Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei 007mark:

Vind het kampioenschap ook heel overdreven, maar ik denk dat er nu wel een selectie staat waarmee je weer vrij gemakkelijk 3e kunt worden. Jorgensen en Toornstra sluiten ook weer aan na de winterstop, en er is geinvesteerd op posities waar Feyenoord erg zwak was (achterin). Wel iets te laat, waardoor je op de ranglijst er nog niet zo goed voor staat, maar nu de transfermarkt gesloten is ben ik eigenlijk wel redelijk tevreden met de zaken die er zijn gedaan. Paar jonge jongens als Sinisterra, Burger en Kokcu die nu de kans krijgen, aangevuld met ervaren krachten als Karsdorp, Fer en Narsingh. Daarbij is 1 topaankoop gedaan op een positie waar verder niks in de jeugd loopt die het kan invullen. Nou best goed gehandeld. Tel daarbij op dat ook Tapia en Haps ook een prima vorm laten zien en je hebt nu gewoon een prima elftal staan.

Op naar Europa League winst. DEZE ZIN IS SATIRE!

Daar ben ik het volledig mee eens hoor, voor Feyenoord in de huidige situatie staat er een meer dan prima team en is de 3e plaats eigenlijk een verplichting. PSV en Ajax zijn simpelweg te goed, maar het wordt nog een leuke strijd met AZ, Vitesse en Utrecht.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bakkes12:

Zal ik doen. Maar iemand die me dus uit kan leggen waarom PSV zo veel beter is? Nee, daar zeg ik niet mee dat Feyenoord kampioen wordt, maar waarom is PSV zoveel beter?

Omdat ze op vrijwel alle posities (misschien wel alle) een betere speler hebben, veel meer ervaring, bredere selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Pino:

Omdat ze op vrijwel alle posities (misschien wel alle) een betere speler hebben, veel meer ervaring, bredere selectie.

Dan ben ik heel benieuwd naar jouw lijstje van welke spelers nou allemaal beter zijn. Welke ervaring precies? En die brede selectie valt ook enigszins mee toch? Ben heel benieuwd met wat je komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou ik alsnog Tapia boven Gutierez plaatsen. Ik vind het middenveld van PSV volledig uit balans. Ze hadden daar wat mij betreft echt wat meer zorg aan mogen hebben. Bergwijn is een hele goede speler maar komt ook veel meer tot zijn recht op de vleugel aangezien die daar veel meer aan zijn explosiviteit heeft. Wel vind ik Bergwijn beter dan Kokcu of Larsson/Sinisterra.

Ben ook nog steeds benieuwd naar wat Pino bedoelde qua ervaring want zoveel ervaring heeft PSV toch ook weer niet in huis of mis ik hier wat? Ik denk dat de selecties dichterbij elkaar liggen dan vorig seizoen en dat het echt nog wel een spannende strijd kan worden omdat het tactisch nog niet heel geweldig in elkaar zit bij PSV (en ja, bij Feyenoord is het ook niet perfect maar ben wel van mening dat daar meer een stijgende lijn in zit dan bij PSV)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Jespresso:

Dus jij zou liever Zoet op doel hebben dan Vermeer? Haha

Ehhh ja.....

23 minuten geleden zei Bakkes12:

Daarom ben ik ook heel benieuwd naar zijn verhaal hierbij. :D 

Alleen Haps is beter dan zijn concurrent bij psv en Fer - Rosario scheelt niet veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind Zoet op alle vlakken minder dan Vermeer, maar dat zal persoonlijk zijn dan. Misschien omdat hij wat rustiger oogt dan Vermeer. Verder is een fitte Karsdorp 100x beter dan Dumfries, dus zal ik voorlopig nog voor Dumfries moeten gaan. Berghuis niet in de basis bij PSV zou ik ook wel grappig vinden, zijn weinig betere spelers dan hij hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bakkes12:

Dan zou ik alsnog Tapia boven Gutierez plaatsen. Ik vind het middenveld van PSV volledig uit balans. Ze hadden daar wat mij betreft echt wat meer zorg aan mogen hebben. Bergwijn is een hele goede speler maar komt ook veel meer tot zijn recht op de vleugel aangezien die daar veel meer aan zijn explosiviteit heeft. Wel vind ik Bergwijn beter dan Kokcu of Larsson/Sinisterra.

Ben ook nog steeds benieuwd naar wat Pino bedoelde qua ervaring want zoveel ervaring heeft PSV toch ook weer niet in huis of mis ik hier wat? Ik denk dat de selecties dichterbij elkaar liggen dan vorig seizoen en dat het echt nog wel een spannende strijd kan worden omdat het tactisch nog niet heel geweldig in elkaar zit bij PSV (en ja, bij Feyenoord is het ook niet perfect maar ben wel van mening dat daar meer een stijgende lijn in zit dan bij PSV)

Guti is tot dusver een van de weinige lichtpuntjes bij PSV. Met name verdedigend is hij erg gegroeid. Verder wel met je eens dat het close kan worden in de eindstand. Maar qua selectie heeft PSV duidelijk een voorsprong wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Pino:

Ehhh ja.....

Alleen Haps is beter dan zijn concurrent bij psv en Fer - Rosario scheelt niet veel.

Waar blijft je diepe analyse? Je maakt je zelf namelijk een beetje belachelijk met je opmerking dat Fer - Rosaria niet veel scheelt. ;) En je stuk over ervaring?

11 minuten geleden zei Dysproz:

Guti is tot dusver een van de weinige lichtpuntjes bij PSV. Met name verdedigend is hij erg gegroeid. Verder wel met je eens dat het close kan worden in de eindstand. Maar qua selectie heeft PSV duidelijk een voorsprong wat mij betreft.

Gegroeid zeker, maar dat is ook niet zo gek aangezien die vorig seizoen nauwelijks tot niet gespeeld heeft. Ik vind Tapia wel een betere speler dan Guti op dit moment. 

6 minuten geleden zei 007mark:

Dit is natuurlijk een non-argument als je een discussie wilt gaan voeren over individuele kwaliteiten van spelers.

Misschien wel ja, maar Dysproz wilde een serieuze discussie dan hoeven we ons niet alleen te richten op de individuele kwaliteiten van spelers als ik vraag naar het grote verschil in kwaliteit toch? Ik ben namelijk nog niet echt overtuigd van dat grote verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verwachting is dat Senesi - Ie het centrale duo gaat worden. Aangezien Ie van origine een RCV is en Senesi een LCV. Botteghin zal dan in wedstrijden met een fysiek sterke spits gebruikt gaan worden. Verwacht dat wanneer Leroy echt 100% fit is aanvoerder wordt en anders Vermeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites