Jump to content

Feyenoord

Recommended Posts

• Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bestuur van Feyenoord is in ieder geval realistisch in FM20.

Eerste helft vond ik het aanvallend aardig. Verfrissend zelfs. Er gebeurde genoeg, werden wat mogelijkheden gecreëerd. Was het goed? Nee. Was het beter dan de wedstrijden hiervoor? Ja. Jullie moeten j

Niet echt cimpathiek nee.

Posted Images

21 minuten geleden zei 007mark:

Daarmee bedoel ik Senesi. En als je dat begrijpend leest, zul je weten dat ik daarmee bedoel dat er voor 1 speler een hoge transfersom is neergelegd.

Niets in je tekst wijst op de financiën. 

11 minuten geleden zei Magikarp:

Niets in je tekst wijst op de financiën. 

Nou, dan is het maar goed dat ik het in mijn vorige post alvast even uitlegde aan je.

Godverdomme wat jij eigenlijk zuur de laatste tijd. Zal me niks verbazen als er tegenwoordig alleen nog maar pure azijn uit je plasser komt.

1 uur geleden zei 007mark:

Nou, dan is het maar goed dat ik het in mijn vorige post alvast even uitlegde aan je.

Godverdomme wat jij eigenlijk zuur de laatste tijd. Zal me niks verbazen als er tegenwoordig alleen nog maar pure azijn uit je plasser komt.

Jij zag MM het posten dus herhaal je het maar? 007cim dit. Mooiste is nog dat ik dit met een glimlach zit te lezen en te posten. Hoop dat jullie geen rode nek krijgen ervan? Zou zonde zijn.

Edited by Magikarp
12 uur geleden zei 007mark:

Vind het kampioenschap ook heel overdreven, maar ik denk dat er nu wel een selectie staat waarmee je weer vrij gemakkelijk 3e kunt worden. Jorgensen en Toornstra sluiten ook weer aan na de winterstop, en er is geinvesteerd op posities waar Feyenoord erg zwak was (achterin). Wel iets te laat, waardoor je op de ranglijst er nog niet zo goed voor staat, maar nu de transfermarkt gesloten is ben ik eigenlijk wel redelijk tevreden met de zaken die er zijn gedaan. Paar jonge jongens als Sinisterra, Burger en Kokcu die nu de kans krijgen, aangevuld met ervaren krachten als Karsdorp, Fer en Narsingh. Daarbij is 1 topaankoop gedaan op een positie waar verder niks in de jeugd loopt die het kan invullen. Nou best goed gehandeld. Tel daarbij op dat ook Tapia en Haps ook een prima vorm laten zien en je hebt nu gewoon een prima elftal staan.

Op naar Europa League winst. DEZE ZIN IS SATIRE!

Daar ben ik het volledig mee eens hoor, voor Feyenoord in de huidige situatie staat er een meer dan prima team en is de 3e plaats eigenlijk een verplichting. PSV en Ajax zijn simpelweg te goed, maar het wordt nog een leuke strijd met AZ, Vitesse en Utrecht.

Edited by Rogier.
8 minuten geleden zei Bakkes12:

Zal ik doen. Maar iemand die me dus uit kan leggen waarom PSV zo veel beter is? Nee, daar zeg ik niet mee dat Feyenoord kampioen wordt, maar waarom is PSV zoveel beter?

Omdat ze op vrijwel alle posities (misschien wel alle) een betere speler hebben, veel meer ervaring, bredere selectie.

7 minuten geleden zei Pino:

Omdat ze op vrijwel alle posities (misschien wel alle) een betere speler hebben, veel meer ervaring, bredere selectie.

Dan ben ik heel benieuwd naar jouw lijstje van welke spelers nou allemaal beter zijn. Welke ervaring precies? En die brede selectie valt ook enigszins mee toch? Ben heel benieuwd met wat je komt.