrekkelijk seizoen is dit toch. Ja eens. Gezapig vind ik een perfect woord. Je loopt dan niet tegen een blamage aan en de spelers die speelden waren niet allemaal geweldenaars, maar dit sloeg echt nergens op. Die wissel van Ivanusec aan het eind was zo gevoelloos. Heeft die DataDeen geen inlevingsvermogen? Of breng hem eerder ipv Redmond, of laat Mitchell dan invallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 16 Share Gepost January 16 Als je nu na een halfjaar terugblikt kan je toch wel echt stellen dat de keuze voor deze data Deen (bedankt voor deze bijnaam @Sick Blik) echt dramatisch is. Je kiest voor een trainer die een heel andere speelwijze hanteert (3-4-3 tov 433). Vervolgens laat je hem de gehele voorbereiding hier op trainen (dit is niet zozeer het probleem van Brian) maar haal je geen selectie die dus daadwerkelijk gericht is op dit systeem. In de eerste beste competitie wedstrijd krijg je kritiek en gooi je het weer helemaal om naar 433 (wat de spelers natuurlijk wel kunnen spelen maar waar Brian niet mee uit de voeten lijkt te komen). Het voelt allemaal zo plichtmatig, er zit amper aura in dit elftal op een uitzondering daargelaten. Het is dat sommige sterkhouders niet volledig door het ijs zakken en je Europees nog wat hebt gestunt want anders waren de marktwaardes helemaal gekelderd. Je mag echt in je handjes knijpen als je uberhaupt top 3 eindigt dit seizoen. Als ik dan gisteren naar GAE zit te kijken lijkt het allemaal toch zo simpel. Ga gewoon van je voetballende kwaliteiten uit man. Volgend jaar begin je volledig opnieuw, ben benieuwd wie er gehaald gaan worden uit de Muy Manero stal. Wie zitten er nog in die wij nog niet hebben of hebben gehad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 16 Share Gepost January 16 Almere City heeft dit seizoen vaker de nul gehouden (4 keer in 19 wedstrijden) dan Feyenoord (3 keer in 27 wedstrijden). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 16 Share Gepost January 16 Tja Feyenoord heeft 23 tegendoelpunten in de competitie en Almere City 37. Feyenoord heeft 41 doelpunten gemaakt en Almere City 10. Wil je ruilen met Almere City? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 16 Share Gepost January 16 Nee, maar onze defensieve cijfers zijn desalniettemin schrikbarend te noemen. Je geeft vrijwel iedere wedstrijd doelpunten cadeau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 16 Share Gepost January 16 1 uur geleden zei Urbeto: Nee, maar onze defensieve cijfers zijn desalniettemin schrikbarend te noemen. Je geeft vrijwel iedere wedstrijd doelpunten cadeau. Zo'n vergelijking met Almere City is gewoon nietszeggend. Want Feyenoord heeft bijvoorbeeld ook even vaak de 0 als Utrecht en minder tegendoelpunten dan Utrecht heeft. Toch staan we 4 punten achter op hen. De defensieve cijfers vallen nog wel mee, maar het probleem is dat alle tegendoelpunten en gevaarlijke momenten op dezelfde manier ontstaan: Persoonlijke fouten en counters. Dat probleem moet opgelost worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 16 Share Gepost January 16 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Zo'n vergelijking met Almere City is gewoon nietszeggend. Want Feyenoord heeft bijvoorbeeld ook even vaak de 0 als Utrecht en minder tegendoelpunten dan Utrecht heeft. Toch staan we 4 punten achter op hen. De defensieve cijfers vallen nog wel mee, maar het probleem is dat alle tegendoelpunten en gevaarlijke momenten op dezelfde manier ontstaan: Persoonlijke fouten en counters. Dat probleem moet opgelost worden Het gaat mij ook niet om de vergelijking met Almere, die kan me gestolen worden. Wat ik echter wel schandelijk vind is dat je als topclub nooit de nul weet te houden. Vorig jaar incasseerde je in het hele Eredivisieseizoen 26 tegengoals. Nu sta je na 18 wedstrijden al op 23 (!) en dat terwijl alleen Geertruida is vertrokken uit je laatste linie (vooruit, we missen Hartman, maar heb niet het idee dat Bueno op individueel niveau het probleem is). Daardoor ben ik van mening dat de steeds maar weer falende restverdediging echt volledig op Priskes conto komt. Ik heb het idee dat hij op tactisch niveau niet verder komt dan holle frases als "High intensity, keep pressing, work hard boys" komt, want op enige defensieve structuur valt dit Feyenoord niet te betrappen. Als je daar half januari nog steeds last van hebt zie ik dat onder deze trainer ook niet meer goed komen. Wellicht win je nog wel van Willem II dit weekend, maar in het blokje Bayern/Ajax/Lille verwacht ik drie blamages en dat zou normaliter toch echt exit Priske betekenen lijkt me. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts