Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Wellicht volgend jaar tweede keeper? Verwacht dat minimaal Wellenreuther vertrekt, wellicht ook Bijlow als een club het aandurft. Ze zullen Andreev op Eredivisie niveau willen zien het komende half jaar. Ben wel benieuwd naar hem. Had, weliswaar in Bulgarije, bizarre cijfers en is nog piepjong voor een keeper. 

Goed dat ze een paar van de jonge keepers daarachter hebben verhuurd. Jammer dat van Sas niet aan spelen komt bij Vitesse. Benieuwd wat Berger kan laten zien in de KKD. Was nu qa speeltijd stuivertje wisselen bij o21. Aan talentvolle keepers iig geen gebrek. 

1 uur geleden zei Arezo:

Ja want Ka en Husselin hebben ook een contract al volgens mij? Dat zijn aardig wat talentvolle keeperts.

De andere twee keepers die bij o19 staan ingedeeld ook. Haksteeg en Zon. 

Lichting daaronder ook al een keeper met een contract.

Edited by MetalMichael

Andreev zal binnenkort wel naar Heerenveen vertrekken? Zeker als Noppie daar weggaat. Rechtsback zijn allemaal weer twijfels over, maar ik hoop eigenlijk dat ze een middenvelder gaan halen ipv rechtsback. Read FTW.

Heeft iemand trouwens die oefenwedstrijd gekeken? Ik las dat ze hadden gewerkt aan het afwerken van kansen, zie ik vervolgens 40 schoten -> 1 goal via een penalty :D :D 

Middenvelder erbij zou lekker zijn. Nu Timber en Hwang eruit liggen, wordt spoeling toch dun. Een inkomende transfer gaat wel Zechiël in de weg zitten, maar die is er w.m.b. nog niet klaar voor. En mijn mening over Zerrouki is bekend.

Casadei werd genoemd, maar leek al onhaalbaar gezien de andere grote clubs die zich hadden gemeld.

Wellicht is een middenvelder die ook als rechtsback uit de voeten kan een goede optie. Want met Hwang en Timber die eruit liggen is daar wel tijdelijk een extra mannetje nog en met Lotombo die de rest van het seizoen eruit ligt heb je alleen Read en heel af en toe een keer een helftje of uurtje Nieuwkoop. Zechiël een half jaartje verhuren aan een Eredivisionist en dan kan je ook al voorsorteren op een mogelijk vertrek van Timber in de zomer.

Ik vond het een raar bericht dat ze zoeken naar een rechtsback. Zeker als het gaat om kopen, wat ik bij die gozer uit Portugal begreep. Met Lotomba en Read zit je daar wmb prima op de lange termijn en daar hoeft geen extra optie bij. Die zou je ook pas na de competitiefase in kunnen schrijven voor de CL, dus lekker laten gaan wmb en nu opvangen met Read, Nieuwkoop en eventueel Mitchell als opties. 

Denk dat er sowieso eerst iemand weg moet om überhaupt iets te gaan doen. Andreev naar Heerenveen is idd een verhaal van vorige week geloof ik, bij het vertrek van Noppert. Blessures op het middenveld (b)lijken mee te vallen volgend de nieuwsberichten na de nieuwjaarsreceptie. Daar heb je met Timber/Hwang/Milambo, Zerrouki/Zechiël/Stengs ook wel voldoende bezetting, zeker kwantitatief. 

Enige uitgaande gerucht verder is Ivanusec. Ben wel benieuwd hoe ze dat regeltechnisch gaan doen, want je mag maar 6 >22 jarige spelers verhuren en volgens mij zitten ze daar aan. Misschien de verhuur van Kasanwirjo beëindigen, aangezien die toch door een knieblessure niet meer in actie kan komen voor Rangers. Moeten ze financieel wel even goed wegen dan, waar ze het meest mee besparen. Dan zou er ruimte kunnen komen voor een andere buitenspeler, al heb je daar ook wel opties met Paixao, Osman, Hadj Moussa en evt Stengs. 

Het is een dun lijntje waarbij je enerzijds wil investeren om plek twee zeker te stellen, anderzijds wil je ook weer geen langlopende hoge verplichtingen aangaan voor het geval je het niet haalt. 

Hoop wel dat ze hun huiswerk voor de zomer al op orde hebben, want de kans is groot dat er een heel nieuw geraamte van het elftal neergezet moet worden. Hancko, Timber, Gimenez etc. Allemaal spelers in de as die je niet zomaar intern kan vervangen. Hoewel ik natuurlijk wel voorzitter van de Zechiëlfanclub blijf. 

Edited by MetalMichael