Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

26 minuten geleden zei PJHoutman:

Lens heeft zich gemeld voor Mitchell. Zou opvallend zijn als die gelijk weer vertrekt, zeker omdat hij op dit moment tweede keus is voor de rechtsbackpositie. 

https://www.vi.nl/nieuws/nijhuis-trekt-boetekleed-aan-na-penaltymoment-met-gimenez

Mooi dat je mij tagt maar het moment waar ik op doelde was niet dat shirt-trek moment, maar een bal op de arm waar die speler niet veel aan kon doen, ik meen vd Hoorn? Weet zo niet meer precies welke speler dat nou was :) 

3 minuten geleden zei Jotew:

Mooi dat je mij tagt maar het moment waar ik op doelde was niet dat shirt-trek moment, maar een bal op de arm waar die speler niet veel aan kon doen, ik meen vd Hoorn? Weet zo niet meer precies welke speler dat nou was :) 

Oh, dat moment waar echt niemand het over had? 

4 uur geleden zei PJHoutman:

Lens heeft zich gemeld voor Mitchell. Zou opvallend zijn als die gelijk weer vertrekt, zeker omdat hij op dit moment tweede keus is voor de rechtsbackpositie. 

https://www.vi.nl/nieuws/nijhuis-trekt-boetekleed-aan-na-penaltymoment-met-gimenez

'En dan krijg je een heel andere wedstrijd', om maar een cliché van het niveau Priske erbij te halen.

Dit word echt een ongelofelijke tyfuswedstrijd vanavond. Kutveld, kut accommodatie, kutbollenboeren die bij elke haal naar voren van Rijnsburg HEEUJ gaan roepen, er zal wel weer zon tyfussfeeractie zijn met iets van  ´wij vreten niet alleen de bloembollen op maar ook jullie´. Het zal wel regenen en die motorisch beperkte schoppen er zeker 3 uit de wedstrijd. Maar we gaan gewoon kijken mannen! :DW:

Vroege achterstand door een eigen goal van Sven van Beek Ramiz Zerrouki, gevolgd door een wereldgoal van Hadj Messi vlak voor rust. Gaat in de 86e minuut beslist worden door een frommelgoal van invaller Julian Carranza.

Maar we gaan deze kutpot gewoon kijken inderdaad.

https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-wil-zich-versterken-met-middenvelder-van-brighton-hove-albion-fc

Weet niet of ik deze optie ook daadwerkelijk hier gegooid had maar hij zat wel in mn hoofd door FM. Vind het sowieso geen slechte ontwikkeling om gewoon bij clubs als Brighton te blijven kijken. Die hebben wel oog voor talent. Zelfde geldt voor een Brentford/Bournemouth. Jongens die daar niet aan de bak komen kunnen hier echt wel eens verrassen, aangezien het hier toch allemaal wat minder fysiek en intens is. Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk gaat komen, want dat er een middenvelder nodig is, is wel duidelijk.

Wel weer een speler zonder ritme. Z'n laatste keer 90 minuten dateert van het EK afgelopen zomer. 

In ander nieuws: van deze verdediging word ik echt niet warm. Wel benieuwd naar Zechiël. 

Bijlow; Read, Beelen, Gonzalez, Smal; Zerrouki, Zechiël, Milambo; Hadj Moussa, Gimenez, Osman.

21 minuten geleden zei 007mark:

Wat wijzigingen vanavond, zoals ook wel verwacht. Kijk nu al uit naar het verder stuntelen van Beelen dit seizoen.

Zie het nu al gebeuren dat we 1-0 achter komen omdat die Van der Moot laat lopen.

3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Die Osman heeft het ook niet hè? Man wat treurig. 

Precies identiek aan Minteh maar dan zonder de goede momenten en met nog hardere voeten. Helemaal niets te zoeken bij Feyenoord.