sennid Gepost January 12 Share Gepost January 12 Ik denk dat hij het niet eens heeft gezien maar dat de VAR in zijn oor heeft gefluisterd dat hij toch even moet kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 12 Share Gepost January 12 5 minuten geleden zei Jotew:  Wat een onzin. De beelden spreken toch voor zich? Als er één scheidsrechter is die schijt heeft aan andere beslissingen is dat Nijhuis wel.  Voor jou en mij op TV wel, voor de arbiter op het veld misschien niet op dat moment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 12 Share Gepost January 12 Nooit meer Zerrouki en nooit meer Stengs alsjeblieft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 12 Share Gepost January 12 10 minuten geleden zei Jotew: Â Dit was ook in alles een zuivere penalty, die vorige absoluut niet. Kan haast niet anders dan dat jij een text-to-speech extensie nodig hebt om MU te bezoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 12 Share Gepost January 12 Zojuist zei ReneLeBlanc: Nooit meer Zerrouki en nooit meer Stengs alsjeblieft.  Trauner kan je er ook wel bij zetten want die deed ook niet veel vandaag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 12 Share Gepost January 12 (edited) Middenvelder erbij, trainer eruit. Dat lijkt me wel de conclusie van vandaag. Edited January 12 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 12 Share Gepost January 12 Bizar dat je in deze wedstrijd punten verliest. Hoeveel geluk gaat Utrecht nog hebben dit seizoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 12 Share Gepost January 12 Zojuist zei MetalMichael: Bizar dat je in deze wedstrijd punten verliest. Hoeveel geluk gaat Utrecht nog hebben dit seizoen? Ik vond het geen geluk/ongeluk anders. Â Je moet gaan uitkijken dat je geen 6e wordt dit seizoen trouwens. Az en Twente komen dichtbij en maken een betere indruk dan Feyenoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 12 Share Gepost January 12 1 minuut geleden zei Sick Blik: Ik vond het geen geluk/ongeluk anders. Â Dat verbaast me niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 12 Share Gepost January 12 Seizoen klaar, want 7 punten op Ajax ga je ook niet goedmaken. Om over PSV maar niet eens te beginnen. Als je FC Utrecht nog achterhaalt mag je de handjes dichtknijpen, want Feyenoord is dit seizoen zo instabiel als Bonnie St. Claire die 2 weken geen alcohol heeft gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 12 Share Gepost January 12 2 minuten geleden zei MetalMichael: Dat verbaast me niks. Ik bedoel die 0-2. Daar gaat echt ontzettend veel fout achter elkaar, dat heeft niks met geluk te maken. Dan speelt Ajax telkens niet goed, maar dit soort dingen gebeuren daar niet en bij ons echt elke wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 12 Share Gepost January 12 Heb alleen de laatste twintig minuten gezien vandaag maar wat was dat weer schrikbarend inspiratieloos. Onder Slot was het af en toe enorm breien voordat we tot kansen kwamen, ook toen tot enige frustratie. Onder Priske hebben we wel het slome breien maar de kansen ontbreken. De enige kans die je na de 1-2 nog krijgt is een fout (zwak weggestompt door Brouwer) van de keeper. Dat is wel heel tekenend voor je slotoffensief.  Ik heb wel genoeg gezien van onze Deense vriend, maar vraag me ook wel af wie je anders voor de groep moet zetten nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost January 12 Share Gepost January 12 (edited) 35 minuten geleden zei Sick Blik: Ik vond het geen geluk/ongeluk anders.  Je moet gaan uitkijken dat je geen 6e wordt dit seizoen trouwens. Az en Twente komen dichtbij en maken een betere indruk dan Feyenoord. Daarom kan je beter je coach eruit gooien. Want er zit totaal geen ontwikkeling in. Elke keer gaat hetzelfde fout. Er zit geen leercurve of aanpassingsvermogen bij deze coach.  Het is niet erg dat je het niet zo goed doet zoals Slot. Dat mag je ook niet verwachten, maar zo slecht als het in sommige duels is, is echt schandalig. Het verbaast me oprecht dat je nog 4e staat. De enige goede duels waren tegen PEC, Go Ahead, Benfica, Heerenveen en City. En dan kwamen de laatste 2 ook gedeeltelijk door de tegenstander. Dat is echt te weinig.  29 minuten geleden zei Urbeto: Heb alleen de laatste twintig minuten gezien vandaag maar wat was dat weer schrikbarend inspiratieloos. Onder Slot was het af en toe enorm breien voordat we tot kansen kwamen, ook toen tot enige frustratie. Onder Priske hebben we wel het slome breien maar de kansen ontbreken. De enige kans die je na de 1-2 nog krijgt is een fout (zwak weggestompt door Brouwer) van de keeper. Dat is wel heel tekenend voor je slotoffensief.  Ik heb wel genoeg gezien van onze Deense vriend, maar vraag me ook wel af wie je anders voor de groep moet zetten nu. Ik zeg het niet graag, maar Ten Hag. Edited January 12 by aron24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 12 Share Gepost January 12 1 minuut geleden zei Sick Blik: Ik bedoel die 0-2. Daar gaat echt ontzettend veel fout achter elkaar, dat heeft niks met geluk te maken. Dan speelt Ajax telkens niet goed, maar dit soort dingen gebeuren daar niet en bij ons echt elke wedstrijd. In de eerste 45 minuten contoleer je de wedstrijd. Valt de bal van Paixao op de paal en is de VAR op een cruciaal moment even koffie halen. Na rust domineert Feyenoord en rijgen ze aanval na aanval aan elkaar. Als Utrecht 3 passes achter elkaar op de helft van Feyenoord heeft gehad in die periode is het veel. Utrecht komt er één keer uit en het is raak. Daar hecht ik in de beoordeling van de wedstrijd meer aan dan aan de 0-2.  Zie Feyenoord alsnog kans maken op plek 2 overigens. Bij Utrecht moet het toch een keer ophouden en bij Ajax, AZ en Twente is het qua niveau minstens net zo wisselend als bij ons. Zeker als je zoals in deze wedstrijd twee belangrijke middenvelders mist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost January 12 Share Gepost January 12 14 minuten geleden zei MetalMichael: Kan haast niet anders dan dat jij een text-to-speech extensie nodig hebt om MU te bezoeken. Â Omdat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 12 Share Gepost January 12 Zojuist zei MetalMichael: In de eerste 45 minuten contoleer je de wedstrijd. Valt de bal van Paixao op de paal en is de VAR op een cruciaal moment even koffie halen. Na rust domineert Feyenoord en rijgen ze aanval na aanval aan elkaar. Als Utrecht 3 passes achter elkaar op de helft van Feyenoord heeft gehad in die periode is het veel. Utrecht komt er één keer uit en het is raak. Daar hecht ik in de beoordeling van de wedstrijd meer aan dan aan de 0-2.  Zie Feyenoord alsnog kans maken op plek 2 overigens. Bij Utrecht moet het toch een keer ophouden en bij Ajax, AZ en Twente is het qua niveau minstens net zo wisselend als bij ons. Zeker als je zoals in deze wedstrijd twee belangrijke middenvelders mist. Ik waardeer je optimisme, maar let's agree to disagree. Ik zie echt structurele issues die na 20 wedstrijden gewoon niet beter worden. Die omschakeling. Aiaiai. Hoe vaak is dit nu al gebeurd dit seizoen? Kan bijna geen ongeluk meer zijn vind ik.  Ajax vind ik veel stabieler, minder hoogtepunten, maar doen geen gekke dingen. Utrecht gaat tegen de laagvliegers denk ik ook niet meer punten laten liggen dan wij. AZ is nog jong dus die kunnen nog wel wisselvallig zijn, maar Twente scoort zo simpel, die gaan ons ook voorbij ben ik bang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 12 Share Gepost January 12 #AnnounceTenHaggoe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 12 Share Gepost January 12 Woensdag 3-1 er af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 12 Share Gepost January 12 Alle pijlen op de CL!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 12 Share Gepost January 12 21 minuten geleden zei Keeza: Alle pijlen op de CL!!! Alle pijlen op Zerrouki, Stengs, Priske!!!!! TOT ZE ALLEMAAL OUT ZIJN!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 12 Share Gepost January 12 20 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Alle pijlen op Zerrouki, Stengs, Priske!!!!! TOT ZE ALLEMAAL OUT ZIJN!!!!!!!!!! Zou gewoon de roze Kameraden de kleedkamer in sturen, dan is in ieder geval Zerrouki wel loesoe denk ik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost January 12 Share Gepost January 12 1 uur geleden zei Sick Blik: Ik waardeer je optimisme, maar let's agree to disagree. Ik zie echt structurele issues die na 20 wedstrijden gewoon niet beter worden. Die omschakeling. Aiaiai. Hoe vaak is dit nu al gebeurd dit seizoen? Kan bijna geen ongeluk meer zijn vind ik.  Ajax vind ik veel stabieler, minder hoogtepunten, maar doen geen gekke dingen. Utrecht gaat tegen de laagvliegers denk ik ook niet meer punten laten liggen dan wij. AZ is nog jong dus die kunnen nog wel wisselvallig zijn, maar Twente scoort zo simpel, die gaan ons ook voorbij ben ik bang.  Ik hang er denk ik beetje tussenin. Vooral dit is echt een gigantisch probleem. Ik heb wel echt het idee dat dit alleen in bepaalde samenstellingen een probleem is. Hwang - Timber - Milambo niet, om het vriendelijk te zeggen. Het probleem is dat je daarachter gewoon op cruciale punten teveel inlevert en spelers hebt staan die het niet aan kunnen.  Kun je Priske dat aanrekenen? Dat denk ik wel. Dan moet hij het met Zerrouki e.a. gewoon op een andere manier neerzetten en niet fout op fout blijven stapelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost January 12 Share Gepost January 12 2 uur geleden zei Lenstra: Hwang - Timber - Milambo niet, om het vriendelijk te zeggen. Het is wel dat je erbij zegt om het vriendelijk te zeggen, maar ook met dat middenveld is Feyenoord zo kwetsbaar als ze balverlies lijden. Bijna elke counter tegen is gewoon gevaarlijk en dat is wel echt iets dat je een trainer aan kan rekenen denk ik. Â Maar bij alle vorige clubs speelde Priske toch met 5 man achterop? Zal dat er iets mee te maken hebben dat het nu met 4-3-3 in de omschakeling zo kwetsbaar is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 13 Share Gepost January 13 16 uur geleden zei bas huijsmans: Het is wel dat je erbij zegt om het vriendelijk te zeggen, maar ook met dat middenveld is Feyenoord zo kwetsbaar als ze balverlies lijden. Bijna elke counter tegen is gewoon gevaarlijk en dat is wel echt iets dat je een trainer aan kan rekenen denk ik. Â Maar bij alle vorige clubs speelde Priske toch met 5 man achterop? Zal dat er iets mee te maken hebben dat het nu met 4-3-3 in de omschakeling zo kwetsbaar is? 3-4-3 speelde hij voornamelijk, weliswaar zonder balbezit met 5 man achterop natuurlijk. Misschien dat dat weer een optie wordt met de terugkomst van Hartman? Niet dat Bueno het niet zou kunnen overigens maar toch. Read zou natuurlijk ook uitstekend op rechter wingback kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 14 Share Gepost January 14 (edited) Lens heeft zich gemeld voor Mitchell. Zou opvallend zijn als die gelijk weer vertrekt, zeker omdat hij op dit moment tweede keus is voor de rechtsbackpositie.  Op 12-1-2025 om 16:20 zei Jotew:  Dit was ook in alles een zuivere penalty, die vorige absoluut niet.  https://www.vi.nl/nieuws/nijhuis-trekt-boetekleed-aan-na-penaltymoment-met-gimenez   Edited January 14 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts