Jotew Gepost January 14 Share Gepost January 14 26 minuten geleden zei PJHoutman: Lens heeft zich gemeld voor Mitchell. Zou opvallend zijn als die gelijk weer vertrekt, zeker omdat hij op dit moment tweede keus is voor de rechtsbackpositie.   https://www.vi.nl/nieuws/nijhuis-trekt-boetekleed-aan-na-penaltymoment-met-gimenez    Mooi dat je mij tagt maar het moment waar ik op doelde was niet dat shirt-trek moment, maar een bal op de arm waar die speler niet veel aan kon doen, ik meen vd Hoorn? Weet zo niet meer precies welke speler dat nou was  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 14 Share Gepost January 14 3 minuten geleden zei Jotew:  Mooi dat je mij tagt maar het moment waar ik op doelde was niet dat shirt-trek moment, maar een bal op de arm waar die speler niet veel aan kon doen, ik meen vd Hoorn? Weet zo niet meer precies welke speler dat nou was  Oh, dat moment waar echt niemand het over had? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 14 Share Gepost January 14 4 uur geleden zei PJHoutman: Lens heeft zich gemeld voor Mitchell. Zou opvallend zijn als die gelijk weer vertrekt, zeker omdat hij op dit moment tweede keus is voor de rechtsbackpositie.   https://www.vi.nl/nieuws/nijhuis-trekt-boetekleed-aan-na-penaltymoment-met-gimenez    'En dan krijg je een heel andere wedstrijd', om maar een cliché van het niveau Priske erbij te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 15 Share Gepost January 15 Dit word echt een ongelofelijke tyfuswedstrijd vanavond. Kutveld, kut accommodatie, kutbollenboeren die bij elke haal naar voren van Rijnsburg HEEUJ gaan roepen, er zal wel weer zon tyfussfeeractie zijn met iets van ´wij vreten niet alleen de bloembollen op maar ook jullie´. Het zal wel regenen en die motorisch beperkte schoppen er zeker 3 uit de wedstrijd. Maar we gaan gewoon kijken mannen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 Vroege achterstand door een eigen goal van Sven van Beek Ramiz Zerrouki, gevolgd door een wereldgoal van Hadj Messi vlak voor rust. Gaat in de 86e minuut beslist worden door een frommelgoal van invaller Julian Carranza. Maar we gaan deze kutpot gewoon kijken inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-wil-zich-versterken-met-middenvelder-van-brighton-hove-albion-fc  Weet niet of ik deze optie ook daadwerkelijk hier gegooid had maar hij zat wel in mn hoofd door FM. Vind het sowieso geen slechte ontwikkeling om gewoon bij clubs als Brighton te blijven kijken. Die hebben wel oog voor talent. Zelfde geldt voor een Brentford/Bournemouth. Jongens die daar niet aan de bak komen kunnen hier echt wel eens verrassen, aangezien het hier toch allemaal wat minder fysiek en intens is. Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk gaat komen, want dat er een middenvelder nodig is, is wel duidelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 15 Share Gepost January 15 Wel weer een speler zonder ritme. Z'n laatste keer 90 minuten dateert van het EK afgelopen zomer.  In ander nieuws: van deze verdediging word ik echt niet warm. Wel benieuwd naar Zechiël.  Bijlow; Read, Beelen, Gonzalez, Smal; Zerrouki, Zechiël, Milambo; Hadj Moussa, Gimenez, Osman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 Wat wijzigingen vanavond, zoals ook wel verwacht. Kijk nu al uit naar het verder stuntelen van Beelen dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost January 15 Share Gepost January 15 21 minuten geleden zei 007mark: Wat wijzigingen vanavond, zoals ook wel verwacht. Kijk nu al uit naar het verder stuntelen van Beelen dit seizoen. Zie het nu al gebeuren dat we 1-0 achter komen omdat die Van der Moot laat lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 15 Share Gepost January 15 Ik loop nog niet warm voor de driehoek Beelen - Gonzalez - Zerrouki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 15 Share Gepost January 15 En dan ook weer naar Smal turen. In principe had je natuurlijk prima Nadje kunnen opstellen ipv Zerrouki ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 We hebben iig vuurwerk gezien boys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 15 Share Gepost January 15 (edited) Dit was ook een beste knal Edited January 15 by bas huijsmans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 Eindelijk een normale voorzet, meteen een goal  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 15 Share Gepost January 15 Haha wat is dit dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Kan RBB niet zo spelen tegen Katwijk ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 15 Share Gepost January 15 Dit is zoals het eigenlijk hoort tegen zo'n tegenstander. Ook wel eens fijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost January 15 Share Gepost January 15 Echt hoor. Wat een praatjes hadden die gasten vooraf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 15 Share Gepost January 15 Zou wel lekker zijn als je voor rust nog even verder uitloopt. Ben er immers niet zo snel zeker van bij dit Feyenoord.  Ah, tuurlijk, weer een blessure erbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 Die Osman heeft het ook niet hè? Man wat treurig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 15 Share Gepost January 15 Read vooractie van Hadj is ook wel weer lekker.  Beelen praat ik even niet over.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 15 Share Gepost January 15 Die Droneshots zijn wel cool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 15 Share Gepost January 15 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Die Osman heeft het ook niet hè? Man wat treurig. Precies identiek aan Minteh maar dan zonder de goede momenten en met nog hardere voeten. Helemaal niets te zoeken bij Feyenoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 15 Share Gepost January 15 Zei iemand omschakeling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 15 Share Gepost January 15 wat een Fjes verdediging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts